כל החזייה בפרצוף: קיילי ג'נר לא משאירה מקום לדמיון

וגם: קייט הדסון חייבת עוד כמה תפרים בשמלה, לילי קולינס שומרת את כל הדרמה לגב, קייט בוסוורת' מצאה את הג'ינס המושלם, קנדל ג'נר בהומאז' מטריף לפריס הילטון ועוד כמה מילות סיכום על האוברול המפתיע של מלניה טראמפ. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 10 נובמבר 2016
קייט הדסון, קייט בוסוורת' וקיילי ג'נר. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, Splash News)

קייט הדסון, קייט בוסוורת' וקיילי ג'נר. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, Splash News)

המתלבשות הטובות:

לילי קולינס, גאלת Go Campaign, אל.איי
שמלה של אלי סאאב

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כוכבות הוליווד מתחלקות לשתיים – אלו שיעשו הכל כדי למשוך תשומת לב על השטיח האדום ואלו שיעדיפו להישאר נאמנות לחוקים הנוקשים של עולם האופנה. לילי קולינס שייכת לקבוצה השנייה והאקסקלוסיבית, ומצליחה, גם באאוטפיט פשוט ומינימליסטי כמו זה הנ"ל, לכבוש את ליבם של מבקרי האופנה. השמלה העדינה אך עוצמתית מבית אלי סאאב מונחת על קולינס בצורה מופלאה, ועל אף המראה הצנוע מקדימה, היא מספקת את מלוא הסקס אפיל דרך הגב. כן ירבו.

אומה תורמן, השקת חלון הראווה לכריסמס של Printemps, פריז
נעליים של ג'ימי צ'ו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לא רק לילי קולינס הצטיינה השבוע בשחור דרמטי. אומה תורמן התייצבה להשקת חלון הראווה של Printemps, הכלבו הפריזאי המפורסם, באנסמבל כל כך משובח שיש להשתמש בו כמדריך לבוש לשנים קדימה. הווסט המחמיא והנוקשה עומד בניגוד מושלם לחצאית השיפון האוורירית, כשנעלי העקב המקושטות מוסיפות טאץ' כריסמסי חגיגי ושמח. רק תסתכלו על הפנים של אומה – היא יודעת שהיא שיחקה אותה.

דרי המינגווי, טקס פרסי ה-Fashion Fundשל ווג וה-CFDA, ניו יורק
סווטשירט וחצאית של
The Elder Statesman x NBA

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

דרי המינגווי, הדוגמנית, השחקנית והנינה של, כבר שנים על הרדאר שלנו בתור מגדלור לכל מה שהוא קול ונכון. השבוע, בטקס היוקרתי של ווג וה-CFDA היא שוב הצליחה להתעלות על כל המוזמנים המעונבים באאוטפיט שהוא כליל המגניבות. בחצאית מקסי שחורה וסווטשירט לבן הלקוח מתוך קולקציית הקפסולה של הלייבל The Elder Statesman והתאחדות הכדורסל האמריקאית, היא קולעת בול לכיוון אליו עולם האופנה הולך – לביש, נוח ומודע לעצמו.

קייט בוסוורת',בדרך לספא, ניו יורק
ז'קט עור של
Frame, ג'ינס של M.i.h, מגפיים של Tod's, תיק של אלכסנדר וונג

צילום: Splash News

צילום: Splash News

קייט בוסוורת' עשתה קריירה מצילומי פפראצי שתופסים אותה בין סידורים. לא כי היא שחקנית מוכרת או מעניינת במיוחד, אלא מהסיבה הפשוטה שהיא יודעת להתלבש כמו שצריך. גם כשהיא עוטה על עצמה טי-שירט לבנה וג'ינס מתרחב היא מצליחה להוציא מראה ייחודי ומלא אופי, כזה שדורש העתק-הדבק. אז אמנם הפריטים שבחרה הם לא בדיוק בטווח מחירים ידידותי למשתמשת, אבל בהחלט אפשר לקבל השראה לפריטים דומים בקניון הקרוב לביתכן. ניפגש בתור לקופה בזארוש.

מלניה טראמפ, נאום הזכייה של דונלד טראמפ, ניו יורק
אוברול של ראלף לורן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זה לא כל כך נעים, אבל אי אפשר לסגור את רשימת המתלבשות הטובות השבוע מבלי לציין את האוברול שלבשה מלניה טראמפ לנאום הזכייה של בעלה, נשיא ארה"ב הנבחר. אמנם מלניה היא לא האישה שקיווינו לראות מאיישת את הבית הלבן, אבל לפחות אפשר להיות בטוחים כי היא תספק הרבה עניין אופנתי בארבע שנים הבאות. אז נכון, הצבע הלבן והשימוש בראלף לורן היו עקיצה ברורה להילרי, אבל אין כל ספק כי היא נראתה מעולה באוברול המרחף הזה. אין מה לעשות, שנים של דוגמנות וכסף אינסופי עושים את שלהם.

המתלבשות הרעות:

נעמי קמפבל, טקס פרסי החדשנות של ה-WSJ, ניו יורק
שמלה של טום פורד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אז נכון מה שאמרנו לפני רגע על זה ששנים של דוגמנות וכסף אינסופי עושים את שלהם? אז שכחו מזה. כי לפי השמלה חונקת הכמרים הזו של נעמי קמפבל, כנראה שאין ערובה לסטייל, לא משנה מה המשאבים שלך. אפילו שאת סופרמודל אגדית ולובשת טום פורד, את יכולה להיראות כמו דמות מה"אלמנט החמישי" ולגרום לכולם להצטער על שהקליקו על האייטם הזה. סורי נוט סורי.

איימי אדמס, פרמיירת "Arrivals", אל.איי
שמלה של אטלייה ורסאצ'ה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

יש לנו חיבה גדולה לאיימי אדמס. היא מתוקה ומוכשרת ואיכשהו תמיד מפסידה בטקסי פרסים. הפעם היא גם הפסידה במשחק החיים שהוא מדור המתלבשות של FF, וכל זה בגלל בחירה אופנתית לא מושכלת. השמלה הכחולה הזו היא ורסאצ'ה טיפוסית – צמודה מדי, בוהקת מדי, מתאמצת מדי. או במילים אחרות, מתאימה לדונטלה ולא לאף אחת אחרת.

קלי רולנד, טקס פרסי ה-Fashion Fund של ווג וה-CFDA, ניו יורק
אאוטפיט של
Baja East

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אין מישהו שמקווה כי השמועות על האיחוד של דסטניז צ'יילד יהיו נכונות יותר מקלי רולנד. או לפחות כך זה נראה על פי האאוטפיט הלבן והמוגזם שלבשה השבוע בניו יורק. רולנד נראית כאילו שלפו אותה מתוך קליפ גנוז של דסטניז, אי שם בשנת 2002, כשהיא מסתירה בתוך הגלימה את כל הבנות שגורשו מהלהקה בתחילת הדרך. ביונסה בחיים לא הייתה מאשרת את זה.

קייט הדסון, טקס פרסי הקולנוע של הוליווד, אל.איי
שמלה של מרקזה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קייט הדסון היא אצולה הוליוודית. עניין שהיא מקפידה להשכיח מהציבור הודות לשמלות חושפניות וחסרות טעם, שגורמות לה להיראות כמו שחקנית מתחילה סוג ד' שעוד לא הצליחה להשיג סטייליסט מן המניין. אבל זה לא המקרה באמת, ולכן זה עוד יותר חורה לראות את המפלות האופנתיות שלה בכל פעם מחדש. קייט, יש לך קשרים, את איי-ליסטרית, אז בבקשה, בפעם הבאה תבקשי עוד כמה תפרים בשמלה. את לא צריכה לקחת על עצמך את מטלת החזקת השמלה.

קיילי ג'נר, בדרך למסיבת יום ההולדת של קיילי, אל.איי
מכנסיים של
Unravel

צילום: Splash News

צילום: Splash News

קיילי ג'נר היא קוסמת אמיתית. תמיד אפשר לסמוך עליה שתספק את הסחורה במילוי רשימת המתלבשות הרעות של השבוע. אנחנו גם בטוחים שהיא יודעת בעצמה שמה שהיא לובשת הוא מזעזע. אבל בשבילה זה כלי משחק – תמונה שתביא עוד כמה לייקים, שיתופי פעולה מסחריים ומיליונים בבנק. אז מה אם היא צריכה להקריב בשביל זה את שיפוט דעתה? רק בקשה אחת קטנה מקוראות המדור – אפשר להסתכל, אפשר להשתעשע, אבל אנא, לא ליישם בבית. בשביל זה יש את משפחת קרדשיאן-ג'נר. לא יותר מזה.

קו המשווה:
קנדל ג'נר
Vs. פריס הילטון
שמלה של
LaBourjoisie

קנדל מול פריס. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: Splash News, אימג'בנק)

קנדל מול פריס. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: Splash News, אימג'בנק AFP)

יש לא מעט נקודות השקה בין קנדל ג'נר לפריס הילטון. שתיהן נולדו למשפחות מתוקשרות ועשירות, שתיהן חבות את תהילתן לתוכניות ריאליטי ולשתיהן יש גוף שיכול לשאת שמלה כל כך קטנה וחסרת בד. זו הסיבה שהעולם כולו השתגע כשראה בסוף השבוע האחרון את קנדל חוגגת יום הולדת 21 בשמלה כסופה מלאת אבני סברובסקי קטנות, הומאז' מדויק לשמלה שלבשה פריס ב-2002, אז חגגה את יום ההולדת ה-21 שלה. אין ספק, מדובר במיינד פאק פוסטמודרניסטי רציני, סימולאקרה שז'אן בודריאר היה יכול לכתוב מאמר שלם עליה. אנחנו רק נניח כאן את התמונה וניתן לכם להחליט – מי לבשה את זה טוב יותר, קנדל או פריס?

השאירו תגובה

 

  • תשמרו את הדעות הפוליטיות שלכם לטורי דעות, מה הקשר לאופנה..

    מאת: מור |‏ 11 בנובמבר 2016 | 11:03