קולקציות

לדפוק הופעה מבלי להתאמץ

הקולקציה החדשה של סבינה מוסייב היא שם נרדף לקוליות, מנגו מגייסים את האיט גירלס הגדולות ביותר, SISTER M בוחרות בהשראה לא שגרתית, תמי חומסקי עולה לכותרות, פיו פיו ממשיכה עם הלבבות וקום איל פו משיקות קולקציית ערב נגישה ומסקרנת. כל מה שחשבנו על הקולקציות החדשות בחנויות

מאת  | ‏ 26 מאי 2016
הכי קולית שיש. קולקציית הקיץ החדשה של סבינה מוסייב (צילום: שי יחזקאל)

הכי קולית שיש. קולקציית הקיץ החדשה של סבינה מוסייב (צילום: שי יחזקאל)

סבינה מוסייב

יש משהו בבגדים של סבינה שנותנים תחושה של רוגע. גם אם מדובר בפריטים צבעוניים נדמה שמי שלובשת אותם היא סופר קול. משהו בגזרות משדר קלילות אבל גם אלגנטיות. משהו נינוח לא מתאמץ אבל נראה בולט לעין.

מוסייב יודעת מה הבחורה אוהבת ללבוש, מחצאיות מידי מחמיאות בפליסה או נשפכות דרך שמלות מקסי שנראות כאילו הן ממש לא מתאמצות אבל הן לגמרי בעלות אפקט ה-וואוו. היא מהווה אופציה מלאת סטייל לעונת האירועים הבלתי נגמרת של הקיץ. זה בדיוק הפתרון ל"לדפוק הופעה" מלאה בטעם, אבל בלי לצאת מתאמצת.

יודעת מה אנחנו אוהבות ללבוש. סבינה מוסייב (צילום: שי יחזקאל)

יודעת מה אנחנו אוהבות ללבוש. סבינה מוסייב (צילום: שי יחזקאל)

מוסייב בוחרת לקולקציה רקמות, פשתן ומשי ומודפס, היא אומנם לא נולדה פה אבל לחלוטין מבינה את האקלים הים תיכוני. גם הצבעים מאד קלאסיים תוך שילוב של שחור לבן וקאמל עם נגיעות של מתכות ודפוסים צבעוניים יותר שמקפיצים את הבגד.

אם עד עכשיו מכרה מוסייב את בגדיה בין בוטיקים נבחרים, עכשיו היא פותחת חנות דגל של המותג שנותן במה לעיצובים שלה. בחנות יש את הקולקציה במלואה לצד סאמפלים ופריטים וואן פיס. לצד הקולקציה ישנן בחנות גם שמלות כלה.

טווח מחירים: 299-2400 שקלים רחוב רבי פנחס 3 שוק הפשפשים יפו

אתן חייבות שמלת מקסי הקיץ (צילום: שי יחזקאל)

אתן חייבות שמלת מקסי הקיץ (צילום: שי יחזקאל)

משחק מעניין בין בדים וטקסטורות (צילום: שי יחזקאל)

משחק מעניין בין בדים וטקסטורות (צילום: שי יחזקאל)

סינר. זה אופנתי פתאום (צילום: שי יחזקאל)

סינר. זה אופנתי פתאום (צילום: שי יחזקאל)

MANGO

כמו רשת אופנה מהירה וטובה, מנגו יודעת לספק את מאוויינו האופנתיים – אלו שחושקים במה שנכון ומבוקש באותו הרגע, בין אם זו שמלה כמו זו שראינו על האיט גירל האהובה עלינו או הנעליים שהכי דומות למה שהלך על המסלולים בפאשן וויק. למנגו והרשתות הדומות לה יש יתרון ברור – החנויות חולשות על כל פינה בארץ, הפריטים נראים טוב על הגוף והם יחסית זולים. בשביל פאשניסטות שלוקחות חלק במירוץ האופנתי האינסופי, מנגו היא נקודת זינוק נהדרת.

מנגו. כל הטרנדים אצלם (צילום: יח"צ)

מנגו. כל הטרנדים אצלם (צילום: יח"צ)

לכבוד אביב-קיץ 2016, הרשת הספרדית החליטה לתבל את העניינים ויצאה בגישה אסטרטגית קצת שונה, כאשר כל חודש מוקדש לטרנד אחר ומרכזי בעונה הנוכחית. זה התחיל ב"רוח שבטית" שבאה לידי ביטוי בהדפסים חייתיים, שילובי טקסטורות בוהמייניות וצבעוניות ספארית, המשיך ל"טיול אקזוטי" שהביא תחושה רחוקה ומסתורית עם צבעוניות חמה וגזרות רחוקות מהגוף, עבר ל"מינימלי ורך", שכשמו כן הוא – צלליות ענוגות, בדים דקים ונשפכים וניקיון קווי ברור, התקדם ל"פסים קלאסיים" לכל אלו שחולמות בהקיץ על פריז וכעת הגיע ל"רומנטיקה אמיתית" עם מבחר אדיר של פריטים לבנים קסומים המכניסים לאווירת החופש המרחפת כבר באוויר.

במנגו העולמית השכילו גם לצאת בקמפיין אינסטגרמי נכון ומדויק, כאשר בחרו בנשים הנכונות ביותר בתעשיית האופנה כדי לדגמן את הבחירות האישיות שלהן מתוך הקולקציה החדשה. תחת ההאשטג mangogirls# אפשר למצוא את כוכבות הסטריט הסטייל הגדולות של התקופה – ז'אן דמאס הפריזאית, ג'ורג'יה טורדיני האיטלקייה, פרנילה צאייבק הדנית ועוד טובות ויפות, שמציגות בתמונות מפולטרות היטב את האינטרפטציות שלהן לטרנדים של מנגו. שווה לעקוב ולנסות לחקות.

טווח מחירים: 39.90-1,599 שקלים
להשיג בסניפי
MANGO ברחבי הארץ

רומנטיקה אמיתית. מנגו (צילום: יח"צ)

רומנטיקה אמיתית. מנגו (צילום: יח"צ)

מספקת את מה שאנחנו רוצות עכשיו. מנגו (צילום: יח"צ)

מספקת את מה שאנחנו רוצות עכשיו. מנגו (צילום: יח"צ)

זה מהיר, זול ונראה טוב (צילום: יח"צ)

זה מהיר, זול ונראה טוב (צילום: יח"צ)

רוח נעימה, בגדים יפים. מנגו (צילום: יח"צ)

רוח נעימה, בגדים יפים. מנגו (צילום: יח"צ)

SISTER M

צמד האחיות המעצבות, רעיה ומיטל מיטרני, מוצאות בכל עונה היבט אחר מהטבע אותו הן לוקחות כהשראה. בעונות קודמות היו אלו ציפורים נודדות ונווה מדבר והפעם, הן בחרו בשפירית הארגמן על שלל מאפייניה, כנקודת המוצא שלהן. על פי המיטרניות, השפירית היא "יצור מופלא, נשגב וסוג של גיבורת על נשית", כזו המסמלת חוזקה ועוצמה, בדיוק כפי שהן רואות את הלקוחות שלהן.

אז איך מתרגמים חרק מעופף לכדי קולקציית בגדים ואקססוריז? לפי המעצבות, מדובר בפירוק והרכבה מחדש של אלמנטים. מתוך בחינת מבנה השפירית, הן לקחו את מה שמתאים ומעניין אותן, מה שאומר גאומטריה מורכבת וצבעוניות חזקה. כך נולדה לה קולקציה בעלת 25 דגמים, כולם צבעוניים ובוהקים שאולי לא יגרמו לכן לחשוב באופן מיידי על בעלי כנף, אבל כן יגרמו לכן להתענג על חודשי הקיץ.

קולקציית הקיץ של SISTER M. צבעונית מאוד (צילום: דביר כחלון)

קולקציית הקיץ של SISTER M. צבעונית מאוד (צילום: דביר כחלון)

כמו בקולקציות קודמות, SISTER M ממשיכות עם כתב היד המוכר של צלליות נינוחות ורחוקות מהגוף, שימוש בבדים נשפכים ושימת דגש על עיצוב מקורי באזור עצמות הבריח. כל אלו יוצרים בגדים נשיים ותל אביביים מאוד, לכל מי שמגדירה את עצמה בוהמיינית אורבנית. שמלות המידי הנעימות יכולות לעבור בקלות מיום במשרד לחתונת שישי קלילה, בעוד ששמלות המקסי המפוארות, העשויות משי, ויסקוזה וסאטן, יתאימו בעיקר לאירועי הערב, שכידוע, לא חסר לנו בחודשי הקיץ.

את כל אלו אפשר לשדרג באמצעות קולקציית האקססוריז הענפה של המותג, הכוללת שרשראות סטייטמנט, עגילים עשויי חיתוכי לייזר, צמידים גדולים ואביזרי ראש מורכבים. בשילוב הנכון, נוצרת סימביוזה מושלמת בין בגד לאביזר.

טווח מחירים: 180-1,500 שקלים
להשיג בסטודיו המותג: דרך שלמה 79, בתיאום מראש:
0509028063 ובחנויות האופנה המובילות

שפירית כהשראה עיצובית (צילום: דביר כחלון)

שפירית כהשראה עיצובית. SISTER M (צילום: דביר כחלון)

דגש על אלמנטים גאומטריים (צילום: דביר כחלון)

דגש על אלמנטים גאומטריים (צילום: דביר כחלון)

יש גם שחור ולבן (צילום: דביר כחלון)

יש גם שחור ולבן (צילום: דביר כחלון)

תמי חומסקי

תמי חומסקי מעצבת כבר תשע שנים, אבל נדמה כי זו הפעם הראשונה שהשם שלה עולה לכותרות. היא פועלת ומייצרת תחת השם טי 9 בארבעים נקודות מכירה ברחבי הארץ. חומסקי מגיעה מעולם הגרפיקה, היא מרצה בבצלאל ושנקר והדבר כל כך ניכר בבגדים.

בכל בגד ובגד ניכר כי התשוקה שלה נעולה בתוך הבד, היא צוללת בים של טקסטיל ורק אז יוצאת ממנה הגזרה שעליה היא בונה. היא לא מנסה להמציא את הגלגל. הגזרות הן בייסייק, כאלה שיכולות להחמיא לגוף האישה גם בסמול וגם בלארג'.

תמי חומסקי. יוצאת אל העולם (צילום: מירי דוידויץ)

תמי חומסקי. יוצאת אל העולם (צילום: מירי דוידוביץ)

בניגוד לגזרות, החומר מבחינתה של חומסקי הוא שבירת גבולות בכל פעם מחדש. היא לא מפחדת לשלב בין משי לכותנה תוך שימוש בחיתוכי לייזר. היא משקיעה המון והון כדי לבחור את הבדים באופן אישי ממקומות שונים בארץ ובעולם. החומר מבחינתה הוא מעל הכל, זה מורגש במיוחד בשמלות וחצאיות שעברו עיבוד במכונה בטכניקת פליסה, או בחולצות בד שמודפסות ידני.

"חשוב לי שהבדים יהיו נעימים, שהבגד יהיה שימושי וישרוד כביסות. חשוב לי שזו שהולכת בו תרגיש בטוחה" היא מספרת. כל התחושה של הבגד משרת את הלקוחה הוא כל כך לא מובן מאליו. בתעשייה שבה הרבה פריטים נלבשים עונה אחת בלבד ולא שורדים את  הכביסה, כיף לראות שיש עוד מעצבים שחושבים לא רק ביוטי אלא גם פרקטי, תוך תמחור נורמלי לחלוטין.

טווח מחירים: 250-950 שקלים
להשיג בסטודיו המעצבת מחולה 18 רמת אפעל  ובחנויות ברחבי הארץ וגם באתר החדש 

שוברת את הגבולות. תמי חומסקי (צילום: מירי דוידוביץ)

שוברת את הגבולות. תמי חומסקי (צילום: מירי דוידוביץ)

משקיעה המון בבחירת הבדים (צילום: מירי דוידוביץ)

משקיעה המון בבחירת הבדים (צילום: מירי דוידוביץ)

אל דאגה - הפריטים שורדים כביסות (צילום: מירי דוידוביץ)

אל דאגה – הפריטים שורדים כביסות (צילום: מירי דוידוביץ)

PIOO PIOO

מור ולין, המעצבת מאחורי המותג פיו פיו, לוקחת את החיים בהומור. אחרת אי אפשר להסביר איך קולקציה אחרי קולקציה הבגדים שלה גורמים לנו לחייך. עולמות ההשראה של המעצבת מגיעים העונה מצבעוניות פסטלית.

יש משהו כל כך מרענן בשמחת החיים הזאת שנמצאת בכל פרינט, בכל שמלה ובכל חיתוך בצורת לב. לפעמים נדמה כי עולם האופנה צריך לצאת מהדימוי הסמי-מדכא שלו בשחור, אפור וקצת מטאלי, וללכת כמו ולין אחרי הלב שלה שכולו אופטימיות אחת מלאה בסטייל.

אופטימיות בסטייל. פיו פיו (צילום: איתן טל)

אופטימיות בסטייל. פיו פיו (צילום: איתן טל)

הבגדים של ולין, כמו בעונות קודמות, מגיעים בגזרות רחוקות מהגוף, נוחות ולא צמודות עם מפתחים משעשעים כמו לב או דייטלים של קשירות שגורמים להכל להיראות רומנטי, אבל עם טוויסט.

טווח מחירים: 320-1,600 שקלים
להשיג בגת רימון 13 תל אביב

גם לבגדים יש שמחת חיים. פיו פיו (צילום: איתן טל)

גם לבגדים יש שמחת חיים. פיו פיו (צילום: איתן טל)

לא לפחד מצבע (צילום: איתן טל)

לא לפחד מצבע (צילום: איתן טל)

בגדים ששווה להביט בהם מאחור (צילום: איתן טל)

בגדים ששווה להביט בהם מאחור (צילום: איתן טל)

קום איל פו

קום איל פו נתפסת בעיננו כחנות לנשים בעלות אמצעים, כאלו שמוכנות להשקיע הרבה כסף כדי להיראות מיוחדות ושונות, נשים עם פן אמנותי-יצירתי הבא לידי ביטוי באופן בו הן מתלבשות. לרוב מדובר בנשים ממעמד סוציו-אקונומי גבוה, מה שמקפיץ, באופן טבעי, את הגיל הממוצע של הלקוחות. אבל כעת נראה שהלייבל הוותיק מנסה להכניס רוח חדשה וצעירה יותר, ועושה זאת בעזרת קולקציית קפסולה חדשה לשעות הערב בטווח מחירים של עד 1,000 שקלים.

את הקולקציה החדשה עיצבה שרון דאובה, מעצבת הבית של קום איל פו, שניסתה לתרגם את האופי המוכר של המותג אל פריטים נגישים יותר, הכוללים שמלות באורכים שונים, אוברולים, טופים ומכנסיים, כולם בגזרות רפויות עם טאץ' מחויט. כמו תמיד בקום איל פו, גם פה עוצבו הפריטים במחשבה ברורה על האישה הלובשת את הבגד. דאובה חשבה על כל הפרטים הקטנים – איפה אפשר להקטין או להגדיל את המחשוף, איך אפשר להסתיר את החזייה – כל אלו מתבצעים בזכות פתרונות מודולריים קטנים שהם כמו ברית סודית בין הלובשת לבגד.

קולקציית הערב החדשה של קום איל פו. מסקרנת ביותר (צילום: יח"צ)

קולקציית הערב החדשה של קום איל פו. מסקרנת ביותר (צילום: יח"צ)

אז נכון, הפריטים עצמם לבישים מאוד ויהיו שימושיים להפליא בעונת האירועים הקיצית, אבל משהו בסוד הקסם ה"קום איל פו-אי" קצת אבד בגרסה הנגישה והחדשה הזו. נדמה כאילו מדובר בווריאציה ידועה מראש של עיצוב ישראלי הכולל שמלות רחבות, טוניקות גבריות ואוברולים מחויטים. הם עדיין עשויים היטב, אבל לא מרגשים במיוחד. ובכל זאת, מי שרוצה להתגאות בפריט של המותג המקומי הנחשק הזה, מדובר באופציה לא רעה בכלל.

 טווח מחירים: 690-1,000 שקלים
להשיג בחנויות קום איל פו    

עיצוב ישראלי מאוד (צילום: יח"צ)

עיצוב ישראלי מאוד (צילום: יח"צ)

קו חדש וצעיר יותר בקום איל פו הוותיק (צילום: יח"צ)

קו חדש וצעיר יותר בקום איל פו הוותיק (צילום: יח"צ)

עיצוב במחשבה על הלובשת. קום איל פו (צילום: יח"צ)

עיצוב במחשבה על הלובשת. קום איל פו (צילום: יח"צ)

  • וואו סבינה דומה אחד לאחד לבר רפאלי אני. בשוק!!!

    מאת: אורח |‏ 27 במאי 2016 | 00:39
  • אין צורך לשלם את סכומי עתק האלו, בגדים קונים באינטרנט באתרים כמו
    dresssmart.co.il

    מאת: עדי |‏ 26 במאי 2016 | 18:37
  • פיו פיו משעממת כבר חוזרת על עצמה כל עונה היא חייבת להתבגר מעט …..
    קום איט פו וועדת חריגים דחוף .

    מאת: אורח |‏ 26 במאי 2016 | 16:15

השאירו תגובה