בר רפאלי חזרה לשטיח האדום וזה לא מספיק טוב

וגם: ג'ניפר לורנס מנסה להיות מקורית אבל יוצאת מתאמצת, קייט בלנשט מצליחה איפה שאחרות נכשלות, קייטי פרי במחשוף בעייתי, נטלי פורטמן בשמלה שהיא וילון וניקול קידמן בקרב אופנתי מול מריון קוטיאר. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 1 דצמבר 2016
נטלי פורטמן, בר רפאלי וג'ניפר לורנס. מתלבשות השבוע (צילום: גטי אימג'ס, AP)

נטלי פורטמן, בר רפאלי וג'ניפר לורנס. מתלבשות השבוע (צילום: גטי אימג'ס, AP)

המתלבשות הטובות:

מרגו רובי, טקס פרסי גות'ם, ניו יורק
שמלה של קלווין קליין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמה חבל שאין תרגום מתאים בעברית ל"Winter White", אותו מראה חורפי צחור ההולך יד ביד עם נופי שלג חלומיים. בארצות ברוכות פתיתים, אותו לבן נקי מקבל מקום של כבוד במלתחת החורף, ומתבטא באופן מובהק גם על השטיחים האדומים. בדיוק כמו במקרה הנ"ל עם מרגו רובי, שנראית כמו נסיכת קרח מהאגדות בזכות שמלה ארוכה, שקטה ומהממת מבית קלווין קליין. אין פה כמעט כלום, וזה מה שהופך את הלוק לכל כך מוצלח – רק גזרה מדויקת, מחשוף נדיב, שיער אסוף ברישול ואודם אדום בוהק. לגזור ולשמור.

גרטה גרוויג, טקס פרסי גות'ם, ניו יורק
שמלה של
Adeam

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

השחקנית והתסריטאית גרטה גרוויג היא לא שם ידוע בכל בית, וחבל שכך. לא רק שהיא מוכשרת בענייני קולנוע, היא גם מתלבשת מצטיינת. בשמלת סטרפלס במראה קומות, גרוויג נראית כאילו נשלפה מסט סרט פיפטיזי, כולל השיער הקוקטי והנעליים המחודדות. אם ככה נראית הסוד השמור של הוליווד – מבחינתנו לזרוק את המפתח לים ולשמור עליה בדיוק כמו שהיא.

אליסון ויליאמס, נשף Snowflake של יוניצף, ניו יורק
שמלה של קרולינה הררה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

היה זה שבוע בסימן שחור אצל הבנות של "בנות". אחרי ששוחררו התמונות היפות מתוך יום חתונתה של זושה מאמט (שושנה), שם לבשה שמלת ז'יבנשי שחורה ודרמטית, הגיע תורה של אליסון ויליאמס (מארני) ללבוש שמלתה שחורה ועוצרת נשימה. עם כתף אחת, גזרה חובקת גוף וזוג עגילי ג'ייד בוהקים, ויליאמס נראית אצילית אך לא מתאמצת, בדיוק כפי שמארני הייתה רוצה להיראות, אבל אף פעם לא מצליחה.

מישל ויליאמס, פרמיירת "Manchester By The Sea", אל.איי
שמלה של לואי ויטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לא במקרה מישל ויליאמס ומרגו רובי נכנסו השבוע לרשימת המתלבשות הטובות בזכות שמלות לבנות שמימיות. שתיהן חולקות את אותה סטייליסטית מוכשרת, שמצאה סוס מנצח ורוכבת עליו עד כמה שאפשר. אבל בניגוד לקלאסיקה של רובי, אצל מישל יש הרבה יותר תעוזה, כיאה לשחקנית שלא מפחדת לקחת סיכונים הן בקולנוע והן על השטיח האדום. במראה אוברסייז, נינוח ומתוחכם, השמלה הזו של לואי ויטון נראית כמו הדבר הכי קרוב לכרבולית שאפשר ללבוש ולצאת איתו מהבית. מי מצטרף אלינו לקבוצת רכישה?

קייט בלנשט, אירוע ב-MoMA לכבוד פדרו אלמודובר, ניו יורק
סריג וחצאית של לואי ויטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

יש כמה מלכות סטייל בלתי מעורערות בהוליווד, שגם בימים יותר ניסיוניים שלהן מצליחות לגרום לעולם להחסיר פעימה. אחת מהן היא קייט בלנשט, שם נרדף לאלגנטיות וקוליות. כמו מישל ויליאמס, גם היא בחרה השבוע באאוטפיט נינוח מבית לואי ויטון, כזה שרק נשים שהן מספיק בטוחות בעצמן יכולות ללבוש ולצאת מזה בשלום. כי לא כל אחת יכולה ללבוש סט לורקס מוזהב, אבל היי, גם לא כל אחת היא זוכת אוסקר שיכולה להזדהות עם הפסלון המוזהב.

המתלבשות הרעות:

קייטי פרי, נשף Snowflake של יוניצף, ניו יורק
שמלה של מרקזה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמנם ימיה של קייטי פרי כמתלבשת מחרידה כבר מזמן מאחוריה, אבל היא גם עדיין לא חידדה את טעמה האופנתי לכדי הגעה למעמד מתלבשת מצטיינת. קחו לדוגמא את השמלה הזו מבית מרקזה – בעיקרון יש לה פוטנציאל. היא אוורירית וזוהרת, נימפתית וקסומה, ועדיין משהו שם מתפקשש. החשוד המיידי הוא כמובן אזור המחשוף, שנראה כמו אחרי שריפה ביער הפיות, עם כמה אפליקציות פרחים יותר מדי. עוד קצת מאמץ קייטי, ואת שם.

נטלי פורטמן, טקס פרסי גות'ם, ניו יורק
שמלה של רודארטה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עם כל אהבתנו לנטלי פורטמן והפרגון המתמיד ברשימת המתלבשות הטובות, גם לה יש נפילות שצריך לציין. למען הגילוי הנאות, נספר כי על המראה הזה אמונה קייט יאנג, אותה סטייליסטית מהוללת של מרגו רובי ומישל ויליאמס. אבל גם לסטייליסטיות יש ימים פחות טובים, כמו היום בו בחרה את שמלת הווילון הזו לפורטמן ההריונית. כי איך לעזאזל היא הצליחה להפוך את היפה והאלגנטית בנשים לדודה עייפה שחזרה מהחתונה של האחיינית? אבל שלא תחשבו שרק יאנג אשמה – נטלי, לפעמים מותר להגיד לא תודה.

ג'ניפר לורנס, מסיבת עיתונאים לכבוד הסרט "Passengers", פריז
סריג וחצאית של דיור

צילום: AP

צילום: AP

הרי לכם מקרה קלאסי של מישהי שחשבה שהיא עומדת לשבור את השטיח האדום ביציאה שעוד לא נראתה, רק כדי להתרסק עמוק אל תוך רשימת המתלבשות הרעות. יש סיבה שלא משדכים סריג עם פרינט כוכבים אל חצאית טול באורך מקסי, גם אם על התווית כתוב Dior. כי בסופו של דבר, המראה המתקבל הוא של קמפיין למחלקת הילדים של H&M, ופחות של שחקנית מכובדת זוכת אוסקר. אז לא, זה לא מגניב ולא כדאי לנסות בבית.

בר רפאלי, אירוע של Moët & Chandon, מדריד
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בהופעה ראשונה על השטיח האדום מאז הלידה, בר רפאלי מוכיחה לעולם כמה מדהים יכולה להיראות אמא טרייה, שהיא במקרה גם סופרמודל במשרה מלאה. ואכן, רפאלי נראית מעולה. רק שמבחינה אופנתית הלוק שבחרה לא מספיק מדויק. אמנם גזרת העיפרון מחמיאה מאוד, אך המחשוף הורס את הכל. הוא גדול וגס מדי, ועומד בניגוד מוחלט לאלגנטיות שהשמלה כביכול מנסה לשדר. להוסיף חטא על פשע, היא שידכה לשמלה נעלי שפיץ שחורות ההופכות את המראה כולו לזקן ומשמים, בלי טיפת מעוף. אז בר – טוב שחזרת, אבל יש עוד על מה לעבוד.

סלמה הייק, פרמיירת "I Am Bolt", לונדון
טוטאלוק של גוצ'י

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ולקינוח, הפינה האהובה של סלמה הייק בגוצ'י. כמו תמיד, השחקנית המקסיקנית הגיעה לשטיח האדום לבושה בבגדי בית האופנה האיטלקי הפופולרי השייך לבעלה המיליארדר, פרנסואה-הנרי פינו. וכמו תמיד, היא נראית כמו קורבן אופנה קומפקטי. הפעם, מדובר במראה קשוח במיוחד. בז'קט עור קטנטן עם עיטורי ורדים, מכנסיים רחבים וכובע קסקט, הייק נראית כמו נער עיתונים משנות השלושים שנכלא לזירת שוורים. היא אולי מחייכת, אבל מבפנים היא בוכה.

קו המשווה:
ניקול קידמן
Vs. מריון קוטיאר
שמלה של ארמני פריבה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

שמלת קטיפה של ארמני פריבה עם קישוט נוצץ מקדימה – אמנם אין הרבה במשותף מעבר לשלושת האלמנטים האלו, אבל זה מספיק בשביל פינת קו המשווה שלנו. מצד אחד – ניקול קידמן התמירה בגרסת הארוכה והצמודה, מצד שני – מריון קוטיאר בגרסת גזרת ה-A עם כיסים במותניים, שרוולים קצרים ומספיק מקום לבטן הריונית פוטוגנית. שתיהן זורחות בשחור קלאסי ומוכיחות שקטיפה היא היא הטקסטורה של חורף 16/17. אבל כמו תמיד – יש רק אחת שיכולה לזכות בקול שלכם.

השאירו תגובה

 

  • בר נראת נהדר אחרי הלידה אבל השמלה לא כי החזה שלה נראה מאד נפול ומגעיל

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 20 בדצמבר 2016 | 16:40
  • בר תמיד הפגינה טעם מזעזע בבגדים. מעולם לא ראיתי בחורה עם נתונים על כך טובים שמקפידה להתלבש תמיד כל כך רע.

    מאת: גוגל |‏ 10 בדצמבר 2016 | 11:37
  • השמלה של מרגו רובי יפהפיה . פשוט מושלמת.
    גם מישל ויליאמס נראית מעולה, כהרגלה, ומיטיבה להתלבש, כנ"ל קייט בלנשט וניקול קידמן.
    ורק בר רפאלי נראית זולה, חושפת בחוסר טעם וולגרי, וסתמית.

    מאת: אמה |‏ 9 בדצמבר 2016 | 15:50
  • ואו, או שלמישהו קשה לפרגן, או שמי שכתב את הכתבה הזו לא מבין שיט באופנה. הדמלה של בר מדהימה מחמיאה, קלאסית באורך, לא זולה או גסה והמחשוף בדיוק במידה הנכונה. השמלה של קיטי פרי יותר חשופה אפילו

    מאת: השמלה של בר היסטרית |‏ 4 בדצמבר 2016 | 09:15
  • הגזמתם. בר נראת מצוין.

    מאת: נינה |‏ 4 בדצמבר 2016 | 07:02
  • בר נראת מעולה! תלמדו לפרגן

    מאת: דן |‏ 2 בדצמבר 2016 | 10:28
  • רפאלי אף פעם לא הייתה סופרמודל ואף פעם לא תהיה. והיא כבר שנים לא עובדת, שלא לדבר על משרה מלאה.

    מאת: ..... |‏ 2 בדצמבר 2016 | 09:34