החיים נותנים לנו לימונים וביונסה עושה מהם לימונדה

רגע לפני טרפת קניות חג המולד, ביונסה מוציאה קולקציה חגיגית שכוללת סווטשירט עם ציטוטים משיריה, כובעים, חולצות, כיסויים לנייד עם ציורי לימונים ונייר אריזה שעליו מתנוסס הפרצוף שלה. המחירים סבירים למדי ויגיעו עד 250 שקלים. עכשיו לגמרי ברור מי מנהל את העולם

מאת  | ‏ 3 דצמבר 2016
ביונסה. עכשיו תוכלו ללבוש אותה לחג (צילום: אינסטגרם)

ביונסה. עכשיו תוכלו ללבוש אותה לחג (צילום: אינסטגרם)

נראה שביונסה הולכת לסחוט עד הסוף את הבאזז סביב אלבומה האחרון lemonade וכמו כל מהלך מתוזמן היטב שלה, היא משיקה, רגע לפני שגעת הקניות של חג המולד תוספת חגיגית לליין הבגדים והאביזרים שנוצר בהשראת האלבום המדובר שלה.  בניגוד למלאכת הסטיילינג הווירטואוזית שעטפה את הקליפים של השירים מהאלבום, הקולקציה המדוברת היא כל מה שאתם יכולים לדמיין כשעולה בראשכם קלישאת הצרכנות של החג, על סקאלת הצבעוניות המזוהה איתה והמוטיבים השחוקים של גרבי מתנות מסנטה קלאוס.

מה כן ניתן למצוא בקולקציה? התייחסויות חדשות  למשפטים שנחקקו משירי האלבום ורפרנסים ויזואליים שתורגמו באדיקות לפריטי מרצ'נדייז שידברו אל ליבם של המעריצים. תחתוני ומכנסי "Boy  Bye"  אדומים עם עיטור לימונים, סוויטשירט קפוצ'ון עם הכיתוב "I sleigh all day", טי שירטס וגופיות. הקולקציה המיוחדת לחגים מצטרפת לליין הקיים הכולל פריטים כמו  כובע בייסבול שחור עליו מתנוססת הרקמה "I ain't sorry" מהלהיט "Sorry" או סוויטשירט אפור מפליז אקולוגי שנושא בגאון את המשפט "I twirl on them haters" מהשיר "Formation". את כל פריטי החגים ניתן לרכוש בהזמנה מוקדמת באתר של ביונסה, במחירים שנעים בין 50 ל- 250 שקלים.

בא לנו את הכל כולל הכל (צילום: מתוך האתר הרשמי)

בא לנו את הכל כולל הכל (צילום: מתוך האתר הרשמי)

חג המולד נחשב כאהוב במיוחד על הזמרת המפורסמת, ולמרות שזו לא הקולקציה שתכריע את הקרב האופנתי בינה ובין אחותה הפאשניסטה סולאנג', מדובר במחווה שבוודאי תגרום לאיזשהו פרץ סנטימנטלי אצל ההמונים. כמובן שביונסה אינה הסלבריטאית היחידה שמשחררת קולקציה מהסוג הזה, רגע לפני אטרף הקניות של החגים, והיא מצטרפת למגרש צפוף שכולל שמות כמו קייטי פרי, ריס וויתרספון ובנות משפחת קרדשיאן.

למרות שהליבה של הקולקציה שייכת לפריטי אופנה, הפריט שקרץ לנו במיוחד הוא דווקא נייר העטיפה הממותג. מדובר בדפי עטיפה מאוירים בגווני צהוב וכחול שכוללים איורים של דמותה של ביונסה בקליפ Formation ושלל לימונים. אין ספק שביונסה הביאה לשיאים חדשים את האמרה: "אם החיים נותנים לך לימונים – עשה מהם לימונדה" אך בניגוד להרפתקאות מסחריות אחרות שלה, הפעם יש תחושה של אובר מאמץ. מיצובה כאחת מהדמויות האופנתיות המעניינות של העת האחרונה, עומד בסתירה לטעם המעט חמוץ שהקולקציה הזו משאירה, שום דבר שכפית גדושה בסוכר, או קולקציה טיפה מוצלחת יותר לא יוכלו לתקן.

הסוויטשירט הסופר קול שביונסה הוציאה לחג (צילום: מתוך האתר הרשמי)

הסוויטשירט הסופר קול שביונסה הוציאה לחג (צילום: מתוך האתר הרשמי)

גם כשהיא קז'ואל היא מגניבה בטירוף (צילום: אינסטגרם)

גם כשהיא קז'ואל היא מגניבה בטירוף (צילום: אינסטגרם)

השאירו תגובה