רגע מכונן: קנדל ג'נר מציגה את הלוק הכי טוב שלה

וגם: אמה סטון ממשיכה לסובב ראשים על השטיח האדום, ניקול קידמן חוזרת לימי תפארתה, קייט מידלטון מתחזה לטפט, קים קרדשיאן מחליקה וראשת ממשלת בריטניה בקרב אופנתי מול קארה דלווין. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 19 ינואר 2017
קנדל, אמה וקים. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: Splash News, AP)

קנדל, אמה וקים. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: Splash News, AP)

המתלבשות הטובות:

קנדל ג'נר, צילומים לסרט "אושן 8", ניו יורק
שמלה של אלי סאאב

צילום: Splash News

צילום: Splash News

זאת אמנם רק תלבושת על הסט של "אושן 8" המצטלם בימים אלו בניו יורק, עם תפקידי אורח מיוחדים של קנדל וקים כאורחות במט גאלה, אבל מכיוון שהעולם כולו הוא הבמה של בנות משפחת קרדשיאן, זה רק מתאים שנתייחס לשמלה היפה הזו מבית אלי סאאב, אפילו שנלבשה רק לכמה רגעים בודדים. מדובר בלא פחות מרגע מכונן בהיסטוריית הלבוש של משפחת קרדישאן (שהרי קנדל היא האחות האופנתית האמיתית). היא נראית אצילית ואלגנטית, חשופה במקומות הנכונים, כאילו הגיעה מיצירת אמנות רנסנסית. אם ככה נראית תחילת הקריירה הקולנועית שלה, יש לה עתיד בהיר בהחלט.

ניקול קידמן, אירוע נשים בטלוויזיה של מגזין ELLE, ניו יורק
שמלה של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בשנים האחרונות ניקול קידמן ידעה בעיקר מפלות על השטיח האדום. נדמה שבשעה שחייה נכנסו לסדר ונורמליות מחוץ לעולמות הסיינטולוגיה, המצפן האופנתי שלה החל לחרוק. לכן זה כל כך משמח לראות שלפעמים הוא דווקא כן חוזר לתפקד, רק כדי להזכיר לנו כמה מרשימה קידמן יכולה להיות. זה בדיוק המקרה עם השמלה השחורה הקטנה והנהדרת הזו מבית ולנטינו. אבל אל תתבלבלו –  לא מדובר פה בעוד LBD שקונים בזארוש, אלא במלאכת קוטור רצינית המספקת את כל מה שבחורה יכולה לרצות – נשיות אופנתית שעומדת במבחן הזמן. יס פליז.

מישל ויליאמס, אירוע של AFI, אל.איי
סוודר, שמלה ותיק של לואי ויטון, נעליים של מנסור גבריאל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מישל ויליאמס מצאה פתרון מושלם לאחת הסוגיות הקשות בקרב נשים בחורף – איך משלבים את שמלת הקיץ האהובה במלתחה החורפית? ובכן, אם לקחת את עצתה של ויליאמס, פשוט זרקו על השמלה סריג קטן בעל פרופורציות מתאימות וצבעוניות חופפת והנה, זכיתן בשתי ציפורים במכה.

נעמי האריס, השקת קולקציית שעוני "דה וינצ'י" ז'נבה
שמלה של Disaya

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

השחקנית הבריטית נעמי האריס לא מקבלת מספיק קרדיט על בחירותיה האופנתיות על השטיח האדום, וחבל שכך, כיוון שהיא מסתמנת כאחת המתלבשות היותר משובחות שנראו בתקופה האחרונה. קחו לדוגמא את השמלה הלבנה היפה הזו שלבשה השבוע בז'נבה, המושפעת מהעולם הספרותי ונראית כמו דף מתוך רומן עתיק. זה אולי נשמע מוזר על הנייר, אבל במציאות מדובר בשמלה חד פעמית ויפהפייה, שגורמת לנו לרצות לסגור את הלפטופ ולכתוב על נייר קלף בעט נוצה.

אמה סטון, פרמיירת "לה לה לנד", לונדון
שמלה של
The Row

צילום: AP

צילום: AP

אמה סטון ממשיכה לכבוש שיאים אופנתיים בזכות מסע היח"צ הבלתי נגמר של "לה לה לנד", והפעם בשמלת סליפ בצבע בורגנדי עשיר בעיצוב האחיות אולסן לבית The Row. אז נכון, לא מדובר במראה מקורי במיוחד, הרי שמלת המשי הניינטיזית חזרה לקדמת הבמה כבר לפני יותר משנה, אבל אלו הנגיעות האישיות של סטון והגלאם סקווד שלה שהופכים את הלוק ללא פחות ממושלם. הפער בין המינימליזם של השמלה לגרנדיוזיות של האיפור והשיער גורם לסטון להיראות במיטבה, כשהיא מצליחה להימלט ממלכודת ה"עוד בחורה בשמלה ישרה עם כתפיות ספגטי" והופכת להיות כוכבת קולנוע אמיתית עם סטייל שאין שני לו. שאפו.

המתלבשות הרעות:

קיילי ג'נר, דייט עם טייגה, ניו יורק
חצאית וז'קט של איזבל מארנט

צילום: Splash News

צילום: Splash News

הנה ההוכחה שקיילי ג'נר צופה בדה ווייס ישראל. אבל בניגוד אלינו, לה כנראה לא כזה מפריע ששלומית מלכה לא מחליפה אאוטפיטים בין הצילומים, נהפוך הוא. על פי תיעוד הפפראצי, קיילי רצה לקנות את אותה חצאית ויניל אדומה מבית איזבל מארנט ששלומית מלכה היפה לא נפרדה ממנה בשבועות האחרונים. אבל בניגוד למלכה, שהשכילה לשלב אותה עם חולצת שיפון שחורה ועדינה, קיילי, כהרגלה, השתוללה עם לוק הפטיש עד הסוף, כששידכה לחצאית בגד גוף ארוך בצבע ניוד, נעלי עקב שקופות וז'קט תואם. בבליל הפריטים האלו, היא נראית כמו מלכה, אבל מסוג קצת אחר. כנראה שטייגה אוהב את זה ככה.

קייט מידלטון, בענייני צדקה עם וויל והארי, לונדון
שמלה של ארדם

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

וממלכות ריאליטי אנחנו עוברים למלכה עתידית בעולם האמיתי, הלא היא קייט מידלטון. על אף אהבתנו והערכתנו לסטייל הקוקטי המזוהה עמה, לפעמים גם לנסיכות יש נפילות. הן אמנם לא דרסטיות, אבל גם פיהוק גדול יכול להוות באסה אמיתית בעולם ביקורות האופנה. לראייה – שמלת הפרחים הצמודה הזו של ארדם, שנראית כמו משהו שקונים ברשת בגדים מהירה, ופחות ממעצב בריטי נחשב. אז מה לא בסדר פה? א. הגזרה. משהו בצללית הצמודה והמוארכת הזו גורמת למידלטון להיראות מצומקת מהרגיל, בעיקר כשהיא עומדת כל כך כפופה. ב. הפרינט. הפרחים התכולים-צהובים על רקע הנייבי נראים כמו טפט של זקנה אנגלייה משפילד, שחיה עם 12 החתולים שלה. או בקיצור – היה כבר עדיף אם מידלטון הייתה ממחזרת משהו ישן, כמו שהיא אוהבת.

לייטון מיסטר, מסיבה של רשת FOX, אל.איי
אוברול של דיוויד קומה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כנראה שלייטון מיסטר (לעד בלייר וולדורף), לעולם לא תוכל לשחזר את התהילה האופנתית שאפפה אותה בימי "אחת שיודעת". אבל לא ידענו שהמצב כל כך חמור. כי מי שפעם הדהימה אותנו במלתחה פרפית למופת ואקססוריז איקוניים נראית היום כמו תוצר של סטייליסט כושל שהחליט לוותר. האוברול שהיא לבשה השבוע נראה כמו משהו שירד בעריכה מקליפ של בריטני ספירס אי שם ב-2001, ופחות כמו בגד שראוי לצאת מהבית ב-2017. צר לנו להיות מבשרי הרעות, אבל מישהו צריך לעשות את זה.

לילי רוז דפ, מסיבת עיתונאים לכבוד טקס פרסי הסזאר, פריז
חליפה ונעליים של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אם לשפוט על פי האאוטפיט המחויט הזה של לילי רוז דפ, נראה כי המצב בבית לא טוב, ובעקבות אי תפקודו של אבא ג'וני, היא צריכה לפנות לסנדק קרל לגרפלד כדי ללבוש את בגדיו. אבל לא סתם את אלו שעיצב, אלא את אלו שהוא אשכרה לובש. בחליפת סמוקינג צרה הכוללת עניבה תמוהה, לילי רוז נראית בעיקר מבולבלת ולא סגורה על עצמה. ואל תבינו לא נכון – זה באמת בסדר ואף טבעי לבחורה בת 16. אבל כשאת באור הזרקורים ובת למשפחה סופר מפורסמת, זה נראה יותר כמו קריאה לעזרה מאשר בחירה אופנתית מקורית. לילי, רוצה לדבר על זה?

קים קרדשיאן, צילומים לסרט "אושן 8", ניו יורק
שמלה של ז'יבנשי

צילום: Splash News

צילום: Splash News

תראו איזו סגירת מעגל נפלאה – אחרי שקנדל פתחה את המתלבשות הטובות בשמלת אלי סאאב שלבשה לסט של "אושן 8", הגיע תורה של האחות הגדולה קים לחתום את המתלבשות הרעות, עם שמלה ומעיל של ז'יבנשי מקולקציית הקוטור של בית האופנה הצרפתי מ-2010. אז מאיפה מתחילים לדבר על הדבר הזה? מאזור המפשעה שפתוח וחלק לרווחה, או ממעיל הפרווה שנראה כאילו עשוי משיערות של שד לבקן? אולי בעצם נשאיר לקים לדבר בעד עצמה. היא באמת עברה הרבה בתקופה האחרונה.

קו המשווה:
תרזה מיי .Vs קארה דלווין
חליפה של ויויאן ווסטווד

תרזה מיי או קארה דלווין. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

תרזה מיי או קארה דלווין. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

ראשת ממשלת בריטניה, תרזה מיי, ידועה בחיבתה האופנתית המעט אקסצנטרית, לכן זה לא ממש מפתיע לגלות כי היא מחשיבה את חליפת המשבצות הזו של ויויאן ווסטווד כ"חליפת המזל" שלה. על פי העיתונים הבריטיים, החליפה כבר שנים אצלה בארון, והיא לובשת אותה לאירועים מיוחדים, כמו הנאום לאומה שנשאה השבוע בענייני הברקזיט. אבל מה שבאמת היה מעניין לגלות השבוע (כי נפילת האיחוד האירופי זה עניין שולי לחלוטין לעומת השאלה הנצחית "מי לבשה את זה טוב יותר") זה שגם לקארה דלווין יש את אותה חליפה בארון, והיא אף לבשה אותה בחגיגות יום הולדתה ה-21 לפני כמה שנים. ואולי בעצם זה לא כזה מפתיע – שתיהן בריטיות גאות, תומכות נלהבות בתעשיית האופנה המקומית, ובעיקר, לא מפחדות להתנסות בצבע, גזרה ושאלות מגדריות. אבל כמו בכל שבוע, רק אחת יכולה לנצח בקרב האופנתי האהוב של "קו המשווה", וזכרו: כל מי שמצביע, משפיע.

השאירו תגובה