צפו: קיילי וטייגה צמודים ולוהטים בקמפיין חדש לאלכסנדר וונג

אחרי שהפגינו נוכחות בשורה הראשונה שלו בשבוע האופנה בניו יורק, הזוג המאוהב (בעצמו) מככב בפרסומת החדשה לאלכסנדר וונג, כולל סצנות מזמוזים שלא ישאירו אף אחד אדיש. כי למה רק לקנדל מגיע להיות דוגמנית מן המניין?

מאת  | ‏ 28 ספטמבר 2016
האהבה באוויר. טייגה וקיילי בסרטון החדש לאלכסנדר וונג (צילום מסך)

האהבה באוויר. טייגה וקיילי בסרטון החדש לאלכסנדר וונג (צילום מסך)

נראה שכל בתי האופנה כבר הפנימו היטב את האמרה – אם אתם לא יכולים לנצח אותם, הצטרפו אליהם, כשכמעט בכל תצוגה או קמפיין חדש ניתן למצוא חוט שמחבר למשפחת קרדשיאן-ג׳נר. או שמא זה בעצם הפוך, והם אלה שמושכים בכל החוטים של עולם האופנה כרגע? בכל מקרה, זה קורה היום שוב, עם הוכחה חיה ובועטת מצד אלכסנדר וונג, שליהק את הזוג הצמוד קיילי ג'נר וטייגה לסרטון הקמפיין החדש והסקסי שלו, הכולל ריצה במסדרונות של אחוזה ריקה, התמזמזויות באמבטיה ומסיבה סוערת אך תוך הלילה עם כל ה-wangsquad#.

גם המוזיקאי קרילקס, שהקטע שלו מלווה את הסרטון, מופיע בקליפ, שבו נראית מסיבת בית עשירים בדיוק כפי שאפשר לדמיין, עם פלרטוטים וריקודים, כשהכל מסביב פאר והדר ובגדים נכונים. ״רציתי ליצור הייבריד, שילוב בין קליפ מוזיקלי לבין הסרטים שהכי אהבתי לראות בתור נער, כמו ׳שמתי ברז למורה׳ ו׳לא יכולים להתאפק׳״ מסביר וונג. ״הרבה מחברי הקאסט הם אנשים שאני מאוד מכבד ושאני יוצר איתם שיתופי פעולה יצירתיים, או דוגמנים שאני עובד איתם כבר זמן רב וצפיתי בהם מתבגרים והופכים לאנשים בזכות עצמם״.

אווירת המסיבה הפרועה ומלאת התשוקה בהחלט עוברת, אבל לא נשארת בתחומי הניינטיז הפופולריים, אלא נראית רלוונטית ומלאת סוואג נרקסיסטי בדיוק במידה. ״הקאסט יצר בעצמו את הסיפור של הקמפיין הזה,״ מסביר וונג בן ה-32 את האופן בו נוצר ואת האותנטיות שמתבטאת בו. ״אי אפשר לצפות מה יקרה ברגעים כאלה. כולם פשוט התחברו להם יחד וזה הלך הרבה יותר טוב מכפי שיכולתי לצפות״.

שני הקטעים הלוהטים ביותר בסרטון הם ללא ספק המזמוזים בין קיילי לבין טייגה, ואז בינה לבין הדוגמנית הגרמנית אנה אוורס, בזמן שטייגה צופה מהאמבטיה עם בקבוק שמפניה. את הכימיה המנצחת של קיילי וטייגה יכול היה וונג לראות כבר בשני קליפים של הראפר, וכמובן ברשתות החברתיות. השניים גם נכחו בתצוגה האחרונה של וונג, בשורה הראשונה כמובן, וצפו באחות קנדל צועדת בבגדיו, וקשה להכריע אם הן עובדות בעסק המשפחתי שלו או שהוא בשלהן, אבל אין ספק שכולם יוצאים נשכרים.

המוזה של וונג. אנה אוורס (צילום מסך)

המוזה של וונג. אנה אוורס (צילום מסך)

אז ככה נראית מסיבת עשירים משועממים? (צילום מסך)

אז ככה נראית מסיבת עשירים משועממים? (צילום מסך)

ישן באמבטיה (צילום מסך)

ישן באמבטיה (צילום מסך)

באש ובמים, קיילי וטייגה (צילום מסך)

באש ובמים, קיילי וטייגה (צילום מסך)

השאירו תגובה