מגל גדות ועד סלין דיון: המתלבשות הטובות והרעות של 2017

השטיח האדום ראה לא מעט השנה, לטוב ולרע. מהשמלה המוזהבת המרהיבה של וונדר וומן הישראלית, דרך המחווה של סולאנג' לכמוני מ"המחסן של כאילו" ועד מצופי הטיטניק של סלין דיון – אלו המראות שעשו וחירבו את שנת 2017

מאת  | ‏ 28 דצמבר 2017

סולאנג', גל וסלין. המתלבשות הטובות והרעות של 2017

סולאנג', גל וסלין. המתלבשות הטובות והרעות של 2017

המתלבשות הטובות:

גל גדות, פרמיירת "ליגת הצדק", אל.איי
שמלה של
אלטוזארה

צילום: Neilson Barnard; Getty Images

צילום: Neilson Barnard; Getty Images

2017 הייתה ללא ספק השנה המדהימה ביותר בחייה של גל גדות. לראות איך היא נוסקת והופכת לחביבת הקהל העולמי הייתה חוויה מיוחדת, כזו שהתעצמה בזכות האישיות הכובשת שלה וחוש הסטייל שאף פעם לא אכזב. לכן לא יכולנו שלא לציין לשבח את שמלת הזהב המרהיבה מבית אלטוזארה שלבשה לפרמיירת "ליגת הצדק" בחודש נובמבר האחרון, שהקנתה לה מראה של אמזונה מופלאה ועוצרת נשימה. בדיוק כמו שהיא.

מרגו רובי, פרמיירת "I, Tonya", אל.איי
שמלה של
The Row

 

A post shared by @celebsbrands on

קוראי המדור האדוקים ראו כבר הרבה שמלות מינימליסטיות מעודנות, אבל זו שלבשה מרגו רובי לפני כחודש בניו יורק, היא אחת לספרים. תוך כדי התמזגות טוטאלית עם גוון עורה וצבע שיערה של רובי, היא מעניקה את מלוא הבמה ליופי והעוצמה של השחקנית האוסטרלית היפהפייה.

קייט בוסוורת', תצוגת ארדם ל-H&M, אל.איי
שמלה של ארדם ל-
H&M

צילום: Kevin Winter; Getty Images

צילום: Kevin Winter; Getty Images

קולקציית הקפסולה של ארדם ל-H&M השנה הייתה לא פחות ממדהימה, הרבה בזכות שמלת הנשף היפה הזו שקייט בוסוורת' זכתה ללבוש להשקה החגיגית. הצללית הנסיכותית, פרינט הפרחים הכסוף והשילוב הנכון בינה לבין נעלי מרי ג'יין השטוחות ותיק הסבתא המנוחש (גם הם משיתוף הפעולה עם ארדם) יצרו מראה מרהיב שעוד לא הצלחנו להתגבר עליו.   

אליסיה ויקנדר, פרמיירת "Submergence", סאן סבסטיאן
שמלה של לואי ויטון

צילום: Carlos Alvarez; Getty Images

צילום: Carlos Alvarez; Getty Images

יקירת המערכת, אליסיה ויקנדר, היא אחת מדיירות הקבע בחלק הטוב של מדור המתלבשות. כמעט כל אאוטפיט שהיא עוטה על עצמה מצליח להרשים ולרגש, אבל משהו בשמלה הספציפית הזו של לואי ויטון גרם לה לבלוט יותר מהשאר. השילוב המתוחכם בין הגזרה נשית הקלאסית לחספוס של הצבע השחור והפרינט היפני האדום ולבן מעלה את הלוק לגבהים חדשים, ובעיקר, מציב רף גבוה ביותר לכל מתלבשת אחרת על השטיח האדום.  

קירה נייטלי, טקס פרסי התיאטרון הבריטי, לונדון
שמלה של ולנטינו

צילום: Stuart C. Wilson; Getty Images

צילום: Stuart C. Wilson; Getty Images

בתחילת דצמבר האחרון יצאנו בהצהרה די משמעותית – שמלת ולנטינו הזו שלבשה קירה נייטלי היא היפה ביותר שראינו השנה. ואכן, בחודש האחרון אף שמלה אחרת לא הצליחה לגבור עליה. הבדים המרחפים, סרטי הסאטן הירוקים – נייטלי גרמה ללב שלנו להחסיר פעימה.  

המתלבשות הרעות:

סלין דיון, טקס פרסי המוזיקה של מגזין בילבורד, לאס וגאס
שמלה של סטפן רולאן

צילום: David Becker; Getty Images

צילום: David Becker; Getty Images

כמו גל גדות, גם לסלין דיון שנת 2017 חייכה. היא הפכה ליקירת מדורי האופנה ונהנתה מכל רגע בפאשן וויק הפריזאי. אבל משמלה אחת עוד לא הצלחנו להשתחרר, והיא כמובן השמלה הלבנה והמגוחכת שלבשה לטקס פרסי הבילבורד. כפי שאמרנו אז – מדובר בשני מצופים שהיו יכולים להיות שימושיים למדי כשרוז וג'ק טבעו בטיטניק, אז סלין – תורידי את החיוך הזה מהפנים ותחשבי איך יכולת להציל את האוהבים הצעירים.

אל פנינג, מסיבת 150 הנשים האופנתיות בהוליווד, אל.איי
שמלה של רודארטה

צילום: Rachel Murray; Getty Images

צילום: Rachel Murray; Getty Images

עשרה חודשים עברו מאז הצהרנו בפברואר האחרון כי השמלה האדומה הזו היא הדבר הכי מכוער שראינו. והפלא ופלא, אף שמלה אחרת לא הצליחה לקטוף את התואר המפוקפק הזה. הגזרה האייטיזית, הטקסטורה הנוצצת וכמובן – השרוולים שנראו כאילו נתקעו לנצח עם חשמל סטטי, כל אלו גורמים לפנינג המתוקה להיראות כמו דמות טרגית ללא שמץ של מודעות עצמית.

סלמה הייק, ארוחת צהריים לכבוד נשים בקולנוע, פסטיבל קאן
חליפה, תיק ומשקפי שמש של גוצ'י, נעליים של סטלה מקרטני

צילום: Vittorio Zunino Celotto; Getty Images

צילום: Vittorio Zunino Celotto; Getty Images

סלמה הייק היא אחת מחביבות המדור (בצד הרע שלו, כמובן). האירוניה פשוט גדולה מדי – האישה עם הכי פחות סטייל בהוליווד נשואה לבעלים של גוצ'י, סאן לורן וסטלה מקרטני (בין השאר), ועל אף שיכולה ללבוש כל החפץ על נפשה, היא בוחרת שוב ושוב בפריטים שהמעצבים עצמם היו שמחים אם לא הייתה מזכירה אותם. לכבוד סוף השנה, בחרנו באאוטפיט המחריד הנ"ל כיוון שהוא מתמצת את המהות ההייקית האופנתית – חוסר הבנה משווע בפרופורציות, צבעים והתאמה לגוף. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות מה היא מתכננת לנו לשנת 2018.

בלאק צ'יינה, השקת ליין הבובות בהשראתה, אל.איי
שמלה של שיין ג'סטין

צילום: Matt Winkelmeyer; Getty Images

צילום: Matt Winkelmeyer; Getty Images

בלאק צ'יינה, הצלע הבעייתית שמשפחת קרדשיאן הייתה שמחה להעלים, יודעת לנפק מראות יוצאי דופן על השטיח האדום, ומי אנחנו שנתעלם מהדבר הזה שלבשה אי שם בחודש אוגוסט? אז סבבה שהיא רוצה להרגיש כמו אריאל, בת הים הקטנה, אבל השטיח האדום הוא לא המקום לעשות זאת. אנחנו לא מאמינים שאנחנו אומרים את זה, אבל אולי שווה שהיא תיקח כמה שיעורים על מינימליזם מהגיסה קים?

סולאנג', טקס פרסי אשת השנה של מגזין גלאמור, ניו יורק
שמלת קוטור של ז'אן פול גוטייה

צילום: Dimitrios Kambouris; Getty Images

צילום: Dimitrios Kambouris; Getty Images

זה די מצער שסולאנג' חותמת את רשימת המתלבשות הרעות של השנה, כיוון שהסטייל האוונגרדי שלה הוא בהחלט מרענן בנוף ההוליוודי. אבל מה לעשות, כשאת מתלבשת כאילו את הדמות האיקונית כמוני מ"המחסן של כאילו", העולם לא יכול לשבת בשקט. ילדי שנות התשעים – זה הזמן לבקש ממנה ריבוט לתכנית.

השאירו תגובה

 

  • הייתי מחליפה בין רובי לסולאנג' מבחינת המיקום.
    השמלה של רובי הכי לא כלום, מעבר למינימליזם, היא פשוט סתמית כמו השמלת אוהל שקניתי "בתוצרת ישראל" והיא אכן יפה אבל לא בשביל להכלל ברשימה של הכי הכי ובתמונה התפר למטה פרום והשמלה מלוכלכת – אז לא.
    ולעומת זאת סולאנג' עם שמלה היסטרית, שונה, מחמיאה ויפה – לגמרי כן!

    מאת: שולה פרגנולה |‏ 2 בינואר 2018 | 13:43
  • בלאק ציינה וקים לא גיסות הן לא כלום

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 29 בדצמבר 2017 | 11:35