ביג מיסטייק: הסופרמודל שלבשה רק חזייה לשטיח האדום

שרה סמפיו מדגימה איך לא מגיעים לפסטיבל קולנוע יוקרתי, וגם: אשלי גרהאם פונה לכיווני הסאדו מאזו, כריסי טיגן מציגה רגליים עד אינסוף, אמה ווטסון מצאה את שמלת הכלה המושלמת וניקול קידמן מתחרה בג'וליאן מור בקרב "מי לבשה את זה טוב יותר". כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 27 אפריל 2017

שרה סמפיו, אמה ווטסון, אשלי גרהאם. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

שרה סמפיו, אמה ווטסון, אשלי גרהאם. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

המתלבשות הטובות:

סיינה מילר, בדרך לצילומי תכנית הערב של ג'ימי פאלון, ניו יורק
שמלה של ג'יי וו אנדרסון

צילום: Splash News

צילום: Splash News

קשה לטעות כשאת לבושה בבגדיו של איש השעה, ג'יי וו אנדרסון. העיצובים הכובשים של המעצב הבריטי הם כל מה שחובבת אופנה יכולה לבקש – רומנטיים עם ניחוח אנדרוגיני, יצירתיים אך לבישים. לא פלא שסיינה מילר קפצה על השמלה היפה השחורה הזו כשהייתה צריכה להחליט מה ללבוש לצילומי הטונייט שואו עם ג'ימי פאלון. היא פשוט ידעה שראשים יסתובבו. ואכן, הם עשו פירואטים.

כריסי טיגן, פסטיבל הסרטים של טרייבקה, ניו יורק
שמלה של
Mestiza New York, נעליים ותיק של ג'ימי צ'ו

צילום: CJ Rivera/Getty Images for Baobab Studios

צילום: CJ Rivera/Getty Images for Baobab Studios

כריסי טיגן, אחת הדמויות האהובות עלינו באינסטגרם, יודעת איך לתמרן בקלילות בין תפקידה כאמא צעירה לנימפת שטיחים אדומים, ולעולם לא מפחדת להראות צדדים קצת פחות פוטוגניים בחיים. לא שזה המקרה פה, עם הלוק הזוהר שעטתה על עצמה לכבוד פסטיבל הסרטים של טרייבקה. עם גזרה פיסולית וצבעוניות פוטוריסטית, טיגן נראית כל כך קולית, שהיא צריכה להעביר קורס בנושא.

אמה ווטסון, פסטיבל הסרטים של טרייבקה ,ניו יורק
שמלה של ברברי

צילום:  Charles Sykes/Invision/AP

צילום: Charles Sykes/Invision/AP

למרות כי כמויות הכריזמה שלה שואפות לאפס, אי אפשר להתכחש לעובדה כי אמה ווטסון מחזיקה בטעם אופנתי לא רע בכלל. על כך תעיד השמלה הלבנה הזו שלבשה השבוע לפרמיירת הסרט החדש "The Circle", שיכולה בקלות להפוך לשמלת כלולות מוצלחת למדי. היא אלגנטית, תפורה היטב ומדגישה בדיוק את המקומות הנכונים – כל מה שכלה (או כוכבת הוליוודית) יכולה לרצות.

זואי דויטש, מסיבת הפנים החדשות בהוליווד של מארי קלייר, אל.איי
שמלה של מרקזה

צילום: Neilson Barnard/Getty Images for Marie Claire

צילום: Neilson Barnard/Getty Images for Marie Claire

השחקנית הצעירה זואי דויטש עושה בתקופה האחרונה רושם רב בגזרת השטיחים האדומים. היא אולי לא שם מוכר בכל בית, אבל לפחות בכל הנוגע לבחירות האופנתיות שלה – היא קיבלה את תשומת לבנו. הרי אם הייתה לובשת עוד שמלת סליפ חמודה, היא הייתה לגמרי מתפספסת, אבל בשמלת האוונגרד היפה הזו מבית מרקזה היא נראית כמו ההבטחה הכי גדולה של הוליווד. לפחות במדור המתלבשות.

ג'סיקה ביל, פסטיבל הסרטים של טרייבקה, ניו יורק
שמלה של סלף פורטרייט

צילום: Jamie McCarthy/Getty Images for Tribeca Film Festival

צילום: Jamie McCarthy/Getty Images for Tribeca Film Festival

את שבוע הטובות שלנו חותמת ג'סיקה ביל בשמלת סלף פורטרייט ששווה התעכבות. השימוש בבד הטוויד מעולמות המשרד לכדי שמלה רומנטית מלאת וולנים הוא לא פחות מגאוני, ויוצר גזרה מחמיאה בטירוף ומקוריות שלא כדוגמתה. אהבנו מאוד.

המתלבשות הרעות:

בלייק לייבלי, גאלת 100 המשפיעים של מגזין טיים, ניו יורק
שמלה של מרקזה

צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for TIME

צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for TIME

במבט ראשון, אפשר להבין את הכוונות הטובות של בלייק לייבלי. היא רצתה שמלה קצת שונה, בוהמיינית אך מתוחכמת, כזו שלא רואים כל יום. אבל מכל הרצון הטוב הזה נוצר סלט עיצובי שלא הולם את השחקנית היפה והחמודה הזו. הבד מלא הרקמה נראה כמו ספה מבית סבתא (כולל הכריות), ושילוב הפרנזים הצבעוניים גורמים לכל המראה להיראות כבד וקופסתי, כמו לוחמת שוורים במסיבת חינה. כמה חבל.

שרה סמפיו, פסטיבל הסרטים של טרייבקה, ניו יורק
חזייה של ויקטוריה'ס סיקרט

צילום:  Jamie McCarthy/Getty Images for Tribeca Film Festival)

צילום: Jamie McCarthy/Getty Images for Tribeca Film Festival)

אמנם לא יצא לנו להתעמק בפרטי החוזה של הדוגמנית שרה סמפיו עם ויקטוריה'ס סיקרט, אבל אם יש שם סעיף שאומר שהיא צריכה ללבוש לשטיח האדום רק את בגדי החברה, היינו מפנים אותה לעורך דין שיחלץ אותה. זה פשוט לא הגיוני להגיע לפסטיבל קולנוע יוקרתי בגוזיית תחרה עם כתפיות לא במקום, לא משנה מי את ומה את עושה בחיים. מה שנקרא – ביג מיסטייק. היוג'. 

דמי לובאטו, גאלת 100 המשפיעים של מגזין טיים, ניו יורק
שמלה של זוהיר מוראד

צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for TIME

צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for TIME

האם יום יגיע ודמי לובאטו תראה את האור ותגיע לחלק הטוב של המדור? ובכן, לפי השמלה הכחולה הזו שלבשה השבוע, יש עוד עבודה רבה לפניה. אמנם הצבע מחמיא לגוון עורה, אבל גזרת העטלף בידיים והמחשוף המוגזם (שחושף שימוש בגליטר עוד יותר מוגזם), הופך את כל הלוק לזול, לא חינני ומאוד לא בסטייל. המבט שלה כבר אומר הכל.

ג'ניפר הדסון, מסיבת Blue Book Collection של טיפני'ז, ניו יורק
שמלה של דיסקוורד

צילום: Jamie McCarthy/Getty Images for Tiffany & Co

צילום: Jamie McCarthy/Getty Images for Tiffany & Co

מהכחול המלכותי של דמי לובאטו אנחנו עוברים אל הצהוב הזרחני של ג'ניפר הדסון, שהחליטה לקחת את טרנד הוולנים צעד אחד קדימה מדי אל עבר מחוזות האבסורד. כמו עם לובאטו, גם על הדסון הצבע נראה משגע, אבל זה פחות או יותר המחמאה היחידה שאפשר לתת פה. השמלה קצרה מדי (עם שסע לא נחוץ), והשילוב הדקורטיבי של הוולנים גורם לה להיראות אייטיזית במובן הכי רע של המילה.

אשלי גרהאם, גאלת 100 המשפיעים של מגזין טיים, ניו יורק
נעליים של ג'ימי צ'ו

צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for TIME

צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for TIME

אשלי גרהאם היא דוגמה נהדרת להמון דברים. אבל בתור מתלבשת מצטיינת היא ממש לא. טעות נוספת בשרשרת האאוטפיטים הכושלים שלה היא מה שלבשה השבוע לגאלת מאה המשפיעים של מגזין טיים, אליה הגיעה בתור נסיכת סאדו מאזו שהייתה צריכה להישאר במיטה. השסע של שמלת התחרה על גבול הפטישיסטי, המחוך קינקי והחלוק הארוך גורמים לה להיראות כאילו היא רק יצאה שניה לעשות שיחת טלפון ולחזור. אם זה ענייני מזומנים, היינו ממליצים לה לחלוק סטייליסט עם שרה סמפיו, שותפתה למדור השבוע. נראה כי הן סובלות מאותה בעיית התלבשות.

קו המשווה:
ניקול קידמן
Vs. ג'וליאן מור
שמלה של ג'יאמבטיסטה וואלי

ג'וליאן מור מול ניקול קידמן. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: Dominique Charriau/Getty Images/AFP,  Andreas Rentz/Getty Images)

מור מול קידמן. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: Dominique Charriau/Getty Images/AFP, Andreas Rentz/Getty Images)

אין הרבה נשים שיכולות להגיד לא לשמלות הרומנטיות של ג'ימאבטיסטה וואלי. הן מרחפות באוויר עם פרינטים פרחוניים עדינים ובעלות ניחוח היסטורי שמתרגם באופן מושלם אל כאן ועכשיו. בדיוק בגלל זה שתיים מהשחקניות הגדולות של הוליווד בחרו ללבוש את אותו העיצוב בשינוי אדרת. ג'וליאן מור הלכה על הגרסה הירקרקה ומעוטרת האבנים, בעוד שניקול קידמן בחרה בוורוד בהיר טרנדי המתמזג עם גוון עורה השנהבי. אז מי לוקחת בקרב האופנתי הזה: הג'ינג'ית זוכת האוסקר או הבלונדינית זוכת האוסקר? אתם מחליטים.  

 

השאירו תגובה

 

  • התבלבלתם, 2 השמלות האחרות בחלק המתלבשות הטובות צריכות לעבור לחלק המתלבשות הרעות של השבוע

    מאת: 2 השמלות האחרונות בחלק הטוב... |‏ 28 באפריל 2017 | 14:20