גרסת הציפורניים: מניקור בהשראת 50 גוונים של אפור

לכבוד צאת הגרסה הקולנועית של הסרט המדובר של השנה, הכנו מניקור אפרורי וזוהר המעניק את מלוא הבמה לאחד הצבעים הכי פחות מוערכים על הסקאלה. ככה עושים את זה, שלב אחר שלב

מאת  | ‏ 6 ינואר 2015
כריסטיאן גריי מאשר. מניקור בהשראת 50 גוונים של אפור (צילום: גולדי פורמן)

כריסטיאן גריי מאשר. מניקור בהשראת 50 גוונים של אפור (צילום: גולדי פורמן)

"50 גוונים של אפור" אותה סדרת ספרים פרובוקטיבית שסחפה את העולם לא מפסיקה להיות מדוברת. הסרט החדש שעומד לצאת בקרוב רק ממשיך את הבאזז התקשורתי, כאשר לנו הוא בעיקר מזכיר את העובדה כי אפור הוא אחד הצבעים הכי מוצלחים מבחינה אופנתית.

האפור הוא מתוחכם, אלגנטי וסקסי (כמו מיסטר כריסטיאן גריי) ומתאים בדיוק לעונת החורף, שרק מבקשת לוק מונוכרומטי, מעודן ומדויק. אז שלפו ציפורניים ליידיז, הלק מוכן לקבל אתכן כעת.

אפרורי ונוצץ (צילום: גולדי פורמן)

אפרורי ונוצץ (צילום: גולדי פורמן)

חומרי עבודה:

חומרי העבודה (צילום: גולדי פורמן)

חומרי העבודה (צילום: גולדי פורמן)

שלב 1 (Base Coat): נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן. אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat.

שלב 2: צבע בסיס: נמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע כסף מבריק. אני השתמשתי בלק כסוף ונוצץ מקולקציית "50 גוונים של אפור" של My Silk Tie – OPI.

נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.

שלב 3: מחוך: נגזור 4 רצועות סלוטייפ דק לכל ציפורן. נתחיל בהנחת זוג סלוטייפים בצורת X על החלק החיצוני ביותר של הציפורן, ונמשיך עם זוג נוסף של סלוטייפים בצורת X על החלק הפנימי יותר של הציפורן, כפי שמופיע באיורים מטה.

טיפ: זיכרו את סדר הנחת רצועות הסלוטייפ. בהמשך תבינו מדוע.

שלב 4: מילוי התבנית: נמרח 2 שכבות של לק בצבע אפור קודר. אני השתמשתי בלק אפור עכבר קרמי מקולקציית "50 גוונים של אפור" של  OPI – Embrace the Grey.

שלב 5: הסרת הרצועות: נסיר את רצועות הסלוטייפ שהנחנו על הציפורניים.

שימו לב: הסירו את הרצועות באופן הפוך לסדר שבו הנחתן אותן. התחילו בהסרת הרצועה האחרונה שהנחתן ועד לראשונה.

שלב 6: מייבש לק (Top Coat): נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לק על הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן. אני השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat.

שלב אחר שלב (צילום: גולדי פורמן)

שלב אחר שלב (צילום: גולדי פורמן)

הציפורניים כבר מחכות לסרט

הציפורניים כבר מחכות לסרט

>> לבלוג של גולדי פורמן

לכבוד צאת הסרט, רשת אפריל יוצאת במבצע לרגל השקת קולקציית הלקים של O.P.I "חמישים גוונים של אפור": קנו לק מהקולקציה החדשה וקבלו כרטיס לסרט מתנה. פרטים נוספים בחנויות אפריל

השאירו תגובה