שוקינג: ויקטוריה בקהאם תעצב קולקציה זולה לרשת טארגט

הגברת הראשונה של לונדון תעצב ליין זול במיוחד לרשת טארגט האמריקאית. המחירים ינועו בין 30 שקלים ועד מקסימום 250 שקלים. "תמיד אמרתי שאני רוצה לגרום לנשים להיראות כמו הגרסה הכי טובה של עצמן", סיפרה בקהאם בראיון על המהלך. ומה איתנו? ובכן, יש משלוחים לארץ

מאת  | ‏ 20 אוקטובר 2016
ויקטוריה בקהאם. מהלך מפתיע ומשמח (צילום: גטי אימג'ס)

ויקטוריה בקהאם. מהלך מפתיע ומשמח (צילום: גטי אימג'ס)

רשת טארגט האמריקאית העממית גישרה על הפער בין אופנה נחשקת לאלה שהפרוטה אינה בכיסם כבר בשנות התשעים כשחברו לטוד אולדהם, שהיה בזמנו אחד מהמעצבים הלוהטים והמבוקשים בארה"ב. עכשיו, שני עשורים אחרי, הם חוברים לויקטוריה בקהאם הבריטית האהובה עליהם, ליצירת ליין משותף במחירים זולים במיוחד.

הקולקציה החדשה תושק בתשעה באפריל ותהיה זמינה לרכישה בחנויות ובאתר של טארגט עד 30 באפריל או עד גמר המלאי. אגב, טארגט עושים משלוחים לארץ, זה לא היה בשנים קודמות ובשיתופי פעולה קודמים נאלצנו להפעיל דודות באמריקה או את אחת מחברות השילוח שעושות את העבודה.

מתוך המסלול האחרון של גברת בקהאם. יש למה לחכות (צילום: גטי אימג'ס)

מתוך המסלול האחרון של גברת בקהאם. יש למה לחכות (צילום: גטי אימג'ס)

אז למה אפשר לצפות? בקהאם הרכיבה קולקציה של 200 פריטים, שמחירם נע בין 30 שקלים ועד מקסימום 250 שקלים. רוב הפריטים יתומחרו בעד 150 שקלים. מדובר בקולקציית בגדים ואקססוריז לנשים ולילדים, כאשר טווח המידות נדיב מאוד ומגיע עד ל-XXXL. "אני יכולה להגיע כך להמון נשים", אמרה בקהאם על שיתוף הפעולה. "תמיד אמרתי שאני רוצה להעצים נשים ולגרום להן להיראות כמו הגרסה הכי טובה של עצמן, וזו לא צריכה להיות אופציה רק למי שיכולה להרשות לעצמה להוציא סכום כסף מסוים".

בקהאם חגגה השנה חמש שנים לקו "ויקטוריה, ויקטוריה בקהאם", שהוא האלטרנטיבה הזולה יותר לקו הראשי שלה, אבל כמו קווים משניים אחרים של בתי אופנה, גם הוא מתומחר באיזורי ארבע הספרות שלא ממש מאפשרים לכל אחת להתהלך בשמלה בעיצובה של פוש ספייס.

מתוך השתפ של טארגט עם פיטר פילטו. שתפים מוצלחים ביותר (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מתוך השתפ של טארגט עם פיטר פילטו. שתפים מוצלחים ביותר (צילום: מתוך האתר הרשמי)

למרות שאין ספק שמדובר בצעד כלכלי ועסקי, שיתוף הפעולה החדש מתיישב גם עם התדמית המשתנה של בקהאם, שעברה לאחרונה לסטייל נינוח יותר שכולל נעליים שטוחות, ג'ינסים וחולצות גבריות מכופתרות ונינוחות. אם היא תתרגם את השיק היומיומי החדש שלה לקולקציה, היא צפויה להיות לא רק מוצלחת במיוחד, אלא פרקטית – מילה שבחיים לא חשבנו שנשתמש בה בהקשר לגברת בקהאם.

טארגט כאמור מחבבים מאד שיתופי פעולה עם מעצבי על. בשנת 2012 נרשם טירוף יוצא דופן סביב שיתוף הפעולה של הרשת עם ג'ייסון וו, אבל הוא בוודאי לא המעצב היחיד שעיצב קולקציה ברת השגה עבור מעמד הקצת-פחות-מביניים האמריקאי. פראבאל גורונג, פיליפ לים, אייזק מזרחי, מיסוני, זאק פוזן, ז'אן פול גוטייה, רודרטה, אלכסנדר מקווין, תאקון, פרואנזה סקולר – כל מותגי היוקרה האלה עבדו עם רשת טארגט, והם רק חלק מהרשימה הארוכה. אין פלא שטארגט הצליחו לייצר לעצמם מיתוג מכובד יותר מהמתחרות וולמארט וקיימארט, והרוויחו בכבוד את שם החיבה בעל הניחוח הצרפתי "טארג'ה" – דרכם של האמריקאים להחמיא לשיק שהם מצליחים לייצר למרות היותם רשת עממית לחלוטין.

וכן, יש משלוחים לארץ (צילום: גטי אימג'ס)

וכן, יש משלוחים לארץ (צילום: גטי אימג'ס)

 

 

השאירו תגובה