זהירות, מסנוור: ענקית הקריסטלים סברובסקי מרחיבה את פעילותה בישראל

היא כיסתה את במת האוסקר, הלבישה את ביונסה והופיעה באינספור תצוגות אופנה. כעת פעילותה של סברובסקי תתרחב באופן משמעותי גם בארץ. מה שבטוח, יהיה נוצץ

מאת  | ‏ 27 יוני 2017

מה משותף לעץ ולשעון שבתמונה? קריסטלים כמובן (צילום: יח"צ)

מה משותף לעץ ולשעון שבתמונה? קריסטלים כמובן (צילום: יח"צ)

חובבי הבלינג, אוהבי הגלאם, שיתוף הפעולה הזה ירגש אתכם במיוחד. ענקית הקריסטלים סברובסקי עומדת להרחיב באופן משמעותי את פעילותה בישראל. "זה לא מותג רגיל", אומר אלי הולנדר, מנכ"ל חברת "פלאנט טיים" הישראלית שתייבא מעתה את מוצרי סברובסקי לארץ, ומודה שהתחרות בשוק המקומי על שיתוף הפעולה עם ענקית הקריסטלים הייתה קשה: "אין אחד בתעשייה שלא חולם לקבל מותג כזה, סברובסקי הוא הרולקס של עולם התכשיטים".

ואכן, יצרנית הבדולח האוסטרית מיקמה את עצמה בצמרת העולמית, בעיקר בזכות שיטת חיתוך הקריסטלים הייחודית שלה. תצוגות אופנת עילית מנצנצות, ציפוי במת טקס פרסי האוסקר לשנת 2017 ב-300 אלף אבנים בוהקות ועיצוב תלבושות לדיוות כמו ביונסה ובריטני ספירס הם רק חלק מרשימה בלתי נגמרת של שיתופי פעולה שאפשר למצוא ברזומה של המותג.

המוזיאון הקסום ממוקם בין מרחבים פראיים, לצד משרדי החברה (צילום: יח"צ)

המוזיאון הקסום ממוקם בין מרחבים פראיים, לצד משרדי החברה (צילום: יח"צ)

הקריסטלים של סברובסקי מיוצרים בעיירה וואטנס שבאוסטריה. בין מרחבים ירוקים אינסופיים ממוקמים בנייני החברה המעוצבים בקו נקי ומודרני, וגם הדובדבן שבקצפת – מוזיאון הקריסטלים המפורסם שלה. הכניסה אליו מובילה את המבקרים אל עומקו של מבוך תת קרקעי אפלולי, בו זוהר האבנים מקנה תחושה של ביקור רגעי פנטסטי ופרוע, פרי דמיונם של גדולי המעצבים בעולם.

מיער הקריסטלים של פבריציו פלסי, דרך כיפת הזכוכית של אנדרה הלר ועד למיצג ענק דמוי הקריסטל של מעצב העל הישראלי אריק לוי, 16 חדרי המוזיאון המרתקים משכו אליהם עד היום למעלה מ-13 מיליון מבקרים מכל רחבי העולם.

סברובסקי. תכשיטים ושעונים

סברובסקי. תכשיטים ושעונים

אז איך מצליחה סברובסקי לשמר את ההצלחה שלה כבר שישה דורות? "הסוד שלנו הוא אף פעם לא להשתגע", עונה פטריק סטייגר, סמנכ"ל המכירות של  החברה באזורנו. לדבריו, האיזון בין החזון של המייסד – "לייצר יהלומים לכל אישה", יחד עם החידושים הטכנולוגיים בכל דור, הם אלו שמבססים את מעמדה בשוק. "אנחנו תמיד רוצים להישאר נאמנים למקור, אבל בתור חברה אם אתה מתכחש לעובדה שהחידושים הטכנולוגיים נוגעים גם אליך, זה לא נכון. אנחנו מתמקדים במה שאנחנו עושים הכי טוב – לחתוך קריסטלים, ומתחדשים סביב הנושא הזה".

אחד מתחומי ההתחדשות של החברה הוא עיצוב השעונים. "היינו המומים מההצלחה שלנו במכירותם, זה לא קל בתור חברת תכשיטים ליצור אמינות גם בתחום הזה", מודה סטייגר ומסביר שהטכנולוגיה הייחודית של שעוני הקוורץ השוויצריים המשובצים בגבישים נוצצים נתנה להם את היתרון המושלם: "אם אתה מסתכל על שעון של סברובסקי אתה תדע מיד שזה שעון של סברובסקי".

משרדים בעיצוב מינימליסטי (צילום: יח"צ)

משרדים בעיצוב מינימליסטי (צילום: יח"צ)

החל מהחודש הקרוב גם בישראל נוכל לזהות יותר ויותר שעונים של המותג, אבל לא רק. עד היום התמקדה "פלאנט טיים" בשעונים, עם מותגי יוקרה כמו מונבלאן, ראדו וגאגא אל מול מותגי אופנה כגון נאוטיקה, הוגו בוס ולקוסט. כעת, עם פתיחת שיתוף הפעולה המדובר, תשיק החברה מחלקת אקססוריז חדשה מהניילונים שתכלול בתוכה את התכשיטים של סברובסקי.

"אני יכול להגיד שהשנה ייפתחו בין 60 ל-70 נקודות מכירה נוספות של סברובסקי, זה אומר למעשה בכל עיר בישראל", מספר הולנדר בהתרגשות, ומציין כי ההתרחבות אמורה להגדיל את מחזור המכירות של "פלאנט טיים" ב-25 אחוזים לעומת המחזור הקיים. מאחר וזו הפעם הראשונה שבה יוכל הצרכן הישראלי ליהנות ממבחר גדול כל כך של שעוני סברובסקי במחיר נגיש יחסית, אלה אולי ציפיות גבוהות אבל בהחלט ריאליות.

טכניקת חיתוך ייחודית (צילום: יח"צ)

טכניקת חיתוך ייחודית (צילום: יח"צ)

*הכותבת הייתה אורחת החברה באוסטריה

השאירו תגובה