נחשף: כמה קלוריות באמת אוכלות מלאכיות ויקטוריה'ס סיקרט?

הן יפות למות, גבוהות עד השמיים וחטובות כמו פסל יווני. לא בכדי הדוגמניות של מותג הלנז'רי המצליח מייצגות אידיאל יופי וסקס אפיל שמוכר במיליוני דולרים. אבל בניגוד לדעה הרווחת, הן לא מוותרות על אוכל אלא דווקא נדרשות להרבה ממנו. אז כמה קלוריות נכנסות בתפריט של מלאכית? הרבה יותר ממה שתיארנו

מאת  | ‏ 22 ינואר 2017
מכניסות את הבטן. מלאכיות ויקטוריה'ס סיקרט מאחורי הקלעים של התצוגה השנה (צילום: גטי אימג'ס)

מכניסות את הבטן. מלאכיות ויקטוריה'ס סיקרט מאחורי הקלעים של התצוגה השנה (צילום: גטי אימג'ס)

הנה שאלה שכולנו שאלנו בסתר ליבנו מבלי שקיבלנו אי פעם תשובה קונקרטית – כמה באמת אוכלות מלאכיות ויקטוריה'ס סיקרט לפני התצוגה השנתית שלהן? הרי הן מציגות את גופן לראווה עם הלבשה תחתונה מינימליסטית במופע גרנדיוזי המשודר לכל קצוות תבל, מה שמצריך ככל הנראה קצת יותר מלהכניס את הבטן ולקוות לטוב.

אז מה באמת דורש משטר הדיאטה בימים שלפני? ובכן, אם לקחת את דבריה של הסופרמודל האמריקאית טיילור היל, מסתבר שהמלאכיות נדרשות לאכול. הרבה. בראיון שקיימה השבוע עם עיתון הטיימס הבריטי, היל נקבה בכמות קלוריות שלא לגמרי מסתדרת עם המראה החטוב והרזה של הדוגמניות המפורסמות בעולם. "אני מתאמנת המון ואוכלת 3,000 קלוריות בימים שלפני תצוגת ויקטוריה'ס סיקרט. אין מצב שאפשר להיראות ככה מבלי לאכול. אחרת מתים".

היל בתצוגת ויקטוריה'ס סיקרט. אז לאן הלכו כל הקלוריות? (צילום: גטי אימג'ס)

היל בתצוגת ויקטוריה'ס סיקרט. אז לאן הלכו כל הקלוריות? (צילום: גטי אימג'ס)

היל, שהצטרפה למסדר הכנפיים של ויקטוריה'ס סיקרט בשנת 2015, באה להפריך את הטענה כי היא וחברותיה לא נוגעות לפחמימות. "חושבים שאנחנו לא אוכלות, אבל זה לא נכון. הבנות של ויקטוריה'ס סיקרט הן כמו אתלטיות באולימפיאדה. אנחנו חזקות".

אבל היל לא לבד במאבקה. נדמה כאילו מנהלי מותג הלנז'רי המצליח שמו לעצמם מטרה – להציג את הדוגמניות שלהן לא רק כמודל יופי וסקס אפיל, אלא גם כמודל של חיים בריאים. לפני כל תצוגה שנתית מתוקשרת, כל מלאכית דואגת להעלות לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה תמונות מאימוני כושר מפרכים (לובשת פריטים מליין הספורט של המותג, כמובן), וכן מצטלמת לסרטוני יוטיוב יעודיים המציגים את אופן ההתעמלות המועדף עליה. מלילי אלדרידג' שעושה בלט ביוטיפול ועד אדריאנה לימה בזירת אגרוף – לפי הממצאים, כנראה שיש משהו בדבריה של היל.

ועדיין, אי אפשר שלא לתהות בציניות (בזמן כרסום נשנוש אקראי), האם כאשר היל דיברה על 3,000 קלוריות היא דיברה על יום אחד, או שבוע? והאם הקלוריות מתחלקות בין כל המלאכיות? שמישהו ישיג לנו את אולגה רז על הקו.

אתלטיות עם כנפיים (צילום: גטי אימג'ס)

אתלטיות עם כנפיים (צילום: גטי אימג'ס)

טיילור היל מציגה - שעת כושר (צילום: אינסטגרם taylor_hill)

טיילור היל מציגה – שעת כושר (צילום: אינסטגרם taylor_hill)

את הולכות לאכול את זה? או רק להצטלם? המלאכיות רומי סטריד וטיילור היל בתמונה על יד אוכל (צילום: אינסטגרם taylor_hill)

את הולכות לאכול את זה? או רק להצטלם? המלאכיות רומי סטריד וטיילור היל בתמונה על יד אוכל (צילום: אינסטגרם taylor_hill)

תראו איך היא מסתכלת בערגה על הגלידה של חברתה (צילום: אינסטגרם taylor_hill)

תראו איך היא מסתכלת בערגה על הגלידה של חברתה (צילום: אינסטגרם taylor_hill)

כנראה שהיא תסתפק בשייק ירוק (צילום: אינסטגרם taylor_hill)

כנראה שהיא תסתפק בשייק ירוק (צילום: אינסטגרם taylor_hill)

השאירו תגובה

 

  • גם אם הייתי מאמין, אז איך זה שאין שרירים ברמה של מתאמנות אולימפיות? כנראה שיש כאן חארטה עם קצת אמת בטח אוכלות 1500 עם אימונים מסיבים

    מאת: מני |‏ 28 בינואר 2017 | 11:03
  • לכל המבקרים…..
    אתם צריכים להבין שזה המקצוע שלהן בדיוק כמו כל מקצוע אחר .
    חלק קיבלו שכל והלכו לפתח אותו בלימודים אקדמאיים ומשם לעבודה בתחום ותואר שני והתקדמות וחלק קיבלו יופי ומבנה גוף יפה שנתן להם את האופציה לדגמן ולקבל כסף והן אמורות לתחזק את זה בדיוק כמו כל אחד אחר שמשקיע בלימודים או בעבודה שלו.
    מה עדיף שהן יעשו בזמנם החופשי? סמים? הן נשמעות כמו בחורות שיודעות מה צריך בשביל להישאר בטופ והן עושות את זה.
    הן פשוט מקבלות סכומים אחרים כי ככה זה בעולם היופי.
    לא מבין את הביקורות.

    מאת: שייקה |‏ 28 בינואר 2017 | 06:23
  • כן ממש

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 25 בינואר 2017 | 17:55
  • לא להאמין לכל שטות בתשלום שהדוגמניות אומרות. אכן, יש כאלה שבורכו במבנה גנטי משופר, אבל הרוב פשוט הורגות את עצמן באימונים. הגיע הזמן להודות שאימוני כושר בלתי פרופורציונאלים, ברמה של אתלטיות אולימפיות שרק צריכות ללבוש תחתונים הוא מוגזם לחלוטין!! הן דוגמניות, לא אצניות מרתון. איזה מין מודל זה מעביר לכל שאר בנות העולם שאין להן מאות אלפי דולרים פנויים כדי להשקיע במאמנים אישיים, או את הזמן הפנוי כדי להתאמן שעות בכל יום. כרגיל, חברות הפרסום דוחפות לסטנדרטים קיצוניים, כי כבר אסור לומר שהן לא אוכלות, זה לא פוליטיקלי קורקט. אז מצאו טרנד קיצוני חדש.

    הנוסחא היחידה שעובדת בחיים – איזון.

    מאת: תיזהרו! |‏ 22 בינואר 2017 | 11:35
  • די כבר עם זה. כדי להיות רזה וחטובה המשמעות היא לא ״לא לאכול״! בנות שלא אוכלות שורפות שריר ולא שומן והתוצאה ממש לא תראה כך! (דוגמניות ויקטוריה סיקרט הכוונה)

    כדי להיות חטובה יש לשמור על משטר אימונים מחייב ותזונה מותאמת הכוללת את כל אבות המזון. עם מניפולציות נכונות של תזמוני ארוחות ומתי לאכול איזה אב מזון, ניתן לייצר מטבוליזם יעיל ששורף שומן ובונה שריר.

    לפרטים נוספים ניתן ליצור עימי קשר.
    שיהיה בהצלחה, תהיו טובים.

    מאת: Rotem Zaxport |‏ 22 בינואר 2017 | 11:24