"זה הרגיש כמו עונש": איימי שומר פותחת את הפה על המט גאלה

בעוד הרוב המכריע של חובבי האופנה היו מוכנים לעשות הרבה (מאוד) דברים כדי לקבל הזמנה למט גאלה, האירוע האופנתי החשוב ביותר של השנה, איימי שומר הייתה מעדיפה להישאר בבית. "אני יודעת שאני אמורה להיות אסירה תודה שהוזמנתי, אבל זה היה כל כך מזויף" היא סיפרה בראיון להווארד שטרן. "היינו לבושים כמו חבורה של מפגרים"

מאת  | ‏ 24 אוגוסט 2016
איימי אדמס במט גאלה השנה. הבחורה כנראה כל כך סבלה, שאפילו חיוך לא הצליחה להוציא (צילום: גטי אימג'ס)

איימי שומר במט גאלה השנה. הבחורה כנראה כל כך סבלה, שאפילו חיוך לא הצליחה להוציא (צילום: גטי אימג'ס)

בזמן שאנחנו יושבים בבית ומריירים מול האירועים ההוליוודיים הנוצצים, מתברר שיש כוכבים שסובלים מהשטיח האדום ומכניסים רוח חדשה למושג "צרות של עשירים". כך המקרה עם איימי שומר, שמקדמת בימים אלה את ספרה החדש. בראיון שנתנה בתכנית הרדיו של הווארד שטרן, לשומר היה הרבה לכלוך להוציא על השטיחים האדומים ובעיקר על זה של המט גאלה, אולי האירוע האופנתי החשוב ביותר של השנה.

"איכס, זה הסיוט הכי גדול שלי, זה מגעיל. זה כל כך מזויף, ומלא באנשים שעושים חיקוי של שיחה", היא סיפרה לשטרן. "את המט גאלה עזבתי, לא בשנייה שיכולתי, אלא אפילו לפני שהייתי אמורה. פגשתי את ביונסה והיא שאלה 'זה המט גאלה הראשון שלך?' ועניתי לה 'זה האחרון'. אני יודעת שאני אמורה להיות אסירה תודה שהוזמנתי, אבל זה הרגיש כמו עונש. היינו לבושים כמו חבורה של מפגרים".

איימי פוגשת את ביונסה במט גאלה. אפילו מזה היא לא נהנתה (צילום: ווג)

איימי פוגשת את ביונסה במט גאלה. אפילו מזה היא לא נהנתה (צילום: ווג)

כזכור, שומר הגיעה למט גאלה, שעמדה השנה בסימן "אדם מול מכונה: אופנה בעידן טכנולוגי", בשמלה אדומה וצמודה של המעצב אלכסנדר וונג, ששימש גם כדייט שלה לאירוע. שומר תיעדה באינסטגרם את ההכנות לערב הגדול, אבל במקום התמונות הזוהרות שרוב הכוכבות מעלות, היא בחרה בסרטון בו היא מורחת דאודורנט על הירכיים שלה כדי שלא ישתפשפו אחת בשנייה.

אבל שומר לא שונאת רק אירועים. כוכבת שער גיליון יולי 2016 של מגזין ווג, גם ממש לא מתעניינת באופנה, לדבריה. "פשוט לא אכפת לי. הייתי בסוף השבוע בשיקגו עם החבר שלי, ומתחת למלון שלנו היו חנויות של גוצ'י ושל פראדה", היא סיפרה לשטרן. "אז אמרתי לו 'בוא נלך ואני אקנה משהו ממש יקר, אני אף פעם לא קונה שום דבר יקר'". שומר המשיכה ללכלך על המוכרים בחנויות היוקרה שהציעו לה עזרה ואמרה שהמקצוע שלהם מעצבן, וגם לא חסכה בביקורת אופנתית: "הכל נראה כל כך משוגע ומטומטם, לא יכולתי למצוא שום דבר לקנות. החרא הזה מטופש, זה בגדי המלך החדשים".

בקרוב שומר תצטרך להגיע לטקס פרסי האמי, שם ספיישל הסטנדאפ שלה מועמד באותה הקטגוריה עם האלבום הוויזואלי "Lemonade" של ביונסה. יש לנו תחושה שאחרי הריאיון הפרובוקטיבי הזה מעצבי העל לא יעוטו על ההזדמנות לעצב עבורה שמלת ערב. נתראה בטופשופ, איימי.

איימי עם הבויפרנד, רגע לפני שהתחפפו מהגאלה (צילום: אינסטגרם amyschumer)

איימי עם הבויפרנד, רגע לפני שהשניים התחפפו מהגאלה (צילום: אינסטגרם amyschumer)

אפילו אלכסנדר וונג לא הצליח לשעשע אותה (צילום: גטי אימג'ס)

אפילו אלכסנדר וונג לא הצליח לשעשע אותה (צילום: גטי אימג'ס)

שומר על השער של ווג. קצת יורקת לבאר, לא? (צילום: ווג)

שומר על השער של ווג. קצת יורקת לבאר, לא? (צילום: ווג)

"היינו לבושים כמו מפגרים" (צילום: אינסטגרם amyschumer)

"היינו לבושים כמו מפגרים" (צילום: אינסטגרם amyschumer)

השאירו תגובה