כריסטינה הנדריקס: בנות עם חזה גדול לא מוצאות בגד ים

כוכבת "מד מן" מתלוננת על הצרות של הבנות השופעות ורומזת אולי על ליין בגדי ים חדש?

מאת  | ‏ 29 יוני 2011
כריסטינה הנדריקס בבגד ים

די ברור למה היא מתקשה. כריסטינה הנדריקס בבגד ים | צילום מסך

גברים מפנטזים עליה, נשים רוצות להיות כמוה, אבל כריסטינה הנדריקס, ג'ואן הכל יכולה מ"מד מן" והשופעת והעגלגלה שבשחקניות הוליווד, מספרת שזה בכלל לא פשוט להיות אישה מלאה באור הזרקורים.

בריאיון גלוי מאוד למגזין "לאקי" אומרת הג'ינג'ית הלוהטת כמה זה בלתי אפשרי למצוא בגד ים מתאים: "כשיש לך חזה גדול זה מאוד קשה – או שהציצים נמחצים למטה או שאין לך תמיכה, אני ובעלי התחלנו כבר לשרטט גזרות יותר מתאימות". בינתיים, עד שתמצא מישהו שיעצב עבורה את בגד הים מהחלומות, הנדריקס נאלצת להסתפק בברירות מחדל לא כל כך מוצלחות. כמו למשל בגד הים השחור שקלט צלם פפראצי של ה"דיילי מייל" שארב לה מחוץ לבריכה, בתמונות שעוררו כמה גלים גם מחוץ למים.

בריאיון מספרת הנדריקס כי לא רק בים ובבריכה קשה לה. גם לפני אירועים חשובים היא צריכה לחשוב היטב מה ללבוש לשטיח האדום. "בגלל המידות שלי אני צריכה להיזהר וללכת על דברים פשוטים. מה שעובד בשבילי זה שמלות מובנות ומשהו שמבליט לי את קו המותניים". המעצבים האהובים עליה הם "ויויאן ווסטווד למשהו דרמטי, ל'ורן סקוט בשביל מראה מחויט ומודע לגוף שלי וזאק פוזן למראה שובב יותר". הנדריקס, שנולדה בלונדינית, חושפת גם למה החליטה לצבוע את שיערה לאדום כשהיתה בת עשר: "כשהייתי ילדה הערצתי את גיבורת הספר האסופית ורציתי להיות כמוה. אמא שלי חשבה שהיא תוכל לשטוף את זה וזהו".

כריסטינה הנדריקס

סוף סוף בשמלה שמחמיאה לה. כריסטינה הנדריקס על שער מגזין "לאקי"

>> האסונות של כריסטינה: כל הפאשלות מהשטיח האדום

השאירו תגובה

 

  • היא ממש השמינה.. במד מן היא הרבה יותר יפה.. ומה זה הבגד ים המזעזע הזה? עוד שניה כל הציצי יפול לה..

    מאת: שיר |‏ 6 ביולי 2011 | 15:11