בקיצור: נמצאה החצאית הקטנטנה בתבל, והמחיר מפתיע

לאסוס יש היסטוריה של מוצרים הזויים, אבל זה באמת מוגזם. באתר מוצעת למכירה חצאית כל כך קצרה, שהחגורה שלה מהווה כ-50 אחוזים מאורכה. כריסטינה אגילרה של 2002 התקשרה

מאת  | ‏ 27 נובמבר 2017

חוסכים בבד (צילום: asos)

חוסכים בבד (צילום: asos)

באסוס יש הכל, ותחת הקטגוריה הזאת נכללים גם לא מעט פריטים שגורמים לנו להרים גבה. מהיוצרים שהביאו אליכם את שמלת הרשת לגברים ואת ג'ינס המחשוף האחורי מגיע עכשיו מוצר חדש ומעורר השתאות – חצאית האקסטרים מיני.

הפריט השערורייתי מיוצר על ידי "ג'יידד לונדון", מותג סטריט-סטייל החביב, בין היתר, על ביונסה. מדובר בחצאית ג'ינס כחולה בממדים שמכסים בדיוק את מה שצריך ולא סנטימטר יותר. חלקה העליון, המהווה כ-50 אחוזים מאורכה, הוא סוג של חגורה מדומה בעלת אבזם מתכתי רחב. את הסטיילינג השלימו בחנות הבריטית המקוונת עם בגד גוף רווי קאט-אאוטים, מגפי קומבט שחורים, עגילי חישוק גדולים וז'קט עור מעוטר בפרנזים.

אי אפשר להתכופף (צילום: asos)

אי אפשר להתכופף (צילום: asos)

החצאית המינימליסטית מתוארת באתר כ"עשויה מבד סטרץ' בגזרה קרובה לגוף, ויכולה להתאים גם לשטיח האדום". זאת, ככל הנראה, תחת ההנחה שהלובשת לא מתכננת להתנועע בה יותר מדי. באופן מפתיע היא עולה 224 שקלים, סכום לא קטן בהתחשב בכמות הבד המעטה שנדרשת להרכבתה.

הגולשים מבולבלים, ושאלות כמו "מה לעזאזל, אסוס", כבר נזרקו אל חלל הטוויטר. אבל אנחנו מכירים מישהי אחת שהייתה שמחה לעטות על עצמה את הבגד המיניאטורי – כריסטינה אגילרה של 2002, שהגיעה לטקס ה-VMA בחצאית דומה, בשילוב עם חגורת שלשלאות וטופ שנראה כאילו נוצר מליפוף של צעיף. אז נכון שההיסטוריה נוטה לחזור על עצמה, אבל הפעם באמת שאין צורך בכך. 

פלאשבק (צילום: Mark Mainz/Getty Images

פלאשבק (צילום: Mark Mainz/Getty Images

מה לעזאזל (צילום: asos)

מה לעזאזל (צילום: asos)

החגורה היא חצי מהמוצר (צילום: asos)

החגורה היא חצי מהמוצר (צילום: asos)

השאירו תגובה