ביונסה מוכיחה: כסף לא קונה סטייל

וגם: כריסי טיגן בלוק הכי טוב שלה, קריסטן סטיוארט נראית כמו הגרסה החיוורת של פרינס, קלואי קרדשיאן מתלהבת מהג'ינס החדש שעיצבה, ניקול קידמן חוזרת לימי גדולתה וקייט מידלטון בקרב אופנתי מול אמאל קלוני. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 27 אוקטובר 2016
כריסי טיגן, קריסטן סטיואט וביונסה. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

כריסי טיגן, קריסטן סטיואט וביונסה. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

ניקול קידמן, פסטיבל הקולנוע BFI, לונדון
שמלה של ארמני

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בתקופה האחרונה (או יותר נכון, בשנים האחרונות) מצבה האופנתי של ניקול קידמן התדרדר לאין שיעור. תאשימו את נישואיה המאושרים או בריחתה מכלא הסינטולוגיה, בכל אופן, היא כבר לא הייתה ניקול המצטיינת של סוף שנות התשעים-תחילת שנות האלפיים. אבל השבוע משהו השתנה. היא חזרה להדהים על השטיח האדום, וכל זה בזכות שמלת קטיפה שחורה של ארמני, אותה וודאי תמצאו במילון תחת המילה "אלגנטיות". או בקיצור, יפה למות.

קייט מידלטון, ערב לכבוד הנבחרת הפראלימפית של בריטניה, לונדון
שמלה של אלכסנדר מקווין

צילום: אינסטגרם kensingtonroyal

צילום: אינסטגרם kensingtonroyal

בווג כינו את שמלת פרחי הפרג הזו של אלכסנדר מקווין כ"לוק הכי יפה של קייט מידלטון". לדעתנו הצנועה מדובר מעט בהגזמה, אבל אין כל ספק כי השמלה אכן יפה, ומספקת הפוגה מרעננת מגזרת המעילים הדודתיים שקייט בדרך כלל עוטה באירועים רשמיים. בזכות שמירה על סטייל מאופק, אך עם פרינט קסום המספק רגעי נחת אופנתיים, קייט שוב עוצרת את נשימתנו, כמו נסיכה אמיתית.

כריסי טיגן, טקס פרסי Golden Heart, ניו יורק
שמלה של מייקל קורס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

חצי שנה עברה מאז כריסי טיגן ילדה את בתה הבכורה, והשבוע היא נראתה טוב מאי פעם. בשמלת חרוזים שחורה מבית מייקל קורס, היא מצליחה להיות סקסית ומהוגנת בו זמנית, כשהיא מציגה גוף מושלם ועור זוהר. כל מילה נוספת מיותרת.

לילי אלדרידג', ערב לכבוד עמותת The Headstrong Project, ניו יורק
שמלה של
BROCK COLLECTION, נעליים של נינה ריצ'י, עגילים של Rebecca de Ravenel

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כבר מזמן טענו כי הסופרמודל האמריקאית מחזיקה בסטייל מעורר קנאה, המגיע מהמשוואה הפשוטה של קשרים בתעשייה + גוף אלוהי שגורם לכל בגד להיראות טוב. אז נכון שזה לא כוחות עם יתר היקום, אבל מה לעשות שגם שכשהיא לובשת שמלה קיצית בסוף אוקטובר היא נראית כמו הדבר הכי נכון שיכול לקרות לשטיח האדום, כולל נקודות בונוס על העגילים המקוריים והנעליים ההורסות.

סיינה מילר, פתיחת הבוטיק החדש של קרטייה, ניו יורק
שמלה של ולנטינו

צילום: AP

צילום: AP

אמנם בשנתיים האחרונות סיינה מילר די זנחה את המראה הבוהמייני שכל כך היה מזוהה עמה בתחילת הקריירה לטובת סטייל מינימליסטי מעודן יותר, אבל נראה שקשה לה להיפטר לגמרי מהרגלים ישנים. השמלה הלבנה והיפה הזו של ולנטינו היא דוגמה מוצלחת לכך, בזכות השילוב המופלא בין אווריריות וזרימת בד אל מול צללית מדויקת וגוון שקט ומתוחכם. תוסיפו לזה את האקססוריז מסביב וכמובן – איפור ושיער מרהיבים, וקיבלתם את הלנה מטרויה, גרסת הפאשניסטה האולטימטיבית.

המתלבשות הרעות:

קריסטן סטיוארט, פרמיירת "Billy Lynn’s Long Halftime Walk", ניו יורק
חליפה של רודארטה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ממצטיינת בלבן אחת לנכשלת סדרתית אחרת, אנחנו עוברים לקריסטן סטיוארט באנסמבל תמוה ומאוד לא קוהרנטי. אל תבינו אותנו לא נכון – אנחנו בעד התנסויות אופנתיות ומתיחת גבולות השטיח האדום, אבל לא כשהם מנוצלים לרעה כמו במקרה הזה. סטיוארט נראית כמו הגרסה החיוורת של פרינס (עליו השלום) או יותר נכון, כמו תרגום מילולי לשיר When Doves Cry. וכשהן בוכות, אנחנו בוכים.

ג'וליה רוברטס, טקס פרסי GLSEN Respect, אל.איי
שמלה של גוצ'י

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עם כל אהבתנו לג'וליה רוברטס, אין מנוס מלהגיד את האמת – מדובר בגרסת הדודה המתאמצת שרוצה להתלבש "כמו הצעירות" ובסוף נראית כמו פיהוק אחד גדול. אז מה אם כולן לובשות עכשיו גוצ'י, ג'וליה? אם הן יקפצו מהגג גם את תקפצי? בואי נגיד שאם בית האופנה החם של הרגע מציע לך שמלה, כזו שמתאימה יותר לאשת ראש הממשלה מאשר לכוכבת ההוליוודית שאת, פשוט תעני בנימוס "לא תודה". זה יחסוך הרבה מכל הנוגעים בדבר.

קלואי קרדשיאן, השקת קולקציית הדנים החדשה שלה, אל.איי
ג'ינס בעיצובה, בגד גוף תחרה של
Gooseberry Intimates

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מצד אחד, קלואי קרדשיאן הוציאה ליין דנים בעיצובה שחוגג את הגוף הנשי, ואנחנו לגמרי בעד, אבל למה הצעת ההגשה שלה צריכה להיות כל כך קלוקלת? יש כל כך הרבה אופציות איתן אפשר לשלב את הסקיני ג'ינס שעיצבה, אבל בגד הגוף הנ"ל הוא פשוט לא אחד מהן. אז מעולה שהיא בשיא הכושר שלה והיא רוצה להפגין את נכסיה לכל עבר, אבל התרגום שלה לטרנד הלנז'רי זועק "פורח" לכל עבר. ובואו לא נדבר על השיער הרטוב, סנדלי הפרווה ותוחם השפתיים החום. כי יש גבול לכל תעלול.

ניקי מינאז', אירוע Tidal X: 1015, ניו יורק
אוברול של מיזון מרג'יאלה, מגפיים של פראדה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אם בגד הגוף של קלואי קרדשיאן היה מחפיר, אז מה כבר אפשר להגיד על גרסת האוברול שלו שבחרה ניקי מינאז' ללבוש השבוע? ובכן, מילים לא יכולות לתאר את הרמה הנמוכה (ובעיקר הכעורה) של תלבושת קורי העכביש הזו. אז בואו פשוט ניתן למדבקות הפלוסים והתחתונים הקטנטנים לדבר בעד עצמם, ונקווה בשביל ניקי שההורדה של כל העסק הייתה מלווה בכמה שפחות כאב וצעקות.

ביונסה, אירוע Tidal X: 1015, ניו יורק
שמלה של
Guillermo Gattoni, תכשיטים של לוריין שוורץ

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ולסיום, המלכה האם, בשמלה עם רעיון מרתק מאחוריה אבל בביצוע בעייתי מאין כמוהו. מסתבר כי ההשראה לשמלה לקוחה מההיסטוריה השחורה של ארה"ב, כאשר עבודת האבנים המדוקדקת אמורה לדמות את הצלקות שנותרו לעבדים על גופם לאחר התעללות מצד בעלי המטעים. אין ספק כי הדרך בה קווין בי מצליחה להחדיר ולהנכיח את ההיסטוריה השחורה אל עולמות התרבות הפופולרית היא חשובה מאין כמוה. ובכל זאת, אנחנו מדור אופנה החוטא לפעמים בשטחיות, ולכן נרשה לעצמנו להגיד את מה שכולם חושבים – השמלה פשוט לא יפה. היא וודאי עלתה הון כדי להכין אותה בעבודת יד, אבל כמו שביונסה דואגת להזכיר לנו – כסף פשוט לא קונה סטייל.

קו המשווה:
אמאל קלוני
Vs. קייט מידלטון
שמלה של אלכסנדר מקווין

אמאל מול קייט - מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

אמאל מול קייט – מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

הרי לכן שתי נסיכות מודרניות – הראשונה, עורכת דין לזכויות אזרח ואשתו של שחקן מפורסם, והשנייה, סינדרלה של המאה העשרים ואחת. לכן זה לא מפתיע שהשתיים חולקות טעם אופנתי הכולל שמלות נשיות מחויטות המתאימות למעמדן. כך קרה עם וריאציה לשמלת תה של אלכסנדר מקווין מלאה בפרינטים נשיים ומתוקים כפרפרים ושפתונים. אמאל הלכה על זו בעלת מחשוף V עמוק והצטיידה באקססורי העונה לשם ג'ורג', בעוד שקייט בחרה בזו הסגורה עד הצוואר עם אבזור בדמות נסיך בריטי מקריח. אבל כמו תמיד, יש רק מנצחת אחת בקרב המוכר והאהוב. אז מי לבשה את זה טוב יותר? אתם תחליטו.

השאירו תגובה