הוא בכל מקום: דרייק, עכשיו על סוודרים לכריסמס

אם גם אתם מזמזמים בלי הפסקה את "הוטליין בלינג" ועל הדרך גם חובבי סוודרים כעורים של כריסמס, הפריט הבא הוא בדיוק בשבילכם: סווטשירט צבעוני עם הדפס דמוי סוודר ועליו דמותו הרוקדת של דרייק. רק כדאי לכם להזדרז, כי זה כבר נחטף מהמדפים

מאת  | ‏ 29 נובמבר 2015
מרי כריסמס. הסוודר של דרייק מכה גלים באינטרנט

מרי כריסמס. הסוודר של דרייק מכה גלים באינטרנט

אם חשבתם ש"הוטליין בלינג" של דרייק סיים לשגע את העולם, טעיתם ובגדול. השיר והקליפ הפכו לקאלט מיידי עם השמעות בלתי פוסקות, תנועות ריקוד שהפכו לאייקוניות ובגדים שנחטפים מהמדפים, כיאה לסנסציית היוטיוב שדרייק הפך להיות. כעת, לקראת חג המולד, מנסים מקורות שונים לענות על הביקוש לכל מה שהוא הוטליין בלינג, ומייצרים פריטים שמרפררים לאיש, לקליפ ולתופעה, ומגיעים, איך לא, במעטפת סוודרים לכריסמס מהסוג המביך והכעור שהאמריקאים כל כך אוהבים לשנוא.

מסתבר כי יש כבר כמה וכמה מעצבים וחברות שהרימו את הכפפה ומציעים לעולם סוודרים שכאלו, אך הביקוש כה גדול שכולם מתקשים לעמוד בדרישות הציבור, במיוחד לאחר שמספר אתרי אינטרנט הספיקו להצהיר כי הסוודרים האלו הם הדבר החם והנכון ביותר ללבוש בתקופת החגים.

דרייק אמנם לובש אקנה, אבל אתם יכולים ללבוש אותו (צילום מסך)

דרייק אמנם לובש אקנה, אבל אתם יכולים ללבוש אותו (צילום מסך)

מחירם של הסוודרים הללו, שהם למעשה לא סוודרים בכלל, אלא סווטשירטים עליהם מודפס עיצוב אה-לה-סוודר סרוג, נע ברחבי האינטרנט בין 19 ל-50 דולר, והם ללא ספק יהיו המתנה המושלמת לכל אוהבי ואוהבות דרייק (כרגע מדובר פחות או יותר בכולם). הם מגיעים בכל המידות ובכמה צבעים (כולל ורוד הוטליין בלינגי) ועל כולם מופיעה דמותו של דרייק לבוש בסוודר האפור של אקנה ורוקד את המובז הידועים שלו.

טוני מדלון, בעל מותג חולצות אמריקאי בשם Fresh Brewed Tees, שייצר בתקופה האחרונה סוודרים כאלה בשלושה צבעים, סיפר שהסוודרים עלו לאתר לפני שבועיים בלבד, וברביעי האחרון אזלו סופית. הרכישות הדהימו את כל עובדי המותג, שלא הצליחו לחזות את התופעה החדשה, אך בכל זאת שמחו לדווח שתוך שעות הם מכרו סחורה במעל עשרים אלף דולר. יהיה מעניין לראות האם דרייק יתייחס לנושא עם חוש הומור בריא, או שכמו אחרים לפניו בתקופה האחרונה הוא יחליט שההלצה פוגעת ברוח החג ובתדמית שלו, או שסתם לא יתאים לו שעושים רווח על גבו המרקד.

צבעוניות הוט בלינגית (צילום: אינסטגרם freshbrewedtees)

צבעוניות הוט בלינגית (צילום: אינסטגרם freshbrewedtees)

לגברים ונשים כאחד (צילום: אמזון)

לגברים ונשים כאחד (צילום: אמזון)

דרייק קלאוס

דרייק קלאוס

פייק איט טיל יו דרייק איט

פייק איט טיל יו דרייק איט

השאירו תגובה