ערב על חלל: מה לבשו כל הכוכבות למט גאלה?

כמו בכל שנה, יום שני הראשון של חודש מאי הוא התאריך החשוב ביותר של תעשיית האופנה, אז מתכנסים הפאשניסטות והכוכבים הגדולים ביותר לפתיחת התערוכה השנתית של מוזיאון המטרופוליטן. הפעם, הנושא סבב סביב אופנה עתידנית וקוד הלבוש היה בהתאם. אז מי לקחה את הנושא ברצינות מדי? ומי חשפה יתר על מידה? כל השמלות, כל הפרטים

מאת  | ‏ 3 מאי 2016
ביונסה הורגת אותנו בז'יבנשי (צילום: גטי אימג'ס)

ביונסה הורגת אותנו בז'יבנשי (צילום: גטי אימג'ס)

הנה הוא שוב בא וחלף לו, יום שני הראשון בחודש מאי, התאריך המרגש ביותר בשנה הקלנדרית של סלבס ופאשניסטות רבות, ובעיקר החגיגה הגדולה לעיניהם של שוחרי האופנה. הגאלה של מוזיאון המטרופוליטן הניו יורקי, שנקראת גם "הנשף של המט" ו"האוסקר של החוף המזרחי", היא למעשה אירוע של מכון התלבושות של המוזיאון, בראשו עומדת לא אחרת מהגברת הראשונה של עיתונות האופנה, אנה וינטור.

המט גאלה מסמנת את פתיחת התערוכה השנתית, שהשנה הנושא שלה הוא "אדם מול מכונה: אופנה בעידן טכנולוגי". התערוכה, בה מציגה גם המעצבת הישראלית העולה נועה רביב, עוסקת בעידן הנוכחי בו היד האנושית משתפת פעולה עם היד המכנית, וזוהי גם ההנחיה שריחפה מעל כל המוזמנים שאישרו את נוכחותם כבר לפני זמן רב, ובעיקר על הסטייליסטיות הצמודות שלהם.

קים בבלמיין יחד עם הבעל (צילום: גטי אימג'ס)

קים בבלמיין יחד עם הבעל (צילום: גטי אימג'ס)

הסלבס, לרוב, הם מוזמנים של בתי האופנה המובילים וכן מעצבים צעירים ולא עשירים שאנה וינטור מאמינה בהם. שכרטיס לאירוע עולה שלושים אלף דולר, ומי שרוכש שולחן שלם משלם מחיר מבצע של 275 אלף דולר. האירוע מומן השנה על ידי אפל, וכל הכסף עובר למחלקת התלבושות של המוזיאון. בשנה שעברה הסכום עמד על 12.5 מיליון דולר.

מי שאירחו השנה את האירוע לצד אנה, שעושה את זה משנת 1999 עד היום, היו ג׳ונתן אייב, מעצב בכיר באפל, טיילור סוויפט, השחקן אידריס אלבה, ומעצבי העל קרל לגרפלד, מיוצ׳ה פראדה וניקולה גסקייה ללואי ויטון. לגרפלד המסכן נאלץ להיעדר מהאירוע כי היום מוצגת קולקציית הריזורט שלו בקובה, אבל היו לא מעט אחרים שמילאו את החלל בצבעים וצורות דרמטיות וטיפסו על מדרגות השטיח האדום המדהים מכולם.

אנה וינטור (בשאנל קוטור) ובתה, בי שייפר באלכסנדר מקווין (צילום: גטי אימג'ס)

אנה וינטור (בשאנל קוטור) ובתה, בי שייפר באלכסנדר מקווין (צילום: גטי אימג'ס)

לא כולם התייחסו לתמה ה׳בלייד ראנרית׳ של האירוע באותה רצינות, אבל אלה שכן – זכו לתשומת לב מוגברת. המובילים בקטגוריה, שלקחו את העניין באופי מילולי למדי הם קים קרדשיאן (כמה לא מפתיע) שהופיעה בשמלת בלמיין כסופה שנראתה כמעט כמו גרסת קרדשיאן לתחפושת של רובוט, עם מחוך בילט אין, אבל חלק תחתון עדין יותר שנתן תנועה. קימי לא עצרה שם, והתאימה לשמלה סנדלים כסופים ותכשיט כסף מאסיבי שמטפס על האוזן מבית לוריין שוורץ. קניה גם הוא לא פראייר, ולבש ז׳קט רובוטי כסוף עם מכנסי ג׳ינס קרועים וטי-שירט לבנה, והתאבזר בעדשות כחולות בעיניים.

גם אחותה הקטנה של קים, קיילי ג'נר, הלכה על משהו מאוד דומה לקימי, עם שמלה כסופה, גם היא מבית בלמיין ותכשיטי לוריין שוורץ, וכך עשו גם סינדי קרופורד ואלסנדרה אמברוזיו. זיין מאליק, שהגיע לצדה של ג׳יג׳י חדיד היפה, שלבשה שמלה עם אלמנטים מתכתיים עדינים מבית טומי הילפיגר, היה הכי נועז והלך על האקססורי האולטימטיבי לאירוע: זרוע רובוטית.

קיילי ג'נר בבלמיין (צילום: גטי אימג'ס)

קיילי ג'נר בבלמיין (צילום: גטי אימג'ס)

ג'יג'י חדיד (בטומי היליפגר) עם הבויפרינד, זיין מאליק (צילום: גטי אימג'ס)

ג'יג'י חדיד (בטומי היליפגר) עם הבויפרינד, זיין מאליק (צילום: גטי אימג'ס)

עוד כסופות ויפות היו נעמי ווטס, בשמלה נשית ומתכתית מבית ברברי ששילבה בתוך הפאטרן הצפוף של המראות גם פרחים בגוון מתכת צהבהבה, והביאה זווית חמודה לקונספט העתידני. עוד אחת שהלכה על טריק דומה היא פלורנס וולש, זמרת פלורנס אנד דה מאשין, שגם לטקס הזה לבשה שמלת גוצ׳י בוהמיינית, שהתאימה גם לה וגם לקונספט כמו כפפה.

אמה רוברטס גם היא הלכה על בוהו שיק בשמלה סגולה עם אפקט אומברה של טורי ברץ׳. זוכת האוסקר ברי לארסון נצצה בשמלת פרואנזה סקולר מרשימה ומתוקה עם חיתוכים ומראה שכבות שהקנו למתכת מראה נוזלי. גם דמי לובאטו הביאה גלאם רציני בשמלת מוסקינו של ג׳רמי סקוט עם פאנלים כסופים לצד בד שחור ופרינט פיתוחי זהב מתוחכם.

נעמי ווטס בברברי (צילום: גטי אימג'ס)

נעמי ווטס בברברי (צילום: גטי אימג'ס)

פלורנס וולש בגוצ'י, יחד עם המעצב אלסנדרו מיקלה (צילום: גטי אימג'ס)

פלורנס וולש בגוצ'י, יחד עם המעצב אלסנדרו מיקלה (צילום: גטי אימג'ס)

אמה רוברטס בטורי ברץ' (צילום גטי אימג'ס)

אמה רוברטס בטורי ברץ' (צילום גטי אימג'ס)

ביונסה הייתה אחת היחידות שהשכילו להבין שפלסטיק הוא גם אופציה לאינטרפרטציה לנושא, והגיעה בשמלת פודרה מלייטקס, עם פרחים ושרוולים תפוחים, אותה יצר במיוחד עבורה ריקרדו טישי לז'יבנשי. אחותה סולאנז׳ לא יכולה הייתה להיראות יותר שונה ממנה, למרות כי גם היא עשתה שימוש בלייטקס, בגרביונים שלבשה מתחת לשמלת מניפות צהובה כמו לימון שהזכירה את מה שלבשה במט גאלה אשתקד. הטוויטר התלקח כשכולם הבינו שמדובר בהרמה לתקליט "למונייד" שרקחה אחותה. לצערה המחווה הזאת זיכתה אותה במקום של כבוד במצעד המתלבשות הפחות טובות.

גם נעמי קמפבל לבשה שמלה נוצצת למדי, של רוברטו קוואלי, והחזירה אותנו לשנה הקודמת, בה כולן לבשו עירום נוצץ. עוד אחת שהחליטה לחשוף טפחיים היא חברתה משכבר הימים מדונה, שהגיעה בשמלת ז׳יבנשי גותית למדי וחושפת ציצים וטוסיקים המשלבת תחרות ובדים שחורים, עם שרשראות גוף מנצנצות וטיארה על הראש. כוכבת נוספת שלבשה שמלת ז׳יבנשי, גם היא די כבדה, אבל יצרה לוק מעניין ודרמטי, הייתה בלה חדיד, שהתהלכה בתוך ענן סמיך ושחור, עם נעלי-גרב שהגיעו עד לירך. זואי קרביץ גם היא לא הייתה פרח קיר, והגיעה באאוטפיט גותי קסום למדי של ולנטינו הוט קוטור, שכלל מחבוש ראש מתחרה, סרט ענק על הגב ונעליים מצמיחות פרווה.

סולאנז' במחווה ללמונייד בדיוויד לפור (צילום: גטי אימג'ס)

סולאנז' במחווה ללמונייד בדיוויד לפור (צילום: גטי אימג'ס)

מדונה בז'יבנשי עם המעצב, ריקורדו טישי (צילום: גטי אימג'ס)

מדונה בז'יבנשי עם המעצב, ריקורדו טישי (צילום: גטי אימג'ס)

בלה חדיד בז'יבנשי (צילום: גטי אימג'ס)

בלה חדיד בז'יבנשי (צילום: גטי אימג'ס)

קייטי פרי, שאפשר לסמוך עליה שלא תזרוק עליה סתם איזה משהו, ניסתה לשחזר את ההצלחה הצהובה של ריהאנה מהשנה שעברה, בשמלת פראדה שחורה ורקומת פרחים ומפתחות עם שובל ארוך ורחב ממנה פי שניים, שפתון שחור ותסרוקת שחורה, נוקשה ועתידנית. את כל זה היא אבזרה בפריט עתידני אולטימטיבי – טמאגוצ'י.

עוד אחת שתמיד מביאה לוק מעניין היא זנדאייה, שהלכה על פאה שחורה ועתידנית גם היא, ונראתה כמו פסלון אוסקר חמוד בשמלת שרוול אחד זהובה של מייקל קורס, שכללה את הקולר הפופולרי של התקופה. הסופרמודל לילי אלדרידג׳ לבשה שמלה דומה אך יותר חושפנית, גם היא של מייקל קורס. הלוק המטאלי של ריטה אורה היה הרבה פחות עדין, והגיע בצורת מאות נוצות כסופות, מלמעלה עד למטה, מבית ורה וואנג. גם המלכה ראניה מירדן הגיעה בשמלה מעוטרת נוצות, אבל חיננית יותר, של ולנטינו.

קייטי פרי בפראדה (צילום: גטי אימג'ס)

קייטי פרי בפראדה (צילום: גטי אימג'ס)

זנדאייה במייקל קורס, עם המעצב (צילום: גטי אימג'ס)

זנדאיה במייקל קורס, עם המעצב (צילום: גטי אימג'ס)

מי שלקחה את הנושא לכיוון אחר ומעניין הייתה מירנדה קר, שהגיעה בחליפת לואי ויטון ששילבה פלמנקו, ארכיטקטורה וקולור בלוקינג, וזכתה לתגובות מעורבות ומבולבלות. גם טיילור סוויפט לבשה לואי ויטון, בלוק שובב וחמוד עם פרינט נחש אפור ונעליים עם אלמנט קשירת בלרינה שמגיעות עד הברכיים. חברתה של סוויפט, סלינה גומז נראתה קצת כמו קלייר דיינס ב"אלה הם חיי" עם לוק ניינטיזי פלוס מחוך עור קטן מלמעלה, גם מבית לואי ויטון. סטארית נוספת שויטון הלבישו, והביאה את הניינטיז לגאלה, הייתה ג׳ניפר קונלי, בשמלת רקמה עם גזרה פשוטה, ומגפי גראנג׳ מסיביות כמו של גומז. לוק המגפיים של ויטון המשיך לצעוד גם על ידי מישל ויליאמס, שזכתה לשמלת טניס כהה מבית הלייבל.

מירנדה קר בלואי ויטון (צילום: גטי אימג'ס)

מירנדה קר בלואי ויטון (צילום: גטי אימג'ס)

טיילור סוויפט בלואי ויטון (צילום: גטי אימג'ס)

טיילור סוויפט בלואי ויטון (צילום: גטי אימג'ס)

הניינטיז נכחו גם בשמלת מייקל קורס של אוליביה ווילד ההריונית, עם צ׳ואקר כסוף מאסיבי והמון טבעות כסופות תלויות על הבד. האחיות דקוטה ואל פאנינג גם הן הלכו על השפעת שנות התשעים, דקוטה בשמלת קומבניזון תחרה של נינה ריצ׳י, ואל בשמלת קומבניזון סאטן של ת'אקון.

לופיטה ניונגו הנהדרת יצרה רפרור לאותה שמלה תכולה שהביאה לה תהילה אופנתית עולמית, בשמלה ירוקה מקסימה של קלווין קליין שהצליחה לגרום למתכת להיראות קליל במיוחד, כשהיא מפגינה הומור והגבירה את הווליום בתסרוקת עמוד על הראש.

אוליביה ווילד ואמילי בלאנט ההריוניות במייקל קורס (צילום: גטי אימג'ס)

אוליביה ווילד ואמילי בלאנט ההריוניות במייקל קורס (צילום: גטי אימג'ס)

לופיטה ניונגו בקלווין קליין (צילום: גטי אימג'ס)

לופיטה ניונגו בקלווין קליין (צילום: גטי אימג'ס)

אמילי בלאנט ההריונית לא הפגיזה אבל נראתה יפהפייה וקורנת בשמלת מייקל קורס פשוטה, כחולה ונוצצת. גם אנה קנדריק לבשה את אותו הגוון, בשמלה מיוחדת של דרק לאם, מלאת חיתוכי לייזר, שרפררו לנושא הערב. עוד כחולה הייתה ג׳סיקה צ׳סטיין בשמלת נשף מעט מבוגרת של פראדה, רקומת פרחים ושיבולים שחורות

ג'סיקה צ'סטיין בפראדה (צילום: גטי אימג'ס)

ג'סיקה צ'סטיין בפראדה (צילום: גטי אימג'ס)

אמה ווטסון ממשיכה להראות שיש לה הרבה מה לומר מבחינה אופנתית, ולבשה אאוטפיט מעורר מחשבה: חליפת שני חלקים מורכבת של קלווין קליין בשחור ולבן נוקשה, אבל עם צללית רומנטית, שכללה מחוך לב, מכנסיים ושובל ארוך במיוחד. גם קייט הדסון לקחה סיכון, שהשתלם קצת פחות, עם שמלה לבנה ועמוסת אלמנטים של  אטלייה ורסצ׳ה, שהיו בה גם נוצות, גם חיתוכי לייזר, גם אפליקציות משונות וגם סימון מתכתי של משולש באזור אסטרטגי.

עוד אחת שפחות הצליח לה הייתה איימי שומר המצחיקולה, שלבשה שמלה כתומה של אלכסנדר וונג עם רצועות שלשלאות מתכת ואלמנט חוטים וטבעות בין המחשופים. אמה סטון הייתה כמעט בלתי ניתנת לזיהוי בלוק תחפושתי וקצת מתאמץ מדי מבית פראדה, שארגנו לה רתמת עור כבדה וחגורה עם פיסולי ורדים. ניקי מינאז׳ נראתה וולגרית למדי לאירוע הזה, בשמלה חושפנית של מוסקינו, עם מוטיב חגורות ופס לבן בשיער. לעומתה, קייטי הולמס נראתה כמו דודה, בשמלה רומנטית של זאק פוזן ושיער ארוך מאוד.

אמה רוברטס בקלווין קליין קולקשן (צילום: גטי אימג'ס)

אמה ווטסון בקלווין קליין קולקשן (צילום: גטי אימג'ס)

איימי שומר באלכסנדר וונג, עם המעצב (צילום: גטי אימג'ס)

איימי שומר באלכסנדר וונג, עם המעצב (צילום: גטי אימג'ס)

אחת מהשמלות הקלות, המודרניות והמיוחדות של הערב הייתה זו של קנדל ג׳נר, שזכתה ללבוש שמלת עירום ארכיטקטונית של אטלייה ורסצ׳ה שמשחקת עם המח ולא ברור איפה היא מכילה בד ואיפה לא. כמובן שכמו כל בנות המשפחה, קנדל התאבזרה ביהלומים מבית לוריין שוורץ. לקנדל הצטרפה קרלי קלוס, שגם היא שמטה לסתות ונראתה עתידנית בקטע קליל ומודרני יותר, בשמלת קאט-אאוטים קולרית של ברנדון מקסוול. ללוק המנצח צירפה קלוס תיק קלאץ׳ שמאיר בנורות לד לבנות. לילי קולינס המקסימה גם הייתה מרעננת במיוחד כשהגיעה בשמלה בצבעי אדמה של ולנטינו, צ׳ואקר אופנתי מבית טיפאני, וקו איפור לבן ממעלה המצח ועד הבטן. אמבר הרד נראתה כמו חלום בשמלה בצבע החם של הרגע: רוז-גולד, מבית ראלף לורן.

לורד נראתה כמו ממתק בשמלת צבעי גלידה רומנטית וילדותית של ולנטינו והמון יהלומים מבית קוויאט, והראתה שאפשר להגיע לגאלה של המט גם ביד מגובסת, וסירשה רונאן הוכיחה שוב שהיא עוף מוזר ומיוחד ששווה לעקוב אחריו על השטיח האדום, עם שמלה לבנה מעוטרת נוצות ורקומת פרפרים של כריסטופר קיין.

קנדל ג'נר בורסאצ'ה (צילום: גטי אימג'ס)

קנדל ג'נר בורסאצ'ה (צילום: גטי אימג'ס)

קרלי קלוס בברנדון מקסוול (צילום: גטי אימג'ס)

קרלי קלוס בברנדון מקסוול (צילום: גטי אימג'ס)

לורד בולנטינו (צילום: גטי אימג'ס)

לורד בולנטינו (צילום: גטי אימג'ס)

לצד רוברט פטינסון, שלבש חליפת דיור לבנה, צעדה האניגמה המוזיקלית והאופנתית FKA טוויגס, בשמלת ורסאצ׳ה עם רתמה, והמון תכשיטים עתידניים שיוצרו עבורה במיוחד לאירוע באדיבות ג׳ניפר פישר. האקסית של פטינסון, קריסטן סטיוארט הוכיחה שהיא ממש לא פראיירית בחליפת שאנל עם פאנלים מעור. עוד מיוחדת היתה ג׳מיימה קירק, בשמלת שאנל וינטג׳ית וכסופה, ואיפור עיניים אדום.

מי שיצרה הרבה באזז היא זו שהצטלמה כבר לא פעם על מדרגות המטרופוליטן ב"גוסיפ גירל", בלייק לייבלי, שלבשה שמלת פרחים לא מאוד עתידנית אבל מרשימה מאוד מבית ברברי, עם תכשיטים מאסיביים של לוריין שוורץ, ונראתה כאילו הוורדים פשוט נושרים ממנה. שרה ג׳סיקה פרקר, עוד נסיכה ניו יורקית טלוויזיונית, לבשה חליפה לבנה של מונסה, עם בלייזר בעל שרוולי טול דרמטיים, ונעליים מהלייבל המצליח שלה, שקיבלו את מירב תשומת הלב.

רוברט פטינסטון ופקא טוויגס בורסאצ'ה (צילום: גטי אימג'ס)

רוברט פטינסון ו-FKA טוויגס בורסאצ'ה (צילום: גטי אימג'ס)

קריסטין סטיוארט בשאנל (צילום: גטי אימג'ס)

קריסטין סטיוארט בשאנל (צילום: גטי אימג'ס)

ניקול קידמן התחפשה, משום מה, למלכת הלילה, עם שמלת אלכסנדר מקווין מלאה ירחים וכוכבים פלוס גלימה, וכתר אסטרונומי של פרד לייטון. רק היה חסר השרביט. עוד מחופשת, אבל פחות מוגזמת, הייתה קלייר דיינס, שכנראה תמיד קיוותה להיות סינדרלה, והופיעה בשמלת נשף תכולה של זאק פוזן, עם גימור נורות לד זוהרות בתחתית.

האחים ווילו וג׳יידן סמית הגיעו לאירוע יד ביד, עכשיו שהם מתחילים להשתלט על עולם האופנה. ווילו לבשה חליפת שאנל מעוטרת אבנים נוצצות ומתכת, וג׳יידן הגיע בחליפת לואי ויטון עם גימורים לבנים. ועוד בת-של מושלמת הייתה לילי רוז דפ, באאוטפיט מתוק וצעיר של שאנל, בית האופנה לו היא משמשת כפרזנטורית, שכלל שמלה בגזרת ניינטיז וז׳קט לבן תפוח. רייצ׳ל מקאדמס הקסימה בשמלת ולנטינו עם משחקי ניוד וזהב, עם הדפסים זהובים של משפטים מתוך הקומדיה האלוהית של דנטה.

ליידי גאגא שכחה לערב אחד את כל מה שעשתה מבחינה אופנתית בשנתיים האחרונות, זרקה את העידון מהחלון והגיעה בבגד גוף מחוכי ועתידני מבית ורסאצ׳ה ופלטפורמות דראג קלאסיות. זואי סלדנה לבשה את אחת השמלות הכי מורכבות של הערב – שמלת נשף תפוחה וכבדה של דולצ׳ה וגבאנה המורכבת מחצאית העשויה כולה נוצות בכל צבעי הקשת. דולצ׳ה וגבאנה אחראים גם על הלוק של קייט בוסוורת', שהצליח להיות קליל יותר, בעיקר בזכות הצבע הצהבהב, אבל כלל הרבה מתכת ותכשיט ראש פיסולי ומנצנץ.

ליידי גאגא בורסאצ'ה (צילום: גטי אימג'ס)

ליידי גאגא בורסאצ'ה (צילום: גטי אימג'ס)

לילי רוז דפ בשאנל (צילום: גטי אימג'ס)

לילי רוז דפ בשאנל (צילום: גטי אימג'ס)

ניקול קידמן באלכסנדר מקווין (צילום: גטי אימג'ס)

ניקול קידמן באלכסנדר מקווין (צילום: גטי אימג'ס)

שרה ג'סיקה פארקר במונס (צילום: גטי אימג'ס)

שרה ג'סיקה פרקר במונס (צילום: גטי אימג'ס)

המלכה ראניה בולנטינו (צילום: גטי אימג'ס)

המלכה ראניה בולנטינו (צילום: גטי אימג'ס)

דמי לובאטו במוסקינו (צילום: גטי אימג'ס)

דמי לובאטו במוסקינו (צילום: גטי אימג'ס)

אלכסה צ'אנג בת'אקון (צילום: גטי אימג'ס)

אלכסה צ'אנג בת'אקון (צילום: גטי אימג'ס)

אמבר הרד בראלף לורן (צילום: גטי אימג'ס)

אמבר הרד בראלף לורן (צילום: גטי אימג'ס)

ברי לארסון בפרואנזה סקולר (צילום: גטי אימג'ס)

ברי לארסון בפרואנזה סקולר (צילום: גטי אימג'ס)

ג'ניפר קונולי בלואי ויטון (צילום: גטי אימג'ס)

ג'ניפר קונולי בלואי ויטון (צילום: גטי אימג'ס)

זואי קרביץ בולנטינו (צילום: גטי אימג'ס)

זואי קרביץ בולנטינו (צילום: גטי אימג'ס)

קרי וושינגטון במארק ג'ייקובס (צילום: גטי אימג'ס)

קרי וושינגטון במארק ג'ייקובס (צילום: גטי אימג'ס)

סלינה גומז בלואי ויטון (צילום: גטי אימג'ס)

סלינה גומז בלואי ויטון (צילום: גטי אימג'ס)

דקוטה ג'ונסון בגוצ'י (צילום: גטי אימג'ס)

דקוטה ג'ונסון בגוצ'י (צילום: גטי אימג'ס)

לארה סטון בטום פורד (צילום: גטי אימג'ס)

לארה סטון בטום פורד (צילום: גטי אימג'ס)

סינדי קרופורד בבלמיין עם המעצב אוליביה רוסטאן (צילום: גטי אימג'ס)

סינדי קרופורד בבלמיין עם המעצב אוליביה רוסטאן (צילום: גטי אימג'ס)

קריס ג'נר בבלמיין (צילום: גטי אימג'ס)

קריס ג'נר בבלמיין (צילום: גטי אימג'ס)

דקוטה ג'ונסון בנינה ריצ'י (צילום: גטי אימג'ס)

דקוטה פנינג בנינה ריצ'י (צילום: גטי אימג'ס)

אל פנינג בת'אקון (צילום: גטי אימג'ס)

אל פנינג בת'אקון (צילום: גטי אימג'ס)

אליסיה ויקנדר לובשת לואי ויטון, יחד עם המעצב ניקולה גסקייה (צילום: גטי אימג'ס)

אליסיה ויקנדר לובשת לואי ויטון, יחד עם המעצב ניקולה גסקייה (צילום: גטי אימג'ס)

פופי דלווין במרקזה (צילום: גטי אימג'ס)

פופי דלווין במרקזה (צילום: גטי אימג'ס)

מישל ויליאמס בלואי ויטון (צילום: גטי אימג'ס)

מישל ויליאמס בלואי ויטון (צילום: גטי אימג'ס)

לילי אלדרידג' במייקל קורס (צילום: גטי אימג'ס)

לילי אלדרידג' במייקל קורס (צילום: גטי אימג'ס)

היילי סטיינפלד ב-H&M (צילום: גטי אימג'ס)

היילי סטיינפלד ב-H&M (צילום: גטי אימג'ס)

אמה סטון בפראדה (צילום: גטי אימג'ס)

אמה סטון בפראדה (צילום: גטי אימג'ס)

ג'יידן סמית בלואי ויטון, ווילו סמית בשאנל (צילום: גטי אימג'ס)

ג'יידן סמית בלואי ויטון, ווילו סמית בשאנל (צילום: גטי אימג'ס)

הנסיכה ממונקו, שרלוט קסיראגי בגוצ'י (צילום: גטי אימג'ס)

הנסיכה ממונקו, שרלוט קסיראגי בגוצ'י (צילום: גטי אימג'ס)

רוזי הנטינגטון ווייטלי (בראלף לורן) עם הארוס, ג'ייסון סטאת'אם (צילום: גטי אימג'ס)

רוזי הנטינגטון ווייטלי (בראלף לורן) עם הארוס, ג'ייסון סטאת'אם (צילום: גטי אימג'ס)

ליה סיידו בלואי ויטון (צילום: גטי אימג'ס)

ליה סיידו בלואי ויטון (צילום: גטי אימג'ס)

סירשה רונאן בכריסטופר קיין (צילום: גטי אימג'ס)

סירשה רונאן בכריסטופר קיין (צילום: גטי אימג'ס)

קייט אפטון בטופשופ (צילום: גטי אימג'ס)

קייט אפטון בטופשופ (צילום: גטי אימג'ס)

קייט מארה בפאקו רבאן (צילום: גטי אימג'ס)

קייט מארה בפאקו רבאן (צילום: גטי אימג'ס)

קלייר דיינס בזאק פוזן עם המעצב והבעל, יו דנסי (צילום: גטי אימג'ס)

קלייר דיינס בזאק פוזן עם המעצב והבעל, יו דנסי (צילום: גטי אימג'ס)

ריטה אורה בוורה וואנג (צילום: גטי אימג'ס)

ריטה אורה בוורה וואנג (צילום: גטי אימג'ס)

סיארה ב-H&M (צילום: גטי אימג'ס)

סיארה ב-H&M (צילום: גטי אימג'ס)

בלייק לייבלי בברברי (צילום: גטי אימג'ס)

בלייק לייבלי בברברי (צילום: גטי אימג'ס)

האחים פייפר אמריקה ולאקי בלו סמית ב-H&M ׁ(צילום: גטי אימג'ס)

האחים פייפר אמריקה ולאקי בלו סמית ב-H&M ׁ(צילום: גטי אימג'ס)

ניקי מינאז' בז'יבנשי (צילום: גטי אימג'ס)

ניקי מינאז' במוסקינו (צילום: גטי אימג'ס)

קייטי הולמס בזאק פוזן (צילום: גטי אימג'ס)

קייטי הולמס בזאק פוזן (צילום: גטי אימג'ס)

קייט הדסון בורסאצ'ה (צילום: גטי אימג'ס)

קייט הדסון בורסאצ'ה (צילום: גטי אימג'ס)

סיינה מילר בגוצ'י (צילום: גטי אימג'ס)

סיינה מילר בגוצ'י (צילום: גטי אימג'ס)

ג'מיימה קירק בשאנל וינטג' (צילום: גטי אימג'ס)

ג'מיימה קירק בשאנל וינטג' (צילום: גטי אימג'ס)

זואי קרביץ, מיילס טלר, לורד, רייצ'ל מקאדמס ולילי קולינס עם מעצבי ולנטינו (צילום: גטי אימג'ס)

זואי קרביץ, מיילס טלר, לורד, רייצ'ל מקאדמס ולילי קולינס עם מעצבי ולנטינו (צילום: גטי אימג'ס)

להקת חיים לובשות רודארטה (צילום: גטי אימג'ס)

להקת חיים לובשות רודארטה (צילום: גטי אימג'ס)

אומה תורמן בטומי הילפיגר (צילום: גטי אימג'ס)

אומה תורמן בטומי הילפיגר (צילום: גטי אימג'ס)

רייצ'ל מקאדמס בולנטינו (צילום: גטי אימג'ס)

רייצ'ל מקאדמס בולנטינו (צילום: גטי אימג'ס)

קייט בוסוורת' בדולצ'ה וגבאנה (צילום: גטי אימג'ס)

קייט בוסוורת' בדולצ'ה וגבאנה (צילום: גטי אימג'ס)

לינה דנהאם, ג'נה ליונס וג'ני קונר (צילום: גטי אימג'ס)

לינה דנהאם, ג'נה ליונס וג'ני קונר (צילום: גטי אימג'ס)

נעמי קמפבל (צילום: גטי אימג'ס)

נעמי קמפבל (צילום: גטי אימג'ס)

אליסון ויליאמס בפיטר פילוטו (צילום: גטי אימג'ס)

אליסון ויליאמס בפיטר פילוטו (צילום: גטי אימג'ס)

היילי בולדווין בטומי הילפיגר (צילום: גטי אימג'ס)

היילי בולדווין בטומי הילפיגר (צילום: גטי אימג'ס)

אנה קנדריק לובשת דרק לאם, עם המעצב (צילום: גטי אימג'ס)

אנה קנדריק לובשת דרק לאם, עם המעצב (צילום: גטי אימג'ס)

רוז ביירן בראלף לורן (צילום: גטי אימג'ס)

רוז ביירן בראלף לורן (צילום: גטי אימג'ס)

מרי קייט ואשלי אולסן (צילום: גטי אימג'ס)

מרי קייט ואשלי אולסן (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • במקום הראשון הכי יפה זו השמלה הלבנה והמהונדסת לתפארת של קרלי קלוס בעיצוב של ברנדון מקסוול- פשוט מ ד ה י מ ה!
    עוד שמלות יפות היו של זאנדיה בעיצוב מייקל קורס, גם הלוק של קייטי פרי מיוחד בטירוף, גניפר קונולי בעיצוב של לואי ויטון גם מגניבה. וקייט בוסוורת׳ בעיצוב של דולצ׳ה וגאבנה היה יפה, קייטי הולמס בזאק פוזן- יפה מאוד. קייט מארה בפאקו רבן- מיוחדת ועתידנית.

    מאת: גלית |‏ 14 בספטמבר 2016 | 05:15
  • מי יכול לומר לי לעזעאל מה השווי של השמלה של קיילי ג'נר ?! היא פשוט מעלפת אני רוצה גם כזו..

    מאת: נועה |‏ 8 במאי 2016 | 16:07
  • לואי ויטון צריכים להפסיק לתפור בגדים

    מאת: אייאם |‏ 4 במאי 2016 | 11:01
  • WOW

    מאת: HANY |‏ 4 במאי 2016 | 10:44
  • קייט הולמס ושרה ג'סיקה פארקר מעלפותתתתתתתתתתתתתת

    מאת: מיכל |‏ 4 במאי 2016 | 02:35
  • מה קרה למרי קייט אולסון?? היא נראית נורא!!
    אמה ווטסון לקחה ובגדול

    מאת: אורח |‏ 3 במאי 2016 | 20:27
  • כמעט הכל פייטים וכסף, מעייף. היו כמה יוצאים מהכלל, שהיו מעניינים…רק חבל שהרוב חושבים בצורה כל כך מצומצמת על עתידנות.

    מאת: אורח |‏ 3 במאי 2016 | 15:08
  • מיוחד מאוד

    מאת: חגית |‏ 3 במאי 2016 | 13:05
  • ריהאנה, ג'ניפר לופז וקארה דלווין לא היו השנה??

    מאת: אורח |‏ 3 במאי 2016 | 12:53