אמאל קלוני, למה התלבשת כאילו את במלון הכל כלול?

וגם: ג'יג'י חדיד מפצה על הלוק הנורא משבוע שעבר, קאיה גרבר בשמלה שהיא וואו, קת'רין זיטה ג'ונס מגזימה עם השיזוף וביונסה בחותלות לידיים בשווי 2,000 שקלים. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 26 אוקטובר 2017

ג'יג'י, אמאל וקאיה. מתלבשות השבוע (צילום: Getty Images, אינסטגרם Bellahadid, אינסטגרם kaiag.vogue)

ג'יג'י, אמאל וקאיה. מתלבשות השבוע (צילום: Getty Images, אינסטגרם Bellahadid, אינסטגרם kaiag.vogue)

המתלבשות הטובות:

קאיה גרבר, תצוגת CFDA / Vogue Fashion Fund, אל.איי
שמלה של ורוניקה בירד

 בגילה של קאיה גרבר לבשנו מכנסי דייגים וחולצות מהמסע לפולין, אבל תסמכו על בתה בת ה-16 של סינדי קרופורד שלא תתלבש כמו תיכוניסטית ממוצעת. השמלה המשובצת הזו היא מספיק מתוקה כדי שתתאים לגילה, אבל בעלת צללית נוסטלגית ומתוחכמת שלא משאירה מקום להתלבטות – מדובר בבחורה הכי מרשימה כרגע בתעשיית האופנה.

לילי אלדרידג', פתיחת חנות בולגרי, ניו יורק
שמלה של אלכס פרי

צילום: Charles Sykes/Invision/AP

צילום: Charles Sykes/Invision/AP

על פניה, השמלה השחורה שלילי אלדרידג' לבשה השבוע היא לא מרגשת במיוחד, אבל תסמכו על סופרמודל בדרגתה שתצליח להפיח בה חיים חדשים ולהעלות אותה לדרגת נחשקות עליונה. עם שיער פזור ולא יומרני (אבל עם חתיכת שרשרת יהלומים מנקרת עיניים) אלדרידג' נראית כמו פסל יווני מעידן אחר וזה יפה כל כך.  

מילי בובי בראון, תצוגת CFDA / Vogue Fashion Fund, אל.איי
שמלה של קלווין קליין

לא הרבה בנות 13 יכולות להתגאות בזה שהן לובשות קלווין קליין, אבל מילי בובי בראון היא לא סתם עוד בת 13 מן המניין. בצבע ורוד עתיק מושלם וגזרה מינימליסטית מדויקת, השמלה שהיא לובשת גורמת לה להיראות כל כך קולית שזה כמעט כואב.

פיבי טונקין, פרסי האופנה של InStyle, אל.איי
חליפה של שאנל

צילום:  Jonathan Leibson/Getty Images for FIJI Water

צילום: Jonathan Leibson/Getty Images for FIJI Water

השחקנית האוסטרלית פיבי טונקין היא אחת מאותן כוכבות שמגיעות לשטיח האדום מבלי יותר מדי קרדיטים ב-Imdb, אבל כיוון שטעמה האופנתי הוא משובח ביותר אנחנו זורמים. קחו לדוגמא את חליפת המיני הזו מבית שאנל, שהיא כל מה שפאשניסטות חולמות עליו בלילה. פיבי, את בחורה בת מזל.

ג'יג'י חדיד, אירוע לכבוד קרל לגרפלד, ניו יורק
טוטאל-לוק שאנל

 

A post shared by Bella Hadid (@bellahadid) on

אחרי שהגיעה בשבוע שעבר לרשימת המתלבשות הרעות, ג'יג'י מתקנת את המעוות ומזכירה לכולם שכשהיא רוצה, היא יכולה להתעלות על כולן. כמובן שזה קל יותר כשאת לובשת אנסמבל לתפארת שאנל, אבל בואו לא נהיה קטנוניים.

המתלבשות הרעות:

אמאל קלוני, פרמיירת "Suburbicon", אל.איי
שמלה של ביל בלאס

צילום: Kevin Winter/Getty Images

צילום: Kevin Winter/Getty Images

יש דברים שקשה להבין בעולם הזה. האם אלוהים קיים, מה מוביל אנשים להתגייס לדאעש ואיך עוד לא מצאו תשובה לסרטן. בין כל התהיות הגדולות האלו, נשאלת גם השאלה הבאה – איך אמאל קלוני, אישה מוכשרת לכל הדעות שנישאה כמו שצריך, מגיעה לשטיח האדום עם שמלה שמקומה במלון הכל כלול בטורקיה? אין פה שיקול דעת אמיתי, סטייל או כל נכונות להשקיע. וחבל, כי היא מאכזבת לא רק אותנו, אלא גם את ג'ורג' (פשוט לא נעים לו להגיד לה).

קת'רין זיטה ג'ונס, טקס פרסי פיפ"א, לונדון
שמלה של זוהיר מוראד

צילום: Michael Steele/Getty Images

צילום: Michael Steele/Getty Images

על אף שקת'רין זיטה ג'ונס נראית קורנת במיוחד בשמלת הקטיפה האפורה הזו מבית זוהיר מוראד, משהו פה לא עובד. משחקי הרקמה, בשילוב המראה הא-סימטרי והשסע העמוק, גורמים לג'ונס להיראות כמו גרסה מתקדמת של אם הכלה, כזו שמנסה בכל כוחה להיות מוקד האירוע. בתוספת השיזוף המוגזם (וכמה הזרקות בוטוקס יותר מדי) נוצר פה מקרה קלאסי של וואנבי ג'יי לו. מדובר במגיפה עולמית שתופסת את הטובות ביותר.

אל פאנינג, פרסי האופנה של InStyle, אל.איי
שמלה ונעליים של ורסאצ'ה

צילום: Neilson Barnard/Getty Images

צילום: Neilson Barnard/Getty Images

משהו מוזר מאוד עובר על אל פאנינג בלוק הזה. לא רק שהבחירה בשמלת הפופ-ארט הזו (עם נעלי עקב תואמות, לא פחות) היא קלוקלת, משהו בטיפול בשיער והאיפור גורם לה להיראות כמו מישהי אחרת לגמרי, כאילו נקלעה לאירוע פסיכוטי/הכנה לתפקיד מאתגר. ימים יגידו מה באמת קרה באותו ערב על השטיח האדום.

דמי לובאטו, פרסי האופנה של InStyle, אל.איי
שמלה של
Alice + Olivia

צילום: Neilson Barnard/Getty Images

צילום: Neilson Barnard/Getty Images

דמי לובאטו עברה לא מעט בחייה הקצרים, וכעת נמצאת בשלב השיקום והגדילה מחדש, וכמה שלא נעים להרוס את המסיבה, אי אפשר להתעלם מהעובדה שיש עוד הרבה על מה לעבוד, לפחות מבחינה אופנתית. השמלה הסגלגלה הזו היא מקום טוב להתחיל בו – קודם כל להוריד ואז לשרוף אותה. שני צעדים פשוטים בדרך להצלחה.

ריטה אורה, פרסי הנוער של BBC Radio 1, לונדון
טוטאל-לוק של גושה רובצ'ינסקי

צילום: Tim P. Whitby/ Getty Images

צילום: Tim P. Whitby/ Getty Images

אמנם ריטה אורה בחרה ללבוש את אחד המעצבים הנחשבים של השנים האחרונות, גושה רובצ'ינסקי יליד מוסקבה, אבל זה עדיין לא פותר אותה מלתת כמה הסברים. השימוש בפרינט משבצות הברברי הוא אולי אירוני ומודע לעצמו, אבל במבחן התוצאה אורה נראית כמו דמות מספר ילדים, כזו שיוצאת להרפתקאות חובקות עולם. רק חסר פרופלור קטן על הכובע והלוק מושלם.

קו המשווה:
ביונסה
Vs. ברוק שילדס
טוטאל-לוק של קלווין קליין

צילום: Splash News, beyonce.com

צילום: Splash News, beyonce.com

כמו רבים בתעשיית האופנה, גם ביונסה וברוק שילדס התאהבו בקולקציית הביכורים של ראף סימונס לקלווין קליין, ולכן מיהרו ללבוש אותה ברגע שיכלו. ביונסה, כמובן, ,תיעדה את האאוטפיט (מכל כיווניו) בחשבון האינסטגרם שלה, בעוד ששילדס תועדה על ידי הפפראצי כשהגיעה לחזות בתצוגה האחרונה של קלווין קליין במסגרת פאשן וויק הניו יורקי. פרט קטן אך חשוב – חותלות הידיים הצהובות והחמודות שאתם רואים? הן עולות קרוב ל-2,000 שקלים. בקטנה, מה שנקרא. עכשיו נשאלת השאלה הגדולה – מי לבשה את זה טוב יותר? 

 

השאירו תגובה