אלבר אלבז מזדנגף: לאיזו חנות בתל אביב קפץ מעצב העל?

ספוטד: המעצב הראשי של בית לנוון הסתובב אתמול ברחוב דיזנגוף

מאת  | ‏ 11 יולי 2011
אלבר אלבז, דניאלה בן טולילה, בוטיק ורנר

מרגיש בבית. אלבר אלבז וקרובת משפחתו דניאלה בן טולילה בבוטיק ורנר, אתמול

במשקפי שמש כהים, תלבושת שחורה, וללא פפיון (בכל זאת, פה זה לא פריז), הגיע אתמול אלבר אלבז, אחד המעצבים החשובים ביותר בעולם, לביקור בבוטיק ורנר שברחוב דיזנגוף 216.

אלבז, שגדל בישראל, שירת בצבא ולמד עיצוב אופנה בשנקר, הוא קרוב משפחה של אחת מבעלות הבוטיק, דניאלה בן טולילה. "אלבר שמח לראות שהגשמתי את חלומי והשתלבתי בתחום האופנה", סיפרה בן טולילה. "הוא מאוד אוהב את הבחירות שאנחנו, שירה דולינגר ואני, עושות ב- VERNER".

אלבז הוא דוד של בעלה של דניאלה, ומתמונות הביקור אתמול עושה רושם כי השניים מאוד קרובים זה לזו. "אלבר אוהב ומעריך במיוחד את ACNE. בעבר הם עשו שיתוף פעולה עם לנוון ועיצבו עבורם קולקציית ג'ינסים ייחודית שכללה חליפות, שמלות ותיקים", סיפרה בן טולילה והוסיפה כי "אלבר אוהב את הסגנון של מרג'יאלה, שניתן לראות את טביעת ידו הייחודית מבלי שייגרר לטרנדים".

הסניף החדש של בוטיק ורנר ברחוב דינזגוף נפתח לפני כשלושה חודשים והצטרף לסניף המקורי בדרום תל אביב שקיים מאוקטובר 2009. בבוטיק תוכלו למצוא מותגים מחו"ל כמו אקנה, סינתיה וינסנט, MYNE, מרג'יאלה, אלכסנדר וונג, CLU, בלומה פרוג'קט, We are Owls, דרים קולקטיב, EVER, דיאנה אורבינג ועוד. אולי בקרוב יצטרפו לרשימת המותגים הזו גם פריטים של לנוון?

אלבר אלבז בבוטיק ורנר בדיזנגוף

בוחן את הסחורה. אלבר אלבז בבוטיק ורנר בדיזנגוף

אלבר אלבז בוטיק ורנר דיזנגוף

מבקר הרבה בארץ. אלבר אתמול בדיזנגוף

>> בוטיק ורנר – שמלות ששוות את ההשקעה

>> בייבי לנוון: אלבר אלבז מעצב בגדי ילדים

השאירו תגובה