דווקא על השטיח האדום: נמצאה שמלת הכלה המושלמת

ג'ניפר לורנס בשמלת דיור לבנה מרהיבה, וגם: אמה סטון ממשיכה לבחור בצהוב, אשלי גרהאם מתלכלכת, קאשה מדכאת את החיים, מדונה נופלת בפח של ג'וצי וג'יזל בקרב אופנתי מול דיאן קרוגר. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 16 דצמבר 2016
אשלי גרהאם, ג'ניפר לורנס ומדונה. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

אשלי גרהאם, ג'ניפר לורנס ומדונה. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

אמה סטון, טקס טביעת יד ורגל במדרכות הוליווד, אל.איי
שמלה של רושאס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מאז שהפוסטר של "לה לה לנד" מככב בכל פינת רחוב בישראל, התרגלנו לראות את אמה סטון בשמלת מידי צהובה. גם היא עצמה הבינה שהצבע הבוהק מחמיא לה, ומאז מקפידה להגיע לאירועים ושטיחים אדומים בצהוב קנרי חגיגי. השבוע עשתה זאת עם שמלת שיפון חלומית מבית רושאס, בהומאז' מקסים להוליווד של פעם, זו שסטון וריאן גוסלינג כל כך מתענגים עליה בסרט. נקודת זכות נוספת מגיעה על התיאום המושלם עם החליפה של ריאן. מכבי תל אביב מעולם לא הייתה כל כך פוטוגנית.

ג'ניפר לורנס, פרמיירת "Passengers", אל.איי
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לא קל להגיע לשטיח האדום בשמלת קצפת, אבל אם יש מישהי שמצליחה טו-פול-איט-אוף היא ללא ספק גברת ג'ניפר לורנס. עם חלק עליון במראה סטרפלס מחוכי וחלק תחתון המורכב משכבות טול, לורנס נראית כמו גרסת המאה ה-21 ל"אגם הברבורים", ועושה זאת באלגנטיות קולית להחריד. ככה אגב, נראית שמלת הכלה המושלמת.

אל פנינג, הקרנה של "Live by Night", ניו יורק
שמלה של קרולינה הררה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אל פנינג היא כבר לא הילדה הקטנה החמודה מ"אי שם" של סופיה קופולה, אלא כבר אישה בת 18 עם טעם אופנתי פנומנלי. רק היא יכולה להצעיר את שמלת הכפתורים והכיסים הזו מבית קרולינה הררה, ולהפוך אותה לפריט נחשק שכל תיכוניסטית הייתה רוצה שיהיה לה בארון. ביחד עם נעלי המרי-ג'יין המשובחות והמחשוף המקורי, פנינג גורמת לכל קלישאות ההתבגרות של ילדים כוכבים להיעלם כאילו לא היו.

לילי אלדרידג', טקס פרסי מרכז קנדי, וושינגטון
שמלה של ג'ייסון וו

צילום: REX

צילום: REX

לילי אלדרידג' מציגה – המהפך. מחזייה קטנטנה וכנפיים גדולות על המסלול של ויקטוריה'ס סיקרט, היא עברה באלגנטיות לשמלת שנהב של ג'ייסון וו, הגורמת לה להיראות כמו מלאכית אמיתית, ולא כמו הגרסה למבוגרים. מה שכל כך יפה פה הוא השמירה על הפשטות – שיער אסוף בקוקו עגבנייה דיסקרטי, איפור מינימליסטי עם גבות מודגשות ושילוב של עגילי יהלום גדולים עם צמיד זהב לבן מעודן. באמת שלא צריך יותר מזה.

פליסטי ג'ונס, פרמיירת "רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים", אל.איי
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

את רשימת המתלבשות הטובות השבוע חותמת השחקנית הבריטית פליסטי ג'ונס, העושה חיל בימים אלו בהוליווד בזכות הסרט החדש מבית "מלחמת הכוכבים". לכבוד הפרמיירה החגיגית באל.איי היא הגיעה בשמלת נסיכה של דיור, שגרמה  לכל הגיקים חובבי סטאר וורס לשכוח מי זה דארת' ווידר. פרינסס ליאה גאה.

המתלבשות הרעות:

מדונה, אירוע אשת השנה של בילבורד, ניו יורק
חליפה של גוצ'י

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמו כל חובבת אופנה בשנתיים האחרונות, גם מדונה נפלו לקסמו של אלסנדרו מיקלה לבית גוצ'י. אבל כמו הרבה אחרות, גם היא הסתנוורה מעושר הטקסטיל שהוא מציע, והעמיסה. זה מה שקרה השבוע באירוע אשת השנה של בילבורד, אליו הגיעה בחליפת ג'קארד שנראית כמו כיסוי ספה בבית של נובורישים. אבל היא לא עצרה שם. לכל החגיגה הזו היא הוסיפה צ'וקר פפיון מוזהב, שנראה כאילו שדדה ליצן בקרקס מדראנו. אייקון או לא אייקון, מדונה נפלה בפח של גוצ'י וזה לא כיף לראות.

קאשה, אירוע אשת השנה של בילבורד, ניו יורק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קאשה עברה תקופה קשה בשנה האחרונה, ועל אף הרצון העז לחזק אותה במאבקה, אי אפשר להתעלם מהפיל שבחדר – היא לא נראית טוב, והחליפה הלבנה שבחרה ללבוש השבוע רק מדגישה זאת. לא ברור מי עיצב את החליפה הבעייתית, אבל אפשר לשער שקאשה קנתה אותה באיזו חנות יד שנייה לכפילי אלביס פרסלי. בהזדמנות זו נאחל מזל טוב לזוג המאושר שנישא על ידה בווגאס.

אשלי גרהאם, טקס איש הספורט של השנה, ניו יורק
שמלה של ג'יי מנדל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

רק לפני כשבוע סיפרנו לכם על ההתנגדות של לא מעט מעצבים להלביש את אשלי גרהאם לכבוד השער של מגזין ווג הבריטי, ונראה שכבר יש מתנדבים בקהל לעזור לנערה במצוקה. המעצב הצרפתי ג'יי מנדל שלח לגרהאם שמלת חרוזים צמודה, אבל על אף המעשה הנחמד, היה עדיף אם גרהאם הייתה אומרת "לא תודה". לא רק שהשמלה צמודה יתר על מידה וגורמת לחזה שלה להתפקע במקום, אלא שהצבעוניות עצמה מזעזעת, ונראית כאילו מכונית עברה על יד גרהאם, והשפריצה עליה נפט במקומות מאוד מאוד אסטרטגיים. אנחנו, כפי שכבר יכולתם להבין, לא אהבנו.

ריטה אורה, אירוע ג'ינגל בל של רדיו Z100, ניו יורק
אאוטפיט של מארק ג'ייקובס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מעולם לא נראה שילוב כה מופרך ופורח על השטיח האדום. מלמעלה- טופ במראה מחוך נוצץ, מלמטה – מכנסי דגמ"ח רחבים וסנדלי קשירה גבוהים. יחד, נוצרה מערכת לבוש מכאיבה לעיניים שתיזכר לדורות. זהו, אין לנו עוד מה להוסיף.

מילה ג'ובוביץ', פרמיירת "האויב שבפנים 6" טוקיו
שמלה של אלי סאאב

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

פרמיירת "האויב שבפנים 6" שהתקיימה השבוע בטוקיו הייתה עניין משפחתי. כוכבת הסרט, מילה ג'ובוביץ', (שנשואה לבמאי, פול וו.ס. אנדרסון), הביאה עמה כוח עזר קטנטן וחמוד בדמותה של בתה, אבר, המשחקת לצידה בסרט. אבל בעוד אבר הייתה לבושה בשמלה חלומית ומתקתקה של אלי סאאב, נראה שאמא מילה הסתפקה בשאריות. בכמה חתיכות קטיפה בצבע חציל, האאוטפיט של ג'ובוביץ' אפילו לא ראוי לתואר "בגד". בעידן של שמלות עם שסעים עמוקים, זו בהחלט אחת הבעייתיות שראינו. וראינו.

קו המשווה:
דיאן קרוגר Vs. ג'יזל
שמלה של מוגלר

צילום: אינסטגרם redcarpetman

צילום: אינסטגרם redcarpetman

השבוע קו המשווה שלנו קשה מהרגיל. לא רק שמדובר בדיאן קרוגר וג'יזל – שתיים מהנשים היותר יפות על הפלנטה, אלא שכמעט אין שוני באופן בו הן לבשו את שמלת הקאט-אאוטים הזו מבית טיירי מוגלר. שתיהן הלכו על שיער פזור במראה גלי, קוביות בבטן מעוררות קנאה, ואקססוריז מעטים ביותר. ההבדל היחיד (מלבד גוון עור אירופי של קרוגר, לעומת זה השזוף של ג'יזל) הוא בנעליים. קרוגר הלכה על סנדלי עקב לבנים עם קשירה בקרסוליים, בעוד שג'יזל הלכה על נעלי עקב מינימליסטיות שחורות. ועדיין, כמו בכל שבוע, זה הרגע שלכם להכריע – מי לבשה את זה טוב יותר?

השאירו תגובה

 

  • ההופעה של מילה גובוביץ מ-ז-ע-ז-ע-ת ועוד ללכת ככה עם הילדה שלך (שהיא יפיפיה לכשעצמה) ועוד כשאת לאו דווקא חושפת גוף במצב מי יודע מה

    מאת: רואה |‏ 4 בינואר 2017 | 13:40
  • לחוצת חתונה הלורנס הזאת

    מאת: ע |‏ 4 בינואר 2017 | 13:38
  • השמלה של אמה סטון אמנם יפה אבל לא מחמיאה לה בעליל, היא מעוותת לה את הפרופורציות, ולדעתי אם שמלה גורמת לבחורה כזאת פטיט להיראות מרובעת כמקרר היא צריכה להיכנס לקטגוריית הגרועות.

    מאת: רוני |‏ 17 בדצמבר 2016 | 12:13