עשי זאת בעצמך: המניקור של קייטי פרי

מלכת הקאפקייקס והמניקור קייטי פרי מציגה בקליפ החדש שלה שני לוקים הורסים לציפורניים | גולדי פורמן מלמדת אתכן איך עושים זאת, שלב אחר שלב

מאת  | ‏ 4 מרץ 2014

לפני כשבועיים הושק הקליפ הרשמי לסינגל החדש של קייטי פרי – "Dark Horse", "סוס אפל" בתרגום פשוט. בקליפ פרי מופיעה כאינטרפרטציה המודרנית של קליאופטרה, מלכת מצרים. עם קארה בלונדיני ושפע אינסופי של תכשיטים, עושר של זהב, יהלומים ואבנים טובות, איפור מוקפד ועוצר נשימה. אבל יותר מכל, בלטה בקליפ תשומת הלב המיוחדת שהוענקה לעיצוב הציפורניים של המלכה המצרית.

הקליפ מציג את פרי בארבעה מראות ציפורניים המותאמות לרוח הראוותנית של הקליפ. בחרתי להדגים שניים מתוך העיצובים המופיעים בקליפ ולהראות כיצד, בכמה צעדים פשוטים, כל אחת יכולה להיות קליאופטרה מהסרטים.

חומרי עבודה לשני עיצובי הציפורניים:

| ציפורניים ממוסגרות |

קייטי פרי Vs המניקור שלנו. יצא בול במסגרת | גולדי פורמן

שלב 1 (Base Coat) – נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן (אני השתמשתי ב- Seche Clear Crystal Clear Base Coat).

שלב 2 – צבע בסיס: נמרח על הציפורניים שתי שכבות לק בצבע כחול שמיים בוהק – אני השתמשתי בכחול תכלת מרהיב של אססי – Essie – Shelter Island. נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.

שלב 3 – מסגור הציפורן: נטבול מכחול דק במיוחד בצבע לק שחור ובעדינות נמסגר את הציפורן.

טיפ: התחילי את המסגור בצדי הציפורן (צד ימין ושמאל – תמונה 3), באמצעות משיחת קווים ישרים ולאחר מכן חברי את שניהם (למעלה ולמטה, תמונות 4 ו-5 בהתאמה) באמצעות משיכה של חצי עיגול. אני השתמשתי במברשת עיצוב ציפורניים דקה שקניתי במספר שקלים ב-ebay ובלק שחור של אססי Essie – Licorice.

שלב 4 – מייבש לק (Top Coat): נמרח על הציפורניים שכבת מייבש לק, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן, אני השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat.

ציפורניים ממוסגרות, שלב אחר שלב | גולדי פורמן

וכך זה נראה בסוף | גולדי פורמן

| ציפורני משולש כחול על חול מוזהב |

המניקור הלוהט של קייטי פרי בקליפ החדש

שלב 1 (Base Coat) – נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן.

שלב 2 – צבע בסיס: נמרח על הציפורניים שתי שכבות לק בצבע זהב מטאלי וגרגירי, אני השתמשתי בלק זהב נוצץ של אססי – Essie – Golden Nuggets. נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.

שלב 3 – יצירת תבנית המשולש: נגזור רצועות של סלוטייפ דק, ונניח את תחילתן משני צידי הציפורן בשליש החיצוני של הציפורן וניצור מהן משולש שקודקודו מסתיים מעט לפני סוף הציפורן.

טיפ: זיכרי את סדר הנחת הרצועות – איזו רצועה הונחה מעל האחרת? בהמשך תגלי מדוע!

שימי ♥: השתמשתי בסלוטייפ דק כיוון שהוא מקל על העבודה ומאפשר קבלת תבנית משולש סימטרית יותר. כמובן שניתן להשתמש גם ברצועות של סלוטייפ רגיל, אותן אפשר להניח אחת על השנייה ולהותיר מקום חשוף לצביעת השטח שמחוץ למשולש.

שלב 4 – מילוי תבנית המשולש: מלאי את תבנית המשולש באמצעות מריחת 2 שכבות באמצעות לק בצבע כחול תכלת עמוק, זהה לזה בו השתמשנו במראה הציפורניים הממוסגרות.

שלב 5 – הסרת הרצועות: הסירי את הרצועות בעדינות ובניגוד לכיוון המריחה.

שימי ♥: התחילי בהסרת הרצועה העליונה (זו שהנחת אחרונה). מזל שזכרת את סדר ההנחה!

מייבש לק (Top Coat) - נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לק על הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן.

ציפורני משולש, שלב אחר שלב | גולדי פורמן

 

משולש כחול על חול מוזהב | גולדי פורמן

רק אל תשטפו כלים מיד לאחר מכן | גולדי פורמן

>> לבלוג של גולדי פורמן

השאירו תגובה