זוהר, תעוזה וטוויסט שובב: הכל על שמלות הכלה של מיקאלה

הכלה שנכנסה אל חיינו אמש ב"חתונה ממבט ראשון" עשתה זאת עם אפקט וואו מסחרר, שהתבטא בהחלפה של שתי שמלות, מחשוף נועז וסטייל רענן. כעת חושף המעצב יניב פרסי את התהליך האינטימי שעבר עם מיקאלה, מהרגע שנכנסה לסטודיו ועד הרגע שצעדה אל החופה

מאת  | ‏ 22 נובמבר 2017

מיקאלה ואלי מתחת לחופה (צילום: אירית זום 18)

מיקאלה ואלי מתחת לחופה (צילום: אירית זום 18)

כמעט חודש עבר מאז פגשנו את טל ואחווה, את הפורמט שומט הלסתות של "חתונה ממבט ראשון" וגם את שמלת הכלה ההיא שהפכה מדוברת למדי. מאז נראו על המסך זוגות נוספים, וגם אם לא לגמרי הספקנו להתרגל לקונספט המשוגע של התכנית, שלב החתונות בה הגיע לסיומו אמש עם טקס החופה של אלי ומיקאלה. מכאן ימשיך המעקב אחרי החלק המעט פחות זוהר אך המסקרן לא פחות –  מבחן הזוגיות של המתמודדים האמיצים. רגע לפני שזה קורה, היינו חייבות להתעכב על מה שבטוח עזר להפוך את החתונה של אלי ומיקאלה למפתיעה ומרגשת כמו שהייתה – שתי שמלות הכלה שעיצב יניב פרסי.

"היה לי תהליך מאד אינטימי עם מיקאלה", מספר המעצב ל-FF. "היא הגיעה לפה מפוחדת ומבוישת, לא ידעה לקראת מה היא הולכת ומי החתן בכלל. אמא שלה באה אתה ומאד עזרה לה עם תחושת הביטחון. זה היה תהליך מקסים ומלא אמון, ועם השמלה הראשונה שהיא מדדה, היא ידעה שזה זה. היא אמרה לי 'לא משנה איך ועם מי הייתי מתחתנת, הייתי מרגישה אותו דבר. זו השמלה שלי'".

יניב פרסי אחראי לשמלות (צילום: אירית זום 18)

יניב פרסי אחראי לשמלות (צילום: אירית זום 18)

השמלה אותה לבשה מיקאלה תחת החופה, מסביר פרסי, עשויה משי ומתכתבת עם טרנד המלמלות תוך שילוב אלמנטים בוהמיינים, "אבל עם נגיעות של גלאם שבדרך כלל נעדרות מהמראה הזה".

"בהתחלה היא תהתה אם המחשוף לא נדיב מדי, פשוט כי היא לא ידעה מי החתן והאם זה משהו שעשוי להפריע לו. אבל היא הרגישה עם זה מאד בנוח, גם אמא שלה וגם הצוות פה תמכו ואמרו שזה נראה מעולה", חושף המעצב. "יש לה חזה אז לא צריך לסגור ולחנוק אותו. זה לגמרי היה המחשוף הנכון ללכת עליו". מחיר השמלה, אגב, עומד על 12,000 אלף שקלים.

מספר 2 (צילום: אירית זום 18)

מספר 2 (צילום: אירית זום 18)

מיקאלה המשיכה להוכיח תעוזה ורעננות כשהייתה גם הכלה היחידה בתכנית שהחליפה לשמלה שנייה. השמלה שיועדה לשלב הריקודים היוותה טוויסט מגניב ושובב בהשראת שנות ה-20, ושילבה פרנזים וחריזה בעבודת יד. "זה היה כל כך שונה ממה שרואים פה בדרך כלל בארץ, ומיקאלה מספרת שלא הפסיקו לשאול אותה מאיפה השמלה", אומר פרסי. "כשהיא מדדה אותה בסטודיו שמנו לה מוזיקת צ'רלסטון והיא פשוט השתחררה והתחילה לרקוד, זה היה מדהים לראות איך היא מיד התחברה לזה". מי שתרצה גם היא את משב הנעורים הסקסי שמביאה אתה שמלת הצ'רלסטון של פרסי, תוכל לשכור אותה במחיר של 6,800 שקלים.

פרסי מוסיף ומספר שהחיבור עם מיקאלה נמשך עד ליום החתונה עצמו – "היא ביקשה מההפקה שאני אהיה שם, וליוויתי אותה ממש עד שהיא פגשה את החתן. מה ששנינו חיפשנו בתהליך בחירת השמלות זו שייכות, שלא תרגיש שכופים עליה איזו תחפושת. היה פה תהליך מאד הרמוני, תהליך של אמון, הרגשתי שזה חלק ממנה והיא הרגישה טוב". נותר רק לאחל שהתחושות האלה ימשיכו גם בפרק הבא של התכנית, שישודר ביום שלישי הקרוב בערוץ 12.

אמא עזרה עם הביטחון (צילום: אירית זום 18)

אמא עזרה עם הביטחון (צילום: אירית זום 18)

מחכים לראות עוד (צילום: אירית זום 18)

מחכים לראות עוד (צילום: אירית זום 18)

היחידה שהחליפה לשמלה שניה (צילום: אירית זום 18)

היחידה שהחליפה לשמלה שניה (צילום: אירית זום 18)

יפליגו יחד אל עבר השקיעה? (צילום: אירית זום 18)

יפליגו יחד אל עבר השקיעה? (צילום: אירית זום 18)

השאירו תגובה