יותר מ-5 מיליון לייקים: האוברול של סלינה גומז שהטריף את העולם

הכוכבת הכי פופולרית באינסטגרם יכולה להפוך גם את התמונה הכי גנרית בעולם לכזו שגורמת לעולם כולו להצביע באצבעות. על הפרק: תמונה שלה בחולצת בטן ואוברול ג'ינס, שניהם מאורבן אאוטפיטרס, שגרפה כמעט חמישה וחצי מיליון לייקים. על מה ולמה?

מאת  | ‏ 20 פברואר 2017

Morning walks

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

מה יש בה, בסלינה גומז, שגורם לאנשים להתחבר אליה באופן כל כך מוחלט? עם 110 מיליון עוקבים, היא בעלת חשבון האינסטגרם הפופולרי ביותר בעולם, כשהיא עוקפת בסיבוב מפורסמות (ומוכשרות?) ממנה כביונסה, טיילור סוויפט או כל אחת מבנות קרדשיאן-ג'נר. כל תמונה שהזמרת/שחקנית בת ה-24 מעלה לאינסטוש זוכה מיד למיליוני לייקים, בין אם היא שותה קולה בטופ אדום (6,499,085 לייקים) או עושה סלפי עם משקפיים לפני השינה (2,720,151  לייקים).

עד לפני שבועיים אותה תמונת יח"צ של גומז לקוקה קולה הייתה בעלת מירב הלייקים באינסטגרם, עד שנעקפה בריבוע על ידי ביונסה ותמונת בשורת התאומים שלה, שעומדת כיום על 10,558,368 לייקים. אבל אל תחשבו שסלינה תיתן לביונסה ליהנות מהספק. גם בתמונה הכי קז'ואלית שלה, שלא אומרת כלום חוץ מ"Morning walks", היא זכתה ליותר מחמישה מיליון לייקים.

אז מה יש בה, באותה תמונה אגבית שגרמה לעולם ללחוץ עליה פעמיים? ראשית – האווירה. עם רקע בית פרברי ממוצע להחריד, גומז נראית כמו תמצית בת השכן הכל-אמריקאית, זו שבנים רוצים להתחתן איתה ובנות רוצות להיות כמוה.

כל זה מתעצם כמובן, בפרסונה של סלינה עצמה – יפה, אבל לא מדי; רזה, אבל מלאה במקומות הנכונים; מגניבה אך נגישה; היא לא הכוכבת ששכחה מאיפה היא באה, להיפך, היא עדיין תבלה בבית ההורים ותלך לשופינג בקניון עם החברות.

Zzz

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

וכאן אנחנו מגיעים לגולת הכותרת של האימג', שאולי נראה מקרי, אבל מתוכנן בקפידה: הבגדים. גומז לובשת בתמונה טופ תכלת פרוותי וקצרצר מתחת לאוברול ג'ינס קרוע ופתוח לרווחה, שניהם מאורבן אאוטפיטרס וניתנים עדיין לרכישה באתר המותג (ששולח, כמובן, גם לישראל). בשקלול קצר של המחיר, האאוטפיט עולה כחמש מאות שקלים, כלום ושום דבר לבחורה שסגרה לא מזמן חוזה על סך 10 מיליון דולר עם Coach.

ואם גם לכם הקומפוזיציה נראית מוכרת, אולי זה כי היא מזכירה באופן כמעט מחשיד את הציור האיקוני "American Gothic" של הצייר גרנט ווד משנת 1930. הן בציור והן בצילום של גומז ישנו בית כל-אמריקאי ברקע, השמיים מעט עכורים, והלבוש הוא אוברול ג'ינס. אך בעוד שהגבר בציור מחזיק קלשון ועל ידו אישה חמורת סבר, גומז עומדת לבדה ובידה אוחזת כוס קפה. כי בחורה עם 110 מיליון עוקבים ממש לא צריכה מישהו על ידה.

האוברול מאורבן אאוטפיטרס שלובשת גומז בתמונה. יכול להיות שלכן בלחיצת כפתור (צילום: מתוך האתר הרשמי)

האוברול מאורבן אאוטפיטרס שלובשת גומז בתמונה. יכול להיות שלכן בלחיצת כפתור (צילום: מתוך האתר הרשמי)

וזו חולצת הברטן שנמצאת ברשותה של גומז, גם כן מאורבן (צילום: מתוך האתר הרשמי)

וזו חולצת הבטן שנמצאת ברשותה של גומז, גם כן מאורבן (צילום: מתוך האתר הרשמי)

השאירו תגובה

 

  • היא יפה מידי, מיוחדת במינה, ובנות הקרדשיאן ממש לא מוכשרות ממנה, היא מלכה!

    מאת: ליאל |‏ 1 במרץ 2017 | 22:09
  • היא פשוט מושלמת, היא מייצגת משהו כל כל רציתי, באישיות ביופי שלה וגם בפשטות שלה.
    זה מה שטוב ויפה בה.
    יש לה את כל מה שצריך, היא מייצגת את כל מה שצריך.. מה היא צריכה יותר? גבר? היא תציג כשתרצה.

    מאת: גל |‏ 21 בפברואר 2017 | 15:05