חותמת האיכות: גם מישל אובמה נועלת סניקרס עם שמלות

משפחת אובמה כבר לגמרי באס"ק וההוכחה הניצחת לכך היא באאוטפיטים שהציגו אמש בנות המשפחה כשחזרו הביתה מחופשת הקיץ. בשמלה של ג'יי קרו ונעלי אולסטאר לבנות, מישל נראתה נינוחה ומאושרת ואפילו התאימה את הלוק למליה. אהבנו מאוד

מאת  | ‏ 23 אוגוסט 2016
מליה ומישל אובמה מתאימות אאוטפיטים (צילום: AP)

מליה ומישל אובמה מתאימות אאוטפיטים (צילום: AP)

ממש בקרוב, עורכות אופנה ברחבי העולם יזילו דמעה. מישל אובמה, הגברת הראשונה הכי אופנתית מאז ג'קי קנדי, עומדת לעזוב את הבית הלבן ולקחת איתה את הסטייל המעולה שמגובה גם באג'נדה – פרגון למעצבים אמריקאיים ונגישות. ממש כמו קייט מידלטון, אובמה תמיד הקפידה לאזן בין שמלות ערב יוקרתיות של מעצבי על לתלבושות יומיומיות של מותגים ברי השגה ולוקים שגם אנחנו יכולות ללבוש למשרד או לבראנץ' עם חברות. היה אפשר לקרוא לה עממית אם היא לא הייתה כל כך אצילית.

לקראת סוף כהונתה כנשיאת הסטייל של ארה"ב, אובמה מראה שהיא הכי בעניינים ומאמצת את לוק השמלה עם הסניקרס, כשהיא בוחרת בדגם החם של הרגע – "צ'אק טיילור" של קונברס. אובמה והמשפחה חזרו מחופשה של כשבועיים במרתה'ס ויניארד, כשמישל ומליה מדגימות שתיהן שיק מושלם של סוף הקיץ – שמלות חולצה עם אולסטאר.

גם הן כבר הבינו שעבר זמנן של הסטן סמית' (צילום: גטי אימג'ס)

גם הן כבר הבינו שעבר זמנן של הסטן סמית' (צילום: גטי אימג'ס)

השמלה המשובצת של מישל היא מ-J Crew, מותג לא יוקרתי אבל נחשק, שהיא אוהבת ללבוש ביומיום וגם לאירועים קז'ואליים, והנעליים הלבנות שלה ככל הנראה חדשות מהקופסה, כי עם כל הכבוד, גם הגברת הראשונה של ארצות הברית לא יכולה לשמור על האולסטאר שלה בוהקות כל כך הרבה זמן. מליה לעומתה, בחרה בדגם הגבוה הקלאסי בצהוב בהיר ושידכה לו שמלת חולצה לבנה של המותג האמריקאי מלא ההייפ, Everlane.

זו לא הפעם הראשונה שאובמה מצולמת בנעלי קונברס. יש לה בארון גם זוג שחור ואחד בצבע זית, והיא נוטה לנעול אותן כשהיא צועדת על הדשא של הבית הלבן, נוטעת עצים או משחקת כדורגל עם ילדים כדי לקדם את האג'נדה הבריאותית. יחד עם זאת, עד כה היא נעלה אותן בשמרנות מסוימת כשהיא מצוותת להן מכנסיים.

למרות שלא ברור אם ההחלטה ללבוש שמלה עם קונברס הייתה קודם של מליה או של מישל, שני דברים ברורים לנו – זה לא צירוף מקרים שהשתיים לבושות כמעט אותו הדבר, והשמלה עם הסניקרס כאן כדי להישאר. מזל, כי אנחנו בקושי מצליחות להגיע עד למטבח המשרדי עם עקבים.

מהשמלה של מישל נשארו, אגב, מידות אחרונות (צילום: גטי אימג'ס)

מהשמלה של מישל נשארו, אגב, מידות אחרונות (צילום: גטי אימג'ס)

מישל במדשאת הבית הלבן. חובבת אולסטאר ידועה (צילום: גטי אימג'ס)

מישל במדשאת הבית הלבן. חובבת אולסטאר ידועה (צילום: גטי אימג'ס)

גם משפחת אובמה רוכשת אונליין. מימין - השמלה מג'יי קרו, מימין - השמלה מאברליין (צילום: מתוך האתרים)

גם משפחת אובמה רוכשת אונליין. מימין – השמלה מג'יי קרו, מימין – השמלה מאברליין (צילום: מתוך האתרים)

השאירו תגובה