יד שנייה מכוכבת: כך תשיגו את הבגדים של קירה נייטלי ואמה ווטסון

אתר מכירות בריטי הצליח לגרום לכוכבות עם הסטייל הכי משובח בהוליווד למכור פריטים מארונותיהן האישיים עבור צדקה. בין הפריטים שתוכלו גם אתן לרכוש: נעלי הלובוטין האהובות של אמה ווטסון ושמלת פראדה כחולה שגרמה לקירה נייטלי להרגיש כמו בחלום

מאת  | ‏ 1 דצמבר 2015
קירה ואמה. אתן יכולות ללבוש את הבגדים שלהן (צילום: גטי אימג'ס)

קירה ואמה. אתן יכולות ללבוש את הבגדים שלהן (צילום: גטי אימג'ס)

אנחנו רואים אותן על השטיח האדום לבושות במותגים שלעולם לא נוכל להרשות לעצמנו, מסוגננות מכף רגל ועד ראש בפריטים הנחשבים והיקרים ביותר. אבל כמו סינדרלה שחוזרת בחצות הלילה אל בגדיה הרגילים, גם כוכבות הוליווד משילות בסוף כל פרמיירה וטקס את שמלות המעצבים וחוזרות אל הג'ינס הנאמן. כעת מתאגדות מספר מהן עבור מטרה נעלה ומחזירות קצת מהטוב הזה עבור אחרים, פחות ברי מזל כמוהן.

קירה נייטלי, אמה ווטסון, שרלוט גינסבורג, לופינה ניונגו, דיאן קרוגר ואוליביה פלרמו הן רק חלק מהכוכבות שחברו אל אתר השופינג הבריטי Vestiaire Collective על מנת למכור פריטי אופנה מארונותיהן האישיים, כשכל הרווחים ילכו אל הארגון העולמי "נשים עבור נשים" העוזר לנשים במדינות למודות מלחמה לבנות את חייהן מחדש.

שמלה של מולברי, תיק של ולנטינו וז'קט של שרימפס - הכל מארונה של נייטלי (צילום: ווג)

שמלה של מולברי, תיק של ולנטינו וז'קט של שרימפס – הכל מארונה של נייטלי (צילום: ווג)

המכירה, שתפתח ב-3 לדצמבר ותימשך 12 ימים בלבד, הצליחה למשוך אליה אסופה מכובדת למדי של שחקניות ואיט גירלס מהשורה הראשונה הידועות בטעמן האישי המשובח, ועל פי ההצצה הראשונה שניתנה באתר ווג הבריטי, מדובר במכירה אינטרנטית שכל חובבת אופנה חייבת לבדוק באופן אישי.

בין הפריטים שעומדים למכירה באתר יד השנייה הנחשב, אפשר למצוא תיקי ולנטינו ופראדה של קירה נייטלי, ושמלה של דרק לאם ומשקפי שמש של סטלה מקרטני מארונה האישי של אמה ווטסון. "אני לא אוהבת כשבגדים נשכחים בארון שלי" אומרת נייטלי על המכירה המיוחדת, "לכן אני שמחה לקחת חלק מהיוזמה המבורכת הזו, שתעניק לבגדיי חיים חדשים ותתרום למען נשים ברחבי העולם".

גם לופיטה ניונגו מוכרת (צילום: גטי אימג'ס)

גם לופיטה ניונגו מוכרת (צילום: גטי אימג'ס)

מדובר בפריטים שלוקטו באופן מדויק ואישי מאוד, ומאחורי כל אחד מהם עומד סיפור וזיכרון שהופכים אותם למיוחדים, הן עבור זו שתורמת אותם והן לזו שתרכוש אותם. כך לדוגמא קירה נייטלי נזכרת בערגה על שמלת הפראדה הכחולה שהיא מעניקה: "אני אוהבת את האלגנטיות של שמלת המשי הזו. לבשתי אותה ליום הולדת של חברה, והיא הרגישה לי כמו חלום. אני מקווה שמי שתרכוש אותה תאהב אותה כפי שאני אהבתי אותה".

כמו נייטלי, גם אמה ווטסון ממשיכה בהתפייטות על הפריטים שהיא שולחת לדרכם החדשה. "נעלי הלובוטין היו הבחירה הראשונה שלי להרבה אירועים. אני מקווה שהבעלים החדשים שלהן יהפכו אותן לפריט מפתח בארון, וייהנו מכל נעילה". אז אם אי פעם תהיתן איך זה ללכת בנעליים של כוכבת על, זו ההזדמנות שלכן.

שרלוט גינסבורג מציעה את ארונה הפריזאי המושלם (צילום: גטי אימג'ס)

שרלוט גינסבורג מציעה את ארונה הפריזאי המושלם (צילום: גטי אימג'ס)

תיק של קרוון, נעליים של לובוטין, סניקרס אולסטאר ומשקפי שמש של סטלה מקרטני - ותודה לקירה ואמה (צילום: ווג)

תיק של קרוון, נעליים של לובוטין, סניקרס אולסטאר ומשקפי שמש של סטלה מקרטני – ותודה לקירה ואמה (צילום: ווג)

אמה ווטסון מציעה לכן את הנעליים שלה (צילום: גטי אימג'ס)

אמה ווטסון מציעה לכן את הנעליים שלה (צילום: גטי אימג'ס)

יש לה ארון גדול והיא מציעה אותו עבורנו (צילום: גטי אימג'ס)

יש לה ארון גדול והיא מציעה אותו עבורנו. אוליביה פלרמו (צילום: גטי אימג'ס)

השמלות של קירה - משמאל, שמלת הפראדה האהובה עליה (צילום: ווג)

השמלות של קירה – משמאל, שמלת הפראדה האהובה עליה (צילום: ווג)

אם יש ארון שאנחנו רוצות לבזוז, זה דפנטלי של דיאן קורגר (צילום: גטי אימג'ס)

אם יש ארון שאנחנו רוצות לבזוז, זה דפנטלי של דיאן קורגר (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה