צ'וקר לגברים? הסטייל החדש של הארי סטיילס

סולן להקת וואן דיירקשן, הארי סטיילס, עומד לפרוץ בקריירה עצמאית ובדיוק בשביל זה הוא מופיע על שלושה קאברים שונים. מדובר באייקון אופנה שלא מפחד להעיז ולשבור מסוכמות כמו צ'וקר לצוואר, מגפונים עם עקבים ומבחר פרינטים משוגעים. כולם פרגנו חוץ מג'יג'י חדיד שמיהרה לצאת נגדו. המעריצים שלו כבר דאגו לענות לה

מאת  | ‏ 27 ספטמבר 2016
הארי סטיילס על קאבר המגזין. כן, יש שם צ'וקר (צילום: מגזין אנת'ר)

הארי סטיילס על קאבר המגזין. כן, יש שם צ'וקר (צילום: מגזין אנת'ר)

הארי סטיילס תמיד היה הוואן דירקשן עם הכי הרבה גלאם ודירקשן אופנתי, ועכשיו הבחור היפה פורץ לו דרך עצמאית ומככב על לא פחות משלושה קאברים בעת ובעונה אחת. שלושת השערים שייכים למגזין ׳אנת׳ר מן׳ ובכל אחד מהם זוכה הארי לסטייל אחר. סטיילס תמיד עורר עניין וסקרנות בעולם האופנה במיוחד מאז הרומן בהמשכים עם קנדל ג'נר.

בקאבר הראשון, שכנראה צולם לפני כחצי שנה, הוא מופיע כששיערו ארוך ולפני שגזז מחלפותיו. סטיילס לובש ז׳קט אדום ועל צווארו אפשר למצוא את הלהיט של השנה  – הצ׳וקר. בקאבר השני, בשחור לבן, הוא נראה גזוז שיער, וכנראה שיש פה הומאז׳ מסויים לפול מקרטני, שראיין אותו למגזין (כן כן , מה ששמעתם) לצידה של צ׳לסי הנדלר. בתמונה הוא דומה בצורה מחשידה למיק ג׳אגר של פעם, עם ווייב של תחילת שנות השבעים. בקאבר האחרון שוב מופיע הצ׳וקר, השיער גזוז קצר יותר, והבחור דומה פתאום באופן מפליא לריבר פניקס.

סטיילס שנראה בול עם כמו מיק ג'אגר בסבנטיז (צילום: אנת'ר מגזין)

סטיילס שנראה בול עם כמו מיק ג'אגר בסבנטיז (צילום: אנת'ר מגזין)

כולם נרעשים ונרגשים מהקאברים היפים, חוץ מאחת העונה לשם ג׳יג׳י חדיד, שבחרה, בניגוד לכולם, להעלות תמונה של בן זוגה שלה (אקס וואן דירקשן) זאין מאליק, על שער מגזין אל לגברים, ולכתוב: ״זה קאבר!״ המעריצים הבינו מיד את הכוונה, והתחילו להטריל אותה בכל הכח.

סטיילס מסמן בשערי הסולו הללו יציאה לעבר עתיד חדש ומבטיח. הוא חתם לא מזמן על דיל של שלושה אלבומי סולו עם קולומביה רקורדס, הלייבל של וואן דירקשן, ויופיע לראשונה כשחקן בסרט המלחמה "דנקירק", בבימויו של כריסטופר נולאן, שיעלה בשנה הבאה למסכים.

שער נוסף של אייקון האופנה (צילום: אנת'ר מגזין)

שער נוסף של אייקון האופנה (צילום: אנת'ר מגזין)

הארי תמיד היה חובב אופנה, ומעולם לא חשש ללכת על הקו בין נשי לגברי, עם חליפות פרחוניות, מעילים מחוייטים, צעיפי משי, מגפונים על עקבים, כובעים וחיבה להדפסים לא שגרתיים. הבחור גם יודע ללבוש וינטאג׳, ונראה לא פעם בז׳קטים תקופתיים. הוא פוקד תצוגות של מעצבים בריטיים, עם חיבה מיוחדת לברברי.

בשנת 2013 זכה, במסגרת פרסי האופנה הבריטיים, בפרס הגבר הסטייליסטי ביותר, והוא מבין היטב במעצבים. הוא גם לא שולל להפוך בעצמו למעצב בהמשך הדרך, למרות שהקונספט מבלבל אותו. ״זה ללא ספק משהו שמעניין אותי. אני לא יודע אם יש לי את הכלים לעשות את זה לבד. אני מתלבש בעצמי ובוחר לפי מה שנוח, אבל אני משחק עם זה״, הוא מסביר, ״אני נהנה מאופנה, מבחינתי זה להביע את דעתי. לא הייתי רוצה בכלל שכולם יתלבשו כמוני".

כל שנותר לו זה לחזור עכשיו לקנדל (צילום :גטי אימג'ס)

כל שנותר לו זה לחזור עכשיו לקנדל (צילום :גטי אימג'ס)

 

השאירו תגובה