שתי אחיות, מעיל אחד: הקרב האופנתי של ג'יג'י ובלה

וגם: אמה ווטסון מתכוננת ליציאת "היפה והחיה", סיינה מילר מפעימה בדיור, קריס ג'נר עושה שנדלייר, קייטי הולמס במחווה ל"מולין רוז'" ודקוטה ג'ונסון מכפרת על שמלת הגוצ'י שלה מהמדור הקודם. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 16 פברואר 2017
בלה, דקוטה וג'יג'י. מתלבשות השבוע (צילום: Splash News, גטי אימג'ס)

בלה, דקוטה וג'יג'י. מתלבשות השבוע (צילום: Splash News, גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

אמה ווטסון, טקס פרסי הסטייל של מגזין ELLE, לונדון
שמלה של דיור

נראה כי אמה ווטסון כבר משנסת מותניים לקראת יציאת "היפה והחיה" בכיכובה, ונשארת בתפקיד הנסיכותי של בל גם אחרי שעות העבודה. אבל רק בחורה כמותה, שמספיק קולית ומודעת לעצמה, יכולה טו-פול-אוף גזרת קרינולינה ואיורי טארוט ילדותיים שנראים כמו שמלת הכלולות של אנג'לינה ג'ולי. זה לא עבד בגרסה שניקול קידמן לבשה לפני מספר שבועות, אבל זה בהחלט מרהיב על ווטסון, שעשתה בשכל ואספה את השיער ברישול והמעיטה בתכשיטים ואיפור. לומייר מאושר.

מנדי מור, טקס פרסי NAACP, פסדינה
שמלה של סולאס לונדון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

שמלת צינור כתומה בדרך כלל לא מגיעה לחלק הטוב של המדור, אבל מנדי מור עשתה את הבלתי אפשרי והצליחה לזכות בפיס המתלבשות. אולי זה כי היא נורא יפה עם גוף מדהים (וספנקס שעובד שעות נוספות), אולי זו הגזרה הא-סימטרית המדויקת או שמא השיער המינימליסטי שעובד באופן הרמוני עם הלוק כולו. בכל אופן, מדובר בלוק מנצח ומרענן במיוחד.

אריזונה מיוז, טקס פרסי הסטייל של מגזין ELLE, לונדון
שמלה של ויויאן ווסטווד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הסופרמודל האמריקאית בעלת השם המושלם התייצבה השבוע בטקס פרסי הסטייל של מגזין ELLE הבריטי עם שמלת סליפ מרהיבה שמבשרת כי הטרנד הניינטיזי הפופולרי לא הולך לשום מקום. כמו במקרה של מנדי מור, גם פה הלוק הצבעוני הבוהק עובד, דווקא בגלל השקט שמסביב. כמובן שכל מה שמיוז תלבש יראה מדהים עליה, אבל בואו לא נתעסק בזוטות שכאלו.

סיינה מילר, פרמיירת "The Lost City of Z", ברלין
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לא, לא הייתה פה טעות. השמלה הזו של סיינה מילר אכן ממוקמת ברשימת המתלבשות הטובות. על אף כי שמלות אחרות ודומות לה מבית דיור הגיעו לאחרונה לחלק הרע של המדור, משהו בזו פשוט כבש את ליבנו. המראה הלא עשוי שלה, כאילו אמורה הייתה להילבש מתחת לשמלה אחרת ומלכותית, גורם למילר להיראות כמו נסיכת אוונגרד יפהפייה שיודעת דבר או שניים על אופנה גבוהה.

דקוטה ג'ונסון, הפרמיירה האנגלית של "50 גוונים של אופל", לונדון
שמלה של אלכסנדר מקווין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אחרי ששבוע שעבר נחרדנו משמלת הגוצ'י שלבשה דקוטה ג'ונסון לפרמיירה הספרדית של "50 גוונים של אופל", הגיע הזמן לכפר על מילותינו הרעות ולהתענג על שמלת אלכסנדר מקווין הזו שנשמרה במזוודה ללונדון. עם עבודת רקמה מדוקדקת שנראית כמו איוריו היפים של אוברי בירדסלי ושרוולי תפוחים שכאילו הגיעו מסרט אנגלי תקופתי, ג'ונסון נראית אפלולית אך לוהטת, בדיוק מה שבת דמותה, אנסטסיה סטיל, הייתה מתה להיות.

המתלבשות הרעות:

קייטי הולמס, ערב של American Heart Association, ניו יורק
שמלה של מרקזה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לא ממש ברור מה קייטי הולמס עושה בימים אלו, והאם הצליחה להמשיך בחייה אחרי שהשתחררה מזרועות הכנסייה הסיינטולוגית, אבל אם לשפוט על פי התמונה הזו – מבחינה אופנתית היא עוד לא הצליחה לחזור לתלם. שמלת הבורדו הזו של מרקזה נראית כמו שטיח קיר שתלוי במולין רוז', כשעד לפה אפשר להריח את הסיגרים והברנדי שעברו שם.

מרי ג'יי בלייג', מסיבת הגראמי של קלייב דיוויס, אל.איי
שמלה של
Wolk Morais

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אפשר להבין למה מרי ג'יי בלייג' בת ה-46 רוצה להציג לראווה את גופה ההורס. אבל למה לעשות את זה בדמות חייזר שנחת עכשיו במאדים, אנחנו שואלים? בשמלה מטאלית שנראית כמו כספית מותכת ותסרוקת שנראית כאילו נעשתה באמצעות סיר פלסטיק, היא אולי דיווה, אבל מכוכב אחר.

גוון סטפאני, אירוע של רבלון לוולנטיינ'ס דיי, ניו יורק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זוכרים שפעם גוון סטאפני הייתה אייקון אופנה? ובכן, ימים אלו כבר לגמרי מאחוריה. מאז שמכרה את נשמתה לריאליטי היא מציגה סטייל רעוע שמזמן איבד את הצפון. קחו לדוגמה את הלוק הנ"ל שהציגה בשבוע האופנה בניו יורק – עם שמלת מיני שנראית כמו לוח לחצנים במעלית, גרביוני רשת ומגפיים עד מעל הברכיים, רק הכלוב מסביבה חסר להשלמת הלוק, זה של רקדנית גוגו שהייתה צריכה לפרוש מזמן.

קורטני וקריס ג'נר, מסיבת הגראמי של קלייב דיוויס, אל.איי
קריס בשמלה של דולצ'ה וגבאנה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בזמן שקים, קנדל וקיילי חגגו ועבדו בשבוע האופנה בניו יורק, קורטני וקריס נשארו מאחור בחוף המערבי, כשהן דואגות להתמנגל עם צמרת עולם המוזיקה. אבל כיאה לקרדשיאניות, הן לא ויתרו על משיכת תשומת הלב וחיבתן לשחורים: קורטני בשמלת סאדו מאזו וקריס במראה נזירי נובורושי. משם הן המשיכו היישר למסיבה בנמל.

בריטני ספירס, מסיבת הגראמי של קלייב דיוויס, אל.איי
שמלה של
Uel Camilo

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קשה שלא להסתכל על בריטני ספירס ולהרגיש חמלה בסגנון "אוי מתוקה". כמה טעויות יכולה בחורה אחת לעשות בחיים כל כך קצרים? האחרונה בקומדיית הטעויות הזו היא ללא ספק השמלה הזו שלבשה למסיבת הגראמי השנתית של קלייב דיוויס, שמקנה לה מראה של מחליקה על הקרח בדייט לוהט ב-KFC. הפאייטים הכחולים הממוקמים באופן אסטרטגי, האורך הקצרצר ותוספת הבד – כל אלו הופכים את השמלה הזו למחדל אופנתי ברמות הכי קשות שיש.

קו המשווה:
בלה
Vs. ג'יג'י חדיד
מעיל של טומי הילפיגר

בלה מול ג'יג'י. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: Splash News)

בלה מול ג'יג'י. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: Splash News)

כמו ביבי, בוגי ועוד המון פוליטיקאים ישראלים, גם ג'יג'י ובלה למשפחת חדיד חובבות את מראה המעיל הנפוח. אבל במקום עוד יוניקלו דק, השתיים שורדות את הקור הניו יורקי בעזרתו של מעיל כסוף מבית טומי הילפיגר, הלייבל שאימץ את ג'יג'י לחיקו. כיוון שמדובר בשתי סיטואציות שונות, אפשר להשתעשע עם המחשבה כי מדובר באותו המעיל בדיוק, וכמו שתי אחיות נורמליות לחלוטין, גם הן רבות לפעמים על בגדים. ועדיין, בל נשכח שהשתיים חיות תחת אור הזרקורים, מה שאומר שאין מנוס מלקחת את המושכות לידיים שלנו ולהחליט – מי לבשה את זה טוב יותר?

השאירו תגובה