המניקור שלא ציפיתם לו: ציפורניים מלאות חצ'קונים

טרנד חדש ומטריד במיוחד צץ השבוע כשבלוגרית ביוטי בשם נטשה לי העלתה לרשתות ציפורניים הם מניקור שנראה בדיוק כמו חצ'קונים עסיסיים ומוגלתיים. מעבר למראה המלבב, יש גם אפשרות לחוות את חדוות הפיצוץ שלהם כשבמקום מוגלה יוצא קרם ידיים בריח בננות. מה ששמעתם

מאת  | ‏ 1 נובמבר 2017

מדובר על ציפורניים וחצ'קונים (צילום מסך יוטיוב)

מדובר על ציפורניים וחצ'קונים (צילום מסך יוטיוב)

טרנדים באים, טרנדים הולכים, ובנסיון ליצור את הסנסציה הבאה יש תמיד עניין של ניסוי וטעייה. ההמצאה החדשה שלוקחת את הרשת בסערה, ובעוויתות של גועל ובחילה, מעניקה את חוויית פיצוץ החצ׳קונים האולטימטיבית, בלי לפגוע בעור.

בלוגרית ביוטי פופולרית בשם נטשה לי היא האחראית על היצירה המבחילה שלפנינו, שהומצאה במיוחד לכבוד האלווין. הציפורניים החגיגיות לא רק נראות כאילו צמחו עליהן חצ׳קונים עסיסיים ומוגלתיים, הן מאפשרות לחובבי הז׳אנר חוויה מענגת ומספקת של פיצוץ, הכוללת חומר לבן המתפרץ כמו מתוך הר געש.

 

A post shared by Natasha Lee (@natashaleeblogger) on

כמה שזה דוחה, ככה זה מרתק, ואי אפשר שלא להתפעל מהעבודה ומהמקוריות שמאחורי היצירה. לי היא אמנית ציפורניים מוכשרת, שעלתה לתהילה בעבר לאחר שיצרה ציפורני ספינר, כשהטרנד היה בשיאו, עם ספינרים זעירים שאפשר ממש לסובב.

״ראיתי סרטונים של פיצוץ חצ׳קונים אמיתיים, ואז הגיעו עוגות פיצוץ חצ׳קונים״, מספרת לי על ההשראה ליצירה האחרונה והויראלית שלה, שכיכבה בחג ההאלווין הזה בכל אמצעי התקשורת העולמיים. ״חשבתי: בואו נעשה את זה עד הסוף וניצור ציפורני חצ׳קונים מתפוצצים״. תשמחו לשמוע שהמוגלה הלבנה היא ממש לא מוגלה אלא קרם ידיים נעים בריח בננה.

 

A post shared by Natasha Lee (@natashaleeblogger) on

על מנת ליצור את הלוק הריאליסטי צבעה לי את הציפורניים בבסיס ניוד, כדי לדמות צבע עור, ואז יצרה עם ג׳ל מיוחד גבעות ומילאה אותן בקרם. היא אטמה את הגבעה מלמעלה בשכבה דקיקה של ג׳ל, ואחרי ייבוש וצביעה חיצונית ריאליסטית ומרשימה בעזרת מכחולים דקים, אפשר היה לגשת למלאכת הפיצוץ.

בסרטון ניתן ללמוד בדיוק איך להגיע למראה הריאליסטי ולשלוט בקרם שלא יתפוצץ לפני הזמן. ״אפשר להריח את ניחוח הבננה הנפלא כשהחצ׳קון מתפוצץ״, אומרת לי בסוף הסרטון המרתק. ״וגם: לא צריך יותר לשים קרם ידיים בתיק, אפשר פשוט לשאת איתו איתכם על הציפורניים״. זהו, ניצחת. מכרת לנו את הלוק.

 

A post shared by Natasha Lee (@natashaleeblogger) on

השאירו תגובה