שברה את האינטרנט: פריימארק מוכרת תיק דמוי גוצ'י ב-42 שקלים

זו לא הפעם הראשונה שהרשת הבריטית המצליחה מציעה ללקוחותיה העתקים מפתים וזולים להחריד לעיצובים הפופולריים של בתי האופנה הגדולים, אבל כזה הבדל עוד לא ראינו – במקום לשלם 26,970 שקלים לתיק מעור נחש של גוצ'י, קבלו את הגרסה הטבעונית של פריימארק שתחזיר לכם עודף מ-50. נתראה בטיסה הקרובה ללונדון

מאת  | ‏ 26 נובמבר 2017

התיק המדובר של פריימארק. העתקה גסה (צילום: PRIMARK)

התיק המדובר של פריימארק. העתקה גסה (צילום: PRIMARK)

לפני שהם מזמינים כרטיסים לחו”ל, ישראלים רבים בודקים שהלוקיישן לחופשה כולל סניף אחד לפחות של רשת פריימארק, שם יעבירו כמה שעות טובות של שופינג רציני, שלא לומר היסטרי ומשתלם.

הרשת עושה קופי-פייסט חסר בושה לפריטים פופולריים, אבל גם לכאלה שמופיעים על המסלולים. מי שיצליחו להגיע מספיק מהר לסניפי הרשת ימצאו בה חיקוי מרשים להפליא לתיק "דיוניסוס" של גוצ'י, אחד מרבי המכר הגדולים של בית האופנה האיטלקי בשנים האחרונות.

התיק של גוצ'י. יעלה לכן 26,970 שקלים. נו ביג דיל (צילום: גוצ'י)

התיק של גוצ'י. יעלה לכן 26,970 שקלים. נו ביג דיל (צילום: גוצ'י)

התיק המקורי של גוצ'י ממנו הגיעה ה"השראה" לעיצוב של פריימארק מגיע בכמה ורסיות, ומחירו נע בין 8,761 שקלים לגודל הבינוני ועד 26,970 שקלים לגדול. הגרסה של פריימארק, לעומת זאת, עולה 42 שקלים בלבד.

אמנם התיק המקורי עשוי נחש וכתובות עליו המילים "עיוור מאהבה" והתיק של פריימארק טבעוני לגמרי ונרשם עליו מסר שונה: "אהבה ושנאה", אבל האפקט דומה, אין מה לומר, כולל את פרט הנזם הכסוף מקדימה, וההבדלים מטשטשים להם בעיקר כשמסתכלים על הפער במחיר.

 

A post shared by Gucci (@gucci) on

זוהי לא הפעם הראשונה החודש שפריימארק מיירטים אל הקרקע פריט מעצבים יוקרתי. מגפיים שהוציאו בהשראת מגפוני זהב פופולריים של איב סאן לורן נמכרים ב-65 שקלים, לעומת המקור היוקרתי שעולה 3,204 שקלים.

זהו גם לא החיקוי הראשון של גוצ'י. בינואר האחרון יצאו בפריימארק עם נעליים עם רקמה סגולה שהן חיקוי מרשים במיוחד של הלואפרס הפרחוניות של הלייבל. מחירן 37 שקל, לעומת המקוריות שעולים 2,442 שקלים.

בפעם הקודמת שפריימארק (משמאל) העתיקו את גוצ'י (צילום: GUCCI, PRIMARK)

בפעם הקודמת שפריימארק (משמאל) העתיקו את גוצ'י (צילום: GUCCI, PRIMARK)

כאמור, גם הפעם הקונים מיד השתוללו, בחנות וברשתות החברתיות, והפיצו את הבשורה עוד ועוד. "חייבת את התיק הזה וחייבת אותו עכשיו!" כתבה שופוהוליקית בטוויטר, בעוד שאחרת כתבה: "גוצ'י ב-9 פאונד? כן, בבקשה!".

ניכר שיש צמא אדיר לחיקויים מסוג זה ושרוב הקונים לא באמת חשים את הצורך באותנטיות של הפריט, אלא מבקשים להשתייך לרגע האופנתי שקורה עכשיו. על פי ההיענות, אין ספק בכלל שיהיו עוד ועוד חיקויים כאלה.

 

A post shared by Gucci (@gucci) on

השאירו תגובה