תתחדשו: מניקור קולור בלוק לתחילת האביב

שנייה לפני ליל הסדר רקחנו עבורכם את המניקור האביבי האולטימטיבי: בהיר, אמנותי וחדשני. ככה עושים אותו

מאת  | ‏ 31 מרץ 2015
הציפורניים שלכן לחג (צילום: גולדי פורמן)

הציפורניים שלכן לחג (צילום: גולדי פורמן)

הימים הם ימי התחדשות נעימים. החורף חלף לו ועם עזיבתו הגיע משב רוח נעים ומרענן המזכיר לנו כי יולי-אוגוסט עוד רחוקים. עכשיו זה הזמן להתמקד באוויר הצונן מלא השינויים החגיגיים שמביא פסח עמו. הסרת השכבות העליונות, המעבר לבדים נושמים ולצבעוניות בהירה יותר הם חלק מטוטאלוק מלא הדורש גם ציפורניים שמוכנות לאביב.

לכבוד ליל הסדר, לכבוד הטבילה הראשונה בים ולכבוד השמלה הלבנה החדשה לחג, קבלו מניקור קולור בלוק גיאומטרי מיוחד בצבעוניות קרירה ומתחדשת. סגול לילך, ירוק פורח ולבן טהור בשילוב נגיעות כחולות של שמי לילה כהים רגע לפני שעולה הבוקר. זה מעודן, אמנותי ופשוט להכנה.

מי שפחות בעניין DIY והייתה רוצה שמניקוריסטית תכין לה את המניקור ההורס הזה, אז כדאי לדעת כי ב-26 במרץ נפתח בדיוטי פרי "ג'יימס ריצ'רדסון" נייל-בר ייחודי לחודש אחד בלבד. כל מי שתרכוש שני לקים של "Essie" ב-9.90 דולר תוכל לקבל בחינם מריחת לק בעיצוב ייחודי על ידי מניקוריסטית. לפרטים נוספים הקליקו כאן.

וככה עושים את זה:

חומרי עבודה:

מה שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)

מה שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)

שלב 1: (Base Coat): נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן (אני השתמשתי ב- Essie – First Base Base Coat).

שלב 2: צבע בסיס: נמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע לבן צחור. (אני השתמשתי בלק לבן של אססי – Essie – Blanc). נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.

שלב 3: יצירת התבנית: נגזור רצועות של סלוטייפ דק ונניח על כל ציפורן רצועה אחת באופן מאוזן (מבסיס הציפורן ועד לקצה). לאחר מכן נניח רצועה נוספת על חצי אחד של הציפורן, באופן מאונך ובמרכזה.

שלב 4: מילוי התבנית
א. נתחיל בחצי הראשון של הציפורן ונצבע אותו בלק בצבע מנטה מרענן. (אני השתמשתי בירוק מנטה של אססי – Essie – Mint Candy Apple).
ב. נמלא את הקובייה הקרובה לבסיס הציפורן בלק בצבע כחול אפרפר כהה ועשיר. (אני השתמשתי בצבע כחול של אססי – Essie – Bobbing for Baubles).
ג. נמלא את הקובייה האחרונה והקרובה לבסיס הציפורן בלק בצבע סגול לילך אביבי.(אני השתמשתי בסגול לילך של אססי – Essie – Lilacism).נמתין מעט לייבוש הצבעים.
ד. נסיר את רצועות הסלוטייפ במהירות ובניגוד לכיוון מריחת הלק.

שלב 5: מייבש לק: נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לק על הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן. (אני השתמשתי במייבש הלק המהיר של אססי – Essie – Good to Go).

כל השלבים (צילום: גולדי פורמן)

כל השלבים (צילום: גולדי פורמן)

טה דה! (צילום: גולדי פורמן)

טה דה! (צילום: גולדי פורמן)

>> לבלוג של גולדי פורמן

הכתבה בשיתוף דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון

השאירו תגובה