לכי תבחרי עכשיו: כל סוגי המגפונים שאנחנו צריכות החורף

החורף כבר פה ואם יש משהו שחייבים לעונה הקרה זה מגפונים. מדובר בפריט שתמיד יהיה רלוונטי ותמיד יתאים לכל אירוע בכל שעה ביום. אז ללכת על עקבים או על שטוח? ולמה כדאי שיהיה גם זוג מטאלי, קטיפה או מנומר? מדריך המגפונים השלם

מאת  | ‏ 8 דצמבר 2016
מגפונים. יסדרו  אותך בכל שעה של היום. אלדו  (צילום: אלון שפרנסקי)

מגפונים. יסדרו אותך בכל שעה של היום. אלדו (צילום: אלון שפרנסקי)

נכון, אנחנו כבר בדצמבר ועוד לא ממש ירד גשם בכמות שיכולה למלא אמבטיה מפנקת, אבל העובדה שפה זה לא אירופה ממש לא אמורה למנוע מאיתנו להצטייד בכמה נציגים נבחרים מקטגוריית הנעליים השווה מכולן. השנים האחרונות לגמרי ממצבות את מגפוני הקרסול כגזרה הנכונה ביותר במחלקת המגפיים, ובאופן טבעי – הם מחמיאים הרבה יותר ממגפי הברך המקצרים, ורסטיליים ונוחים הרבה יותר ממגפי הירך הטרנדיים. הם אוחזים באחת התכונות הנחשקות ביותר כשמדובר בפריטי מפתח ומאפשרים מעבר חלק וטבעי מלבוש יום ללבוש ערב, ומשתלבים בשלמות עם מכנסיים, חצאיות ושמלות.

אז אחרי שסיכמנו שמדובר במאסט האב ממש כמו ג'ינס איכותי וסניקרס נכונות, נותר רק לשבור את הראש מול ההיצע הכל כך מגוון של גזרות וסגנונות. או פשוט לבחור נציג אחד מכל קבוצה. אוקי שני נציגים.

זה פשוט מתאים להכל. זאדיג אנד וולטר (צילום: יחצ)

זה פשוט מתאים להכל. זאדיג אנד וולטר (צילום: יחצ)

יש מעט פריטים בעולם שלגיטימי לגמרי להחזיק כמה מהם במלתחה היומיומית, גם אם הם יושבים בדיוק על אותה משבצת. מגפונים שחורים הם לגמרי כאלה. אין באמת צורך להסביר שמדובר בקלאסיקה על זמנית שלעולם לא תאכזב אותך, נכון? גבוהים, שטוחים, חלקים, עם אבזמים, מעור, מזמש, עם חרטום מעוגל או מחודד – לפחות שתיים מהאופציות האלה אמורות לקבל בית חם על מדף הנעליים הממוצע, בצורת מגפונים שחורים טובים ואהובים.

השטוחים
כבר הבהרנו שהפונקציה החשובה ביותר של המגפונים שלך היא הנוחות. בין אם זו נוחות סגנונית שמתבטאת בכך שהם תמיד רלוונטים ומשתלבים בכל הופעה, או נוחות פיזית שממש לא אמורה לגרוע מהאיכות האופנתית שלהם. אפילו להפך – הבחירה בעקב שטוח עשויה רק להעצים את האפיל הנונשלנטי של הפריט. לא חסרים סגנונות שנראים מעולה על שטוח, אבל בין הדוגמאות תוכלו למצוא קלאסיקות שלא כדאי להתעלם מהן, כמו מגפוני צ'לסי, בוקרים, סטייל צבאי נוסח דוקטור מרטינס ואפילו השראה של נעלי טיפוס וטיולים, שמהווה תת טרנד חמוד למדי העונה.

המטאלי זה אולי הטרנד שהכי אהבנו . SEVEN BOOT LANE לסטורי (צילום: יח"צ)

המטאלי זה אולי הטרנד שהכי אהבנו . SEVEN BOOT LANE לסטורי (צילום: יח"צ)

הגבוהים
אין ברירה אלא להזכיר שעקבים הם תמיד האופציה המחמיאה, הסקסית והאופנתית ביותר. ההצהרה הזאת לא אמורה להרתיע אף אחת כשמדובר במגפונים, שיודעים היטב להיות נוחים ושימושיים גם על הגובה. לא נשקר, הסטילטו עדיין כאן. לא משנה כמה נספיד אותו, והוא נעוץ בגאווה בסוליותיהם של לא מעט מגפונים העונה, אבל הגרסה הנפוצה והפופולרית יותר כוללת עקב צ'אנקי שיכול בכיף להחזיק אותך זקופה ונינוחה לאורך כל היום.  גם וודג'ים ופלטפורמות הם עדיין אופציות, אף שכדאי להעדיף אותם במתכונת נקייה וסולידית ככל האפשר. טיפ למתקדמות: מומלץ ליישם שני טרנדים מרכזיים על מגפוני העקב שלך העונה, ביחד או בנפרד – שרוכים לכל האורך, וגוון הקאמל הלוהט.

אחרים
חשבתן שפחות או יותר מיצינו את האפשרויות? אז חשבתן. כדאי מאד שיהיו לכן מגפונים בסיסיים שישתלבו בהרמוניה טבעית עם כל אאוטפיט, אבל כדאי לא פחות שיהיה לכן לפחות זוג אחד שלגמרי גונב את ההצגה. גם אם אתן בחורות סולידיות שלא נוהגות להתאבזר בפריטי סטייטמנט למיניהן, זו לגמרי המחלקה להתפרע בה. ריבוי האינטרפטציות והטרנדים בעונות האחרונות גורם למדפי הנעליים ברשתות להיראות כמו חנויות ממתקים מהחלומות, ובגדול, אנחנו רוצות הכל.

זה גם ממש נח ואם זה אין מה להתווכח. עמנואל (צילום: שי יחזקאל)

זה גם ממש נח ואם זה אין מה להתווכח. עמנואל (צילום: שי יחזקאל)

אז מה אפשר למצוא במחלקת האחרים: הסגנון המטאלי שלא הולך לשום מקום כבר כמה עונות, הקטיפה שמעניקה טאץ' מלכותי שאי אפשר שלא להתמכר אליו, פרינטים חייתיים שמגיעים לשיאם בקצה התחתון של האאוטפיט, טרנד הרקמה שיעטר את רגליכן בדוגמאות ציוריות יפהפיות, מגפונים לבנים שזו לגמרי שעתם היפה (לפחות עד שמגיעה שעתן היפה של שלוליות הבוץ), מגפונים אדומים שמתחננים להיות הפריט הכי נועז במלחתה שלך, מגפוני גרב על שם משפחת ווסט את קרדשיאן, ויניל חלקלק ומבריק, נצנצים חגיגיים, הכל ביחד – עופו על זה. אתן עוד עשויות למצוא את הזוג שיגרום לכן להתפלל שהקיץ לא יגיע לעולם.

המראה הצבאי מאד תפס העונה. טופשופ (צילום: יחצ)

המראה הצבאי מאד תפס העונה. טופשופ (צילום: יחצ)

בצורה מפתיעה זה שילוב מעולה עם שמלות עדינות או חצאיות. קליגולה (צילום: שי יחזקאל)

בצורה מפתיעה זה שילוב מעולה עם שמלות עדינות או חצאיות. קליגולה (צילום: שי יחזקאל)

השילוב של שחור ולבן הוא כל כך יפה. שני לקס (צילום: יחצ)

השילוב של שחור ולבן הוא כל כך יפה. שני לקס (צילום: יחצ)

בתכלס זה חסר גיל ומתאים לכולן. דניאלה להבי (צילום: אייל נבו)

בתכלס זה חסר גיל ומתאים לכולן. דניאלה להבי (צילום: אייל נבו)

והנה כמה דגמים שאהבנו במיוחד:

מגפונים שחורים שטוחים

מגפונים שחורים שטוחים

1. פריטי בלרינס, מחיר: 1490 שקלים, 2. קסטרו, מחיר: 259 שקלים, 3. GIUSEPPE ZANOTTI, מחיר: 3300 שקלים, 4. Adika, מחיר: 199 שקלים, 5. עמנואל, מחיר: 2090 שקלים, 6. VAGABOND, מחיר: 790 שקלים, 7. קאפל אוף, מחיר: 1199 שקלים, 8. פול אנד בר, מחיר: 199 שקלים, 9. דיזל, מחיר: 1100 שקלים, 10. ברשקה, מחיר: 269 שקלים, 11. זאדיג אנד וולטר, מחיר: 2320 שקלים.

מגפיים שחורים גבוהים

מגפיים שחורים גבוהים

1. לואי ויטון, מחיר: 6750 שקלים, 2. סטיב מאדן, מחיר: 699 שקלים, 3. לי קופר, מחיר: 299 שקלים, 4. TOMMYxGIGI לפקטורי 54, מחיר: 1099 שקלים, 5. ניין ווסט, מחיר: 749 שקלים, 6. ניין ווסט, מחיר: 549 שקלים, 7. CESARE PACIOTTI למרי נעליים, מחיאר: 3450 שקלים, 8. Cheap Monday ל- Belle&Sue , מחיר: 799 שקלים, 9. רייצ'ל זו לנומרו 13, מחיר: 2380 שקלים, 10. MISTA לסטורי, מחיר: 1299 שקלים, 11. H&M , מחיר: 299 שקלים, 12. ברשקה, מחיר: 169 שקלים, 13. פול אנד בר, מחיר: 269 שקלים, 14. TOGO, מחיר: 279 שקלים, 15. רוסלנה רודינה לסקופ, מחיר: 149 שקלים, 16. לאפייט ומיכל נגרין, מחיר המגף: 1399 שקלים, מחיר התכשיט: 399 שקלים.

מגפונים עם אמירה

מגפונים עם אמירה

1. Sol Sana, מחיר: 950 שקלים, 2. ליידי קומפורט, מחיר: 399 שקלים, 3. SACK'S, מחיר: 816 שקלים, 4. דניאלה להבי, מחיר: 1390 שקלים, 5. יונייטד ניוד, מחירף 770 שקלים, 6. SPRING, מחיר: 329 שקלים, 7. רוקגלאם, מחיר: 199 שקלים, 8. aka X Sarah Braun, מחיר: 750 שקלים, 9. Maruti, מחיר: 690 שקלים, 10. INN7, מחיר: 1853 שקלים, 11. MSGM לבוטיק הילית מור, מחיר: 2990 שקלים, 12. רוסלנה רודינה לסקופ, מחיר: 149 שקלים, 13. קאפל אוף מחיר: 960 שקלים, 14. CHARLES&KEITH, מחירף 449 שקלים, 15. זארנ, מחיר: 399 שקלים, 16. קלארקס, מחיר: 699 שקלים, 17. קנדל וקיילי לשואו אוף מחיר: 749 שקלים.

 

השאירו תגובה