קיילי, זו את? קים קרדשיאן מעתיקה מהאחות הקטנה

וגם: ג'ניפר לופז מחלטרת כמשרתת צרפתייה, מילה קוניס בקאמבק מבאס, ג'יג'י חדיד היא הברבי האולטימטיבית, ניקול ריצ'י עושה אלמנה שחורה וסלינה גומז בקרב "מי לבשה את זה טוב יותר" מול אירינה שייק. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 21 יולי 2016
ג'ניפר לופז, קים קרדשיאן וג'יג'י חדיד. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, splash)

ג'ניפר לופז, קים קרדשיאן וג'יג'י חדיד. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, splash)

המתלבשות הטובות:

ג'יג'י חדיד, בדרך לצילומים, ניו יורק
טי-שירט של ברנדי מלוויל, ג'ינס של
 For All Mankind 7, כפכפים של אדידס, משקפי שמש של Adam Selman x Le Specs

צילום: Splash

צילום: Splash

גם כשהיא יוצאת מוואן כדי להגיע ליום צילומים עמוס, ג'יג'י חדיד מצליחה, באורח פלא, להיראות כמו ברבי אנושית אולטימטיבית. עם שיער אייטיז שופע, אודם אדום מושלם, משקפי שמש נכונים ואאוטפיט קליפורני ממיס, חדיד מוכיחה בפעם המי-יודע-כמה שהיא התגלמות כוכבת העל של תקופתנו.

קרלי קלוס, ברחובות ניו יורק
שמלה של טיבי, נעליים של אדידס

צילום: Splash

צילום: Splash

סופרמודל נוספת שנתפסה בעדשות הפפרצי בזמן סיבוב סידורים בניו יורק היא קרלי קלוס, שגם שכשהיא הולכת לסופר היא יודעת בדיוק מה ללבוש. את שמלת הפאייטים השחורה והמתוקה היא תיבלה בגופיית סבא לבנה וסטן סמית' קלאסיות, וכך שוברת את הלוק הלילי והופכת אותו לתלבושת יומיומית מגניבה להפליא. אהבנו מאוד.

זואי סלדנה, פרמיירת "סטארטרק: אל האינסוף", סן דייגו
שמלת קוטור של ז'יבנשי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

צבע התכלת, שנבחר כאחד משני הצבעים הרשמיים של 2016, עושה את דרכו בבטחה אל עבר השטיח האדום עם זואי סלדנה כאחת משפנות הניסיון שלו. בגוון שמיימי (תרתי משמע) על עורה של סלדנה, שמלת הז'בינשי הזו היא כמו משב רוח מרענן המגובה בגזרה מתוחכמת וטקסטורה מקורית. כי אם למתוח את גבולות האופנה, אז ככה.

ג'ניפר גארנר, אירוע התרמה, סיינט פול, מיניסוטה
שמלה של ויקטוריה בקהאם

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כן נפרדים, לא נפרדים, ג'ניפר גארנר ובן אפלק כנראה עוד לא החליטו בעצמם מה קורה בזוגיות שלהם, אבל אם לשפוט על פי ג'ן, המצב טוב. כי אם את מצליחה לבחור בבהירות שמלה שחורה קטנה ומוצלחת כל כך כמו זו, אז הכל אמור להיות סבבה.

בלו אייבי מדגמנת לדודה סולאנג'
אאוטפיט של גוצ'י

צילום: אינסטגרם saintrecords

צילום: אינסטגרם saintrecords

ולסיום, לא יכולנו להתאפק ושלא לציין לטובה את גברת בלו אייבי שהתגנדרה בבגדי גוצ'י קטנטנים וחמודים, אותם הקפידה לתעד הדודה הגאה סולאנג'. אז אמנם זה לא ריאלי בשום צורה שילדה קטנה לובשת בגדי מעצבים באלפי דולרים, אבל יש גם יוצאים מן הכלל, וקוראים להם הילדה של ביונסה וג'יי זי. מה שכן, היה רצוי להפריד בין שני גווני המג'נטה החזקים, אבל בלו כנראה בתקופתה הוורודה, אז יאללה, שתשתולל.

המתלבשות הרעות:

ג'ניפר לופז, פרמיירת "עידן הקרח: מסלול התנגשות", אל.איי
שמלה של
Vatanika

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ג'ניפר לופז כנראה התגעגעה לתקופת הצילומים של סרטה "יפה במנהטן" משנת 2002, אז שיחקה חדרנית במלון מפואר, אחרת איך אפשר להסביר את המראה הזה שנראה כמו משרתת צרפתייה שהולכת למיסה ביום ראשון בכנסייה. מה לעזאזל היא חשבה כשהחליטה לשדך את כל הפריטים הלבנים בעולם לכדי אאוטפיט אחד בודד? בואנה ג'יי לו הגזמת.

ניקול קידמן, אירוע של חברת סוויס, שנחאי
שמלה של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

על פניו, בחירה בשמלה של ולנטינו לאירוע כלשהו היא הבטחה למחמאות. אבל לפעמים גם בתי אופנה טובים ונחשבים כמו ולנטינו יכולים לסטות מדרך הישר, להלן: השמלה הזו שלבשה ניקול קידמן לאירוע יח"צני כלשהו בסין. עם בד סמי-שקוף ושילוב צבעים ועיטורים למיניהם, קידמן נראית כמו תפאורת מופע בלט שדהתה בשמש. או במילים אחרות – לא טוב.

מילה קוניס, פרמיירת "אמהות רעות", ניו יורק
אוברול של אולה ג'ונסון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

את מילה קוניס לא ראינו כבר זמן מה, לכן ממש לא ברור למה היא בחרה באוברול הבעייתי הזה כבגד הקאמבק שלה. הוא מסתיים באורך מוזר ברגליים, הוא מקומט ופשוט לא מתאים לשטיח אדום. אם הייתה מסתובבת איתו בחופשה במקסיקו עם אשטון אז ניחא, אבל במקרה הזה הוא פשוט לא עובד, על אף אהבתנו לטרנד הבוהמייני ולמעצבת הנחשבת אולה ג'ונסון.

ניקול ריצ'י, אירוע של אמזון, אל.איי
תכשיטים של האוס אוף הארלי 1960

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כבר שנים עברו מאז ניקול ריצ'י הצליחה לנקות את התדמית האופנתית שלה מזו של תקופת "החיים הפשוטים" עם פריס הילטון. אבל משהו כנראה השתבש בתקופה האחרונה. כי אין שום סיבה שבעולם לבחירת החולצה הזו, שנראית כמו אלמנה שחורה שנלכדה בתוך הקורים שלה. הג'ינס, אגב, דווקא מעולה.

קים קרדשיאן, מסיבה של Revolve, המפטונס
שמלה של
Trois the Label, מגפי דנים של Yeezy

צילום: אינסטגרם kimkardashian

צילום: אינסטגרם kimkardashian

השבוע פורסם שקים קרדשיאן מקבלת מיליון(!) דולר כדי להגיע למסיבה בהמפטונס ולתעד את מעלליה באינסטגרם וסנאפצ'ט. אבל הרשו לנו להתעלם מהפרט השולי הזה ולהתעסק במה שבאמת חשוב – המגפיים והשמלה שהיא בחרה ללבוש לאותה מסיבה מדוברת, שגורמים לה להיראות כמו הגרסה המבוגרת של אחותה קיילי. בואו נפרק את הלוק לגורמים – ראשית, שמלת הסריג. נכון, היא קצרצרה, אבל עם שרוולים ארוכים וצווארון גולף, זה הבגד הכי לא מתאים שיכול להיות ליום שמשי באמצע יולי. שלא לדבר על המידה הקטנה מדי, שמבליטה הרבה יותר מדי איברים פנימיים. אבל גולת הכותרת היא ללא ספק מגפי הדנים הגבוהים, שיכולים בקלות להתחרות על התואר המפוקפק "הנעליים המכוערות בעולם". אז נכון, הם עוצבו על ידי בעלה שיחיה, אבל במצב שכזה, עדיף כבר להתגרש מאשר להסכים לנעול אותן. לסיכום, נראה כי קים חווה רגרסיה לתקופות חשוכות-אופנתית בחייה, וזה ממש לא מוצא חן בעיננו.

קו המשווה:
סלינה גומז
Vs. אירינה שייק
שמלה של דיור

סלינה מול אירינה. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס, AP)

סלינה מול אירינה. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס, AP)

קחו את כוכבת הפופ הכי פופולרית באינסטגרם, שימו אותה מול אחת הדוגמניות היותר מצליחות בתעשייה, תלבישו את שתיהן בשמלה אדומה זהה של דיור, ומה קיבלתם? שתי נשים יפהפיות שנראות כמו אחיות שהחליפו ביניהן את שמלת הפרום. הלוק הוא בייסיקלי זהה – שיער אסוף לאחור, עקבים גבוהים ותיק קלאץ' שחור. אז מה אתם? טים סלינה או טים אירינה?

השאירו תגובה

 

  • באמת שמתם את ניקול קידמן במתלבשות הגרועות? פשוט כשל.

    מאת: נועה |‏ 13 באוגוסט 2016 | 00:17
  • השמלה של ניקול קידמן מדהימה

    מאת: אורחת |‏ 27 ביולי 2016 | 12:37
  • השמלה של ניקול קידמן מהממת

    מאת: אורח |‏ 23 ביולי 2016 | 20:51
  • השמלה של ניקול קידמן הרסה לי את הבריאות! מעוררת השראה וחלימה בהקיץ?? ומילה קוניס ממש התבגרה, מפחיד איך הזמן טססס

    מאת: אורח |‏ 23 ביולי 2016 | 18:38
  • מה אתם מבינים באופנה??
    השמלה של ניקול קידמן מושלמת

    מאת: יעל |‏ 22 ביולי 2016 | 10:41