מחירים זולים, בגדים מגניבים: רשת האאוטלטים של זארה מתרחבת

"לפטיז", רשת האאוטלט של זארה, היא אחת הרשתות המבוקשות ביותר. עכשיו, כשהיא מונה 130 חנויות בעיקר באירופה היא מתרחבת גם לעבר מקסיקו, רוסיה וקטאר. יש לנו תחושה שארה"ב בפתח. האם יש סיכוי שתגיע גם אלינו?

מאת  | ‏ 16 ינואר 2017
לפטיז. האאוטלט של זארה מתרחב בעולם (צילום: מתוך האתר הרשמי)

לפטיז. האאוטלט של זארה מתרחב בעולם (צילום: מתוך האתר הרשמי)

כבר לא מעט שנים שרשת זארה מתפקדת כשם קוד כללי עבור האופציה הזמינה להתחדש בפריטים המתכתבים עם הטרנדים ששיגרו בתי האופנה המובילים. המחיר השפוי, התחלופה המסחררת והתרגום המדויק של המראות הנחשקים, עושים לרשת שם שהולך לפניה. אבל, גם כשמדובר במחירים שנחשבים לשווים לכל נפש, השאיפה האנושית הבסיסית היא למצוא מענה אפילו זול יותר. המושכים בחוטים של אינדיטקס, תאגיד הענק שאוחז גם ברשת הספרדית, זיהו כבר לפני שנים את הצורך הזה, ולמרות שהשמועה לא ממש פשטה במקומותינו, לזארה נפתחו בשנת 1993 סניפי אאוטלט אירופאיים העונים לשם "לפטיז" (משחק מילים על Leftovers, שאריות).

רשת האאוטלטים, שנפתחה במקור כאמצעי להיפטרות מסחורה של עונות קודמות, במחירים נמוכים במיוחד, התפתחה במשך השנים וגדלה. נוספו לה צוותי עיצוב חדשים שמשגרים קולקציות עצמאיות ומפלטפורמה המשתייכת רק לקטגוריית ה"אאוטלט" היא הפכה ליעד מועדף עבור חובבי אופנה יודעי סוד. לחנויות הראשונות שנפתחו בספרד נוספו לאחרונה סניפים בפורטוגל, מקסיקו, רוסיה וקטאר וכיום הרשת מונה כ-130 חנויות.

בייסיק במחיר מוזל (צילום: מתוך האתר הרשמי)

בייסיק במחיר מוזל (צילום: מתוך האתר הרשמי)

כפי שמדווחים אתרי האופנה הבינלאומיים, כל הסימנים מראים שקברניטי הרשת מכוונים עכשיו לצמיחה גלובלית משמעותית. האתר המקוון המושקע של הרשת שכרגע לא ניתן לבצע בו קנייה אונליין אלא רק לשמור לך את הפריטים בחנות, השדרוג של הסניפים הקיימים והקמפיינים המוקפדים, מבשרים על פתיחה משוערת של עוד ועוד נקודות מכירה. אם עד עכשיו הסחורה של הרשת הייתה בהישג ידן הכמעט בלעדי של הקונים בספרד, העתיד נושא בשורה גם עבור יתר העולם.

ההתרחבות כנראה תתחיל במדינות בהן כבר ביססה רשת האם נוכחות מרשימה, כשהמומחים מעריכים שהאקלים הכלכלי המתוח ששורר בלא מעט מדינות, יתרום לקבלתה של הרשת הזולה בידיים פתוחות ובכיסים פתוחים. עד כמה המחירים נמוכים אתם בוודאי שואלים את עצמכם? ההקבלה הרווחת היא לתמחור של רשתות אופנה זולות כמו forever 21 וH&m. משיטוט עצמאי שערכנו באתר גילינו לא מעט פריטים במחירים מצחיקים כמו מגפי אופנוענים המתומחרים בכ-60 שקלים, ג'ינס בגזרת mom בכ-40 שקלים וגופית פאייטים בפחות מעשרה שקלים. גם אימהות אופנתיות ישמחו לרענן את מלתחת הזאטוטים בחולצות שעולות פחות מ-20 שקלים וסריגי חורף שמתומחרים באזור ה-40 שקלים.

עד שתצא ההודעה הרשמית על יעדי התרחבותה המדויקים של הרשת, שווה להתעדכן בקולקציות החדשות שעולות לאתר ולכנס את הפריטים השווים לרשימות ה-wishlist או פשוט להתחיל ולהתארגן על  חופשת קיץ בספרד. במקביל אפשר רק לקוות שהיא תגיע אלינו בשנים הקרובות.

בספרד מדובר בהצלחה מסחררת (צילום: מתוך האתר הרשמי)

בספרד מדובר בהצלחה מסחררת (צילום: מתוך האתר הרשמי)

 

ממוצע מחירים של חמישים שקלים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

ממוצע מחירים של חמישים שקלים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

תרגומים מהירים לבתי האופנה הנחשקים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

תרגומים מהירים לבתי האופנה הנחשקים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

 

 

 

השאירו תגובה

 

  • וואט דה פאק ועם כל הכבוד לזארה

    מאת: לקנות בחנות שהשם שלה שאריות? |‏ 16 בינואר 2017 | 12:12