"כולם רוצים חלק ממני"

הילדים שמתנפלים עליה, ההורים שמלכלכים עליה, הימים שבהם היא נשברת והניסיון הבלתי פוסק להסתתר מהעולם. אליאנה תדהר, כוכבת הילדים הכי גדולה בישראל, הבינה כבר מה הדרך הנכונה להתמודד: פחות בכי אצל הפסיכולוג, יותר תיקים של מארק ג'ייקובס

מאת  | ‏ 10 ספטמבר 2015
שמלה: גדי אלימלך (צילום: ירדן הראל)

שמלה: גדי אלימלך (צילום: ירדן הראל)

אליאנה תדהר יושבת מולי בבית הקפה – אני בכיסא שפונה פנימה, היא בכיסא שפונה כלפי חוץ, לעוברים ושבים. מהלך נועז, אם תשאלו אותה. "את חוסמת לי את הרחוב, אז זה בסדר", היא אומרת, בודקת שאיש לא תופס אותה במבטו, "בכלליות, אני משתדלת לא להסתובב כשהפנים שלי חשופות. חזרתי עכשיו מלונדון והיה לי כזה כיף ללכת ברחוב פתאום כמו כולם, בלי להסתיר את עצמי. ביומיום אני תמיד הכי מתגרדת, מתעסקת עם הפרצוף ומסתירה אותו, רק כדי לא למשוך יותר מדי תשומת לב".

אליאנה, זה קיצוני.
"לא, אלה החיים שלי. זה דברים קטנים שאנשים לא מבינים אבל מבחינתי זו המציאות. אני לא יכולה למשל ללכת לדואר, כי מישהו לפני יכול לעשות בלאגן בתור. או לנסוע במוניות, זה נהיה ממש קשה. כל נהג מונית רוצה שאני אצלם עכשיו סרטון לבת שלו באמצע נסיעה, וזה מציב אותי בסיטואציה לא נעימה. אני לא רוצה לאכזב, אבל אני בדרך לפגישה או לעבודה, חיה את החיים שלי עכשיו, וזה לא תמיד מתאים. היום אני צריכה לחשוב פעמיים אם לקחת מונית או לנסוע במכונית שלי, וזה ככה כמעט בכל תחום. את יודעת איזו תחושה מיוחדת זו הייתה לפגוש בלונדון ילדים, סתם ברחוב, ולדעת שהם מחזירים לי מבט בגלל מי שאני ולא בגלל הדמות שלי בטלוויזיה?".

היא עוברת מיד לשלב ההדגמות ומתחילה להחליף חיוכים עם התינוק שנמצא שולחן מאחורינו. מדובבת אותו, והוא מגיב בשמחה. מהצד, התלונות שלה על הפרסום והתהילה יכולות להישמע מפונקות, אולי אפילו מנותקות, אבל היא מתקשה להתאפק. מי שנחשבת לכוכבת הילדים הגדולה ביותר שצמחה בישראל בעשור האחרון, מרשה לעצמה להישיר מבט לבאר הפסטיגלים, האינסטוש וההשקות שממנה היא שותה ולהודות שלמרות כל הזוהר, היא מוצאת את עצמה לאחרונה מבלה הרבה יותר מדי זמן בניסיון להסתתר.

"ילדים כבר לא אומרים שלום כשהם רואים אותי", היא אומרת בעצב, "הם קודם כל מצלמים אותי, וזה כל כך מוזר. אם אני הייתי במקומם הייתי מעריכה את זה שעומד מולי אדם, לפני הכל, אבל היום הילד ישר עומד ותופס ומצטלם ובתוך חמש שניות את באינסטגרם שלו. זו סוג של החפצה. הם פועלים כמו מכונה משומנת. לפני כמה שנים, כשהתחלתי עם הז'אנר הזה של הילדים, הם רק היו מבקשים חתימה. דברים השתנו. אני קיבלתי פלאפון בכתה ז', נוקיה ישן עם סנייק, כשהייתי בת 12. היום בכתה ד' ילדים כבר מקבלים אייפון 6, עוד רגע יהיה להם צ'יפ במוח".

חולצה: בוטיק ירין, חצאית: INStyle ׁ

חולצה: בוטיק ירין, חצאית: INStyle ׁ

והטכנולוגיה משנה את הדרך שבה הם אוהבים אותך?
"זה לא שהאהבה השתנתה, הרי מה זה הערצה של ילדים? זה רק אהבה. גאליס הצליח והילדים מאוד התחברו והאהבה שלהם היא אמיתית. אי אפשר לרמות ילדים, יש המון כוכבים שמנסים לכבוש אותם ובסוף הם מתחברים לאנשים הטובים. אין כאן סוד לפצח, הבעיה היא רק שזה לא תמיד פשוט להתמודד עם זה".

"מה שלא קורה, בסוף אני מנגבת את הדמעות ועולה לבמה"

תדהר (23) מגלמת לא פעם נסיכות, וכשפוגשים אותה פנים אל פנים, מבינים למה. היא יושבת מולי נטולת איפור, פשוטה, יפה, נגישה אבל מרוחקת במידה. ואפשר, כמובן, לזנוח את כל הזוטות ולהתמקד במה שחשוב באמת: הקארה שלה. לפני כמה חודשים, תדהר עשתה נינט והשיקה את עצמה מחדש עם תספורת מעוררת מחלוקת. זו לא הייתה קרחת אלא רק קיצוץ אופנתי של שיערה הגולש – אבל עבור המוני המעריצות שלה מדובר היה בלא פחות מבגידה.

"הצחיק אותי שעשו כתבות על התספורת החדשה שלי", היא אומרת, "לילדים אין טאקט אז הם באים וישר שואלים למה הסתפרתי, אומרים לי בפנים שזה מכוער. רוב האנשים הבוגרים בחיי דווקא אוהבים את זה, אבל היו מלא בנות באינסטגרם שלקחו את זה ממש קשה ואפילו פנו לשגיא הספר עם זעקות שבר, 'מה עשית לה? למה?'".

שמלה: בוטיק סיון (צילום: ירדן הראל)

שמלה: בוטיק סיון (צילום: ירדן הראל)

למה באמת?
"כי אני נורא אוהבת לעשות שינויים עם השיער, ולהסתפר קצר רציתי שנים אבל לא יכולתי בגלל שתמיד היו צילומים. ברגע שאישרו לי, הלכתי על זה. לא הסתפרתי כי זה טרנדי או משהו כזה, אבל נראה לי ששיער קצר תמיד באופנה".

אפשר לשער שתדהר ידעה שהמהלך יכה גלים, פשוט כי היה לה מספיק זמן להתרגל למציאות בה מיליוני עיניים עוקבות אחרי כל צעד שלה. מי שנולדה וגדלה בהרצליה לזוג הורים מבוגרים יחסית, שניהם גרושים עם ילדים, הפכה בעזרת סדרת הלהיט "גאליס" לפנים מוכרות בכל בית ישראלי שבו חי לפחות מישהו אחד מתחת לגיל 18. קודם לכן עברה בלהקת צופי תל אביב ובלהקה צבאית, אבל חמש העונות שלה על המרקע היו כמו תותח קונפטי של הערצה שאי אפשר באמת להתכונן לקראתו. היום, מאחוריה כבר שלושה פרסי "שחקנית השנה" בטקס נבחרי הילדים, ארבעה פסטיגלים והחמישי בדרך, וקופה רושמת שמבהירה כי מדובר במותג ילדים מצליח במיוחד ("למרות שאם הייתי רוצה לעשות כסף, הייתי עושה נדל"ן, לא משחקת"). הקריצות שלה לעולם המבוגרים כוללות השתתפות בסדרה "אניגמה" ביס ובפאנל "הכל הולך" בערוץ 2, ולאחרונה הצטרפה לקבוצת אימפרוביזציה בשם "פור-פליי" בתאטרון הקאמרי. תוסיפו לזה שתי הפקות רצות – המופע הנלווה לפסטיגל, "המופע של אליאנה", ומופע שירים משותף עם רוני דלומי וליבי רן – ותקבלו כוכבת מותשת למדי.

"זה היה קיץ קשוח", היא אומרת, "לפעמים היו הופעות בכל יום, וגם הצטלמתי לסרט של גאליס שייצא בפסח. לגבי קבוצת האימפרוביזציה, זה התחיל מזה שביקשו ממני לבוא להתארח ובתור בדיחה אמרתי שיצרפו אותי לקבוצה, מה שקרה בסוף. אלה ארבעה חבר'ה מוכשרים מאוד, ולמרות שאני לא ממש זוכרת מה קורה כשאני על הבמה, זה עדיין מאוד מצחיק".

חתיכת לו"ז יש לך. מאיפה הכוחות להמשיך בזמן שאנשים בגילך עדיין מחפשים את עצמם?
"אני קשה עם עצמי", היא מודה, "זה אולי קשור לחינוך הסובייטי שקיבלתי מאמא שלי שנולדה בלטביה, ואולי סתם כי אני מזל בתולה. בכל אופן, תמיד הייתי ביקורתית לגבי עצמי, אני שמה לב לכל דבר שאני עושה וכל הזמן חושבת מה הלאה. אני עכשיו מוטרדת מהשאלה לאן אני אקח את האוטו מחר ומתי אתדלק ואיפה אחנה. אני פריק קונטרול, משהו לא מתוכנן במהלך היום מערער אותי לגמרי".

שמלה: ASOS (צילום: ירדן הראל)

שמלה: ASOS (צילום: ירדן הראל)

בתוך כל זה, להתפרק נראית כמו משימה קשה. כשדנה פרידר יצא לשתות איזה לילה עשו מזה כותרות כי היא כוכבת ילדים. את מונעת מעצמך דברים כאלה?
"תראי, אני יחסית פוליטיקלי קורקט במה שאני עושה. לא כי אני לא מפחדת שיצלבו אותי בתקשורת, פשוט כי לא בא לי לקחת אחרית על מה שילדים עושים בגללי. זה בסדר, כי ממילא אף פעם לא הייתי פרועה יותר מדי. בתיכון, כשכל החברים היו שותים וודקה רד בול, אני הייתי זו שמתקשרת לאבא שלה ומבקשת שיבוא לקחת אותה הביתה. ידעתי שלא יהיה לי כיף עכשיו להשתכר בחניון ושמחר בית ספר. זה לראות את התמונה הגדולה יותר, אבל אני גם לא מכחישה שאני קצת חננה".

אז לאן את בורחת אחרי ימים קשים?
"לאנשים הכי קרובים אלי. יש ימים שאני חוזרת הביתה ומרגישה שלקחו לי את כל האנרגיה ואין לי מה לתת יותר. כולם רוצים חלק ממני. בימים כאלה, אני מקיפה את עצמי בחברות שלי מהבית, באנשים שהם לא מהברנז'ה. לפעמים כל מה שאני צריכה זה לראות חברה שמכירה אותי מאז שאני קטנה ואורח החיים שלה הוא רגיל, וזה ישר מחזיר לפרופורציה".

היית בטיפול פסיכולוגי?
"לפני שנתיים הרגשתי שאני בתקופה קשה, הלכתי לפסיכולוגית אבל היא לא הצליחה להשחיל מילה כי בכיתי כל השעה. היא בקושי הצליחה להגיד משהו חוץ מ'למה את בוכה', אז אחרי שלוש פעמים כאלה הבנתי שזה לא יעבוד. הפסקתי את הטיפול וחזרתי הביתה".

"לא התפקיד שלי להציל את מצב הרוח של הילד שלכם"

אם לא פסיכולוגית להישען עליה, תמיד יש את אורן, הבויפרנד המתוק. הוא מגיח באמצע שיחתנו לכמה נשיקות ועדכונים, מדווח מה עלה בגורל הפנצ'ר בגלגל של אליאנה וכמה טעימה יצאה ריבת הפלפלים שהכין אתמול, וביחד הם מוכיחים שגם בגיל 23 אפשר להיות צמד בורגני ומיושב, עם דירה בצפון תל אביב ושיחות על שימורים. אורן רוגובין, בנו של הקבלן המוכר קובי רוגובין, הוא קצת מהתעשייה וקצת לא – כמוה, גם הוא היה בלהקה של הצופים, אחר כך הפיק כמה סרטים קצרים בשביל הכיף, אבל עכשיו הוא לומד ארכיטקטורה בבצלאל.

"הכרנו במסיבה והוא התחיל איתי מיד", היא משחזרת את המפגש לפני שלוש שנים, "הוא חייך את החיוך השובבי שלו והשיג את הטלפון שלי בתוך דקה ושלח הודעה. הוא לא ביישן בכלל. השאר היסטוריה. התאהבנו בטירוף ולפני שנה עברנו לגור יחד. התקופה הזאת של הקרנבל, שאצל רוב הזוגות נמשכת שלושה חודשים, נמשכה אצלנו שנתיים. מאוחר יחסית התחלנו לעבוד על חלקים קשים יותר בקשר".

 שמלה: - JUST CAVALLI לפקטורי 54, נעליים: קסטרו (צילום: ירדן הראל)

שמלה: – JUST CAVALLI לפקטורי 54, נעליים: קסטרו (צילום: ירדן הראל)

הייתה לך תקופות רווקות?
"הייתה לי שנה וחצי בלי חבר וטיפסתי על הקירות. כל אדם שפגשתי אמרתי, הנה, הוא יהיה חבר שלי ואז מצאתי את עצמי בדייטים עם אנשים מגעילים. זה היה נורא. פעם ישבתי מול בחור שלא דיבר כל הערב. הייתי ממסמסת הרבה ניסיונות כאלה, עד אורן, כי הוא באמת משהו מיוחד. גם חתיך וגם צ'ארמר. אם אני הייתי גבר, הייתי מתה מפחד להתחיל עם בחורה".

רוצה שאשלוף קטלוג של שמלות כלה?
"אני אולי אפתח אותו, אבל רק כדי לראות את העיצובים. אני הכי לא מהבנות שחושבות על חתונה וילדים, יש לי זמן".

איך זה להיות בן זוג של מלכת ילדים?
"האמת שבהתחלה אורן באמת לא הבין מי הילדות שמדברות איתו באינסטגרם, היום הוא סתם לא מבין למה הן רוצות להצטלם איתו. אבל אני מגוננת עליו. הוא לא בא איתי כמעט לאירועים כי בשבילי זו עבודה, לא איבנט, זה להתראיין ולהתלבש ולתת עבודה".

סיפרו שבהשקה האחרונה שהיית בה, היו צריכים להבריח אותך החוצה מרוב התנפלות.
"אוי נו, סתם ניפחו. זה לא שהייתי בסכנה, זה רק שהחבל שמפריד ביננו לבין הילדים נפל והם התחילו להיכנס. היה קצת לא נעים אבל זו לא הייתה התנפלות כמו על מופאסה במלך האריות. היום אם רוצים שבהופעה מסוימת אפגוש ילדים, המנהל שלי יברר לפני זה אם שומרים עלי שם טוב או לא. אם לא, אני אוותר".

הבעיה האמיתית, מסתבר, היא לא הילדים אלא הוריהם. הפייסבוק גרם לאצבע להיות מהירה על השיימינג, ויש מספיק אבות ואימהות שיהיו מוכנים להתנפל על הכוכבת הצעירה רק כי הילד לא קיבל ממנה מספיק תשומת לב. "הורים יעשו הכל בשביל הילדים שלהם וכאן תחושת ההחפצה היא הכי גדולה, הם פשוט שוכחים שאני בן אדם", היא אומרת. "בפסטיגל אני חווה את זה הרבה: בין הצגה להצגה אנחנו יורדים להצטלם עם ילדים, ולפעמים יש לך רק רבע שעה ואת לא מספיקה את כולם, ואת צריכה לרוץ להחליף בגדים ולהתארגן. קרה לי שלא הספקתי להצטלם עם ילדה, ושמעתי את אמא שלה אומרת לה 'עזבי, היא סנובית'. התחלתי לבכות. אני אחת שלוקחת ללב וזה נורא מעליב. איך אני סנובית אם הצטלמתי עכשיו עם ארבעים ילדים? אז אני רוצה להגיד להם – הורים, תהיו נחמדים. גם אני ילדה בסך הכל. אני יודעת שעברתם אוגוסט קשה, כולנו, אבל זה לא התפקיד שלי להציל את מצב הרוח של הילד שלכם".

כל זה מעלה לך שאלות על המקצוע שבחרת בו?
"אני דואגת שלא, כי מבחינתי זה לא קשור למקצוע שבו בחרתי. לא בחרתי להיות כוכבת ילדים, אלא שחקנית, ובמקרה התקבלתי לסדרה שהצליחה. מה שלא קורה, בסוף אני מנגבת את הדמעות ועולה לבמה. יש ימים שאני חזקה ויש ימים שזה שובר אותי, אני מתאכזבת מהאנושות. למה להתייחס אלי כאילו קנו אותי בסופר? אני אשמח לעשות טוב לילדה שלך, אבל אם לא אצליח, אין לך מה לכתוש אותי. אנשים בארץ מרשים לעצמם להגיד את כל מה שעובר להם בראש.לפעמים אני באמת מרגישה לא שייכת לחברה הישראלית".

שמלה: בוטיק סיון (צילום: ירדן הראל)

שמלה: בוטיק סיון (צילום: ירדן הראל)

"יש במאים שחוששים לקחת אותי"

ייתכן, באמת, שהבעיה כאן היא תרבותית. תדהר, כך נראה, לא בנויה לרמות חיכוך גבוהות כל כך עם הציבור, בטח כשתשומת הלב מופנית אליה בלעדית, כבייביסיטר הלא רשמית של ילדי ישראל. או אם תרצו: זה דבר אחד להיות על טיסת השוקולד, אבל דבר אחר להיות השוקולד עצמו. זו אולי הסיבה שבסביבתה של תדהר לוחשים שפניה מיועדות לעולם המבוגרים, המקום בו תופעות הלוואי מתונות מעט יותר. היא מתעקשת לא לצאת בהצהרות.

"אני רוצה לעשות הכל, ולא להגביל את עצמי. אני בטוחה שיש במאים שחוששים היום לקחת אותי לפרויקטים כי אני מזוהה עם ילדים, וזה בסדר. בינתיים אני לא עוזבת את העולם הזה. אתה לא מתפטר מעבודה אחת כשאין לך אחרת".

את לא פוחדת מכישלון?
"תראי, כשהשתתפתי ב'הכל הולך', למשל, וזה לא כל כך הצליח, ברור שצחקנו על זה מלא בסט. אם לא היינו צוחקים בין הטייקים, היינו מרגישים כישלון תהומי. אני חושבת שמודעות זה דבר חשוב נורא, לא לקחת את עצמך בשיא הרצינות ובטח שלא לחשוב שהכל סובב סביבך כי את שחקנית. זו בדיוק הבעיה שיוצרת טאלנטים שקשה לעבוד איתם. יש הרבה טיפוסים כאלה. ראיתי עכשיו את הסדרה UNREAL, וכל מה שרואים שם, התעשייה הצינית הזאת, זה משהו שאני מכירה מהחיים".

דברים שאפשר לסבול תמורת צ'ק של כוכבת.
"תשמעי, בעיני הסיבה העיקרית לעשות כסף היא לא כדי להיות עשירים, אלא כדי שיהיה לנו בית שהוא מקדש, שנחזור אליו והוא יהיה הכי מדהים בעולם. כזה אני רוצה לתת לילדים שלי. בשביל זה אני מוכנה לקרוע את התחת בעבודה גם כשלא קל ולא נעים".

את הכסף שהיא מרוויחה, תדהר מוציאה לא פעם על בגדים. כוכבות אחרות במעמדה מעסיקות סטייליסט, אבל היא לא מוותרת על הכיף שבשופינג, וגם בצילומים לכתבה הזאת היא מתמסרת בשמחה לשמלות הממותגות. "הריגוש שיש כשקונים משהו חדש, אצל רוב הבנות הוא מחזיק יום או שעה, אצלי זה מחזיק באזור החודש", היא אומרת. "תיק חדש מרגש אותי. אתמול קניתי תיק של מארק ג'ייקובס, אבל הייתה הנחה של 70%".

שמלה: ASOS (ציילום: ירדן הראל)

שמלה: ASOS (ציילום: ירדן הראל)

הנחת סלב?
"לא, לא. הנחה רגילה".

מה הסגנון שלך?
"כל הארון שלי הוא בצבעי אפור-לבן-בז'-שחור. אני מאוד מונוכרומטית, אוהבת גם גזרות א-סימטריות ולשלב בייסיק עם משהו מעניין. בחו"ל אני יכולה שעות ללכת ברחוב וסתם להסתכל מה אנשים לובשים. בלונדון לכולם יש סטייל. לא כפכפים וחולצה אדומה ומכנס ירוק כמו כאן".

מה לא תלבשי?
"ג'ינס נמוך. בצעירותי לבשתי, אבל זה מחריד. ומכנסונים שרואים את התחת, זה נורא בעיני. בא לי לבוא לילדות ולהגיד להן שהן צריכות להסתיר כבר את התחת במכנסיים הקטנים האלה. למעריצות שלי יש עוד טוסיק קטן אז אין בעיה, אבל טינאייג'ריות שלובשות את זה מטריפות אותי. למה כולם צריכים לראות לך את התחת? אפילו לא בקטע מיני, זה פשוט לא אסתטי".

אני רואה שאת גם לא יותר מדי בענייני איפור.
"הייתה לי תקופה כזו בי"ב שהייתי באה עם מייקאפ לבית ספר, אבל זה נגמר. אני אוהבת לוק נקי. אני גם כמעט ולא לובשת צמוד. צריך להיות עם מודעות כדי להבין אם טרנד מסוים מתאים לך או לא, לא לכולן יש את אותו גוף".

שלא נתבלבל: את רזה מאוד.
"יש לי מאמנת שהיא החברה הכי טובה והחיים שלי ואני מתאמנת ארבע פעמים בשבוע לאחרונה, כי הפסדתי קצת אימונים. ולא, אני לא אוכלת מה שאני רוצה. יש תקופות שהגוף צריך ניקוי, לאכול חביתה וקוטג', ויש ימים שלא אכפת לי ובא לי על נוטלה ואני ארשה לעצמי יותר. פעם הייתי רזה טבעית כזאת, שאוכלת מגש פיצה שלם ולא קורה כלום. ואז הופ, הגיע גיל 23".

שמלה: בוטיק סיון (צילום: ירדן הראל)

שמלה: בוטיק סיון (צילום: ירדן הראל)

צילום: ירדן הראל
סטיילינג: מיטל ברונר
ע. סטיילינג: סהר שוטלנד
שיער ואיפור: עומר אסף לקרליין
צולם במגדל היוקרה "מאייר על רוטשילד" של חברת ברגרואין רזידנטיאל בתל אביב

השאירו תגובה

 

  • לא משהו

    מאת: אורח |‏ 5 בפברואר 2016 | 15:40
  • היא פשוט אומרת א האמת ולא משקרת זאת עובדה מה היא בסך הכל אמרה שזה לא נעים שמתנפלים עליייה ושהשיימינג הזה מגעיל דיי כבר תפסיו לשפוט אותה יש לכם בעיה יופי תשתו מים קרים אתם סתם קנאים מסריחים

    מאת: ער |‏ 27 בדצמבר 2015 | 13:33
  • עפה על עצמה שתנחת

    מאת: חסוי |‏ 11 בדצמבר 2015 | 14:51
  • אליאנה המושלמת כתבה מהממת מתה עליך??

    מאת: אורח |‏ 20 באוקטובר 2015 | 15:14
  • אהבה שלי ??
    אני גאה בך כל יום מחדש הדיבור המקסים הזה…
    אל תיתיחסי לתגובות המגעילות האלו ואל תישכחי שאנחנו לצידך.
    לא סתם אני לא מבקשת תמונה כל פעם אלא לדבר
    תמשיכי בדרך שתעשה לך טוב ומה שהכי ישמח אותך זה הכי חשוב שיש שתיהיה שמחה ??

    מאת: גפן |‏ 6 באוקטובר 2015 | 21:31
  • צודקת ב100 % חבל שאתם לא שמים לב למציאות.. תתעוררו ותחשבו לפני שאתם אומרים משהו…
    מילים פוגעות!

    מאת: אורח |‏ 30 בספטמבר 2015 | 13:02
  • ראיתי פה את התגובות וזה הדבר הכי גועלי תעזבו את אליאנה בשקט היא לא עשתה רע לאף אחד וזה מגעיל איך שמדברים אלייה ומה היא היא לא ילדה היא רובוט חסר רגשו לאאאאא אז דיי גבר

    מאת: אורח |‏ 27 בספטמבר 2015 | 12:21
  • אליאנה תדהר היא אחת מכוכבות הילדים הכי אמיתיות שיצא לי להכיר או לשמוע עליהן. והאמת? היא בסך הכל ילדה! בת 24! מי אתם שתשפטו אותה על הדעות שלה, על מה שהיא חושבת? תסתכלו על עצמכם קודם כל, ההורים המטומטמים שחושבים שאנשים כמו אליאנה אמורים "לחנך" ו"לדאוג" לילדים שלהם!,פשוט בושה! אליאנה, את מדהימה תתעלמי מאלה שאומרים ההפך!

    מאת: מאי |‏ 26 בספטמבר 2015 | 00:59
  • עשתה איזו סדרת ילדים ועוד חלטורות..
    קצת הגזימה לא? היא קיבלה תפקיד שהקפיץ אותה למרכז הבמה אצל ילדי ישראל, המון כוכבי ילדים היו רוצים להתחלף איתה , והיא? מתלוננת.
    היא אמורה לעשות לילדים שמח.. כנראה שהיא לא מבינה את זה. אגואיסטית ונרקיסיסטית!

    מאת: חני |‏ 24 בספטמבר 2015 | 15:04
  • מי זאת לעזאזל?

    מאת: אורית |‏ 24 בספטמבר 2015 | 14:58
  • מה יש לכם היא גם בת אדם כמו כולם פה מה אתם מלכלכים עליה אם היו אומרים את זה עליכם היה לכם נעים היא אומרת את מה שיש לה על הלב את מה שהיא מרגישה היא לא תשקר בשביל המעריצות שלה ועדין הרבה אוהבים אותה מי שלא אוהב אותה שישמור את זה בלב שלו ולא יכתוב את היא יכולה לקרוא את זה ולעליב גם לא יש לב וגם היא מרגישה היא בן אדם מהממם ומדהים ומוכשר ומי שלא אוהב אותה שישמור את זה בלבב שלו.

    מאת: רחלי |‏ 16 בספטמבר 2015 | 20:34
  • אלירן מדהימה היא בסך הכל גם בן אדם עם רגשות, תפנימווווווו

    מאת: עגעייככ |‏ 15 בספטמבר 2015 | 23:30
  • אליאנה פשוט מדהימה

    מאת: יובל ארביב |‏ 15 בספטמבר 2015 | 20:32
  • וואלה,אפשר להגיד שסוג של הארת את עיניי באמצעות הראיון הזה. כל מה שבא לי לעשות עכשיו זה לפגוש אותך ולחבק אותך ורק אחרי זה לצלם תמונה כדי להיזכר בזה. אני חושבת שהבעיה כאן היא שבגלל שהקהלים שהתוכניות שאת משתתפת בהן לא מוגדרים (יכול להיות בן 7 חוצפן או בת 14 פרחה) את מקבלת המון המון ביקורות מאנשים שלרוב לא מפעילים את השכל – בני אדם שחושבים שאת מעין בובה כזאת שאפשר להצטלם איתה ולהתחנף אליה ואחרי זה לזרוק אותה לעזאזל. לרוב גם אנשים,במיוחד פה בישראל, חושבים רק על עצמם – ונמהרים לצרוח,לצעוק,להביע דעה בצורה מאוד מלוכלכת רק בשביל להשיג את מה שהם רוצים. המטרה מקדשת את האמצעים? תחשבו שנית.
    אניוויי,הקארה מהמם לך ותמשיכי לעשות מה שאת אוהבת.

    מאת: אורח |‏ 15 בספטמבר 2015 | 14:43
  • וואלה,אפשר להגיד שסוג של הארת את עיניי באמצעות הראיון הזה. כל מה שבא לי לעשות עכשיו זה לפגוש אותך ולחבק אותך ורק אחרי זה לצלם תמונה כדי להיזכר בזה. אני חושבת שהבעיה כאן היא שבגלל שהקהלים שהתוכניות שאת משתתפת בהן לא מוגדרים (יכול להיות בן 7 חוצפן או בת 14 פרחה) את מקבלת המון המון ביקורות מאנשים שלרוב לא מפעילים את השכל – בני אדם שחושבים שאת מעין בובה כזאת שאפשר להצטלם איתה ולהתחנף אליה ואחרי זה לזרוק אותה לעזאזל. לרוב גם אנשים,במיוחד פה בישראל, חושבים רק על עצמם – ונמהרים לצרוח,לצעוק,להביע דעה בצורה מאוד מלוכלכת רק בשביל להשיג את מה שהם רוצים. המטרה מקדשת את האמצעים? תחשבו שנית.
    אניוויי,הקארה מהמם לך ותמשיכי לעשות מה שאת אוהבת.

    מאת: Inbar Mor-ell |‏ 15 בספטמבר 2015 | 14:43
  • האנשים שמגיבים פה פשוט מגעילים והקינאה נשפכת להם מכל חור

    מאת: יוכבד |‏ 15 בספטמבר 2015 | 11:32
  • אליאנה מדהימה! סתמו.

    מאת: דניאל |‏ 15 בספטמבר 2015 | 04:05
  • אליאנה מושלמת ומי שאומר לא הוא סתם מקנא בה

    אליאנה היא מושלמת ומהממת ונדירה!

    אליאנה אמרה את מה שהיא חושבת ותאמת היא צודקת בכל מילה שהיא אומרת!!!!

    גאה בה!!!

    מאת: אורח |‏ 13 בספטמבר 2015 | 20:46
  • כמה שלמות יש בבן אדם הזה כמהה כל כך אמיתית ואני מסכימה אם כל מילהה שהיא אומרת בכתבה

    מאת: אורח |‏ 13 בספטמבר 2015 | 14:46
  • סוף סוף מישהי שמדברת לעניין, ממש לא עלה לה לראש…
    העובדה שהיא מוכרת בציבור, לא הופכת
    אותה לציבורית* וזאת נקודה חשובה.

    מאת: Neta Dabran |‏ 13 בספטמבר 2015 | 13:17
  • אליאנה אמרה אצל קיציס שהיא רוצה לצאת עם ערבים!

    מאת: בר |‏ 13 בספטמבר 2015 | 11:07
  • אליאנה לא מעניינת תעשו כתבה על שירני

    מאת: טל |‏ 13 בספטמבר 2015 | 10:05
  • אולי היא אמיתית, אבל פה היא אומרת שלא כיף לה עם המעריצים. היא אמורה לשמח ילדים לא כי אומרים לה, אלא כי היא רוצה.

    מאת: חסוי |‏ 13 בספטמבר 2015 | 08:28
  • צודקים השיער הארוך יותר יפה

    מאת: אורח |‏ 13 בספטמבר 2015 | 00:13
  • אני באמת אוהבת את אליאנה אבל הכוח עלה לה על כל הראש נראה לי שהיא תרגע קצת והאלה שהולכים עם כפכפים זה שהיא לא הולכת זה לא אשמתם אם כל כך טוב לה בלונדון שתלך ושלא תחזור

    מאת: ליאור |‏ 12 בספטמבר 2015 | 23:23
  • אני חושבת שאין לכם על מה לכעוס אני ממש אבל ממש מטורפת עליה היא לא עשתה שום דבר ולא שופטים לפי מראה ואם אני הייתי עכשיו רואה אותה ברחוב הייתי מתעלפת ומבקשת חתימה תמונה

    מאת: גילי דניאל |‏ 12 בספטמבר 2015 | 22:41
  • כתבה נהדרת!!! מספיק להיות אנשים רעים שכל דבר הכי קטן כותבים בפייסבוק ומכפישים את השם של כל אחד ואחת!
    זה שהם סלבס לא הופך אתכם להיות בחיים משותפים איתם!

    מאת: אורח |‏ 12 בספטמבר 2015 | 21:29
  • דבר ראשון שתתעלם היא מהממת בכול מצב ודבר שני יש ילדים עם טאקט שלא כול היום בטלפון

    מאת: אורח |‏ 12 בספטמבר 2015 | 20:44
  • אני חושבת מהממת

    מאת: דיאנה |‏ 12 בספטמבר 2015 | 20:19
  • היו פה דברים שהיא צודקת וחלק היא יצאה מגעילה …אבל אליאנה בן אדם טוב , אוהבת אותך ??

    מאת: אורח |‏ 12 בספטמבר 2015 | 20:11
  • אנשים דוחים זה מה שיש כאן, טמבלים חסרי IQ שכל מה שהם יודעים זה להשמיץ, מי אתם בכלל שתדברו על אדם שאתם לא מכירים? שתתערבו לו בחיו ושבכלל תבואו כלפיו בטענות שכל מה שהוא עושה זה לעבוד, ועל הדרך לשמח ילדים?
    להקיא מכם.

    מאת: לי |‏ 12 בספטמבר 2015 | 19:12
  • מתוקה ומקסימה

    מאת: מיכלי |‏ 12 בספטמבר 2015 | 19:03
  • ממש אוי אוי אוי! חיה בסרט שהיא כוכבת הוליודית ורודפים אחריה… חמודה אפחד לא הכריח אותך לעבוד בזה אם קשה לך לכי תמלצרי! יש אלף שהי מתחלפים איתך בשניה אבל לא נותנים להם צ'אנס אז לפחות אל תרקי לבאר שאת שותה ממנה

    מאת: לי |‏ 12 בספטמבר 2015 | 17:42
  • פעם ראשונה עכשיו דרך הכתבה שמעתי עליה. בחיי..

    מאת: אורח |‏ 12 בספטמבר 2015 | 15:43
  • פשוט מזעזת. צריכה ללמוד לקבל את האהבה העצומה שהיא מקבלת ולא כמובן מאליו! פשוט גועל נפש. היא חייבת להתחיל ללמוד להינות מהעבודה שלה ולא להצטלם עם מעריצה כי היא חייבת, אלא כי היא באמת רוצה לשמח אותה.

    מאת: השולטת |‏ 12 בספטמבר 2015 | 15:24
  • אליענה מהממת והתגובות פה מגעילות. תהיו רגישים קצת אנשים.

    מאת: אורח |‏ 12 בספטמבר 2015 | 15:19
  • אליאנה מדהימה! מעוררת השראה!
    כיף לדעת שיש עוד אנשים כאלה

    מאת: אורח |‏ 12 בספטמבר 2015 | 15:14
  • מי זאת? סליחה

    מאת: אורח |‏ 12 בספטמבר 2015 | 14:31
  • ממש מעצבנת. וחצופה. אם אין לך סבלנות למי שמפרנס אותך לכי להיות קופאית בסופר

    מאת: איילת |‏ 12 בספטמבר 2015 | 14:23
  • איזה תגובות. מגעילות. רצתה להיות שחקנית ולא בובה של העם

    מאת: אורח |‏ 12 בספטמבר 2015 | 13:59
  • מדהימה! בוגרת ואמיצה

    מאת: דפנה |‏ 12 בספטמבר 2015 | 12:45
  • היא פשוט חצופה. רק מתבכיינת אבל לא מספרת כמה ערמות כסף היא מרוויחה בפסטיגל מעשיית מופע רדוד ומטופש. פסטיגל זה לא באמת משחק. גרה בצפון תל אביב ומפוצצת בכסף בגלל תפקיד אחד שהיא עושה כבר מאתיים שנה והעיקר רק מתלוננת. באמת רחמים

    מאת: גל |‏ 12 בספטמבר 2015 | 02:36
  • מהממת??

    מאת: נינה |‏ 11 בספטמבר 2015 | 22:53
  • אני לגמרי מבינה שקשה לה כמו שידוע ומוכח לכולנו לכל סלב התהילה משבשת תמוח.
    היית צריכה לחשוב על זה לפני שפנית למשחק כי משחק זה לא רק מימוש עצמי, זה גם ביקורת בונה והורסת….
    זו אהבה והערצה שבאה עם המקצוע.
    אני מציעה לך לקחת פסק זמן לעצמך לבחור את הדרך שלך להשתחרר…

    מצטערת אבל לשמוע שכוכבת הילדים לא מחבבת את זה שילדים אוהבים אותה ?! אז במה מתבטא המקצוע שלך.

    מדברת בתור אחת שעבדה בצפון תל אביב פגשתי מלא סלב שחלקם לא הכרתי אבל תכלס? אישית בחיים לא התייחסתי אליכם בהערצה.

    אוהבת תמשחק נטו.
    בתור אנשים יש לי תחברים הקרובים שלי

    בהצלחה מותק מאחלת לך להשאר שחקנית מעולה, ואדם שפוי.
    תצאי לחופש.
    לא בקטע רע בקטע טוב…

    מאת: מרי |‏ 11 בספטמבר 2015 | 22:33
  • אני מבינה אותה אבל לדעתי היא צריכה להעריך את כל האהבה שנותנים לה שמתעלה על ההתקפות של ההורים שלצערי רק מעטים מקבלים כמות כזאת של אהבה.

    מאת: אורח |‏ 11 בספטמבר 2015 | 22:06
  • לא חמודה את חייבת לצאת מתל אביב. מי שמע עלייך? אנשים בגילאי 30 לא יודעים מי את

    מאת: אורח |‏ 11 בספטמבר 2015 | 21:21
  • מדהימה שליי אני כל כך גאה בה!

    מאת: אורח |‏ 11 בספטמבר 2015 | 21:17
  • אם כל כך רע לה שאוהבים אותה אז שלא תהיה! אפחד לא מכריח אותה

    מאת: אורח |‏ 11 בספטמבר 2015 | 20:20
  • לא מעריצה אותה, אפילו לא אהבתי אותה כשהתחילה, עכשיו אחרי שקראתי את הכתבה – היא בנאדם כלבבי. מדהימה. אהבתי ממש 3>

    מאת: מיקה |‏ 11 בספטמבר 2015 | 20:20
  • סתמו אליאנה מושלמת וזה באמת קשה תגידו אתם אמיתיים

    מאת: אורח |‏ 11 בספטמבר 2015 | 17:42
  • אליאנה היא מדהימה :) אני גאה להעריץ אותה!לכל אלה שכתבו שהיאחשה?אתם קנאים :)

    מאת: שיר |‏ 11 בספטמבר 2015 | 17:32
  • אליאנה את מושלמת אני באמת אוהבת אותך ביגלל מי שאת אני מעריכה אותך מאוד ביגלל מי שאת ולא גאליס או כול דבר אחר את ממש לא סובית love you חיימשלי

    מאת: אורח |‏ 11 בספטמבר 2015 | 16:52
  • ניתוח ציצי ואת פצצה

    מאת: יורי |‏ 11 בספטמבר 2015 | 16:06
  • ואנחנו הישראלים נמשיך ללכת עם כפכפים ובגדים חרא מה לעשות שיש מיתון . לפחות אנחנו לא חיים בסרט שאנחנו מי יודע מה .

    מאת: אלי |‏ 11 בספטמבר 2015 | 15:34
  • איליאנה יפתי כמה שאת רגישה!!!! אני מתה עלייך ואת מקסימה! ??

    מאת: אורח |‏ 11 בספטמבר 2015 | 15:16
  • חיימשלי אליאנה

    מאת: אורח |‏ 11 בספטמבר 2015 | 14:48
  • היא כלכך עפה על עצמה, מי את חושבת שאת? סהכ שחקנית בסדרה.. בושה שאת מדברת ככה למעריצים שלך.. מחיר התהילה?! נו באמת

    מאת: אורח |‏ 11 בספטמבר 2015 | 14:04
  • התהילה עלתה לה לראש. שתזכור שאלה שהולכים עם "פכפים וחולצה אדומה ומכנס ירוק" הם האלה שנותנים לה את הבמה ואת ההצלחה במקצוע הזה בארץ.

    מאת: אורח |‏ 11 בספטמבר 2015 | 13:35
  • כמה התנשאות בכתבה אחת

    מאת: אורח |‏ 11 בספטמבר 2015 | 13:28
  • אליאנה את מדהימה ויפה מאוד אני אוהב את את שרה וגם המשחק שלך מדהים

    מאת: נ |‏ 11 בספטמבר 2015 | 13:10
  • יותר מידי עלה לה לראש הפרסום.. היא לא מעריכה בכלל את המעריצות שלה וחושבת שהכל יבוא לה לידיים. עלאק היא אומרת שלילדים אין טאקט.. בוא נראה עוד כמה שנים שאף אחד לא יזכור אותההיא תבכה.

    מאת: אורח |‏ 11 בספטמבר 2015 | 12:55
  • מקסימה ונהדרת.

    מאת: גילי |‏ 11 בספטמבר 2015 | 12:51
  • את יכולה לא להיות מפורסמת בושה למדינה שאת מפורסמת את וכול כוכבי הילדים ממש כוכבי ילדים חבל על הכסף שומרים אליכם אתם לא שווים כלום

    מאת: אורח |‏ 11 בספטמבר 2015 | 12:23
  • ריגשת אותי ממש!! יש לך אישיות מדהימה! וכיף לדעת שלא רק אני מתלוננת על התרבות הבעייתית פה… ;)

    מאת: אורח |‏ 11 בספטמבר 2015 | 11:52
  • חמודה ואמיתית

    מאת: אורח |‏ 11 בספטמבר 2015 | 10:44
  • יופי נקי וטהור.. פשוט נפלה לי הלסת

    מאת: דניאל |‏ 11 בספטמבר 2015 | 09:09
  • כל התגובות פה של ילדות בנות 12

    מאת: אורח |‏ 11 בספטמבר 2015 | 08:45
  • Whats not pretty about the human body?!
    why do people need to hide their bum just because you dont think its pleasant?
    stupid.

    מאת: אורח |‏ 11 בספטמבר 2015 | 08:07
  • מי ייתן וכשלי יהיו ילדים כוכבות הילדים יהיו כמוהה

    מאת: גג |‏ 11 בספטמבר 2015 | 05:52
  • פשוט שלמות

    מאת: אורח |‏ 11 בספטמבר 2015 | 05:27
  • צריכה לעשות קרחת, זה ישב עלייה פצצה.

    מאת: ליאורה |‏ 11 בספטמבר 2015 | 04:00
  • פשוט ילדה מעצבנת שבטוחה שהשמש סורחת לה מה… ביום בו יפסיקו להציק לך הדמעות שלך יציפו את חדר הפסיכולוג!

    מאת: אורח |‏ 11 בספטמבר 2015 | 01:11
  • אליאנה הרגע הוכחת שאת היחידה בתעשייה שאמיתית כל הכבוד

    מאת: יוסף |‏ 10 בספטמבר 2015 | 23:59
  • פשוט מהממת

    מאת: אורח |‏ 10 בספטמבר 2015 | 23:15
  • איזה פצצה תמונות יפות עושה חשק לאוד

    מאת: אני |‏ 10 בספטמבר 2015 | 23:14
  • איזו אנושיות וכנות – מעורר השראה.

    מאת: חיים |‏ 10 בספטמבר 2015 | 22:16
  • כל מילה בסלע היא לא חפץ של אפחד

    מאת: נועה |‏ 10 בספטמבר 2015 | 21:47
  • ישראלית עם טאקט סוף סוף

    מאת: אורח |‏ 10 בספטמבר 2015 | 20:49
  • סוג של אמה ווטסון, ומאוד יפה

    מאת: אורח |‏ 10 בספטמבר 2015 | 20:47
  • אליאני המדהימה

    מאת: אורח |‏ 10 בספטמבר 2015 | 20:24
  • אצילית ממש !!

    מאת: אורח |‏ 10 בספטמבר 2015 | 20:11
  • וואו איזו מהממת ואצילת

    מאת: אורח |‏ 10 בספטמבר 2015 | 19:23
  • אליאנה לא מעניינת תעשו כתבה על שירני

    מאת: אורח |‏ 10 בספטמבר 2015 | 19:15
  • אליאנה המהממת!!! יפה ואינטיליגנטית ביותר!

    מאת: אורח |‏ 10 בספטמבר 2015 | 18:31
  • מחיר התהילה? מי זו בכלל?

    מאת: אלביס |‏ 10 בספטמבר 2015 | 18:15
  • היא פשוט מדהימה.

    מאת: אורח |‏ 10 בספטמבר 2015 | 17:11