הדובדבן שבציפורן: מניקור מיוחד לפתיחת עונת הקטיף

היא הגיעה – עונת קטיף הדובדבנים ללא ספק הופכת את הקיץ הלוהט ליותר נסבל ומתוק. לכבוד פתיחתה, הכנו לכן מדריך מניקור הורס ובובתי, שהוא הרבה יותר קל ממה שנראה

מאת  | ‏ 26 מאי 2015
יאם! ציפורני דובדבן (צילום: גולדי פורמן)

יאם! ציפורני דובדבן (צילום: גולדי פורמן)

יש משהו בפרי הדובדבן שכובש במיוחד. הצבע האדמוני העמוק, הצורה העסיסית וכמובן, זה שתמיד הוא מגיע בזוג, הופך את הדובדבן לפייבוריט מוחלט. מעצבים רבים הפכו אותו במהלך השנים לפרינט מתקתק על שמלות, תיקים ונעליים. עכשיו, הגיע תורן של הציפורניים.

כשחושבים על זה, מדובר בגרפיקה די מינימליסטית. רקע לבן, עיגולים אדומים וקווים ירוקים. זה כל הסיפור. כשהם זה לצד זה, הם מקבלים עוצמה ונוכחות גרפית המזכירה ימי תום פיפטיזיים. תחשבו מילקשייק וניל עם סיומת קצפת ודובדבן, או עוגה ורדרדה עם דובדבנים שמציצים מבפנים.

סוף חודש מאי מסמן את תחילת קטיף הדובדבנים. אז בין אם אתם נוסעים לגליל או לסופר הקרוב לביתכם, קשטו את הידיים הקוטפות עם מניקור מיוחד שיהפוך את החוויה להרבה יותר ציורית.

חומרי עבודה:

הלקים שתזדקקו להם (צילום: גולדי פורמן)

הלקים שתזדקקו להם (צילום: גולדי פורמן)

שלב 1: (Base Coat): נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן (אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat)

שלב 2: צבע בסיסנמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע לבן צחור(אני השתמשתי בלק לבןמס' 1 של המותג אנג'ל, אותו רכשתי בחנות "ניילס" שבדיזינגוף סנטר ב-15 שקלים). נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.

שלב 3: דובדבנים על קצות האצבעות: א. נטפטף  מספר טיפות לק בצבע אדום על משטח עבודה (נייר אלומיניום או מגש פלסטיק). באמצעות מנקד ציפורניים או ראש עגול של סיכה, נצייר בין 3 ל-4 זוגות עיגולים אדומים על הציפורן, כפי שמופיע באיור (אני השתמשתי בלק אדום מס' 13 של אנג'ל) ב. נטפטף מספר טיפות של לק בצבע ירוק על משטח עבודה. באמצעות מנקד ציפורניים או קיסם שיניים נצייר ענפים קטנים בראש כל זוג דובדבנים, כפי שמופיע באיור (אני השתמשתי בלק ירוק מס' 30 של אנג'ל). נמתין כדקה לייבוש הדובדבנים.

שלב 4: מייבש לק (Top Coat): נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לק על הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן (אני השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat)

שלב אחר שלב (צילום: גולדי פורמן)

שלב אחר שלב (צילום: גולדי פורמן)

עונת הקטיף החלה עכשיו! (צילום: גולדי פורמן)

עונת הקטיף החלה עכשיו! (צילום: גולדי פורמן)

>> לבלוג של גולדי פורמן

השאירו תגובה