הצ׳וקר שחנק אותי: צווארון או תכשיט?

עכשיו כבר אפשר לסכם: 2016 הייתה שנת הצ'וקרים האולטימטיבית. מה שהתחיל בקרב הפאשניסטות המשיך עם שרוכים שחורים סביב צווארן של רוב הנשים בעולם, וכעת הצ'וקר מקבל טוויסט משעשע והופך לסוג של צווארון. וכמו בכל דבר בעולם האופנה, גם פה קים קרדשיאן מעורבת

מאת  | ‏ 10 דצמבר 2016
הצ'וקר המוגזם של FOREVER21  הפך לויראלי בטירוף (צילום מסך)

הצ'וקר המוגזם של FOREVER21 הפך לויראלי בטירוף (צילום מסך)

טרנד הצ׳וקרים עשה קאמבק היסטרי מהניינטיז ובשנה האחרונה הפך למאסט הב על צווארה של כל מי שטיפה רוצה להיות בעניינים. החוטים נקשרים בהמוניהם סביב צווארים ענוגים, ונראה שהטרנד רק תופח ומתפתח, ולאחרונה כבר תופס טוויסט קומי. כל מי שמחפשת להיות טיפה שונה מנסה לקחת את הצ'וקר שלה לכיוון קצת אחר. לאחרונה צצו להם צ'וקרים שמזכירים יותר צווארונים ופחות תכשיטים. חברת ׳פוראבר 21׳ כבר עפה על הטרנד זמן רב, ומציעה מגוון אדיר של צ׳וקרים שונים, אבל צ׳וקר אחד שלהם הפך לויראלי ביותר.

הצ׳וקר, שכבר לא נמכר, אבל תמונתו תישאר לנצח במטמוני האינטרנט, הוא כמו צווארון גולף עם ריצ׳רץ מאסיבי מלפנים, שגרם לגולשים לתמוה: האם הדוגמנית המסכנה משתמשת בסד לצוואר תפוס? ״פוראבר 21, הרגתם״, כתבה משתמשת אחת. ״זה כבר נהיה פארודי״.

קים וצווארון הג'ינס (צילום: splash)

קים וצווארון הג'ינס (צילום: splash)

ואכן, מהר מאוד כל העסק הפך לפארודי כשהמשתמשים, שמתקשים לקבל את הטרנד, התחילו לבדוק מה עוד יש במלאי של החנות. הממים החלו לזרום, כשהצ׳וקרים החדשים מושווים לדברים פחות מחמיאים, כמו שקיות תפוזים, נחשים חיים וגם מטעני אייפון.

אם לא די בכך, ׳פוראבר 21׳ מואשמים גם בכך שהם גונבים לקים קרדשיאן את הסטייל. קרדשיאן זכתה בקיץ לתשומת לב שלילית למדי ואף לגיחוך, לאחר שענדה לצווארה צ׳וקר עשוי מתפר דנים, שנראה כאילו גזרו אותו בשעת קיצור מכפלת בג׳ינס. כעת שמו לב הגולשים לצ׳וקר דומה, בשווי 40 דולר. ״תפר של סוף הג׳ינס?״ שאלה הגולשת פטי, ״לגמרי באווירת קים״.

האתר מציע גם צ׳וקר שמדמה שרשרת סוכריות, צ׳וקר אמוג׳י קקי, צ׳וקרים בסגנון ויקטוריאני ועוד המצאות, בינתיים החברה לא מגיבה לקדחת הממים שצצו ברשת, אבל במקרה הזה נראה שאין פרסום רע, ואולי אפילו התחלה של טרנד צווארונים חדש ב-2017.

בלוגריות מעיזות צ'וקרים שנראים בעיקר כמו מנעולים (צילום: מתוך הבלוג של ונסה)

בלוגריות מעיזות צ'וקרים שנראים בעיקר כמו מנעולים (צילום: מתוך הבלוג של ונסה)

מי אמר שזה מוגזם? (צילום: מתוך הבלוג)

מי אמר שזה מוגזם? (צילום: מתוך הבלוג)

 

השאירו תגובה