מתלבשות השבוע: בדרך לאוסקר עוצרים בארמני

אמה סטון יודעת ששמלה מושלמת של ארמני תעזור בסיכויים לפסלון מוזהב, וגם: סקרלט ג'והנסון לוקחת יותר מדי ברצינות את תפקידה החדש כרובוט, גוון סטפאני בשמלה מהטיטניק וסלינה גומז בקרב אופנתי מול האיט גירל החדשה של הוליווד. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 17 נובמבר 2016
גוןן, סקרלט ואמה. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

גוןן, סקרלט ואמה. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

קרלי קלוס, גאלת "Women of Worth", ניו יורק
שמלה של מייקל קורס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קשה שלא להתאהב בלוק האלילה המוזהבת שהציגה השבוע קרלי קלוס בניו יורק. אמנם המקורבת הטרייה לבית הלבן המתחדש (בן זוגה הוא גיסה של איוונקה) יכולה להפוך כל סחבה ליצירת פאר, אבל השמלה הזו היא ליגה אחרת. הטקסטורה מלאת הרבדים, הגזרה המושלמת והעמידה הסטואית – קלוס נראית כאילו טבלה באמבט זהב ויצאה משם מוכנה לשטיח האדום.

קייטי פרי, גאלה של קפיטול רקורדס, אל.איי
אוברול של לילה רוז, סנדלים של ג'ימי צ'ו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמנם קצת קשה להאמין, אבל המתלבשת המצטיינת הזו היא לא אחרת מאשר קייטי פרי. כנראה שקרה אחד משני הדברים הבאים – או שהיא החליפה סטייליסט, או שהתעשתה על עצמה אופנתית אחרי עשור מול אור הזרקורים. בכל מקרה, מערכת FF מברכת את העידן החדש והמבריק הזה וכן מעוניינת לעשות עסקת חליפין בעבור האוברול. פרטים בפרטי.

היילי סטיינפלד, טקס Governors Awards של האקדמיה לקולנוע, אל.איי
שמלה של אלי סאאב קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בדרך כלל היילי סטיינפלד לא מגיעה לצד הזה של מדור המתלבשות, אבל עם שמלה מהאגדות כמו זו, מקומה היה מובטח ברשימת הטובות. היא אמנם נראית קצת כמו Corpse Bride, אבל בקטע טוב ומאוד חי. אז קדימה כלות עתידיות – נעצו את התמונה בבורד החתונה שלכן בפינטרסט. מדובר בשמלת הכלה האולטימטיבית.

לופיטה ניונגו, טקס Governors Awards של האקדמיה לקולנוע, אל.איי
שמלה של אלי סאאב, סנדלים של ג'ימי צ'ו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לופיטה ניונגו החליטה השבוע לוותר על הסטייל האפריקאי והמרהיב שכל כך מזוהה עמה, לטובת מראה נסיכה אירופאית עוצרת נשימה. עם גזרת קרינולינה מעודנת, אפליקציות פרחים מדויקות והצבע הצהוב הדהוי, ניונגו נראית כמו בל מ"היפה והחיה", הגרסה זוכת האוסקר.

אמה סטון, פרמיירת "La La Land", אל.איי
שמלה של ארמני פריבה, סנדלים של ג'ימי צ'ו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

את השבוע חותמת בהצלחה אמה סטון עם שמלה כה מורכבת ומשובחת, שאי אפשר שלא לעצור רגע ולדון ברבדים השונים שלה. קודם כל, יש פה עושר בדים מטריף – קטיפה, שיפון, חרוזים ואלמנט מלא נפח שנראה כמו גומיית סקרנצ'י ישנה. והגזרה, הו הגזרה – חובקת גוף ומדגישה את כל מה שצריך, עם שרוולים קצרים חלומיים ושסע שנגמר בדיוק במקום המתאים. לא מפתיע שהיא בחרה בשמלה של ארמני לפרמיירת סרטה מלא ההייפ "לה לה לנד" – ארמני נחשב לקמע המזל של שחקניות הוליווד, עם מספר שיא של שחקניות שזכו באוסקר כשהן לבושות בבגדיו. אמה סטון חושבת קדימה (ובצדק) ומפלסת את דרכה בביטחון אל עבר נאום הזכייה. המשיכי כך והפסלון המוזהב מובטח + מקום של כבוד ברשימת המתלבשות הטובות.

המתלבשות הרעות:

סקרלט ג'והנסון, פרמיירת הטריילר החדש ל"Ghost in the Shell", טוקיו
שמלה של אטלייה ורסאצ'ה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמו כל עם ישראל בערך, גם סקרלט ג'והנסון מבקרת כעת ביפן. היא אמנם לא מעבירה את מרבית זמנה בחנויות הכל במאה יין, אלא עובדת בקידום סרטה החדש, אבל אי אפשר שלא לשים לב כי גם היא מנסה להתאים את עצמה לסביבה האולטרה עתידנית שהיא טוקיו. אבל נראה שהיא לקחה את זה צעד אחד רחוק מדי. בשמלת מיני מבית אטלייה ורסאצ'ה נראה שהיא עוד לא מוכנה להיפרד מדמותה הסייבורגית. אז נכון, היא רוצה להתחנף לגיקים היפניים מכורי האנימה, אבל היא קצת שכחה שהעולם הוא כפר גלובלי אחד גדול, והתמונות שמצולמות בשיבויה מועברות באותו הרגע לכל נקודה אחרת על כדור הארץ. ככה זה, עבודתם של מבקרי האופנה לעולם לא פוסקת.

זנדאיה, טקס אשת השנה של מגזין גלאמור, אל.איי
שמלה של רים אקרה, סנדלים של ג'וזפה זנוטי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זנדאיה בסך הכל רצתה להרשים את תעשיית האופנה עם השמלה שלבשה השבוע לטקס אשת השנה של מגזין גלאמור. אבל ציפיות לחוד ומציאות לחוד, כי מה שבסוף ייזכרו לה מהלוק הנ"ל זה את שרוולי הביג בירד הוורודים שעושים רושם כאילו היא עומדת לנפנף בהם ולעלות השמיימה. אז סורי זי, סחטיין על המאמץ היפה, אבל יש עוד על מה לעבוד.

אוליביה מאן, הקרנה של "Past Forward", אל.איי
טוטאלוק של פראדה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

פרדוקס לסופ"ש -אם אוליביה מאן לבושה מכף רגל ועד ראש בפראדה, איך יכול להיות שהיא לבושה כל כך רע? איזו חברה שיקרה לה בפנים חתומות ואמרה שהיא נראית בזה טוב? לנו היא נראית יותר כמו נער מקהלה בן 12 שעוד לא התחלף לו הקול. ואיכשהו, אנחנו לא חושבים שזה הלוק שהיא כיוונה אליו.

ג'נה דוואן טייטום, טקס אשת השנה של מגזין גלאמור, אל.איי
שמלה של סולאס לונדון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

צפרדע חכמה אמרה פעם שזה לא קל להיות ירוק. ג'נה דוואן טייטום יכולה כעת להעיד על כך בעצמה. שמלת הקולר הירוקה הזו מקנה לה מראה נוקשה, חנוק ומתאמץ שלא עושה חסד לנתוני הפתיחה האלוהיים של דוואן טייטום. אבל מה שהכי הרג אותנו היא החגורה הנוראית – הבד פשוט משתפל לו מבעד ללולאה בלי שום צורה או הגיון. שמישהו יגרור אותה בחגורה הביתה.

גוון סטאפני, טקס אשת השנה של מגזין גלאמור, אל.איי
שמלה של מרקזה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

פעם גוון סטפאני הייתה ידועה בטעמה האופנתי המאתגר אך מקורי. היום היא פשוט עוד מישהי אובר-דרסד לאירוע. לא כי לא מדובר באירוע בלק-טיי, אלא פשוט כי השמלה הזו אף פעם לא תתאים לאירוע. אולי בעצם היא התאימה לנשף במחלקה הראשונה בטיטניק, שמהשרידים שלה באוקיינוס סטפאני משתה אותה. אמנם חלק מהבד נשאר עוד במצולות הים, אבל היי, היא בחברה טובה עם ג'ק דוסון.

קו המשווה:
סשה ליין
Vs. סלינה גומז
שמלה של לואי ויטון

סשה ליין מול סלינה גומז. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

סשה ליין מול סלינה גומז. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

סלינה גומז היא אולי האישה עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם, אבל גם לה קשה להתחרות בסשה ליין, כוכבת הסרט החדש והמדובר "אמריקן האני" ואיט גירל בהתהוות רצינית. השתיים הן גם חלק מנבחרת המוזות של ניקולה גסקייה (המנהל האמנותי של לואי ויטון) ולכן זה לא מפתיע שהלביש את שתיהן בשמלות כמעט זהות מבית האופנה שהוא עומד בראשו. הראשונה שלבשה אותה הייתה סלינה, לכבוד המט גאלה השנה, ומעט לאחר מכן ליין לבשה אותה בפסטיבל קאן. שתיהן לקחו את הלוק החללי עד הסוף עם שיער אסוף, איפור מינימלי ומגפיים צבאיים שאמורים לשרוד את האפוקליפסה. אז עד שזה יקרה נדון בשאלה האלמותית – מי לבשה את זה טוב יותר? סשה או סלינה?

השאירו תגובה