חיה את החלום: הכלה שהתחתנה בשלוש שמלות של ולנטינו

הארלי ויירה ניוטון היא אולי לא נסיכה, אבל בהחלט חיה חיים שמתאימים לטייטל. כשהגיע יום החתונה שלה היא שלפה את כל התותחים הכבדים עם אלפי פרחים ונרות, קריסטלים, פסלי קרח, שושבינות באאוטפיטים תואמים שעיצבה ושלוש שמלות כלה של ולנטינו. אירוע פשוט כזה, אתם יודעים

מאת  | ‏ 15 נובמבר 2017

כאילו שחסרות סיבות למסיבה במשפחת דלל-קירק-אולימפיה, שגם ללא תואר אצולה רשמי היא משפחת מלוכה לכל דבר. כעת הגיע הרגע של הארלי ויירה ניוטון באור הזרקורים, כשזו באה בברית הנישואים לבחיר ליבה. את מעלליה השיקיים של הארלי, דוגמנית, די ג'יי, סטייליסטית ומעצבת, כבר סיקרנו בקנאה בעבר, ועכשיו הגיע הזמן לקבל אותה ככלה.

הארלי הלונדונית תיכף בת 30, בתם של נשיא חברת התקליטים קולומביה ודוגמנית עבר ברזילאית. הדודניות שלה, אם שכחתם, הן שרלוט אולימפיה, אליס דלאל, וגם האחיות ג'מיימה ולולה קירק. כמו כל בנות המשפחה, הארלי היא לא סתם פרצוף יפה. כן, היא עשתה קמפיינים לגדולים שבלייבלים, אבל היא גם הייתה בסיסטית בלהקה ועיצבה ליין שמלות תה פופולרי, משובב נפש ויקר במיוחד.

כמו חלום (צילום: lucy coneo)

כמו חלום (צילום: lucy coneo)

הארלי ובן זוגה, הדי.ג'יי היהודי רוס שוורצמן, נפגשו במהלך סופשבוע בלאס ווגאס, שם שניהם הוזמנו לנגן. "הכרנו קודם, אבל שם הבנו שיש בינינו משהו אמתי", מספרת הכלה היפהפייה. החתונה החלומית סוקרה ב"ווג", ויתר כלי התקשורת קפצו גם הם על התמונות, שמשלבות בין סטייל אורבני מתוחכם ונקי לפנטזיית התחרה האולטימטיבית.

החגיגות החלו, למעשה, כשבני הזוג הלכו להירשם בעיריית ניו יורק. לשם לבשה הארלי שמלה אותה מצאה בחנות וינטג' במיאמי והתאהבה בה במקום. "נכנסתי לחנות ושאלתי: 'יש משהו לכלות?' והמוכרת הצביעה על בובה שלבשה חליפה רקומה של שאנל. התרסקתי. היא הייתה מיועדת לי".


כדי שהטיול הבירוקרטי יהיה יותר חגיגי, לקחה עמה הכלה זר פרחים, ואת החתן, כמובן, בחליפה אפורה. כשסיימו את הפרוצדורה פגשו את החברים והמשפחה לתה מסורתי במלון קרלייל. הכלה המתחשבת יצרה עבור כל המוזמנות סרטי שיער בהדפסה מיוחדת, של הלייבל שלה, HVN, וזה לא הפריט היחידי שקיבל טאץ' אישי – את ההזמנות אייר רוס, שצייר את החתולים של השניים עם כתרים לראשם.

בערב שלפני החופה קיבלה הכלה מאמא מתנה קטנה: כותונת לילה מסטן עם חלוק תואם של דיור, וינטג' כמובן. ללוק הזה היא התאימה נעלי בית לבנות וחתוליות שקיבלה מבת הדוד שרלוט אולימפיה. וגם לטבעות האירוסין יש היסטוריה. רוס רכש אותן בחנות עתיקות לונדונית, והן משובצות יהלומים מרשימים במיוחד.

 

A post shared by Buro 24/7 Croatia (@buro247hr) on


שלושת השמלות לאירוע, של ולנטינו כאמור, פלוס מעיל נוצות מפואר, נראו כמו מיני קולקציה מהפנטת כשצולמו תלויים ומצפים לרגע הגדול. הארלי הלכה על הנשיות המעודנת שלה בכל הכוח גם ביום חגה, והשמלות, כל אחת מעט שונה, עשויות תחרות מורכבות ורומנטיות, העצימו את הסטייל המזוהה אתה. גם ההינומה מבית "מונביב" כללה תחרה צרפתית עתיקה ועדינה, ולתוכה נרקמו קריסטלים נוצצים שזהרו באור. 

עשר השושבינות, מצד שני, התבקשו ללבוש שמלות מודפסות וסרטים תואמים בעיצובה של הכלה, מה שהפך אותה לבריידזילה לרגע, כשסביבה מה שנראה כמו צבא התה של הארלי. האירוע כלל גם אלפי פרחים, נרות, פסל קרח אחד בצורת נמר והרבה אורחים פוטוגניים באופן כמעט בלתי נסבל. אחרי טקס אינטימי וארוחת ערב חגיגית עברו כולם למסיבה עד אור הבוקר, עם מיטב הדי ג'ייז. שיהיה במזל.

מיני-קולקציה של ולנטינו (צילום: lucy cuneo)

מיני-קולקציה של ולנטינו (צילום: lucy cuneo)

וחלוק של דיור ללילה שלפני (צילום: lucy cuneo)

וחלוק של דיור ללילה שלפני (צילום: lucy cuneo)


עוגת חתלתולים (צילום: lucy cuneo)

עוגת חתלתולים (צילום: lucy cuneo)


 

A post shared by Alexa (@alexachung) on

השאירו תגובה

 

  • כנראה שכסף לא קונה טעם . אפשר לזרוק הרבה כסף על סתם. מה שכן בעלה חתיך

    מאת: סז |‏ 9 ביולי 2018 | 18:09