חם מהתנור: קנזו ו-H&M משתפים פעולה בקולקציית קפסולה חדשה

אחרי חודשים של המתנה וציפייה, נחשף היום כי H&M בחרה בקרול לים והומברטו ליאון העומדים בראש בית האופנה קנזו לעצב את קולקציית הקפסולה החדשה והמדוברת של הרשת השוודית האהובה. הלייבל הצרפתי-יפני חזר בשנים האחרונות לשיח האופנתי הודות לקו הצבעוני, היפסטרי ומלא ההומור שלו. יש למה לצפות

מאת  | ‏ 25 מאי 2016
הומברטו ליאון, אן סופי יוהנסון וקרול לים - צוות הקפסולה של קנזו ו-H&M (צילום: H&M)

הומברטו ליאון, אן סופי יוהנסון וקרול לים – צוות הקפסולה של קנזו ו-H&M (צילום: H&M)

הקיץ רק מתחיל וכבר יש לנו סיבה טובה לחכות לחורף: שיתוף פעולה מרגש בין קנזו ל-H&M עומד לנחות ב-3 לנובמבר. כשהרחובות יתחילו להאפיר מעננים, אפשר יהיה להיכנס לחנויות הרשת ברחבי העולם (כולל קניון עזריאלי התל אביבי) ולמצוא שם קולקציית ביגוד רווית צבעים חיים והדפסים עזים, כמו שרק קנזו יודעים לעשות.

המנהלים האמנותיים של קנזו משנת 2011, הומברטו ליאון וקרול לים, הם האחראים לשיתוף הפעולה המאוד משמח הזה. ליאון ולים ידועים בתעשייה כחובבי שת״פים בעלי רוח ניסיונית וצעירה, ויצרו בעבר קולקציות עם ואנס, אופנינג סרמוני ולאחרונה עם הסרט "ספר הג׳ונגל".

מתוך קולקציית ספר הג'ונגל של קנזו (צילום: קנזו)

מתוך קולקציית ספר הג'ונגל של קנזו (צילום: קנזו)

״אנחנו מצפים בקוצר רוח לחלוק עם כולם את העולם של H&M x KENZO עם כל היצירתיות, הכיף והאהבה לאופנה שבקולקציה,״ בישרו לעיתונות. ״בשיתוף הפעולה הזה אנו הולכים לחשוב בגדול, למתוח את הגבולות ולהביא את האנרגיה החדשה של קנזו לכולם״.

250 חנויות נבחרות ברחבי העולם יחזיקו את הקולקציה, שתכלול ביגוד ואקססוריז לנשים ולגברים. ״האופנה של KENZO מביעה חופש, שמחה ואינדיבידואליות,״ אומרת אן-סופי יוהנסון, היועצת האמנותית של H&M, על הבחירה בשיתוף פעולה עם המותג  היפני-צרפתי הוותיק.

הומברטו ליאון וקרול לים משתחווים אחרי תצוגה קנזו (צילום: גטי אימג'ס)

הומברטו ליאון וקרול לים משתחווים אחרי תצוגה קנזו (צילום: גטי אימג'ס)

תצוגת האופנה של הליין תתקיים באמצע אוקטובר, טרם נמסר איפה, אבל יש לצפות לאירוע גדול בהתחשב בעובדה שבאירוע לכבוד שיתוף הפעולה המוצלח עם בלמיין הופיעו הבקסטריט בויז, וביום תחילת המכירה נוצרו מהומות בסניף הלונדוני. ״הליין של בלמיין היה סקסי וגלאם. הפעם זה יהיה מלא חיים, צעיר וכיפי״ מבטיחה יוהנסון. ״שמנו עין על קרול והומברטו מזה זמן רב. אנחנו אוהבים לבחור מעצבים מגוונים על מנת להעניק ללקוחות שלנו סוגים שונים של אסתטיקה״.

המעצבים שמחו להצעה של H&M. ״מבחינתנו, שיתופי הפעולה שלהם תמיד נראו כמו חגיגה של המותג שמתארח,״ מספר הומברטו. ״הם עושים את זה היטב. אנחנו מאוד אוהבים את מה שהם עשו עם מרג׳יאלה ועם ויקטור ורולף. מה שאוליבייה רוסטאן עשה איתם היה נהדר, ובעצמנו רכשנו פריטים כששיתפו פעולה עם לגרפלד״.

מתוך קולקציית הקיץ  16 של קנזו. נקווה לראות דברים דומים (צילום: קנזו)

מתוך קולקציית הקיץ 16 של קנזו. נקווה לראות דברים דומים (צילום: קנזו)

השניים מתכוונים לייצר פריטים מאוד אופייניים ל-DNA של המותג אותו הם מנהלים אמנותית. ״בחמש השנים שלי ושל קרול בקנזו, רצינו לתת ללקוחות תחושה שאנחנו לא ממציאים מחדש את החברה. היא תיכף בת חמישים. מה שהמעצב קנזו טקאדה התחיל היה מהפכני, וזה מה שמשך אותנו לעבוד שם. הרעיון הוא לחגוג את קנזו״.

אן סופי יוהנסון מודה ששיתוף הפעולה הנוכחי מגיע אחרי השת״פ הכי מצליח אי פעם בחברה, עם בלמיין ורוסטאן, מה ששם לא מעט לחץ על שני הצדדים. ״בלמיין היה יוצא מן הכלל, הרבה בזכות אוליבייה בעצמו,״ היא אומרת. ״אבל אני מצפה שגם הפעם זה ילך מצויין. לקרול והומברטו יש חזון ברור והמון רעיונות טובים. הם יודעים איך להגיע לאנשים ואיך לשלב באופנה אלמנט דיגיטלי ופרסומי. יש להם רעיונות חדשניים וקל להם לעבוד בצוות. יש להם המון ניסיון, אנרגיה טובה ופשוט כיף איתם״. מסתמן שהעונג יהיה כולו שלנו.

וודאי פרינט הנמר המפורסם של קנזו יהיה בקולקציה החדשה (צילום: קנזו)

וודאי פרינט הנמר המפורסם של קנזו יהיה בקולקציה החדשה (צילום: קנזו)

ככה זה נראה בקולקציית הקפסולה הקודמת עם בלמיין. הצפייה גדולה מהרגיל (צילום: H&M)

ככה זה נראה בקולקציית הקפסולה הקודמת עם בלמיין. הצפייה גדולה מהרגיל (צילום: H&M)

השאירו תגובה