המסקרה שתעיף לכם את הריסים ותרד בקלות

הגיע הזמן לעבור למסקרת tubing שמצפה את הריסים אחד אחד במעין צינוריות קטנות, נצמדת לריסים ולא זזה מהם. בסוף היום, שכבר תרצו להוריד אותה, היא פשוט תחליק לכם מהעיניים בקלות עם קצת מים חמים וזה והכל. כל הפרטים על המסקרה שתשנה את כל מה שידעתם על מסקרות

מאת  | ‏ 29 אוקטובר 2017

לא ברור איך לא השתמשנו בזה עד היום (צילום: מתוך האתר הרשמי)

לא ברור איך לא השתמשנו בזה עד היום (צילום: מתוך האתר הרשמי)

העולם נחלק לשניים – אלה שכל מסקרה נראית עליהן מושלם ומחזיקה מעמד עד סוף היום, ואלה שלא מפסיקות להילחם בתופעת ״עיני הפנדה״, אותם עיגולים שחורים שמקשטים את העפעפיים לא משנה איזו מסקרה מרחתן.

יכולות להיות לכך כמה סיבות, ובהתאם, גם טכניקות שיכולות לפתור את הבעיה. אם יש לכן ריסים ארוכים במיוחד או צורת עין בה הריסים נוגעים בעפעפיים, נסו למרוח את המסקרה מבלי להגיע לקצוות הריסים. במידה ויש לכן עפעפיים שומניים במיוחד, השמנים מפרקים את המסקרה במהלך היום ולכן היא נמרחת. את זה תוכלו לנסות ולפתור על ידי שימוש בפריימר לעפעפיים – גם על העפעף התחתון – וכמובן להשתמש במסקרה שעמידה במים.

עוברים למסקרת tubing (צילום: מתוך האתר הרשמי)

עוברים למסקרת tubing (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אבל מסקרה עמידה במים, מלבד העובדה שהיא דורשת מסיר איפור מיוחד וההסרה שלה היא תהליך אגרסיבי, לא מאוד בריא לעור ולא מהנה במיוחד, פשוט לא עובדת עבור כולן. יש מי מאיתנו שנאבקות עם מסקרה נמרחת גם כשמדובר במשובחות והעמידות ביותר.

הפתרון? הגיע הזמן לעבור למסקרת tubing. לא מדובר בהמצאה חדשה והטכנולוגיה הזאת מסתובבת בעולם כבר קרוב לעשור, רק שמשום מה היא לא מאוד מדוברת, בעיקר לא בארצנו הקטנטונת. מדובר במסקרה שמצפה את הריסים אחד אחד במעין צינוריות קטנות (ומשם שמה), נצמדת לריסים ולא זזה מהם. בגלל המבנה המיוחד שלה, גם במידה והיא נמרחת היא לא מכתימה את העור אלא מתפוררת. אם זה קורה, ממש קל פשוט להעיף מהעין את הפירור הסורר. הבונוס – ההסרה שלה פשוטה יותר מכל מסקרה אחרת. תשכחו ממסירי איפור קשוחים שעלולים לייבש את העור העדין של העיניים. מסקרת ה-tubing תחליק מהריסים שלכן בקלות מדהימה עם כמה שפשופים קלים של מים חמים בסוף היום. זה הכל.

טכנולוגיה שכבר רצה כמה שנים אבל לא מאד מכירים אותה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

טכנולוגיה שכבר רצה כמה שנים אבל לא מאד מכירים אותה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אין המון מסקרות כאלה בשוק, וכדאי לקחת בחשבון שרובן לא בונות ווליום מדהים, כך שאם זו ההעדפה שלכן יתכן ותתאכזבו. יחד עם זאת, אם אתן סובלות מתופעת המסקרה הנמרחת, סביר שתאמצו בחום את המסקרה שתשאיר אתכן ללא עיגולים שחורים מתחת לעיניים, גם אם התוצאה שלה לא דרמטית במיוחד.

איפה תרכשו את הקסם הזה? הנה חמש אופציות:
1. המסקרה של blinc, המותג שמיוחסת לו המצאת הטכנולוגיה, 95 ש״ח.
2. דאבל וור, הגרסה של אסתי לאודר שתוכלו לרכוש בארץ, 120 ש״ח.
3. הבחירה שלנו – מסקרה מעגלת ריסים של טריש מקאבוי, 111 ש״ח.
4. האופציה הנוחה לכיס של לוריאל, שכוללת פריימר ומסקרה במוצר אחד, 55 ש״ח.
5. פייברוויג, המסקרה המועדפת על נשות יפן, 83 ש״ח.

לא באמת צריך מסיר איפור, יורדת גם עם קצת מים חמים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

לא באמת צריך מסיר איפור, יורדת גם עם קצת מים חמים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

 

השאירו תגובה