מתנה בשישי: שני סטים של טריומף

ספרו לנו מהו החלום ההזוי ביותר שחלמתם ותוכלו לזכות בשני סטים של הלבשה תחתונה מבית טריומף

מאת  | ‏ 31 יולי 2014

בכל יום שישי נחלק מתנה מדליקה לגולשים מלאי הסטייל של FF. השבוע, תוכלו לזכות בשני סטים של הלבשה תחתונה מבית טריומף. כל שעליכם לעשות כדי להשתתף בתחרות הוא לספר לנו בתגובות מהו החלום הכי הזוי שחלמתם?שווי המתנה: 600 ש"ח.

*הזוכה ייבחר מבין המגיבים לפוסט עד יום א', 14\8\3 בשעה 12:00.

**בכתיבת תגובה הנני מאשר\ת שקראתי את התקנון והסכמתי לדבריו.

את הפריטים ניתן להשיג בחנויות המותג טריומף ובחנויות המובחרות להלבשה תחתונה

הזוכה בבושם לליק סטין משבוע שעבר היא רעות,שסיפרה לנו על הדמות שהעריצה בילדותה:

"עד חיי הבוגרים לא היו לי כבלים כך שלא גדלתי על דמויות שראיתי בטלוויזיה, אבל אימי האהובה הייתה לוקחת אותנו להצגות, מופעים וטיולים בארץ.
מכל ההצגות, הדמות שהכי הערצתי בילדותי הייתה תאמינו או לא, הפנטומימאי המוכשר, חנוך רוזן מההצגה פיטר פן שעלתה יחד עם חני נחמיאס וששון גבאי. בתור ילדה לראות אנשים מעופפים על במה כל כך הלהיב אותי, שלאחר מכן השגתי את קלטת הוידאו של ההצגה והייתי רואה אותה שוב ושוב ומפנטזת שחנוך רוזן יגיע לילה אחד וייקח אותי לארץ לעולם לא.."

השאירו תגובה

 

  • החלום הכי הזוי שהיה לי זה כשאני קמה באמצע הלילה( בחלום) עם צירי לידה מטורפים צועקת על בעלי קום חייבים לנסוע לבית חולים, אנחנו מתחילים לנסוע ובאמצע הדרך נגמר הדלק באוטו אני לא מפסיקה לצרוח מכאבים, ופתאום אני יולדת במקום שהיה ליד יער וחבורה של קופים לוקחים לי את התינוק שרק נולד, אני מתעוררת בבעלה וצועקת לבעלי הם חטפו לי את התינוק! ואז אני מגלה שאני לבד בחדר לא נשואה ולא בהריון! זה היה כל כך אמיתי!!!

    מאת: נועה |‏ 3 באוגוסט 2014 | 09:22
  •  החלום הכי הזוי שחלמתי(שאני זוכרת לפחות):

    אני קמה במיטה של בית חולים ויש לי בטן הריון של חודש תשיעי,

    שתי חברות שלי נמצאות איתי בחדר לידה ואני מבינה שאני לפני לידה ובאותו זמן חברות שלי אומרות שהם בדיוק יוצאות לטיול בצפון ואני במקום להלחץ מהלידה

    מנסה לשכנע אותן שיחכו לי עד שאלד ואז אבוא איתן גם לטיול…

    אחד ההזויים.קמתי בהלם…עזבו שבכלל לא עלה בדעתי בחלום לחשוב על אבא של התינוק.

    מאת: שרית מהודר |‏ 3 באוגוסט 2014 | 08:24
  •  גם אני חולמת די הרבה חלומות משונים, כיפים יותר וגם פחות. אבל לאחרונה היה לי חלום שבו מארגון היום הראשון של כיתה יב, הגעתי למסיבת יומולדת לאחת החברות שהתברר שהתקיימה בבית של וויל סמית. שהיה בישראל. והדובדבן שבקצפת- הבן של וויל סמית דיבר איתי והודיע שהוא רוצה להתגייס לצהל! (הוא היה מאוד ספציפי ורצה רק קרבי!)

    הייתי בהחלט מופתעת וכמובן שקמתי מבולבלת ביותר, בטוחה שהכל אמת לאמיתה :)

    מאת: יעלי |‏ 2 באוגוסט 2014 | 23:22
  •  עד לפני מספר שנים לא זכרתי בכלל חלומות, לא האמנתי לחלומות ולפרשנויות שלהם והם גם ממש לא עניינו אותי. אבל לפני 8 שנים אימא של בעלי נפטרה, כשאני הייתי בהיריון עם בני הבכור, הנכד העשירי מהצד של בעלי. במהלך השבעה דודה שלו אמרה שהיא חלמה על אימא שלו. בחלום אימא שלו כל הזמן בריצה וכשהיא שאלה אותה מה היא עושה היא אמרה שהיא ממהרת כי היא צריכה להביא את כל הבנים לילדים. כולנו גיחכנו אבל תוך 6 שנים נולדו לבעלי ולאחיו עוד 8 בנים ברצף (יחד עם הבן שלי שנולד 4 חודשים אחרי מותה 9 נכדים בנים). 3 מתוכם הם הבנים שלי. כל פעם שקיווינו שאולי תהיה הפעם בת, נולד לנו שוב בן. וכולם אמרו, טוב, זה החלום של הדודה. אחרי הבן השלישי כבר ויתרנו ואמרנו ש3 בנים זה מדהים ומספיק לנו בהחלט. אני לקחתי גלולות ונהניתי ממשפחתי המקסימה. 4 חודשים אחרי שבני השלישי נולד נפטר גם אביו של בעלי בפתאומיות גמורה. כשהבן הקטן היה בן שנה חגגנו לו בחיק המשפחה יום הולדת קטן וצנוע. באותו יום אני הלכתי לישון מוקדם. בלילה חלמתי חלום וזכרתי אותו די בפעם הראשונה בחיי. בחלום עמדנו כל המשפחה של בעלי- האחים והילדים והדודה ההיא, ליד הבית של הסבא. והיא צועקת לו שיירד כבר כי כולנו מחכים לו. הוא הגיע בקול צחוק האופייני לו והתחלנו ללכת. כשכולם היו עם הגב אלינו הוא תפס את ידי, קרץ לי ואמר לי "הפעם זה ממני בשבילכם. תיהנו". סיפרתי בבוקר את הסיפור לבעלי אבל לא ייחסנו לזה חשיבות. כעבור כמה זמן, בערך חודשיים, הוא דיבר עם דודתו וסיפר לה את הסיפור. היא צחקה ואמרה נו, זה ברור, אתם בהיריון עם בת. אם בחלום שלי האימא מביאה בנים, והפעם זה ממנו אז ברור שזה בת. באותו יום עשיתי בדיקה וגיליתי שאני בהריון. שבועיים אחר כך גילינו שזו באמת בת. אגב, תאריך הלידה המשוער שלה היה יום הולדתו של הסבא, איך היא הקדימה ביום.

    מאת: נ. |‏ 2 באוגוסט 2014 | 22:12
  •  לפני כמה ימים חלמתי בלילה שאני והידיד הכי טוב שלי מזה 8 שנים דור יושבים על הבר בפאב שכונתי בתל אביב. אנו שותים דרינקים , בירות ותוך כדי גם מעשנים ופתאום הוא מניח את ידו על רגלי . משום מה זה מצא חן בעייני אז חייכתי אליו בחזרה אז הוא גחן לעברי והתחיל לנשק אותי על השפתיים וכשראה שאני משתפת אתו פעולה הוא הוסיף גם את הלשון . כך התנשקנו בפראות וללא הפסקה במשך 20 דקות עד שהוא לחש לי באוזן " את רוצה לעלות אליי הביתה ?" ואני השבתי "כן".

    כשהגענו אליו הביתה נכנסנו לחדר השינה שלו , התיישבנו על מיטתו והמשכנו להתנשק, לגעת וללטף אחד את השנייה . התחלנו להתפשט ואז קיימנו יחסי מין. התחלנו בתנוחה המיסיונרית ואז עשינו גם דוגי סטייל . אני זוכרת שנהנתי מאוד כי החיוך לא ירד מפניי ואז הוא גם לחש לי באוזן את שלושת המילים שכל בחורה רוצה לשמוע "אני אוהב אותך" ועניתי לו בחזרה "מאמי, גם אני". פתאום שמעתי את הצלצול של השעון המעורר שבפלאפון שלי והתעוררתי מהחלום. הרגשתי תחושה מוזרה של אופוריה וניסיתי לעבד בראשי את כל מה שקרה בחלומי הרטוב עד שנזכרתי בעובדה הפשוטה ששום דבר מזה לא יכול להיות אמתי הרי הוא הומו ! הזוי לגמרי :)

    מאת: אודליה |‏ 2 באוגוסט 2014 | 22:08
  • אני מניחה שהחלום היה בהשפעת כל הסרטים שראיתי באותו שבוע..

    חלמתי שאני רוכבת על גמל באמצע רחוב אחד במודיעין, לבשתי גופיה כחולה וחצאית קצרה עם קפלים בצבע אדום לבן (כבר הזוי) ..לידי עוברות מכוניות ולכולם זה נראה נורמאלי. פתאום עוצרת לידי לימוזינה שחורה, אני אומרת לגמל "הויסה"ועוצרת אותו, הדלת של הלימוזינה נפתחת בסלאו מושן ומשם יוצא -לא אחר מאשר- בן לאדן. הוא היה ממש מטופח, עם עניבה והכל.

    הוא שאל אותי אם אני מוכנה להכנס ללימוזינה ולחש משהו לנהג שלו. הסכמתי, כי חשבתי לעצמי שאם אני לא אכנס הוא יהרוג אותי ואם אני אסע איתו אולי יוכלו לאתר אותי ולהרוג אותו..

    הוא היה ממש נחמד, הציע לי מיץ פטל ושאל אותי אם אני מוכנה להיות עוזרת שלו.. שאלתי אותו "משרתת כאילו?! " והוא אמר "לא.. עוזרת, כביסות, ניקיון, תריסים"

    הסכמתי. שוב. ואז פתאום נזכרתי שהוא מת בכלל, לא הבנתי מול מי אני יושבת וחשבתי שזה בטח אחד הכפילים שלו מנסה לנצל אותי לחינם..

    שיחררתי את החגורה וקפצתי מהאוטו, ואז פקחתי את העיניים וחשבתי שאני בבית חולים, אבל הייתי בחדר שלי על הרצפה. – נפלתי מהמיטה.

    מאת: תאיה |‏ 2 באוגוסט 2014 | 21:21
  •  אז ככה,

    כבר פעמיים (!) יצא לי להתעורר שטופת זיעה מחלום מלחיץ ביותר!

    בחלום אני נמצאת שבוע לפני יום החתונה שלי ועדיים רוב הדברים לא מוכנים..

    עדיין לא בחרתי שמלה, אין לי דירה לגור בה אחרי החתונה ועדיין לא ריהטתי אותה..

    אולם יש גם צלם ותזמורת אבל כל השאר לא מוכן…

    הקטע המצחיק הוא שעדיין אף אחד לא הציע לי נישואין :):)

    למרות שזה מתאים לאופי שלי אני מקווה שבזמן אמת הכל יהיה מוכן בזמן;)

    מאת: מירי |‏ 2 באוגוסט 2014 | 19:51
  • חלומות מוזרים זה השם השני שלי. יש לי כל כך הרבה חלומות הזויים שלפעמים אני בוחרת לשכוח אותם איך שאני קמה מרוב שהם מוזרים… אבל היופי בחלומות שלי הוא שהם תמיד נטועים במציאות איכשהו, מאד ברור מה בדיוק גרם לי לחלום דווקא על מה שחלמתי (ומה שלא ברור הוא למה התתמודע בחר להתמודד עם הדברים בצורה הכי מוטרפת שהוא מצא…). החלומות שלי עד כדי כך מוזרים שיש כאלה שאני זוכרת במשך שנים ושגם חברים שלי זוכרים (לפעמים יותר טוב ממני..). כדוגמה, חלום מהקורס הטרום צבאי שעשיתי, בן למעלה מעשור ועדיין חי כאילו חלמתי אותו הלילה. הקדמה: היה לנו ערב הווי בקורס שבו כל כיתה הייתה צריכה להציג משהו. בכיתה שלי ישבנו על כיסא משרדי עם גלגלים והגינו קונספט לערב, כשמשום מה הכסא היה די מרכזי (כנראה שרבנו עליו או משהו כזה).

    החלום: אני הייתי בביתי שממוקם קרוב לקניון עזריאלי כאשר חבר טוב שלי מהקורס הגיע לאסוף אותי ברכב שלו כדי לנסוע לחבר אחר מהקורס שגר בקיבוץ בדרום. כשיצאתי החוצה הרכב שלו התגלה כ.. כסא משרדי עם גלגלים.. מה שכמובן לא היה מוזר, אלא הכי טבעי בעולם – אני התיישבתי על הכסא והוא עמד על הגלגלים מאחורה והסיע אותנו לדרום.. אני ממש זוכרת את הירידה לאיילון דרום ליד עזריאלי, שדיברנו כל הדרך ושהכבישים (למזלנו) היו די ריקים כך שאפילו הגענו די מהר למחוז חפצנו.

    בסה"כ לא החלום הכי מפחיד, מטריד, הזוי או מוזר שאי פעם חלמתי, אבל הקסם של המוזרות שלו בעיניי טמון דווקא בעובדה שהוא היה נורא רגיל – קמתי בבוקר ולרגע הייתי בטוחה שזה באמת קרה! שלושתנו, אגב, עדיין חברים מאוד טובים, ונסענו לקיבוץ המדובר בדרום פעמים רבות, אבל הקפדנו בכל פעם לנסוע במכונית… ;)

    מאת: מורן |‏ 2 באוגוסט 2014 | 15:30
  • לא פעם ולא פעמיים ולמעשה גם הלילה, חלמתי שאני עושה שופינג. החלק המצחיק הוא שתמיד החלומות האלה מפורטים להדהים; אני זוכרת כל פריט ופריט שמדדתי, את הגזרה שלו, הצבעים והטקסטורה, ואני מתעוררת בבוקר עם רעיונות עיצוביים- לא פחות!

    (אני אוסיף בסוגריים שאני לא יודעת מה עבר בתת מודע שלי הלילה, כשהוא החליט להלביש אותי בשמלת עור ירוקה כעורה למדי, ונעליים שחורות מאסיביות למדי…) 

    מאת: הדס |‏ 2 באוגוסט 2014 | 10:54
  •  ואני זוכרת אותו לפרטי פרטים היה כשהייתי בצבא (מזמן…). חלמתי שאני יושבת לפגישה עם בן גוריון בצריף שלו. אנחנו יושבים אחד מול השני כשבינינו יש שולחן ועליו מפה לבנה רקומה. על המפה ואזה קטנה עם כמה פרחים טריים שבן גוריון קטף זה עתה מהגינה. מצד שמאל שלי יש חלון, והדלת לצריף מאחוריי. רואים אותנו מדברים ולא שומעים אותנו – כמו בסרטים יש מוסיקת רקע שקטה. לפתע, בן גוריון קם לכיווני, אני קמה גם ואנחנו מתקרבים לדלת. המוסיקה נחלשת, ובקול רם שאינו משתמע לשתי פנים, הוא לוחץ לי את היד ואומר לי : "שיהיה לך בהצלחה בהמשך"!!!! וכך הסתיים החלום. אגב, בן גוריון בחלום נראה כמו האמיתי אחד לאחד.

    מאת: אפרת |‏ 2 באוגוסט 2014 | 10:50
  •  החלום הכי הזוי שחלמתי הפך לכל כך הזוי כשהתעוררתי בבוקר. קודם כל אספר לכם שמאז שאני קטנה לא הייתי טובה במקצועות ריאליים והיו לי מלא מורים פרטיים במתמטיקה, עד היום אני לא מצליחה לדעת את לוח הכפל. בחלום שלי חלמתי על תרגיל מתמטי מאוד מסובך שכלל מספר גדול עם נקודה עשרונית שמתחלק במספר גדול עם נקודה עשרונית. בחלום התשובה פשוט עלתה לי לראש כאילו זה התרגיל הכי קל בעולם. כשהתעוררתי הדבר הראשון שעשיתי היה לקחת מחשבון כי נורא סיקרן אותי אם זו באמת התשובה, להפתעתי… התשובה הייתה זהה לתשובה שבחלום וזה מה שהפך את החלום שלי להזוי ביותר.. יכול להיות שבתוכי מסתתרת גאון מתמטי?

    מאת: נוי |‏ 2 באוגוסט 2014 | 09:02
  •  בחלום ההזוי שלי החברה הכי טובה שלי מגשימה את כל רצונותיי בחיים. פורחת, אישה קרייריסטית ומצליחה בתחום האופנה ולצידה בן זוגי. בחלום חברתי נשאת לבחיר ליבי ואני אחת האורחות ביום חתונתם, ולאורך כל החתונה אני מנסה למנועה את קיומה.

    החלום היה חוויה מטלטלת שגרמה לי להעריך יותר את חיי ולהבין כמה שאני לא רוצה שמישהו אחר יחיה אותם עבורי.

    מאת: cheli |‏ 2 באוגוסט 2014 | 07:26
  • טוב אז ככה.. החלום הכי הזוי שלי הפך להיות כל כך הזוי רק כאשר התעוררתי ואין ספק שלכל הדעות זה הזוי. לפני שאספר על החלום אגיד על עצמי שמכיתה א לעולם לא הייתי טוב במתמטיקה ובקושי שרדתי בסוף התיכון 3 יחידות. תמיד היו לי מורים פרטיים ואף פעם לא הצלחתי ללמוד את לוח הכפל אפילו. אז בחלום שלי חלמתי על תרגיל מתמטי שכלל מספרים עשרוניים מסובכים ובחלום פשוט שלפתי את התשובה לתרגיל בלי מחשבה בכלל. תרגיל כמו 1347.345:267.26 והתשובה פשוט עלתה לי לראש. כשקמתי זכרתי את התרגיל והדבר הראשון שעשיתי היה לקחת מחשבון ולהקליד את התרגיל והפתעה גדולה התשובה שהייתה בחלום תאמה למציאות… אין ספק שזאת הייתה הזייה… ומי יודע אולי אני גאון מתמטי ולא ידעתי על כך?

    מאת: נוי |‏ 1 באוגוסט 2014 | 23:56
  • אימא שלי זרקה אותי לבריכת עגבניות לוהטות וחריפות, בזמן שאני צועקת לה לעזרה היא הופכת לדמות מכשפה ולא עוזרת לי לצאת.

    מאת: אליסה |‏ 1 באוגוסט 2014 | 20:55
  • את החלום הזה מעולם לא שכחתי, בסביבות גיל 15 אני מתעוררת מזיעה ואדומה אחרי שראיתי במחשבותיי את הדבר הבא: אני וחברות נכנסות למעין מועדון שנות ה50 של פעם, ומנהל המועדון הוא תוכי אנושי חי ומדבר עם מגבעה שחורה וסיגר. התוכי נורא בוטה ומגעיל. אנחנו מחליטות לצאת משם אבל ברגע היציאה קולטות את החברה שלנו מדממת למוות, כשכל הבטן שלה פתוחה, אנחנו לוקחות אותה לבית אימה ובדרך חברה נוספת מנשנשת לה את האיברים כמו ענבים, כשאנחנו מביאות אותה לבסוף לאימה, היא מספרת לנו שיש רוצח סדרתי שהורג באמצעות הלהב של הבלנדר, אנחנו מכניסות אותה ואני נשארת לבדי ונכנסת למעלית, מסתובבת למשמע רעש מוזר וקולטת מולי בלנדר ואת התוכי מתחילת החלום! לא סתם אני זוכרת אותו עדיין.

    מאת: אליסה |‏ 1 באוגוסט 2014 | 20:53
  • בחלום ההזוי שלי החברה הכי טובה שלי מגשימה את כל רצונותיי בחיים. פורחת מצליחה ולצידה בן זוגי. בחלום חברתי נישאת לבחיר ליבי, ואני אחת האורחות ביום חתונתם, ולאורך כל החתונה אני מרגישה שאני מנסה למנוע אותה . החלום היה חוויה מטלטלת שגרמה לי להעריך יותר את חיי וכמה שאני לא רוצה שמישהו אחרת יחיה אותם עבורי.

    מאת: cheli1711@walla.com |‏ 1 באוגוסט 2014 | 19:47
  •  למרות שכולם חושבים שהם חולמים חלומות הזויים..שלי באמת כאלה :) לפעמים הם אפילו נבואיים (כי צירופי מקרים כאלה קצת קשה לקבל). אני אתחיל עם טיזר קטן:

    לפני כמה שנים עבדתי במכירת מוצרי ים המלח בעגלות בקנדה. זו הייתה עיירה אינדיאנית נידחת אי שם בצפון קנדה שאיך נאמר, לא הרבה אנשים לבנים ותיירים היו דורכים בה. בלילה חלמתי שהבוס שלי שולח אותי לעבוד בהולנד- חלום מוזר לכל הדעות אך לא ייחסתי לו חשיבות. באותו הבוקר, הזוג הראשון שעצרתי היו בעל ואישה מ…ניחשתם נכון- הולנד! הם קנו ממני מוצרים בסכום אסטרונומי ומאז אני מחשיבה את עצמי לסוג של יונה הנביא :) ועכשיו לחלום האמיתי:

    חלום טרי וחדש דווקא מאתמול בלילה. חלמתי על סבא שלי האהוב שהתפלח כמו אחרון הפושטקים בלי לשלם להופעה של להקת המטאל מגאדת' שתתקיים ביום רביעי הקרוב בגני התערוכה. כשהמאבטחים מתחילים לרדוף אחריו סבא שלי מקפץ בין הכסאות כשכל הצעירים מגינים עליו וסולן הלהקה צועק להם מהבמה שיעזבו אותו בשקט.

    כיאה לחלומות נבואיים..יום רביעי קרב ובא ואני מצפה לראות אם סבא יעשה משהו שובב :)

    מאת: אילנה פייסחין |‏ 1 באוגוסט 2014 | 17:26
  • הייתי באולם קולנוע ריק עם חבר שלי וראינו סרט ממש משעמם, שיעמם לנו ממש אז התחלנו להתנשק ואז הוא התחיל לשחק לי בפירסינג עם השיניים, פתאום שני הפירסינגים שלי נשברים מהשפה שלי באחד הביסים שלו, הם נופלים על הרצפה ומתחילים להתגלגל ממש ממש ממש מהר, הם יוצאים מאולם הקולנוע לאזור שנראה כמו היכל כניסה, במורד מפל גדול שהיה באמצע הם נופלים לתחתית המפל ונכנסים בין האבנים בקרקעית המפל, מתחילים לצאת אדים מהמפל מהחיכוך של הפירסינג עם האבנים, האדים האלה הופכים למעין עננה בצבע כחול כהה שמקבלת תכונות אנושיות, היא יוצאת מהמבנה ומתחילה להרוג אנשים, בניינים מתחילים להתפוצץ מכוניות מתהפכות, צווחות של אנשים שמתחננים לחייהם ואני לא יודע למה אבל חזירי בר זומביים מסתובבים חופשיים ואוכלים ילדים קטנים… ואז התעוררתי..

    מאת: אוריה |‏ 1 באוגוסט 2014 | 17:21
  •  כל מי שקצת מכיר את העולם החרדי יודע שצניעות היא הדבר שם בה' הידיעה!!

    אז בתור ילדה חלמתי שאני יורדת מההסעה ואני ממש לא צנועה ואז אני רואה את המנהלת של הבי"ס מאחורי,נבהלתי והתחלתי לרוץ אבל איכשהו הזקנה הזאת השיגה אותי,תפסה אותי והפסקתי לנשום. למזלי כאן פשוט נפסק החלום.

    זה לא ממש האפיון של הצבור החרדי אבל זה רק חלום :)

    מאת: לולה |‏ 1 באוגוסט 2014 | 16:15
  •  אז ככה,

    כבר פעמיים(!) יצא לי לקום שטופת זיעה מחלום מוזר ביותר…

    בחלום, אני נמצאת שבוע לפני יום החתונה שלי ואני מגלה ששום דבר לא מוכן, עדיין לא בחרתי שמלה.. עדיין לא מצאתי דירה לגור בה אחרי החתונה.. לא ריהטתי את הדירה, בקיצור, כלום לא מוכן…

    אולם כבר יש, צלם וגם תזמורת אבל כל שאר הדברים עדיין לא מוכנים.

    הקטע המצחיק הוא שעדיין אף אחד לא הציע לי נישואין..:):):)

    למרות שזה ממש מתאים לאופי שלי אני מקווה שבזמן אמת הכל יהיה מוכן בזמן;)

    מאת: מירי |‏ 1 באוגוסט 2014 | 16:04
  •  

    מאת: מירי |‏ 1 באוגוסט 2014 | 16:00
  •  חלמתי שהגיע אלי בדואר חבילה מחו"ל בהתרגשות פתחתי את החבילה וגליתי שם ארנק שהיה נראה כמו ארנק של גבר – התבאסתי כי רציתי ארנק יפה!

    פתחתי את הארנק וגיליתי שם 500 ש"ח ברגע זה הבאסה התחלפה בשמחה והזמנתי את אחותי לארוחה על חשבוני. אחרי שאכלנו את הארוחה המפנקת בחיינו במסעדה מפוארת ענקית עם בריכת שחייה וגלגל ענק, שילמתי את החשבון עם ה500 ש"ח שהוצאתי מהארנק. אחותי בקשה לראות את הארנק שקיבלתי וכשהיא פתחה אותו היא גילתה עוד 500 ש"ח! מפה לשם מסתבר שהארנק מטעין את עצמו כל פעם מחדש ב500 ש"ח!!!!!

    היה לי קשה להתעורר למציאות אחרי ההתרגשות שגילנו את "ארנק הקסמים" הזה!!!

    מאת: שירן |‏ 1 באוגוסט 2014 | 15:55
  • חלמתי שהגיע אלי בדואר חבילה מחו"ל בהתרגשות פתחתי את החבילה וגליתי שם ארנק שהיה נראה כמו ארנק של גבר – התבאסתי כי רציתי ארנק יפה!

    פתחתי את הארנק וגיליתי שם 500 ש"ח ברגע זה הבאסה התחלפה בשמחה והזמנתי את אחותי לארוחה על חשבוני. אחרי שאכלנו את הארוחה המפנקת בחיינו במסעדה מפוארת ענקית עם בריכת שחייה וגלגל ענק, שילמתי את החשבון עם ה500 ש"ח שהוצאתי מהארנק. אחותי בקשה לראות את הארנק שקיבלתי וכשהיא פתחה אותו היא גילתה עוד 500 ש"ח! מפה לשם מסתבר שהארנק מטעין את עצמו כל פעם מחדש ב500 ש"ח!!!!!

    היה לי קשה להתעורר למציאות אחרי ההתרגשות שגילנו את "ארנק הקסמים" הזה!!!

    מאת: שירן |‏ 1 באוגוסט 2014 | 15:54
  • שלום בארץ ישראל ? ולא רק לשנה הקרובה..

    מאת: אינה |‏ 1 באוגוסט 2014 | 14:35
  •  החלום הראשון הוא שמישהו שלא ממש הכרתי מבית הספר מזמין אותי לבית שלו. משום מה אני הולכת ומגלה שהוא הבן של אלביס! והוא לקח אותי לסיור באחוזה ענקית מלאה בפורטרטים של אביו.

    החלום השני כולל את ליידי גאגא בתלבושת האש האדומה שלה, כשהיא רודפת אחרי ביער אפל וקוראת לי היפסטרית.

    מאת: הדר |‏ 1 באוגוסט 2014 | 13:38
  •   החלום הכי הזוי שחלמתי קרה לי לפני כשבוע ומאז הוא פשוט לא יוצא לי מהראש.

    חלמתי שאני קמה יום אחד , בתקופה שונה לגמרי וסבא שלי אומר לי שש לי כישרון מיוחד לשנות דברים , לחזור בזמן . הוא אמר לי שלא סתם באתי לעולם ושהרבה מונח על הכתפיים שלי . הוא נתן לי רשימה ובה מספר דברים שקרו בעולם ופתרון אחד פשוט שיכול פשוט לשנות הכל לשנות את המציאות כפי שהיא. החלום התרחש בבית של סבא שלי בפולין, אבל מהחלון ראיתי את ים שלא נגמר. הוא אמר לי שבזכות מה שאני יעשה ,המלחמה שיש בישראל לא תתקיים בכלל. בעודי מלאת ציפייה לשמוע את התשובה לכל הבעיות שלנו אני שומעת צלצול . וזה לא היה אחר מהשעון המעורר שלי לקום לעבודה . כנראה אני לא יציל את העולם אבל אני עדיין מחכה לסיפור המשך לחלום שלי . אין ספק שזה החלום הכי הזוי שיצא לי לחלום . בחיים.

    מאת: רעות |‏ 1 באוגוסט 2014 | 12:56
  •  החלום הכי הזוי שחלמתי קרה לי לפני כשבוע ומאז הוא פשוט לא יוצא לי מהראש.

    חלמתי שאני קמה יום אחד , בתקופה שונה לגמרי וסבא שלי אומר לי שש לי כישרון מיוחד לשנות דברים , לחזור בזמן . הוא אמר לי שלא סתם באתי לעולם ושהרבה מונח על הכתפיים שלי . הוא נתן לי רשימה ובה מספר דברים שקרו בעולם ופתרון אחד פשוט שיכול פשוט לשנות הכל לשנות את המציאות כפי שהיא. החלום התרחש בבית של סבא שלי בפולין, אבל מהחלון ראיתי את ים שלא נגמר. הוא אמר לי שבזכות מה שאני יעשה ,המלחמה שיש בישראל לא תתקיים בכלל. בעודי מלאת ציפייה לשמוע את התשובה לכל הבעיות שלנו אני שומעת צלצול . וזה לא היה אחר מהשעון המעורר שלי לקום לעבודה . כנראה אני לא יציל את העולם אבל אני עדיין מחכה לסיפור המשך לחלום שלי . אין ספק שזה החלום הכי הזוי שיצא לי לחלום . בחיים.

    מאת: רעות |‏ 1 באוגוסט 2014 | 12:54
  •  אחד החלומות הכי הזויים שלי זה שחבר שלי מציע לי נישואין, ואני ממש מתרגשת וזוכרת מהחלום שבא לי להגיד כן. ואז הוא פותח את הקופסה וזו הטבעת הכי הכי מכוערת שראיתי בחיים. אני גם זוכרת את התגובות של כל מי שהיה מסביב, הם היו בשוק שהוא בחר טבעת כל כך מגעילה. אני אפילו לא זוכרת מה עניתי, אבל ישר כשהתעוררתי סיפרתי לו את זה. והראיתי לו תמונות של טבעות יפות :)

    מאת: יעל |‏ 1 באוגוסט 2014 | 11:21
  • חלמתי פעם שהמחנכת שלי בתיכון,. שלא ראיתי יובל בערך, באה לבקר אותי בבית אבל זה לא ממש הבית. הדירה כביכול אותה דירה אבל בחוץ יש חצר גדולה מלאה בעשבים. בעלת הבית שמתרוצצת אחרינו עם מגש של אוכל. הבניין בכלל ממוקם באמצע שדות בגולן. ואז יש אזעקה, אבל אין מרחב מוגן אז אנחנו מתרוצצות בחצר בניסיון למצוא חפיר שפעם חשבתי שראיתי. אנחנו לא מוצאות, אני שומעת בום ואז התעוררתי.  

    מאת: ע |‏ 1 באוגוסט 2014 | 10:53
  •  החלום הכי הזוי שחלמתי קרה בספארי באפריקה. הלכתי בסוואנה וראיתי מרחוק מקור מים. התקרבתי לאט, כשפתאום שמעתי רשרוש במים. עוד לפני שהספקתי לסובב את הראש לכיוון הרחש, הגיח מהמים תנין ענק ופשוט נעמד מולי. הסתכלתי עליו וידעתי שהוא בעצם תנינה, שהיא מן גלגול של הכלבה שלי סנופי שהלכה לאיבוד שלוש שנים קודם. התכופפתי ללטף אותה, והיא התהפכה על הבטן ונתנה לי להעביר את היד על העור הרטוב והחלק שלה. התיישבתי על הבוץ, היא שמה את הראש שלה בחיקי וככה ישבנו, מסתכלות על האופק הלוהט והשמש שהתחילה לרדת. בשלב מסוים הרמתי את הראש למשמע קריאה של ציפור- וכשהסתובבתי ראיתי את הזנב המשונן שלה נעלם במים… התעוררתי בבוקר בתחושה שזכיתי להיפרד מהכלבה האהובה שלי, שהייתה כל עולמי בשנים שהייתה איתי.

    מאת: הדס |‏ 1 באוגוסט 2014 | 09:56
  • אז ככה חלמתי שהכלב המתוק והחמוד שלי משום מה הופך לשטני ורק אני יודעת את זה ואני והוא מתמודדים על המקום שלנו בבית ואנחנו עושים קטעים מסרחים אחד לשני אני שמה לו חומר משלשל באוכל ואז רצה בשמחה להתלונן שהוא עשה באמצע החדר והוא קורע לי תחולצה וכאלה, השיא היה שהוא דוחף אותי במדרגות ושאני מתללונות כמובן כמו ילדה לתפארת ההורים שלי משום מה מאמינם לו ולעייני הכלב החמודות שלו אני צורחת ועושה סצנה שוהוא בעצם שטן בדמות כלב ושהוא לא רוצה אותי בבית ושלא יאמינו לו הם מגלגלים עינים ומסתובבים וברגע הזה הוא מחיך אלי בזדנות וקורץ :)

    בבוקר שקמתי העדפתי משום מה לשמור ממנו מרחק והמסכנציק לא הבין למה אני לא מתייחסת אילו יום שלם :)

    מאת: הודיה |‏ 1 באוגוסט 2014 | 09:56
  •  

    מאת: הודיה |‏ 1 באוגוסט 2014 | 09:21
  •  חלמתי חלום שבו אני מרחפת כמו ציפור… ורואה מהצד את כל החיים שלי, כל מה שעברתי מהינקות עד לבגרות. ואז אני מסתכלת לצדדים שלי ורואה שאני בלהקה. כולם עפים כמוני!! כל העולם!ופתאום יש מלא מלא בקבוקים של קולה וכולם שותים מהם כמו בפירסומת , זה היה ממש מוזר לראות את ראש הממשלה עף.. ופתאום התעוררתי וגיליתי שנרדמתי על הספה..

    מאת: שירה סיגרון |‏ 1 באוגוסט 2014 | 08:39
  • כבר מגיל קטן, באופן קבוע אני מדברת מתוך שינה. רק בצבא גיליתי כמה חריף ה"מנהג" הזה. השמירות בטירונות שלי היו בסבבים של חמש בנות בסה"כ, ככה שבכל שמירה בלילה היינו מוודאות שכולן ערות והולכות ביחד לעמדה ואני תמיד הייתי בלחץ שאני לא אתעורר לשמירה. לילה אחד הסבב שלי היה באחת בלילה, ואני קמתי והכל היה תקין. בשעה ארבע לפנות בוקר (אני כבר ישנה חזק) חברה לחדר לא התעוררה לסבב שלה, שאר הבנות בסבב הגיעו אל החדר שלנו וניסו להעיר אותה כך:" קומי יש לך עוד חמש דקות,יש לך עוד חמש דקות". הלחץ שלי כנראה נכנס לחלום, וחשבתי שהבנות דיברו אליי ושאני זאת שמאחרת לשמירה למרות שכבר שמרתי באותו לילה. מתוך שינה, זינקתי מהמיטה, החלפתי למדי ב' חוץ מקסדה לבשתי הכל, וכנראה שהתכוונתי להגיד "אני שומרת" ובסוף יצא לי "אני מחייכת אני מחייכת אני מחייכת". תוך כדי הבנות צוחקות עליי בלי סוף ומנסות לומר לי שזו לא השמירה שלי, עד ששמעתי אותן ואמרתי להן : "אה טוב" חזרתי לישון עם המדים כאילו לא קרה כלום. בבוקר כל הקורס שאל אותי אם אני מחייכת , בקיצור מביך.

    מאת: חן ויסמן |‏ 1 באוגוסט 2014 | 08:03
  • כשהייתי קטנה הייתי מאוד רגישה ולכן פחדתי מכל דבר, כולל תום אבני ששיחק אז את האיש הרע בסדרת טלוויזיה. באחד החלומות חלמתי שתום אבני רודף אחריי ומנסה למצוא אותי. באחת הדרכים הייתי עם אחותי במסדרון ארוך שהוביל לבית קברות מוזר שהמצבות היו עשויות שם מפסלי גינה קטנים בצורה של שדונים. באותו הרגע קמתי מהחלום מפוחדת מאוד מהבריחה ומבית הקברות שבו טיילתי.

    מאת: ליאור- |‏ 1 באוגוסט 2014 | 07:57
  •  

    מאת: אורח |‏ 1 באוגוסט 2014 | 07:54
  • כשהייתי קטנה, באחת מסדרות הטלוויזיה שיחק תום אבני את האיש הרע.

    חלמתי שתום אבני רודף אחריי ומנסה לתפוס אותי ואת אחותי, אנחנו ברחנו מפניו במסדרון ארוך שהוביל לבית קברות מוזר שהמצבות בו היו עשויות מבובות גינה קטנות. בסופו של דבר התעוררתי מהחלום בפחד גדול מאוד מפני תום אבני ובית הקברות המוזר.

    מאת: ליאור |‏ 1 באוגוסט 2014 | 07:36
  • האמת שאני אחת שתמיד חולמת חלומות הזויים ומשונים… אם אני יבחר אחד מסוים מוזר ביותר זה יהיה האחד בו הלכתי עם חברה לקניון, הסתובבנו, נהנינו ואכלנו גלידה, ופתאום….בלי הכנה מוקדמת… חברה שלי הפכה לציפור! פשוט ככה!! מול העיניים נהייתה ציפור גדולה וצהובה! והתחילה להתעוףף לה בין החנויות… ומה שהכי הזוי.. זה שכנראה זה לא היה נראה לי מוזר בכלל! המשכתי לשוטט ולחפש בגדים כשהיא עפה לה מסביבי בקניון .. רק כשקמתי הבנתי עד כמה החלום הזה היה הזוי..וכשסיפרתי אותו לחברה שלי היא לא ידעה אם לצחוק או לבכות מרוב שהיה מוזר..עד היום עוד צוחקים עלי בגללו ולא שוכחים שהפכתי אותה בחלום לציפור

    מאת: ליאור |‏ 1 באוגוסט 2014 | 07:35
  •  החלום הכי הזוי שחלמתי הוא שאני נמצאת בסיפור אגדה ובסיפור אני רואה את הזחל מעליסה בארץ הפלאות יושב על הפטריה שלו ומתווכח עם קנגורו על כך שהוא לא מספיק בכושר…. בשלב מסויים הוא הפך לפרפר ועף עצבני… התעוררתי מהחלום ולא הבנתי מאיפה זה בא לי… חחחחחח

    מאת: שרי |‏ 1 באוגוסט 2014 | 06:54
  •  אני לגמרי ידועה בקרב כל מכריי כמישהי שיש לה את החלומות הכי הזויים בעולם. אני חולמת כל לילה חלום מטורף יותר מקודמו ומספרת מהר למעורבים. התחשק לי הפעם לספר דווקא על חלום אחד מהילדות שזכור לי במיוחד. זה היה חלום מתמשך- כזה שחלמתי לפחות ארבע פעמים והוא היה סיוטי לילדה קטנה. חלמתי שאני עורכת מסיבה על הגג בבית ההורים כשלפתע מגיעה מפלצת ענקית עם קרניים. כל פעם הייתי מתעוררת בבעתה מהחלום בקטע הזה וכך הוא היה נקטע. עד שפעם אחת שוב חלמתי את החלום אבל הוא לא נעצר ברגע שהמפלצת הגיעה. היא התקרבה אלינו ואז בסך הכל שאלה אם היא גם יכולה להצטרף למסיבה. זה סגר לי את המעגל ולא חלמתי את החלום הזה יותר :-)

    מאת: מיכל |‏ 1 באוגוסט 2014 | 05:56
  •  החלום הכי הזוי ומגניב שחלמתי היה על סופרמן. חלמתי שהוא בא לאסוף אותי מהעבודה כשכל העובדים לידי נועצים עיניים ומתפלאים ומקנאים(: היו לו ביד ורדים והוא נחמת בדיוק ליד מכונת הקפה במשרד. הוא הושיט לי את היד והזמין אותי לבוא איתו. הושטתי לו את ידי ועפנו משם לחופשה רומנטית בקריביים. כשהתעוררתי מהחלום היתי ממש עצובה. אני קלסטרופובית ומעולם לא טסתי…אם רק היה סופרמן אמיתי בשבילי. חתיך, חזק שעף (:

    מאת: simy |‏ 1 באוגוסט 2014 | 05:41
  •  הייתי ילדה שמנה,נערה שמנה ובחורה שמנה. אחר כך נהייתי לאשה שמנה ועוד יותר.

    אבל מה ספורט תמיד אהבתי. וזה היה הנס שלי. בספורט אני מרגישה קלילה,כייפית ומלאת חיות. כשהכרתי את הזומבה התאהבתי. אין כללים ברורים או תנועות מדוייקות, פרי סטייל נשי, אנרגטי ומקסים. חלמתי שאני אהיה זו שאנחה שיעור זומבה אבל החלום ושברו היו ניראים לי הזויים. כי עם כל הקלילות שחשתי , עדיין הייתי רחוקה מקלילות נדרשת וזריזות.

    השנה קיבלתי מתנה ועברתי ניתוח לקיצור קיבה.

    פתאום הספורט הפך לחובה , השגרה הספורטיבית לפעמים מעיקה

    אבל הזומבה כאן, והיא מסייעת לי להרגיש את השינוי החיצוני והפנימי. עוזרת לי לתבל את שגרת האימונים בכיף ובשמחה

    אין שבוע שאני מוותרת לעצמי ולא מגיעה לרקוד בקצב לטיני.

    הסטודיו הנשי הבני ברקי מארח אותי בשמחה ובפידבק.

    עכשיו החלום שפעם היה בגדר חלום הזוי ומוטרף, שאני, במשקל ובמראה, אנחה זומבה? – נעשה הגיוני יותר

    ואולי יום אחד יהיה לי סטודיו זומבה משלי…

    מאת: אסתי |‏ 31 ביולי 2014 | 21:32
  •  נתחיל מהסוף: אני אמא מאושרת ל2 ילדים, תודה לאל. אבל זה לא קרה בקלות. 6 שנים חיכיתי לזה, ומן הסתם הרבה מחשבות וחלומות רצו לי בראש. הרבה חלומות מוחשיים ממש, חלקם הזויים. ההזוי ביותר לדעתי, היה חלום בו ראיתי את עצמי בגן משחקים עם ילדה ג'ינג'ית עם 2 צמות בת 10. היא שיחקה ונפלה ורצה אליי וליטפתי אותה, בחלום אני מבינה שהיא הבת שלי. פתאום ניגשת אליי מישהי מהעבודה להגיד שלום ושואלת מה קרה, אמרתי לה שהילדה בדיוק נפלה. והיא ענתה: יוו, מה את רוצה הנה יש לך ילדים!!! בכעס. כאילו נתפסתי על שקר. למה זה הזוי? כי בחלום זו הייתה מישהי חדשה בעבודה, כחודש עבדה איתנו, ביום של החלום נפתחתי בפניה וסיפרתי לה על הקושי שלי להפוך לאמא. ואז באותו לילה אני חולמת חלום כזה שבו היא אומרת לי: אז מה את רוצה , הנה יש לך ילדים! מיותר לומר שאת כל המשך הלילה העברתי בבכי. כל הסיטואציה הייתה הזויה מבחינתי. לא שוכחת ולא אשכח את החלום הזה לעולם.

    מאת: שגית |‏ 31 ביולי 2014 | 21:10