מתנה בשישי: 500 שקלים לאסתי לאודר

ספרו לנו מהי התגובה הכי מעליבה שקיבלתן על האיפור שלכן ואולי תזכו ב-500 שקלים לרכישה באסתי לאודר

מאת  | ‏ 17 אוגוסט 2017

מתנה בשישי (צילום: אסתי לאודר, יח"צ חו"ל)

מתנה בשישי (צילום: אסתי לאודר, יח"צ חו"ל)

בכל יום שישי נחלק מתנה שווה לגולשות מלאות הסטייל של FF, והשבוע:

500 שקלים לרכישה באסתי לאודר

כל שעליכן לעשות כדי להשתתף בתחרות הוא לספר לנו בתגובות מטה -

מהי התגובה הכי מעליבה שקיבלתן על האיפור שלכן?

*בכתיבת התגובה, נא להוסיף כתובת מייל

שווי המתנה: 500 שקלים
ניתן להשיג בחנות אסתי לאודר בקניון איילון, רמת גן

**הזוכה תיבחר מבין המגיבות לפוסט עד יום א', 20/8/17 בשעה 12:00

***בכתיבת תגובה הנני מאשרת שקראתי את התקנון והסכמתי לדבריו

הזוכה משבוע שעבר ב-500 שקלים ליריד דרס קוד סוף עונה היא יעל, שסיפרה לנו מהו פריט הלבוש שהייתה חורשת עליו ועכשיו היא מתביישות בו: "לפני עשור וקצת, היה לי זוג נעלי buffalo כסופות עם נצנצים! חרשתי עליהן מלא, במיוחד בטיולים בחו"ל. החבר שלי (היום בעלי) היה מתפלץ כל פעם שנעלתי אותן ואני חשבתי שאני שיא הקול. אני זוכרת את עצמי רצה איתן בשדה התעופה של ניו יורק כדי לא לפספס טיסה, כשהכרוז כבר קורא בשמי כקריאה אחרונה…אז באמת חשבתי שאני להיט, היום מה שנקרא – wouldn't be cought dead wearing it. מזל שהשנים חולפות והסטייל משתבח (טוב נו, אני מקווה, לפחות לדעתי)".

השאירו תגובה

 

  • כשהייתי בכיתה י"ב הייתי קצת מרוששת, ולנשף הלכתי עם שמלה די ישנה (בת 3 שנים) והחלטתי לא ללכת למאפר/ת, אלא החלטתי שאנסה לאפר את עצמי לבד בבית.
    עד אז בחיים לא התאפרתי מעבר לעיפרון שחור בעיניים (ומסקרה אם ממש ממש רציתי להשקיע).
    הלכתי לאחת מרשתות האיפור הזולות שקיימות בשוק (איפור שמיוצר בסין), וקניתי מייק אפ, סומק וצללית בצבע כסף.
    צבע המייק אפ לא היה מותאם לעור שלי בשום צורה, והרגשתי שהוא בכמה גוונים כהה מהעור שלי. ניסיתי לאזן את זה עם הסומק, שמתי קצת צללית והלכתי.
    כשהגעתי לנשף מלא בנות שאלו אותי "למה החלטת ללכת לים דווקא ביום של הנשף? כל הפנים שלך שרופות".
    אז לא, לא הלכתי לים ביום של הנשף, והפנים שלי לא היו שרופות, זה היה קוקטייל של מייק אפ כהה מידי וכמויות סומק סיטונאיות.
    מאז דאגתי למחוק כל תמונה/תיעוד שלי מהנשף הזה, כל כך התביישתי שהלכתי משם אחרי חצי שעה.
    hanale1962@gmail.com

    מאת: חני עמר |‏ 24 באוגוסט 2017 | 20:36
  • שהייתי בת 15 והתאהבתי באיפור,כל כך אהבתי לשים צלליות בזמן הפנוי ואודם ולתייפיף מול המראה וסתם לעשות פוזות.. אני זוכרת שאחותי הקטנה צילמה אותי והראתה את התמונה לאמא שלי בתגובה שאני מאופרת כמו אורסולה מבית הים הקטנה!!!!!

    מאת: עדן |‏ 22 באוגוסט 2017 | 01:18
  • לפני שנתיים זכיתי סוף סוף לחתן את בתי הבכורה והיא בת 42, לקראת חתונתה כתבתי לה ברכה אותה תכננתי להקריא באמצע האירוע. המסע המתיש בו ליוויתי אותה כחברה באינספור דייטים כושלים ואפילו פנייה לבנק הזרע הסתיים בהודיה בחתונה מקסימה, שלאחריה בתי ובעלה הטרי עתידים להמריא לניו-יורק, עיר מגוריי החתן הטרי. הייתי נרגשת מאוד, לבושה בשמלה כחולה. בבוקר החתונה ביליתי עם בתי במלון, והמאפרת התעקשה להתאים את האיפור לשמלה שלבשתי ואיפרה אותי בגווני כחול. לא אהבתי את התוצאה בלשון המעטה, אך לא רציתי להעכיר על הרגשתה של בתי, ומפאת קוצר הזמן- הבלגתי. כאשר הגיע תורי להקריא את המכתב, הכריז עליי התקליטן, שהיה מבוסם וצוהל: קבלו את האמא של הכלה שהתאפרה בסגנון הדרדסים. כל כך התביישתי אך צחקתי כדי לא ליצור אישיו, ובקול נרעד הקראתי את המכתב לבתי, כשפרצתי בבכי הודיתי לאל שתוכן המכתב היה מרגש, כך שאיש לא חשד שאני בוכה גם כי כל כך נעלבתי ממה שאמר עליי התקליטן מול כולם כמה רגעים קודם.

    מאת: עליזה |‏ 20 באוגוסט 2017 | 11:49
  • פריז. 2015. אני ושתי האחיות שלי טסות לעיר האורות להופעה של מטאליקה, להקת מטאל שאנחנו מעריצים עשור וחצי. שלוש שעות לפני ההופעה אנחנו בנוהל הרגיל מתגנדרות , מתאפרות ומתיזות ניחוחות מגוונים לכל עבר.
    הגענו להופעה ממש ברגע האחרון כי הנהלת המטרו החליטה על שביתה בת שעתיים לאור הזדהות עם הנהגים העייפים… חברי מטאליקה עולים להופיע, מאופרים כמיטב המסורת בפנים צבועות בלבן טיפקס ושפתיים משוחות באדום בוהק וצעקני ופתאום בקטע מעבר שקט אני שומעת את זו שיושבת שורה לפני אומרת לחברה שלה ברומנית(שפת האם שלי) שאני עם כמות המייקאפ המוגזם שלי והאודם המעוות שלי יכולה גם בלי אודישן להחליף את לארס המתופף שידוע באיפור המוגזם והמרתיע שלו שנבצר ממנו להגיע לאותה הופעה בגלל סיבוך רפואי…

    מאת: שושנה |‏ 20 באוגוסט 2017 | 11:13
  • אף פעם לא הייתי מתאפרת בצורה מקצועית או מנסה אפילו להשקיע בצורה דרסטית במראה שלי, מייקאפ של חברה פשוטה, סומק, צללית קטנה במקרים שיש לי חשק על הבוקר ואודם הכי טבעי שיש. יום אחד החלטתי שאני מעלה את הרמה והלכתי להתענג ולקנות מוצרי קוסמטיקה יקרים ושווים. יום אחרי שמתי אותו (בהשקעה רבה!), כשהגעתי למשרד הבנות מהמחלקה שאלו אותי אם אני מרגישה טוב כי אני נראית קצת חיוורת..שעה אח"כ הבוס נכנס ללבקש משהו הסתכל עלי מוזר ושאל אם אכלתי =S. לא ממש הבנתי על מה המהומה ואחרי העבודה נפגשתי עם חברה טובה. הדבר הראשון שהיא שאלה כשראתה אותי זה מתי עשיתי בפעם האחרונה בדיקת דם לראות שאני לא אנמית!! באותו רגע די נשברתי, כמעט התחלתי לבכות ואמרתי לה שרק ניסיתי להתאפר. מרוב רחמים היא נכנסה איתי לסופר פארם ומשם הסיפור הפך למעודד וחי יותר =)

    מאת: נועה |‏ 20 באוגוסט 2017 | 11:12
  • כנס הוקרה למשתחררות מצה״ל- עשרות דוכני פינוק של תבשילים ואיך לא המון ביוטי… הדוכן שלי התמקם אחרון בטור ואני הייתי כל כך גאה בו… רגיש לי כמו הדובדבן שבקצפת… והנה פוסעת אליו משתחררת טרייה וחייכנית-שואלת אותי באיזה שעה התור שלי ומתי נראה לי תורה ומתי בכלל מתחילה סדנת מתחילות ׳איפור בקוויק׳… הייתי בשמיים מהמחמאה שנדמה לה שאני אחת מהמשוחררות ולפני שהספקתי להשיב לה היא כבר שלפה- ״מעריצה אנשים כמוך, לא כל יום אנשים שמודעים לחסרונות שלהם ובאים להתמקצע בהם … ״ כל כך נעלבתי!!! ןכמובן שלא התאפקתי כשגיליתי לה שאני לא אחרת מאשר המאפרת,בעלת הדוכן,שמעבירה את הקורס…

    מאת: הדר |‏ 20 באוגוסט 2017 | 10:45
  • לפני הרבה שנים כשעוד הייתי סטודנטית תפרנית הבת דודה שלי שגרה בירושלים התחתנה . כבר ערב קודם לחתונה ,שמחה ומאושרת מצוידת במיטב מחלצותי הגעתי לירושלים . אז שמלה יש , נעלים היו ועכשיו נותר לסדר רק את עניין האיפור והשיער .
    בגלל שלא הכרתי אף מאפרת/מספרה בירושלים סמכתי על המלצת דודתי. הגעתי למספרה אחר הצהרים כולי נרגשת ולחוצה בעיקר בגלל שאין לי ממש נסיון בלהתאפר ובטח לא אצל מאפרת מקצוענית.
    איפור הפנים לקח לפחות 30 דקות , לא ממש יודעת מה היא בדיוק עשתה לפנים שלי אבל אני הרגשתי אותן בוערות ובמיוחד באיזור העיניים . המאפרת ניסתה להרגיע אותי שהכל בסדר וכמה יפה אני נראית….
    עזבתי את המספר והצטרפתי לזוג כאחת המלוות בצילומים.
    כעבור זמן קצר אומר לי הנהג… העיניים שלך כמו 2 פנסים מאירים ולא בגלל הצבע שלהם..מסתכלת במראה וחשכו עיני ( תרתי משמע ).
    כל אזור העניים קיבל מין צבע אדום כהה , קרוב לשחור . לא ידעתי מה לעשות , העדפתי לקבור את עצמי באותו הרגע אבל הייתי כמובן חייבת להגיע לחתונה . אנשים השתדלו להיות קורקטיים ורק שאלו מה קרה לפנים שלי אבל המבטים , המבטים שלהם אמרו הכל.
    נראיתי יותר כמו ליצן מאשר כמו שושבינה.
    mlevana@walla.com

    מאת: לבנה מלוך |‏ 20 באוגוסט 2017 | 10:43
  • שכחתי לציין כי אני מאשרת את התקנון

    מאת: שני |‏ 20 באוגוסט 2017 | 10:38
  • היי….
    קוראים לי שני.
    מאז הלידות יש לי פיגמנטציה על הפנים, דבר שמאוד מוריד לי את הביטחון העצמי.
    בעלי יודע שאני לא יוצאת מהבית (אפילו לזרוק את הזבל), ללא מייק אפ על הפנים.
    אני משתמשת קבוע במייק אפ של אסתי לאודר דאבל וואר.
    לפני כשלושה חודשים היה לי אירוע משפחתי וחברה מאוד טובה שלי המליצה לי על מאפרת טובה.
    הלכתי לאותה מאפרת שהשתמשה במייק אפ של חברה אחרת ואיפרה אותי מאוד יפה לאירוע.
    במהלך האירוע אחיותיי וחברותיי באות אליי ושואלות אותי איך המאפרת לא שמה לי מייק אפ על הפנים ואיך שילמתי לה סכום כזה, מכיוון שרואים את כל הפיגמנטציה שיש לי על הפנים ואיך זה שיש לי כתמים, כי מעולם לא ראו אותי ככה (רק אחיותי ידעו על זה).
    מאוד נפגעתי הייתי השוק רצתי מיד לשירותים וחשכו עיני המייק אפ שהמאפרת איפרה אותי בו כאילו נעלם, כאילו לא מרחתי מייק אפ לפני שיצאתי מהבית. בראש נפול ובבכי ביקשתי מבעלי שיעזוב הכל וניסע הביתה. (כמובן שחברותי התנצלו והן לא התכוונו לפגוע בי או משהו כזה, הן רק היו בהלם מהכתמים שמעולם לא ראו).
    בעלי ראה שהייתי בדיכאון וטרודה כל כך שפשוט יצאנו משם ונעלמנו לכולם , נסענו חזרה הביתה.
    ומאז אין סיכוי שאני נותנת למישהו אחר לאפר אותי ללא המייק אפ שלי של אסתי לאודר הדאבל וואר שנישאר על הפנים לכל אורך היום ואינו יורד כלל!!!!

    מאת: שני |‏ 20 באוגוסט 2017 | 10:37
  • היה לי דייט ראשון עם בחור שחברה הכירה בינינו. במהלך כל האיפור של לפני השתמשתי כהרגלי במעגל ריסים, דבר שאני עושה קבוע לפני אירועים רק שהפעם… הפעם הזזתי את היד לפני שהמעגל נפתח לגמרי. התוצאה הייתה ששליש מהריסים בקו העליון של העין (בצד החיצוני של העין) נתלשו לי!
    נכנסתי ללחץ ולא ממש ידעתי מה לעשות. איך אני אמורה ללכת לדייט עם שליש עין עליונה בלי ריסים? לשים מסקרה ידגיש יותר, לא לשים מסקרה אז כל איפור הערב שעשיתי ייראה עוד יותר מגוכך (הלכתי על מעושן…).
    בסוף ניזכרתי שראיתי פעם בסרטון איפור ביוטיוב שמישהי ציירה על העפעף עצמו ריסים. כמובן שהיא עשתה את זה כדי להדגיש את הקיימים שלה ולא להמציא ריסים יש מאין, אבל לא בדיוק חשבתי באותו רגע… ניסיתי לעשות את זה הכי עדין שאפשר אבל הצלחה כבירה זה ממש לא היה כמו שאתם מבינים. הבחור עוד ניסה בקטע טוב "להאיר" את תשומת ליבי שמשהו נמרח לי מעל העין ושזה נראה כמו לכלוך ענק. לא ידעתי אם להעמיד פנים שאני מודה לו ולנקות את הזוועה (שתחשוף זוועה אחרת) או להסתכן ולספר לו על שיקול הדעת הלקוי שלי…

    מאת: רעות |‏ 20 באוגוסט 2017 | 10:06
  • רוב שנות ההתבגרות היו לי פצעונים וכשגיליתי את הקונסילר הירוק הייתי ממש בהיי. הייתי בטוחה שהוא מסתיר הכל ושמיותר לכסות אותו במייקאפ/קונסילר בגוון עור. יום אחד השתמתי קצת יותר מידי בקונסילר הירוק ויצאתי מהבית …… אני אולי פספסתי את התוצאה הסופית בגלל התאורה הגרועה אבל הסביבה לא. בהתחלה היו רק מבטים ותהיות ואחר כך באו ואמרו לי שהפרצוף שלי ירוק (בצורה סופר מעליבה אבל כנראה הדחקתי את זה ממש). בתור מתבגרת לא ממש ידעתי איפה לקבור את עצמי ועברו שנים עד שחזרתי להשתמש בקונסילר ירוק שוב (למורות שממש היייתי צריכה אותו)

    מאת: מיכל |‏ 20 באוגוסט 2017 | 08:34
  • לפני כמה שנים קניתי סומק ורוד ושמתי קצת יותר מידיי והגעתי לעבודה,ונראתי כמו ליצן והעירו לי על זה..לא נעים

    מאת: עדי |‏ 20 באוגוסט 2017 | 08:05
  • אני אוהבת מאוד איפור זה גורם לי להרגיש טוב עם עצמי זה ממנף אותי ובעיקר עושה לי טוב בנשמה.
    שבוע הבאה בע״ה אני בת ארבעים ולצערי אני חולת
    סרטן מזה מספר שנים,אני מאוד חיוורת לאור לטיפולים הקשים כימוטרפיה הקרנות ניתוחים…
    אני לא מצליחה להתאפר כמו פעם האיפור לא נראה טוב על פניי אף פעם העניים לא מאופרת זהה בעיניים, כל פעם הבנים שלי הקטנים אומרים לי שאני לא מתאפרת תואם לצבע אור שלי ולא מאפרת באופן שווה את עיניי.
    אשמח לקבל באהבה ענקית איפור חדש שמתאים לגוון עורי ובכלל לשמח את ילדיי ובעיקר את ליבי

    מאת: הילה נחום |‏ 19 באוגוסט 2017 | 23:40
  • בחטיבת הביניים, קיבלתי תגובה שהצליחה לפגוע בי מאוד מאוד !!
    הייתי כבר מנוסה באיפור קליל ובסיסי וחשבתי שאני מושלמת ,
    יום אחד, אחת מבנות הכיתה התקרבה אליי , רגע לפני שכולם יצאו להפסקה,
    ואז היא הרימה את קולה כדי שכולם ישמעו ואמרה :
    "תגידי את לא שמה לב שהסומק מנשק לך את הריסים " ?
    באותו רגע, מאוד נפגעתי ובמבט לאחור… זה המשפט הכי שטותי שאמרו לי !
    הגיל עושה את שלו, מתבגרים וצוחקים על העבר :)
    היום איפור זו אהבת חיי ♥

    מאת: שירז |‏ 19 באוגוסט 2017 | 23:33
  • sf

    מאת: טל קריגמן |‏ 19 באוגוסט 2017 | 21:41
  • ira167525231@gmail.com שחכתי לציין מייל…

    מאת: אירנה |‏ 19 באוגוסט 2017 | 21:03
  • "אין לך שפתיים בכלל למה את שמה אודם ?!"
    בעלת שפתיים דקות :(

    ira167525231@gmail.com

    מאת: אירנה |‏ 19 באוגוסט 2017 | 21:02
  • ערב טוב
    אני משתמשת בקרם יוקרתי שהוא משנה לי את צבע העור סביב העניים וגורם לי ברק על הפנים
    לאחרונה עברתי לקרם xp של כריסטיאן דיור גם נספג יפה וגם החזיר צבע טבעי סביב הענים מדהים אהבתי וקניתי עוד מוצרים

    מאת: Dalia sicron |‏ 19 באוגוסט 2017 | 20:36
  • זה היה לפני המון שנים. הייתי אז סטודנטית, התיישבתי באוטובוס לכיוון רמת אביב. קיוויתי, כל כך קיוויתי שאפגוש אותו גם בנסיעה הזו, את הסטודנט המזוקן לפילוסופיה שחלק איתי את הקורס לאנגלית. הייתי מאופרת, כרגיל, שפתון אדום, ופס של עפרון שחור בעפעף התחתון של העין, אלא שהפעם התעליתי על עצמי והוספתי גם צללית תכולה מלוא עפעפיי העליונים. כולי ציפיה חיכיתי לראותו בין הנוסעים העולים לאוטובוס, והנה, פתאום הבחנתי מרחוק בצדודיתו. ליבי החל לפעום במהירות מטורפת, כמה קלישאתי ככה נכון. הוא התקדם לעברי, נעצר ליד מקום מושבי, הביט בי במבט מרפרף, ופלט בספק אדישות ספק גיחוך קל: ״החלטת להתחפש היום לאינדיאנית, הא? שלל תשובות מתחכמות להפליא התרוצצו במוחי, אך בזמן האמת לשוני דבקה לחיכי, הרגשתי כמו דג מעושן באריזת וואקום, מיובשת לגמרי. טוב, ככה זה כשאת צעירה, בשלבי התאהבות ראשונים, והבטחון העצמי שלך עדיין מחפש את עצמו, את היצור הכי פגיע בעולם.

    מאת: אורלי |‏ 19 באוגוסט 2017 | 20:13
  • יום אחד איחרתי מעט לעבודה, אז הלכתי במהירות והגעתי מעט מתנשפת.
    איך שנכנסתי הבוס שלי הסתכל עלי במבט משתהה.
    הוא שאל אותי מול כולם אם אני בסדר ואם אני מרגישה טוב כי משהו לא בסדר בפנים שלי.
    בהתחלה לא הבנתי מה לא בסדר. כשהלתי למראה ראיתי שבלי לשים לב שמתי על עצמי חצי קילו סומק ויותר מידי שימר.
    הגעתי לעבודה מזיעה וסמוקה כמו עגבנייה בשלה חחחח

    מאת: טל |‏ 19 באוגוסט 2017 | 14:24
  • התחתנתי לפני שנה ובחתונה שלי האורחים לא זיהו אותי בכלל!!! היו כאלה ששאלו האם הם בחתונה הנכון וכמה ציינו שאני בכלל לא דומה לעצמי, שאני לא נראת ככה ביומיום וחבל שאני לא נראת ככה ביומיום. חשוב לי לציין שהאיפור של החתונה היה באמת מדהים, כלומר לדעתי האורחים התכוונו לזה שביומיום אני לא משהו… מצד אחד מעליב ומצד שני נותן מוטיבציה להשקיע יותר ביומיום.

    מאת: ליליה אלטמן גוטמן |‏ 19 באוגוסט 2017 | 14:02
  • שגיסתי התחתנה הלכתי למאפרת והיא איפרה אותי .שירדתי למטה בעלי ראה אותי ואמר לי מה זה את נראית ממש כמו ליצן.שמה לי נצנצים בירוק סגול כחול.הגעתי הביתה ולא רק ששטפתי זה ממש בקושי ירד וגם התחלתי לבכות והעיניים התנפחו לי.התקשרתי לחברה טובה והיא באה להציל את המצב ואיפרה אותי וניסתה להסתיר את הבלאגן שהיה לי על הפרצוף.עצה קטנה לכולם.להשקיע במוצרים איכותיים שזה נוגע לנו.לקנות אפילו אחד וטוב.כמו המוצרים של אסתי לאודר.שבת שלום לכולם

    מאת: שרה |‏ 19 באוגוסט 2017 | 11:28
  • הכי נוראית שקיבלתי היה מבעלי. לפני 3 שנים, כשרק התחלנו לצאת הייתי שוקדת מול המראה שעה שלמה לפני כל דייט על איפור פנים מלא כידי להיראות flawless. אחריי כמה זמן, כנראה כשהוא הרגיש פתוח איתי הוא אמר לי ״כל הפסים שאת שמה בלחיים שלך ממש מכוערים ומיותרים, אני לא מבין מה את עושה בפנים שלך, הפרצוף שלך נראה כמו מסכה״. יצאה לי כל הרוח מהמפרשים. הוא התכוון לסומק&ברונזה&הייליטר. השתחררתי מה מייקאפ רוטין שלי בצער ומאז אני שמה אך ורק סומק ואולי הייליטר באירועים מיוחדים.

    מאת: אמה |‏ 19 באוגוסט 2017 | 10:21
  • בתקופת הצבע חשבתי שצלליות ירוקות מטאליות זה ה- דבר למסיבות.. קניתי אחת יפה, בצבע ירוק בוהק של מאק והתאפרתי… התחלתי באופן קבוע להשתמש בהן ליציאות למסיבות עד שיום אחד ידיד שלי, כשהיה שיכור , אמר לי שמאז שהתחלתי 'לשים את הדבר הירוק בעיניים' אני נראית כמו דראג קווין. מאז, כמובן הפסקתי.

    מאת: גלי צ |‏ 19 באוגוסט 2017 | 08:34
  • אני סובלת מגבות בהירות מאוד, בתקופת התיכון מרחתי עפרון גבות במטרה להכהותן ואני חושבת שהתוצאה הייתה טבעית ועדינה.. שהלכתי לשיעור אחד הבנים בכיתה אמר לי שאני נראית כמו יצחק שמיר, נעלבתי באותו הרגע אבל לא היה ממש אכפת לי מה הוא אמר, כי הרגשתי טוב עם התוצאה..

    מאת: שושי |‏ 19 באוגוסט 2017 | 08:25
  • אני מאוד אוהבת איפור ובכל יום משנה את המראה שלי. אני משתמשת בכל הצבעים הקיימים בצלליות, אודמים ויוצרת מראות ייחודיים.
    לפני כחודש התאפרתי לעבודה והשתמשתי במגוון צלליות כולל בצללית ורודה ( ורוד פוקסיה חזק). אני יצאתי מהבית בתחושה נהדרת אבל כשהגעתי לעבודה 2 מחברותיי אמרו לי שאני נראית כאילו קיבלתי אגרוף בעיניים ושהאיפור מחריד !
    מיותר לומר שזה מעליב ופוגע.אבל מאז הגעתי למסקנה שמי שבאמת אוהב איפור ויודע להשתמש בו נכון לא צריך לפחד מלהתנסות בגוונים שונים. רוב האנשים מקובעים לצבעי צללית שגרתיים כמו שחור, חום וכחול ולא רגילים לשינויים .
    נכון שממש התבאסתי מהתגובה שלהן ויום שלם הלכתי עם הראש למטה, אבל כיום אני מבינה שזה נבע ממקום אחר של חוסר מקצועיות והבנה באיפור ולא ממקום רע.
    אני עדיין יוצרת מראות שונים כל בוקר ונהנית מכל רגע

    מאת: אושרית קרן |‏ 19 באוגוסט 2017 | 07:46
  • היתי בת 14 והקופאית בסופר אמרה לי שאני נראת כמו דראג קווין. עלבון כזה עוד לא היה לי. מיותר לציין שמשם למדתי להתאפר מהמם חח

    מאת: אנה |‏ 19 באוגוסט 2017 | 01:21
  • התחלתי להתאפר בגיל 10 בתור משחק עם האיפור של אמא שלי אבל די מהר פיתחתי אהבה לאיפור ולחברות ומוצרי איפור… כל הזמן הייתי דואגת לצאת עם פודרה וצללים יפה כדי להיראות מטופחת. היום אני בת 14 ואני לא יכולה לדמיין את עצמי אפילו בלי מסקרה שחורה ומיקי אפ. הדבר הכי פוגע שאמרו לי הוא ההערות על הגיל שבו התאפקתי והיום על זה שחור בתור מסקרה זה מוגזם וי"ש דברים שאפילו בגיל 14 לא עושים"

    מאת: דפנה אנה חריפון |‏ 19 באוגוסט 2017 | 01:15
  • בתחילת שנות האלפיים, כשהייתי ילדה טובה בחטיבת ביניים, צפיתי באין ספור אופרות סבון (היי היפים והאמיצים!). כשהגיע האחד באפריל וישבתי משועממת עם חברה בחדר החלטתי שזה יהיה רעיון מצוין שנאפר אותי כאילו קיבלתי פנס בעין ונלך לקיוסק השכונתי כדיי לעבוד על המוכר תוך כדיי ריב מבוים.
    ציירתי עיגול גדול מסביב לכל עין שמאל ופשוט מילאתי אותו בצלליות כהות סגולות וכחולות של אמא שלי (אכן תחילת שנות האלפיים).
    יצאנו מרוגשות מהבית חושבות על "הריב העסיסי" שלנו וכמה המוכר בטח ייבהל. כמובן שהגענו הוא הסתכל עליי מוזר ואז עוד לפני שהספקנו לשחק הוא שאל אותי למה יש לי עיגול מסביב לעין.
    לא התבלבלתי ועניתי לו שקיבלתי אגרוף,
    הוא עצר רגע, הסתכל עליי, ואז פשוט התחיל לצחוק בטירוף בלי הפסקה. כמובן שחזרנו מהקיוסק בלי כלום וגם בלי להוציא מילה..

    מאת: מיכל צור |‏ 19 באוגוסט 2017 | 00:48
  • התגובה הכי מעליבה שקיבלתי הייתה מסבתא שלי ועוד ביום חתונתי!
    אני מאוד אוהבת להתאפר, אבל מעדיפה שזה יהיה כמה שיותר עדין וטבעי וזה בדיוק מה שביקשתי מהמאפרת שאיפרה אותי לחתונה.
    בקבלת פנים סבתא שלי ניגשה אליי ואמרה לי
    מור השמלה נורא יפה וגם השיער אבל למה את לא מאופרת? זה עדין מדי.
    באותה שניה קצת התבאסתי אבל השתדלתי לא להתעמק בזה ופשוט להמשיך ולהנות מהערב המדהים הזה..
    ביום למחרת בעלי אמר לי איזה מזל שלא נראת כמו הכלות האלה שמרוב איפור לא מזהים אותן :)

    מאת: מור |‏ 18 באוגוסט 2017 | 23:39
  • אני סובלת מאקנה… ויש לי כתמים על העור,
    אז פעם אחת אמרה לי מישהי גם אם ץשימי שפכטל זה לא יעזור

    מאת: מיכל |‏ 18 באוגוסט 2017 | 23:36
  • מאז שאני מכירה את עצמי את דוגלת במראה האיפור הטבעי ואני מקפידה תמיד לשים מייק אפ טוב ,מסקרה טובה וצללית ממש עדינה. השבוע, במסגרת שיחת חולין בעבודה עלה נושא האיפור וסיפרתי על סוג המייק אפ שאני קונה ובאיזה מספר אני משתמשת…ואחת הבנות שאלה אותי בפליאה …'מה ? את מתאפרת כל בוקר? לא רואים! את תמיד נראית חיוורת ' מעבר לזה שנעלבתי חשבתי שחבל על כל הזמן שהשקעתי באיפור שלבסוף השאיר אותי חיוורת :(

    מאת: חנה |‏ 18 באוגוסט 2017 | 23:26
  • התגובה הכי מעליבה שקיבלתי על האיפור שלי היתה מהבוס שלי לשעבר ולהלן הציטוט: לכי לחנות האיפור הקרובה, תקני מסיר איפור ותורידי מעלייך את כל המסיכות שבנית על עצמך ואת יכולות הזיוף שמרחת על פנייך…יש לציין שהתגובה שלי לעומת זאת הפתיעה גם את עצמי וזאת בהמשך לעובדה שכן הלכתי לחנות האיפור הקרובה והתפנקתי לאלתר על כל ליין האיפור של אסתי לאודר…

    מאת: עליזה |‏ 18 באוגוסט 2017 | 23:02
  • בפעם היחידה שנתתי לאחת מיועצות היוםי בסופר פארם לאפר אותי, השתכנעתי וקניתי את המייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר. כשהיא איפרה אותי זה היה מהמם עלי. אבל היא כנראה טעתה בגוון שהיא נתנה לי לרכוש כי אחרי חצי שנה חברה שלי אמרה שאני נראית כמו סיד. התחלתי לשאול את המשפחה וחברים אם זה נכון. כולם אמרו שכן. ולחשוב שחצי שנה הלכתי ככה! אז אולי תהיה לי הזדמנות לחוויה מתקנת?
    C_ella@walla.co.il
    אלה

    מאת: אלה |‏ 18 באוגוסט 2017 | 20:05
  • בתמימות של ילדים..בני החליט שאני נראית כמו מכשפה רעה עם האיפור היום..ואת זה הוא החליט להגיד שלא לאמר לצעוק בפורום עם מרבית האנשים במקום העבודה שלי

    מאת: הילה חנון |‏ 18 באוגוסט 2017 | 19:53
  • Einav2712@gmail.com

    מאת: עינב |‏ 18 באוגוסט 2017 | 19:36
  • einav2712@gmail.com

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 18 באוגוסט 2017 | 19:35
  • בואו נגיד שכשבחורה מסיימת להתאפר ושואלת לדעתך, אל תענה ב"זה נראה טוב סהכ, אין מה לעשות את פשוט עייפה". אז לא, אני לא עייפה, אני דווקא מאוד עירנית וגם אם הייתי עייפה בשביל מה עמדתי פה שעתיים מול המראה אם לא בשביל לא להראות עייפה???
    אז כן, יכול להיות שפקששתי קצת עם האיפור בעיניים :(

    מאת: שני עוז |‏ 18 באוגוסט 2017 | 19:13
  • לפני בערך 5 שנים התאפרתי לאירוע והשקעתי בערך שעתיים כדי שהעיניים יצאו סימטריות עם צלליות איילנר ממש הכל…שם היה מישהו שלא הכרתי והוא שאל כמה זמן התאפרתי ואחרי שסיפרתי לו הוא אמר לי שעדיף שהייתי באה בלי איפור בכלל אפילו שלדעתו יצא סביר אבל עליי זה לא ניראה טוב….במזל לא ירדו לי דמעות והרסו את כל האיפור

    מאת: ליזה |‏ 18 באוגוסט 2017 | 18:57
  • התגובה הכי מעליבה שקיבלתי הייתה במסיבת בת מצווה של הכיתה ,ניסיתי להתאפר וראיתי באחד הסרטונוים ביוטיוב סרטון הדרכה על קונסילר ,כשהגעתי למסיבה המורה הסתכלה עלי בדאגה ושאלה מה קרה לי בעין ואם קיבלתי מכה , מהר רצתי לחדר שירותים ובחוסר אונים לקחתי טישו והרטבתי אותו וניסיתי להוריד את זה וזה כמובן רק החמיר את המצב , בואו רק נאמר שתמונות שלי מהארוע לא ניתן לאתר .

    מאת: טליה |‏ 18 באוגוסט 2017 | 18:35
  • שמתי ליפסטיק כהה, סגול-חום וחזק, והרגשתי הכי מועצמת ונשית בעולם. כשזה בגיל ההתבגרות (17) זה היה הכי חשוב בעולם ומרים לי בטירוף. תמיד אמא שלי הייתה מתגאה בי בכמה שאני יפה וחכמה, אבל כשבאה המשפחה מחו"ל וקבענו עם איזו עוד דודה זקנה (שהיא ה-סמל לכיעור פלסטי) ברגע שירדתי עם האודם הזה היא התפלצה בטירוף, אמרה לי שאני נראית כמו זונה מכוערת ושאם אני לא מורידה את האיפור אז אני לא יכולה לבוא ל"מפגש המשפחתי" (כולה בית קפה בואו לא נגזים). סוף סיפור אני לא ראיתי אותם כי לא הסכמתי להוריד את האודם ואמא לא דיברה איתי שבוע. בנוסף לא ממש עזר שאח שלי שאל אם אכלתי קקי (בשיא הרצינות)…

    מאת: הדר |‏ 18 באוגוסט 2017 | 18:12
  • התגובה הכי מעליבה הייתה בתחילת הדרך שלי כאוהבת איפור מושבעת…יחסית כשרק התחלתי ללמוד להתאפר.זה היה לכבוד חתונה של קרובת משפחה.השקעתי ממש והתאפרתי איפור ערב דרמטי יחסית.הייתי בת 14 בערך…אולי קצת יותר.בכל מקרה,ניגשה אליי אחת האורחות שלא ראיתי בחיים ופשוט אמרה לי:"חמודה אולי כדאי שתפסיקי לשחק לאמא באיפור.את נראית כמו ליצן".מרוב שזה פגע בי אני זוכרת את הציטוט המדויק.מיותר לציין שבכיתי באותו ערב אבל הפעם זה דווקא סיפור עם סוף טוב כי עד היום אני מחפשת אותה להודות לה.דווקא בזכות ההערה המעליבה שלה החלטתי לא ליפול מזה אלא דווקא להתרומם בזכות זה.נרשמתי ללימודי איפור והיום אני נהנית מכל רגע כשאני מתאפרת וגם מקבלת מחמאות….

    מאת: מיטל |‏ 18 באוגוסט 2017 | 18:08
  • בתגובה שכחתי לציין את הכתובת מייל שלי yael9928@gmail.com, תודה יעל.

    מאת: יעל |‏ 18 באוגוסט 2017 | 17:55
  • ואווו מתנה שווה ביותר!!! :), משתמשת רק במוצרי טיפוח של אסתי לאודר. אז ככה, זה היה יום חורפי, מזג אוויר גשום, הרחוב חשוך ואפור, התאפרתי לחתונה של בן דוד. האיפור יצא מושלם, התלבשתי וסידרתי את השיער. לפני שיצאתי מהבית הסתכלתי במראה פעם אחרונה והיה נראה לי שאני קצת חיורת (כנראה בגלל המזג אוויר בחוץ) בלי להתבלבל לקחתי את המברשת סומק והוספתי סומק ביד רחבה,עליתי לאוטו, אני נוסעת עם המשפחה לאירוע, מגיעים לאולם, אני יורדת מהאוטו כולי מאושרת, הרגשתי מושלמת והייתי ממש גאה באיך שנראיתי. ואזזזזז אחי שואל אותי: מה קרה לך בפנים?? קיבלת כוויה???
    מיותר לציין איך הרגשתי באותו רגע…
    מאז כל פעם שאני מתאפרת אני נזהרת "לא לשרוף את עצמי".

    מאת: יעל |‏ 18 באוגוסט 2017 | 17:53
  • יצאתי לדייט ראשון עם בחור, בשנייה שראה אותי אמר :״לא ידעתי שאני יוצא עם ליצנית״ בגלל שהייתי עם צלליות ואיפור מלא וישר אחר כך אמר ״קצת הגזמת באיפור לא? נראה קצת דראג קווין״ אחרי התגובה. הזאת הזזתי את הרגליים שלי הביתה

    מאת: עמית תמאם |‏ 18 באוגוסט 2017 | 17:49
  • בוקר אחד, נשאר לי זמן מכובד להתארגנות..וכנראה שקצת הגזמתי עם האיפור..וכך הלכתי לעבודה..כשהגעתי, מישהי אמרה לי ליד כולם: מה זה? את מאופרת כאילו את ביונסה בהופעה!
    הכי מביך..אבל היי..מי לא אוהב את המלכה האם ביונסה..?

    מאת: רות |‏ 18 באוגוסט 2017 | 17:38
  • לפני חודש הלכתי לאירוע כולי מאופרת וידיד שלי החליט להריץ עליי בדיחה ובלי ששמתי לב העביר לי אצבע על הפרצוץ והאיפור נמרח שם… עד שהבנתי על מה כולם מסתכלים, מישהי אמרה לי "תלמדי להתאפר או שלא תצאי מהבית" ולא הבנתי מה החא רוצה ממני.

    מאת: דליה יוגב |‏ 18 באוגוסט 2017 | 17:32
  • שאני נראית עם סנטר כפול

    מאת: רעות |‏ 18 באוגוסט 2017 | 17:23
  • לפני 3 שנים התחתנתי וכחודש לפני מועד החתונה סגרתי על איפור ניסיון אצל מי שהיתה אמורה לאפר אותי ביום החתונה שלי…בזמן איפור הניסיון ביני לבין המאפרת לא היתה שום כימיה ואיך לומר זאת בעדינות…הדבר ניכר גם בעבודת האיפור שכן, עם האיפור הזה השתתפתי בחתונת גיסי והתגובות היו צוננות עד קפואות להלן מקבץ בסדר עולה מן הקל אל הכבד: האיפור שלך עשוי מידי, דודתי , והגרוע מכל : פורימי מידי . מיותר לציין שאחרי תגובות כאלה ויתרתי על שרותיה של הגברת מאפרת ובחרתי באחרת….

    מאת: חני |‏ 18 באוגוסט 2017 | 17:16
  • גם בתור מדאגית אני ממשיכה להתאפר מדי יום גם בזמן אימונים אז יום אחד סיימתי אימון וכמו תמיד המייקאפ לא החזיק והתחיל להיות לא אחיד וכשהמפקד בסיס בא להתאמן הוא היה חייב לציין בפני כולם שהעור שלי מתקלף

    מאת: רדה פרלרוייזן |‏ 18 באוגוסט 2017 | 17:12
  • הדבר הכי מעליב שאמרו לי על איפור זה האם התאפרתי בטמבור בחושך זה היה ממש מעליב ומאז אני מתאפרת מאוד עדין ואני נורא אשמח לזכות:)

    מאת: הדר גבאי |‏ 18 באוגוסט 2017 | 16:21
  • אני לא מרבה להתאפר ועד שאני שמה משהו כולם צוחקים עליי וכמובן שכל פעם משהו אחר משתבש. הכי מעליבה שקיבלתי הייתה שעדיף לי בכלל לא להתאפר כי חבל על הזמן שלי…

    מאת: אורטל |‏ 18 באוגוסט 2017 | 16:19
  • אז ככה…לעבודה אני אף פעם לא מתאפרת, וגם השיער שלי תמיד אסוף, יש שיאמרו קצת מוזנחת :) אבל כשאני יוצאת אני תמיד מתוקתקת. פעם הייתי באירוע של חברה מהעבודה והייתי מאופרת ומפונפנת , האיפור היה בולט מאוד ומאוד טרנדי עם אודם מאט גס בצבע דובדבן. למחרת אחת הנשים מהעבודה שהיו איתי באירוע אמרה לי : תשמעי, מרוב שהיית יפה! לא זיהיתי אותך!!!! אז אתן בטח אומרות לעצמכן עכשיו נו מה את רוצה היא החמיאה לך, מה הבעיה! אז זהו שאם תחשבו על זה לעומק, זאת ממש לא הייתה מחמאה. שלא מזהים אותי כשאני עם איפור, כנראה שהיא חושבת שאני ממש מכוערת בלי. בכל אופן ממש ממש נפגעתי ממנה, דפקתי עליה צעקה שזאת ממש ממש לא מחמאה מה שהיא אמרה כרגע.ואם אני אזכה זה יהיה בהחלט פצויי על מה שהיא אמרה לי אולי אסלח לה לשם שינוי ;)

    מאת: טופז |‏ 18 באוגוסט 2017 | 16:12
  • אמרו לי שאני נראית כמו זונה

    מאת: נגב |‏ 18 באוגוסט 2017 | 16:07
  • איפור אף פעם לא היה הצד החזק שלי .
    סיפור שלא אשכח
    לפני כארבע שנים יצאתי עם חברות ובתור נערה מתלהבת שמתי מלא איפור אודם אדום כתום , עיפרון כחול בעיניים , מסקרה, צללית , סומק חזק, בלי הרבה חשיבה וטעם , ילדה שמתלהבת מהאיפור של אמא .
    בתור בכניסה ראיתי גבר חתיך שנועץ בי מבטים.
    המשכנו לחכות בתור והוא ממשיך לנעוץ בי מבטים .
    נכנסנו למקום , ביליתי עם החברות כל הערב ולא הפסקתי לחשוב על הבחור מהכניסה .
    לקראת סוף הערב הוא ניגש אליי , שאל מה שמי
    ואמר ״את מאוד יפה , באמת אבל אני חייב לשאול מי איפר אותך ככה ? היה עדיף שלא תתאפרי .. האיפור הפך אותך לליצנית ״
    הוא גם לקח את המספר , יצאנו לדייט ולדייט כמובן שביקשתי מאחותי שתאפר אותי בקטנה . הדייט היה מוצלח והוא לא הפסיק להחמיא לי על האיפור .
    במשך שנתיים היינו ממשיכים לצחוק על המשפט פתיחה שהוא אמר לי שלעולם לא אשכח אותו .

    מאת: שיר אייזיק |‏ 18 באוגוסט 2017 | 15:40
  • שמתי מיק אפ בהיר ממש לבן
    ובעלי ראה אותי ואמר שני דומה לגופה
    ממש רוח רפאים
    מיד הורדתי אותו מעל פניי ונעלבתי

    מאת: מילכה |‏ 18 באוגוסט 2017 | 15:33
  • אני וחבר שלי בדיוק חזרנו אחרי פרידה קשה של כמה חודשים וליציאה ראשונה עם חברים שלו אחרי הפרידה הוא הזמין אותי לחתונה של חבר טוב שחו.. כמובן שרתיתי להראות כמה שיותר טוב וקניתי שמלה ורודה וסקסית רק שהחתונה הייתה ישר אחרי החורף ואני הייתי לבנה כמו סיד.. אז הלכתי לעשות שיזוף בהתזנה וקניתי ברונזר ואיפור משזף כדי להתאים לשמלה ושאני לא אראה בה חיוורת.. הייתי בטוחה שאני נראית מעולה כמו אלה שזופה.. אבל כשהגעתי לשם כולם פשוט היו בהלם מכמה שאני כתומה וכל כך בלטתי ליד כולם שלבשו שחור.. הכי מביך בעולם

    מאת: אביב |‏ 18 באוגוסט 2017 | 15:31
  • כשהייתי בתיכון,בת דודה שלי איפרה אותי "בכבדות" לחתונה של בת דודה אחרת שלנו. זאת הייתה הפעם הראשונה שהתאפרתי ככה. כשהגעתי לחתונה, הדודות שלי (כולל האמא של הכלה) נבהלו ואמרו שאני נראית כמו ליצן. הן לקחו אותי לשרותים ושטפו לי את הפנים. ומאז שהבן הצעיר שלי אמר לי שאני נראית מפחיד כשאני צובעת את הגבות, אני הפסקתי לצבוע אותן (או שצובעת רק קצת ממש בעדינות). אחותי, לעומת זאת, תמיד אומרת שאין לי בכלל גבות. כדי שלאף אחד מהם לא יהיה מה לומר, אני מטפחת פוני ארוך שמסתיר את הגבות.

    מאת: תמי |‏ 18 באוגוסט 2017 | 15:30
  • בשבת הראשונה שהגעתי למשפחה של בעלי הסבתא היתה גם ולכבוד המפגש התאפרתי עדין פשוט ויפה וברגע שאני נכנסת לבית הסבתא מקבלת את פני עם המשפט הזה: "איזו שמלה מכוערת והאיפור בכלל לא יפה ונועז מידי"

    מאת: תמר פוז |‏ 18 באוגוסט 2017 | 15:05
  • טוב זה קצת מביך…
    זה היה לפני שנה בערך אז פחות השתפשפתי באיפור עיניים ועבודה על טשטוש ומעברים בין צבעים נכונים… קראתי שצבע סגול בצללית מחמיא לעיניים ירוקות אז הלכתי לכיוון הזה בעיניים,
    הייתי בטוחה בעצמי ובלוק הסופר מחמיא שיצרתי לעצמי (כי לזרוק 50 גוונים של סגול על העין בטשטוש "מקצועי ביותר" זה ה-דבר!) והלכתי בהתלהבות להראות לאמא שלי את הכישרון שיש לה בבית.
    אמא שלי כמובן הזדעזעה אבל הדבר הכי מעליב היה שהיא אמרה לי " מה זה הפנס בעין שעשית לעצמך? נראה שנתנו לך בוקס בעין" ומה שהפך את זה לכואב אז היה שהייתי בטוחה שהתאפרתי כמו מינימום ביוטי גורו.. אני לא אשכח שבהתחלה חשבתי שהיא מקנאה בי (מודעות עצמית מישהו??) אבל ככל שהבנתי יותר באיפור קלטתי כמה גרועה הייתי אז…היום אני מקבלת מלא מחמאות על האיפור ולא רק מעצמי=)

    מאת: נועה |‏ 18 באוגוסט 2017 | 14:37
  • אי שם בניינטיז, גלוס שקוף היה דבר מאוד אופנתי. כילדה לא ידעתי מתי שמתי מספיק מהאיפור, ולמען האמת שום דבר לא הרגיש לי מספיק. אם התקלף לי קצת הלק הייתי דופקת עוד שכבה על כל הציפורניים, עד כדי כך ששכבות הלק פשוט נשרו באמבטיה. לקראת איזו מסיבת יום הולדת שמתי קצת גלוס על השפתיים. משהו לא היה נראה לי מספיק נוצץ, או שסתם בדקתי את עתידי כמוכרת בסופר פארם, פשוט שמתי עוד ועוד גלוס שקוף.
    אחותי באה אלי ואמרה לי: זה נראה כאילו ירקו לך על השפתיים.
    טיפת גלוס לא נגעה בשפתיי מאז. עד היום.

    מאת: ליאור |‏ 18 באוגוסט 2017 | 14:15
  • לפני שנתיים היתה הפעם הראשונה ששמתי איילינר.במשך שעה עשיתי נסיונות .בסוף שמתי בעזרת שבלונה.צילמתי והעלתי לפרופיל.חח ממש פחדתי מתגובות.ואכן הגיעה תגובה ממישהו שדיי התחשבתי בדעות שלו.ואמר לי שזה מממשש עקום ולא יפה.רציתי לבכות חחחחח.קיצור לא דיברתי איתו שבוע.גברים צריכים ליהיות יותר עדינים

    מאת: גל רם |‏ 18 באוגוסט 2017 | 14:13
  • בלי כוונה וממש בטעות, בזמן הבר מצווה של אח שלי היה לי מבחן באוניברסיטה.
    לא אידיאלי בשום צורה, אבל אמרתי, יאלה, לא נורא, אני אתאפר ואתארגן מראש, אבוא למבחן, אסיים אותו מהר וישר ואסע למה שאספיק מהבר מצווה.
    אז התארגנתי והתאפרתי ויצאתי למבחן בפול גלאם.
    החבר'ה באוניברסיטה אף פעם לא ראו אותי ככה, אבל החברות התלהבו ופירגנו, והחוסר ביטחון שהרגשתי להגיע ככה למבחן כמעט ולא הורגש.
    עד שפתאום, ממש כמה דקות לפני המבחן, ראתה אותי מישהי שאני והיא זה פחות. היא הסתכלה עלי ופערה עיניים, ואז במבט מזלזל היא אמרה: " לא קצת הגזמת???"
    לא ידעתי איך להגיב לה, ולמרות שבתוכי צעקתי "לא! וזה לא עניינך עם כן!" בפועל מלמלתי משהו בשקט וחיכיתי שהיא תעזוב אותי. ישבתי בכיסא וניסיתי להרגיע את עצמי כדי שאוכל להתרכז במבחן ולהצליח בו. אמרתי לעצמי – תתעלמי ממנה, זה לא שווה את זה. בסוף סיימתי את המבחן, נסעתי מהר לבר מצווה של אחי, ושם היה לי ערב מדהים עם האיפור ה"מוגזם" שלי.

    מאת: אילה |‏ 18 באוגוסט 2017 | 14:01
  • את נראית כמו ברבי . התאפרת כמו ליצן

    מאת: יעל ירחי |‏ 18 באוגוסט 2017 | 13:36
  • לפני החתונה של אחי, הלכתי למאפרת, שמסתבר שמאפרת קצת פחות עדין ממה שאני רגילה.. היא החליטה לעשות לי גוון שזוף, שלא מתאים בכלל לצבע עור שלי, ואני בתמימותי האמנתי לה כשאמרה שעד האירוע בערב- זה יתבהר קצת וייראה יותר נורמלי.
    רוב התגובות שקיבלתי היו בסגנון של 'וואו לא מזהים אותך!' 'מי את ומה עשית לטל' ועוד דברים בסגנון..
    אבל התגובה שקיבלתי מאחי (שהתחתן באותו ערב) הייתה- 'וואו, אחותי, את נראית כמו תפוז!'

    מאת: טל קריגמן |‏ 18 באוגוסט 2017 | 13:03
  • מכיוון שאני סובלת מפיגמנטציה, אני נאלצת ללכת עם מייקאפ גם בשעות היום, וכן, גם בקיץ.
    אולי השילוב השנוא עליי. לפני שנתיים חברה שלי הלכה להסתפר ובאתי לארח לה חברה. כשנכנסתי פנימה, הספר שלא מכיר אותי ואני לא אותו, ניגש אליי והתחיל למרוח לי את המייקאפ שהיה לי על הפנים שכנראה לא מרחתי כמו שצריך: ״הנה, ככה, את רואה? למרוח באופן שווה על כל הפנים״. כמובן שכל יושבי המספרה נעצו בנו מבטים, זה היה מביך כל כך ורציתי לקבור את עצמי. מאז אני לא יוצאת מהבית עד שבדקתי שהמייקאפ מרוח כמו שצריך בכל זווית ובכל אפשרויות התאורה הקיימות.

    מאת: עדי |‏ 18 באוגוסט 2017 | 12:09
  • התגובה הכי מעליבה שקיבלתי על האיפור שלי היא כשאמרו לי:" מה, שמת איפור? בכלל לא רואים".

    מאת: טלי |‏ 18 באוגוסט 2017 | 11:18
  • עבדתי אצל מישהי שחשבה שהיא מינימום מיס יוניברס (כשהיא לא קרובה..) ועל כל דבר היא הייתה צריכה להעיר וחשבה שהיא יותר יפה.
    באחד הימים הגעתי לעבודה והיא ישר אמרה לי וואו תקשיבי עדיף שלא תתאפרי בכלל!
    המייקאפ כהה לך מדי וזה נראה כמו מסיכה, האיילינר עקום, האודם לא יפה לך, ובקיצור את לא יודעת כלום!
    אני בחצי הלם חצי מבוכה אמרתי לה ש"תודה על המחמאות" אבל שאני יודעת להתאפר מצויין ושזה מצחיק שמעירה לי מישהי שלא מתאפרת בכלל ונראית כמו מנקה..
    היא נעלבה אומנם אבל לקחה את זה כמין סוג של תמריץ והחליטה שלמחרת אני אגיע אליה לסדנת איפור מה שכמובן מעולם לא קרה

    מאת: חני |‏ 18 באוגוסט 2017 | 10:53
  • הנני מאשרת שקראתי את התקנון והסכמתי על דבריו

    מאת: מור טיטו |‏ 18 באוגוסט 2017 | 10:45
  • לפני כמה שנים, כשהייתי צעירה יותר לא היה לי תקציב כדי לקנות מוצרים של חברות מובילות.. באותה תקופה הזמנתי שתי חברות לביתי, היינו צעירות, אז דיברנו על ענייני איפור ואיזה מותגים יש לנו.. הראתי להן את האיפור שיש לי וגם לא היה הרבה. שתי אודמים, גלוס ומסקרה. כאשר עזבתי את החברות לבד שמעתי אותן מדברות עלי וצוחקות על האיפור שלי. באותה תקופה נורא נעלבתי מהן וממש קנאתי בהן, שלהן יש מותגים שווים ומגוון רחב של מצורי איפור…. היום זה כבר היסטוריה :)

    מאת: מור טיטו |‏ 18 באוגוסט 2017 | 10:43
  • טוב אז יש תגובה אחת שממש זכורה לי זה היה האמת לא מזמן ,
    יש איזה מישו שהייתי דלוקה עליו הרבה זמן וגם כנראה שהוא היה בקטע שלי,קבענו לצאת בערב והראש שלי היה ככ מעופף ובלחץ של זמן אז כנראה שאיפרתי רק עיין אחת אבל בצורה מוגזמת כלומר צללית שחורה ונצנצים ,ואז ירדתי לאוטו שלו והוא צחק עלי שזה נראה כאילו יש לי פנס בעיין . הייתי הכי מובכת בעולם גם בגלל שלא הייתי מודעת איך נראתי ואז הסתכלתי על המראה והזדעזעתי עליתי בחזרה והורדתי את האיפור ושמתי רק מסקרה חחחחח וחוץ מזה נהננו ממש ואנחנו עדיין ביחד

    מאת: יהב טננבאום |‏ 18 באוגוסט 2017 | 10:24
  • הסיפור על התגובה המעליבה היותר שקיבלתי על האיפור שלי נכנס בקלות לעשריה הפותחת של הרגעים המביכים בחיי. זה התחיל במסיבת הרווקות שאירגנתי לאחותי. המסיבה הייתה מושלמת, וילה אלגנטית מרוהטת בלבן עם בריכה ענקית וגינה מדהימה. על הבידור במסיבה הייתה אחראית מאפרת שהדגימה כל מיני טכניקות ובגלל שאחותי לא רצתה שהאיפור ינוסה עליה, נהייתי אני שפן הניסיונות..
    המסיבה עברה בהצלחה וחשבתי שצלחתי את תפקידי כמלווה..
    בחתונה אחותי ובעלה הראו מצגת עם תמונות שלהם יחד מחופשות וההכנות לחתונה ובין היתר היו גם תמונות ממסיבת הרווקות. מאוחר יותר אימו של החתן ניגשה אליי ושאלה אם התחפשתי לדראג קווין במסיבה, היא אמרה זאת בצחוק וברוח טובה אבל נעלבתי קשות, ועד היום כל פעם שאני נזכרת במסיבה הזו או בחתונה אני נזכרת במילים שלה ונחרדת מחדש.
    mayagoy@post.bgu.ac.il

    מאת: מאיה |‏ 18 באוגוסט 2017 | 10:22
  • התגובה שנורא העליבה אותי שאמרו לי "מזה מסכה שמת על הפנים שלך?

    מאת: יעל גלזר |‏ 18 באוגוסט 2017 | 10:05
  • חברה אמרה לי לא לשים אודם אדום כי השפתיים שלי לא מוגדרות

    מאת: עינת ליבשיץ |‏ 18 באוגוסט 2017 | 09:33
  • הייתי נערה בבית ספר בכיתה י"ב, היה לי אקנה באותה תקופה ולכן הייתי מתאפרת איפור מלא מייק אפ+פודרה+מסקרה+סומק כל יום כשהייתי מגיעה לתיכון.
    אף אחד לא היה בדיוק מעיר לי על האיפור עד שיום אחד חברה שלי בדרך חזרה הביתה שאלה אותי למה אני שמה רק מסקרה ולא שמה מייק אפ להסתיר את האקנה והתחילה להמליץ לי על כל מיני תכשירי קוסמטיקה
    קצת התביישתי מיכיוון שהייתי מתאפרת כל יום שעות לפני שהייתי הולכת לבית ספר, אז פשוט עניתי לה שאני אוהבת את המראה הטבעי.
    חזרתי הביתה ולא הבנתי מה אני עושה לא נכון ובאותו היום הלכתי לקנות מייק אפ חדש שהתברר כטעות והוא היה בהיר מידי וניראתי חיוורת אז לא השתמשתי בו.
    אז העדפתי להישאר במראה ה"טבעי" ולא במראה ה"ערפדי".

    מאת: כריסטינה |‏ 18 באוגוסט 2017 | 09:27
  • אני בחורה מאוד בהירה ומאוד לבנה, וקניתי מייק אפ אבקה מאוד בהיר כדי לנקות קצת את העור מכל האדמומיות. התאפרתי לצאת והבן זוג הסתכל ואמר שאני נראת כמו רוח :(

    מאת: דנה ולטר |‏ 18 באוגוסט 2017 | 09:01
  • לפני כמה שנים , יצאתי עם חברות לקפה ופגשתי חברה נוספת שלא ראיתי כמה שנים
    אותה חברה שוחחה איתי מס דקות ובסיום השיחה שאלה אותי מדוע הפנים שלי כל כך חיוורות ומלאות כתמים.
    לצערי בזמנו לא השתמשתי במייקאפ שכיסה את הכתמים בפני ובנוסף כנראה שבחרתי צבע בהיר מדיי
    הרגשתי כל כך לא נוח שכל מה שרציתי לעשות זה לברוח הביתה.

    מאת: לינור |‏ 18 באוגוסט 2017 | 08:44
  • "זה הגוון של האודם שלך או שפשוט יש לך יובש?" :/

    מאת: ג'ן |‏ 18 באוגוסט 2017 | 04:36
  • אני נוטה להתאפר בצורה מכסה, לווא דווקא ראוותנית. ערב אחד נפגשתי לראשונה עם אמו של בן זוגי בארוחת ערב משותפת. לאירוע הגעתי לבושה בלבוש היפה ביותר שלי, שמלת ערב חלקה וצנועה. התאפרתי בצורה מאד נורמטיבית עבורי ליציאה. אך לצערי, במהלך הפגישה הבחנתי בעוקצניות שלה והביקורתיות הרבה שלה. ככה קרה שהיא הציעה לי בהתנחמדות מזויפת שכזו שהאודם שלי ״זועק לתשומת לב״. כמובן שמייד נכנסתי בתוכי והייתי מוכת הלם, החבר לא יצא להגנתי וברור שהמערכת יחסים הזו לא האריכה ימים.

    מאת: תמר |‏ 18 באוגוסט 2017 | 03:10
  • המחמאה הכי מעליבה שקיבלתי בחיים …. כל פעם שאני עושה את הגבות שלי אני שוב מתעצבנת…. פעם במסיבה דוד שלי אמר לי שהגבות שלי משולשות כאלה…דומות לשל סבתא שלי…. לסבתא שלי יש גבות מקעקוע…

    מאת: תמר |‏ 17 באוגוסט 2017 | 23:19