קנדל ג'נר, איך יצאת ככה מהבית?

האאוטפיט שקנדל לבשה להופעה של אדל הוא מהמזעזעים שראינו, וגם: מישל אובמה מחליפה למשהו קצת יותר נוח, אוליביה פלרמו גורמת לשקית נייר להיראות טוב, דיאן קרוגר מנתבת את הפרידה מג'ושוע ג'קסון למחוזות אופנתיים וג'ניפר גארנר מתחרה עם קייט וינסלט בקרב הנצחי של "מי לבשה את זה טוב יותר". כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 11 אוגוסט 2016
אוליביה, קנדל ודיאן. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: אינסטגרם redcarpetman)

אוליביה, קנדל ודיאן. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: אינסטגרם redcarpetman)

המתלבשות הטובות:

גווינית' פאלטרו, מסיבה ורודה למען המלחמה בסרטן השד, המפטונס
שמלה של פראדה

צילום: AP

צילום: AP

גווינית' פאלטרו, בחורה שקלירלי מצאה את מעיין הנעורים, הייתה מאז ומתמיד שם נרדף למינימליזם אמריקאי במיטבו. לכן זה כל כך משמח לראות שאותו מראה נקי ומדויק שגווינת' שלטה בו ביד רמה בניינטיז, ממשיך להכות גלים גם בגווינית' של שנת 2016. כי תכלס, שמלת מקסי אדומה-ורודה של פראדה ושיער שכאילו יצא מהים זה כל מה שבחורה צריכה בחיים.

מגי ג'ילנהול, טקס תחרות הסרטים Jameson First Shot, אל.איי
גופייה וחצאית של
The Row, עגילים של סופי ביוהאיי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מגי ג'ילנהול כנראה לעד תישאר האחות השחקנית הקווירקית של ג'ייק. אבל אם יש משהו שאי אפשר לקחת ממנה זה את הסטייל המשובח שלה. קייס אין פוינט: חליפת שני החלקים המדהימה הזו של The Row, לה הוסיפה עגילי כסף גדולים של סופי ביוהאיי, אחת ממעצבות התכשיטים המדוברות ביותר של הרגע. כלות אינדי עתידיות – מדובר בחומר השראה קלאסי לפינטרסט.

אוליביה פלרמו, במהלך סידורים בעיר, ניו יורק
טי-שירט של
Drifter, חצאית של Tularosa, משקפי שמש של פנדי, נעליים של קרולינה הררה

צילום: אינסטגרם redcarpetman

צילום: אינסטגרם redcarpetman

עוד בחורה שכובשת את הקיץ בלבן היא אוליביה פלרמו, שגם שכשהיא סתם מסתובבת בעיר בין סידורים משמימים, היא דואגת לדפוק הופעה שתזכה אותה בכניסה מיידית למתלבשות הטובות. אז מה יש פה? טי-שירט לבנה מושלמת, חצאית עם שסעים מדויקים ואקססוריז נחשקים בצבעים נכונים. היא אשכרה חשבה על הכל –  אפילו שקית הנייר שהיא אוחזת ביד משלימה לה ההופעה.

דיאן קרוגר, בדרך לצילומי ה"לייט שואו של סטיבן קולבר", ניו יורק
שמלה של תיירי מוגלר

צילום: אינסטגרם redcarpetman

צילום: אינסטגרם redcarpetman

מכירים את זה שכשזוגות נפרדים אז בני הזוג נראים מעולה מאי פעם? אז זה בדיוק מה שקורה עכשיו עם דיאן קרוגר. אמנם ביכינו את הפרידה העצובה מג'ושוע ג'קסון, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שדיאן נראית טוב מאי פעם, ורק היא תצליח לגרום לשמלה צמודה וחושפנית להיראות סופר אלגנטית. אז איך עושים את זה? הולכים על צבעוניות שקטה, מורידים כל אקססורי אפשרי ושומרים על שיער ואיפור מעודנים. ואם אפשר, רצוי גם את הפנים והגוף של דיאן, אבל היי, בואו לא נהיה קטנוניים.

מישל אובמה, בדרך לחופשה משפחתית, מרתה'ס ויניארד
שמלה של טורי ברץ'

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אחרי שדי קטלנו את השמלה שלבשה מישל אובמה בשבוע שעבר, הרשו לנו להציג: התיקון. המשפחה הנשיאותית התעופפה לה למרתה'ס וינארד, ולכבוד המאורע מישל החליפה למשהו קצת יותר נוח – שמלת מעטפת כחולה ויפה מבית טורי ברץ', המזכירה לאמריקאים לשמור אמונים לדמוקרטים הכחולים. אם ככה הולכת להיראות הגרדרובה של מישל  ביום שאחרי הנשיאות – אז אפילו טראמפ כבר לא כזה מפריע לנו.

המתלבשות הרעות:

אמה סטון, אירוע מלגות של איגוד העיתונאים הזרים בהוליווד, אל.איי
שמלה של רולאן מורה, נעליים של ג'ימי צ'ו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

השמלה הסגולה הזו של אמה סטון מתעתעת. מלפנים – היא בסדר, לא מספיק טובה בשביל להשתחל לחלק הטוב של המתלבשות, לא מספיק רעה בשביל החלק הרע. אבל אז, ברגע שאמה מחליטה להסתובב, מתגלות הפנים האמיתיות של השמלה – בדי תחרה בשחור ולבן לכל אורך הגב, המקנים לסטון מראה של מצורעת. או במילים אחרות – כנראה לא הלוק שהיא חתרה אליו.

סלמה הייאק, פרמיירת "מסיבת נקניקיות", אל.איי
חולצה ומכנסיים של סאן לורן, נעליים של בראין אטווד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

איזה מזל שיש את סלמה הייאק שמתבלת כהרגלה את המתלבשות הרעות. הפעם על הכוונת – הלוק השחור והנוצץ הזה מבית סאן לורן אותו אבזרה בשני כרובים עסיסיים לתפארת. אז מה לא בסדר פה? (מלבד האקססוריז המדוברים) ובכן, בעיקר החלק העליון באאוטפיט – החזייה לא יושבת טוב והחולצה השקופה נראית צ'יפית להחריד, שנות אור מהמחיר האמיתי שלה בעל התווית של "סאן לורן". בפעם המיליון – כסף לא קונה סטייל וסלמה הייאק היא הפרזנטורית הטובה ביותר לכך.

אמילי רטאייקאוסקי, ערב חגיגי לכבוד מזכ"ל האו"ם, באן קי-מון, אל.איי
שמלה של אלכסנדר וותייה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מה עושה שחקנית צעירה ועולה בהוליווד כשהיא מוזמנת לארוחה מכובדת עם מזכ"ל האו"ם? בוחרת בשמלה הכי קטנה שהיא יכולה להשיג, כמובן. זה לפחות מה שאמילי רטאייקאוסקי עשתה השבוע כשהציגה אינטרפרטציה מעוררת מחלוקת למושג "Black Tie". באן קי-מון ראה הרבה דברים קשים במסגרת תפקידו, אבל השמלה הזו מציבה רף חדש.

מריה קארי, ערב חגיגי לכבוד מזכ"ל האו"ם, באן קי-מון, אל.איי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אם חשבתם שבאן קי-מון סיים עם השוק האופנתי שלו באמילי רטאייקאוסקי, אז טעות בידכם. כי החלק האמנותי של הערב לכבודו כלל את האחת והיחידה, האישה עם הטעם המפוקפק ביותר, הלא היא מריה קארי. בחליפת עור צמודה עם דיטיילס מוזהבים, מריה עושה רושם של קשוחה וכנראה קצת עיוורת. אבל מי יודע, אולי היא תהיה התשובה של האו"ם ללחימה בדע"אש.

קנדל ג'נר, בדרך להופעה של אדל, אל.איי
טופ וחזייה של ז'יבנשי, ג'ינס של
One Teaspoon, מגפיים של Yeezy עונה 2

צילום: אינסטגרם redcarpetman

צילום: אינסטגרם redcarpetman

קנדל ג'נר, הדוגמנית שעובדת עם הכי הרבה מעצבים נחשבים בעולם, פשוט לא מצליחה למנף את העבודה הקשה שלה לכדי ארון אופנתי מהדרגה הראשונה. נהפוך הוא, זה נראה כאילו מדובר באחרונת הדוגמניות, זו שמקבלת את השאריות של השאריות מיום הצילומים. אבל עכשיו ברצינות. האאוטפיט הנ"ל הוא מהבעייתים שנתקלנו בו. הסחבות הקרועות שבחרה ללכת איתן להופעה של אדל לא מצליחות להתגבש לכדי אאוטפיט קוהרנטי הגיוני, לא משנה כמה היא רוצה לפרגן לחבר המשפחה ריקרדו טישי או לגיס, קניה ווסט. קנדל – זה שזכית לעטר את שער ספטמבר אישיו של ווג לא מזכה אותך מאשמה.

קו המשווה:
קייט וינסלט
Vs. ג'ניפר גארנר
שמלה של אזדין אלייה

קייט מול ג'ניפר - מי לבשה את אלייה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

קייט מול ג'ניפר – מי לבשה את אלייה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

כנראה שג'ניפר גארנר לא קוראת את פאשן פוורוורד. כי אם כן, היא הייתה יודעת שלא ללבוש את שמלת אזדין אלייה הזו לפרמיירה חשובה. בפעם הקודמת שמישהי לבשה אותה, היא הוכתרה כאחת המתלבשות הרעות של השבוע. אנחנו מדברים כמובן על קייט וינסלט, שגרמה לנו אז לתהות האם היא רכשה את השמלה במחלקת הילדים. כעת, עם גארנר,  אפשר להיווכח כי מדובר במגיפה כלל-הוליוודית, כשגם עליה זה נראה ממש לא משהו. אבל כמו תמיד, המשחק נותר אותו משחק, בו רק מישהי אחת מנצחת. אז מי לדעתכם לבשה את אלייה טוב יותר?

השאירו תגובה

 

  • דיאן קרוגר ממש לא נראית טוב.
    היא נראית עייפה, עצובה, ורזה להחריד.
    אתן צריכות ללכת לבדיקות ראייה

    מאת: איפי |‏ 14 באוגוסט 2016 | 11:22
  • חחחחחחחח

    מאת: אורח |‏ 13 באוגוסט 2016 | 11:35
  • חחחחחחחחחחחח מי אלה הסטייליסטיות האלה שכל כך מבינות באופנה הרגתן המקסימום שלכם זה בגדים מזארה

    מאת: מ |‏ 12 באוגוסט 2016 | 10:44