קלואי קרדשיאן: "בואו נאהב את הקימורים שלנו"

קלואי קרדשיאן השיקה ליין ג'ינסים בשם good american . "לאהוב את עצמך, לא משנה מה", הוא הסלוגן שמלווה את ההשקה. הג'ינסים נמכרים באמת בכל המידות בלי הפרדה של מידות גדולות וקטנות. אתרי האופנה הגדולים צופים למותג הצלחה מסחררת

מאת  | ‏ 19 אוקטובר 2016
קלואי מציגה הג'ינס החדש (צילום: אינסטגרם goodamerican)

קלואי מציגה הג'ינס החדש (צילום: אינסטגרם goodamerican)

"לאהוב את עצמך, לא משנה מה" הוא הסלוגן האינסטגרמי שמלווה את השקת קו הדנים החדש של קלואי קרדשיאן. החל מאתמול ניתן לרכוש את פריטי המותג באתר goodamerican.com  וברשת החנויות המוכרת Nordstromיזמות אופנתית, כידוע, היא לא הרפתקה חדשה עבור בנות המשפחה המפורסמת. מקו האיפור של האחות הצעירה קיילי ועד בוטיקי DASH הוותיקים של שלושת האחיות המבוגרות, נראה שהאמביציה המשפחתית לא עוצרת במחסום מיליוני הלייקים.

כיאה למורשת המשפחתית, גם המיזם הנוכחי לווה בטיזרים אינסטגרמיים. לפני פחות מחודש חשפה קרדשיאן בחשבון האינסטגרם שלה את ההשקה העתידית וכתבה: "אני כל כך נרגשת להכריז על מותג הדנים החדש שלי Good American. זה היה מסע מדהים עבורי ואני מרגישה מבורכת שיש לי את האפשרות להנגיש את הקו הזה לנשים בכל מקום, גזרה ומידה". את הפוסט היא חתמה בקריאה נרגשת: "נשים! בואו נאהב את הקימורים שלנו".

אתרי האופנה מהמרים על הצלחה מסחררת (צילום: אינסטגרם goodamerican)

אתרי האופנה מהמרים על הצלחה מסחררת (צילום: אינסטגרם goodamerican)

בתמונה שפרסמה קרדשיאן ביום שקדם להשקה היא נתנה טעימה אופיינית לחגיגת הקימורים אליה התכוונה. כשהיא ישובה על מלבן עץ, וקימורי אחוריה מכוונים אל קדמת המצלמה, כבר היה ניתן לדמיין לאן פניה מועדות.

אף על פי שקרדשיאן משמשת כפנים של המותג, היא ייסדה אותו יחד עם שותפה עסקית בשם אמה גריד. האג'נדה המוצהרת שלו דוגלת בהתאמה מושלמת למגוון רחב של מבני גוף והדגמים מגיעים בטווח מידות גדול במיוחד. הגזרות הייחודיות מפוצחות על ידי מחקר מעמיק של נשים ממידות שונות וממוצאים אתניים שונים. גם אסטרטגיית המכירה של המותג מכבדת את האג'נדה ופריטי המותג שאינם נמכרים אונליין נמכרים באותה נקודת מכירה, ללא הפרדה בין המידות. "אנחנו לא מאמינים ב"מידות גדולות", הסבירה קרדשיאן לואניטי פיר, "אנחנו רוצים מותג שעומד כיחידה אחת".

קלואי עם הדגם הלבן. יודעת את העבודה (צילום: אינסטגרם goodamerican)

קלואי עם הדגם הלבן. יודעת את העבודה (צילום: אינסטגרם goodamerican)

המחירים, כיאה למותג דנים מעדות ה"פרימיום", אינם נחשבים לזולים במיוחד והתמחור של מרבית הדגמים נע בין 600 ל800 שקלים. למרות זאת, אתרי האופנה צופים בהלה לליין המדובר של קלואי. בין שמדובר באג'נדה הנשית שעוטפת את המותג או בפנים המוכרות שמשגררות אותו, כנראה שהאמריקאים , ואולי גם כמה אחרים מרחבי הגלובוס, יעשו לחשבון הבנק של קרדשיאן רק טוב.

האחות הקטנה, קיילי ג'נר מפרגנת למותג (צילום: goodamerican)

האחות הקטנה, קיילי ג'נר מפרגנת למותג (צילום: goodamerican)

בכל המידות (צילום: goodamerican)

בכל המידות (צילום: goodamerican)

בלי הפרדה בין מידות קטנות לגדולות (צילום:אינסטגרם goodamerican)

בלי הפרדה בין מידות קטנות לגדולות (צילום:אינסטגרם goodamerican)

קלואי הולכת לשחק אותה ובגדול (צילום: אינסטגרם goodamerican)

קלואי הולכת לשחק אותה ובגדול (צילום: אינסטגרם goodamerican)

השאירו תגובה