הקרב האולטימטיבי: מי לבשה את זה טוב יותר, ג'יג'י או קנדל?

וגם: קייט מידלטון ממחזרת את אחת השמלות המוצלחות ביותר שלה, בלייק לייבלי מסתירה את ההריון בצורה בלתי נסלחת, ריילי קיאו גורמת לסבא אלביס להתגאות בקבר וסלמה הייאק מוכיחה את הטענה הנצחית כי כסף לא קונה סטייל. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 23 יוני 2016
בלייק לייבלי, קייט מידלטון וג'יג'י חדיד. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

בלייק לייבלי, קייט מידלטון וג'יג'י חדיד. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

ג'יג'י חדיד, בדרך לפגישה, ניו יורק
שמלה של ויקטוריה בקהאם, מעיל של קלואה

צילום: Splash

צילום: Splash

קודם כל, תתכוננו. יש הרבה ג'יג'י במדור השבוע, אחת לכל תת ז'אנר. אז נתחיל עם הג'יג'י הטובה והאופטימית, זו שמוכיחה כי דווקא כשהיא בין פגישות ומתלבשת בכוחות עצמה, ולא על ידי סטייליסט כלשהו, היא נראית הכי טוב. כי איך אפשר שלא לאהוב שמלה קטנה לבנה עם מעיל שרלינג ענק (כנראה שבטורנטו עוד קר), חזייה שחורה שמבצבצת ומגפונים שחורים מחודדים? ג'יג'י, תבואי ככה לכל שטיח אדום ומובטח לך לעד מקום של כבוד במתלבשות הטובות.

ג'ורג'יה מיי ג'אגר, גאלה למען המלחמה בסרטן הדם, ניו יורק
חליפה של סן לורן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אצולת הרוק והאופנה המיוחסת מכל, ג'ורג'יה מיי ג'אגר, היא אחת האוהדות הגדולות של מראה החליפה. כמעט בכל אירוע אליו הגיעה בשנה האחרונה (כולל החתונה של אחיה ג'יימס) עטתה על עצמה גרסה כזו או אחרת של חליפה נשית הלקוחה מתוך עולם החייטות הגברי, והצליחה לגבור על כל סטראוטיפ מגדרי בזכות דיוק במידה, בחירה מושכלת של מעצבים ושימוש נכון באקססוריז ונעליים. שאפו.

אמנדה סייפרד, אירוע השקה של שייסדו, שנגחאי
שמלה של אלברטה פרטי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אם ברומא התנהג כרומאי, כנראה שאמנדה סייפרד הרגישה כי בשנגחאי יש להתלבש כמקומית. שמלת המשי והתחרה הזו היא כמו מתוך אגדה סינית עתיקה. עושר הבדים, הצבע העמוק והווייב הרומנטי-מסתורי, הכל יוצר מראה המממש את כל הפנטזיות הסיניות שאפשר לחלום עליהן.

ריילי קיאו, מסיבת קיץ של Coach, ניו יורק
שמלה של
Coach

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בעיקרון, השמלה הזו יכלה להגיע בקלות לחלק הרע של המדור. יש בה שנראה כמעט יותר מדי וינטג'י, כאילו נקנתה מתוך עיזבון של סבתא זקנה בדרום ארה"ב. אבל איכשהו על ריילי קיאו זה עובד. אולי זה דווקא בגלל שהיא הנכדה של אלביס פרסלי, היא מצליחה לרוקן מזה את התוכן ה"דרומי" וליצוק לתוך הלוק סגנון אדג'י, לא צפוי וקולי להחריד.

קייט מידלטון, גאלה למען ילדים חולים, נורפלוק
שמלה של ג'ני פקהאם

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

תמיד אפשר לסמוך על קייט מידלטון שתמחזר את הבגדים האהובים עליה. מזל שהם נראים עליה כל כך טוב שגם אנחנו יכולים למחזר את האהבה שלנו כלפיהם. בשמלת ניוד נוצצת של המעצבת האהובה עליה, ג'ני פקהאם, קייטוש נראית זוהרת וקורנת, כאילו הגיעה היישר מסרט הוליוודי בשנות ה-40. מבחינתנו, שתמחזר את השמלה הזו עד סוף ימיה.

המתלבשות הרעות:

ג'יג'י חדיד, טקס פרסי MuchMusic, טורונטו
חליפה של מוגלר

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמובטח מעלה, הנה ג'י'ג'י היקרה במראה שנאלץ להגיע אל החלק הרע והלא נעים של המדור. אמנם לא מדובר בלוק מזעזע, אבל דווקא על רקע ההצטיינות שלה בשמלה הלבנה של ויקטוריה בקהאם, החליפה האדומה והמתרחבת הזו היא בלתי נסלחת, בעיקר בגלל שהיא הופכת את ג'יג'י לקורבן האופנה הגדול ביותר, עם יותר מדי טרנדים בו זמנית. גם גזרה מתרחבת, גם שסעים וגם שרשרת צ'וקר? כנראה שהיא לא קיבלה את התזכיר כי כל המוסיף גורע.

בלייק לייבלי, פרמיירת "The Shallows", ניו יורק
שמלה של קרולינה הררה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כנראה שעברו מספיק שנים כדי שבלייק לייבלי תשכח את כל מה שלמדה על הסט של גוסיפ גירל. אחרת איך אפשר להסביר את השמלה המוגזמת הזו, המסתירה שלא בכדי את הבטן ההריונית היפה של לייבלי. זה נראה חונק, שלא לדבר על פשוט מכוער.

קלי אוסבורן, גאלת amfAR, ניו יורק
שמלה של כריסטיאן סיריאנו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לעומת בלייק לייבלי שבאמת בהריון אך טשטשה את זה לגמרי עם שמלת העור והטול שלה, קלי אוסבורן הלכה על אחת השמלות הכי לא מחמיאות שראינו, שגורמת לה להיראות כמו אישה בהריון מתקדם. עודף הבד הזה לא עושה חסד עם הגוף הנשי ומלא הקימורים של אוסבורן, שאולי השתתפה ב"משטרת האופנה" אבל כנראה הייתה צריכה להיעצר בעצמה.

שי מיטשל, טקס פרסי MuchMusic, טורונטו
שמלה של
Olcay Gulsen, נעליים של ג'וזפה זנוטי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כוכבת "שקרניות קטנות ויפות", שי מיטשל, אולי חביבה על בני הנוער, אבל את תעשיית האופנה היא לא ממש מרשימה עם בחירתה בשמלה שנראית כמו הדבר הכי זול שנמצא באלנבי. אין מה לומר, סאטן שחור, חגורת זהב ושסע עמוק – שלושה אלמנטים שכנראה לעולם לא יראו טוב יחד.

סלמה האייק, פרמיירת "SEPTEMBERS OF SHIRAZ", אל.איי
שמלה של סן לורן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

סלמה האייק שוברת את לבנו בכל פעם מחדש. הרי הבחורה נשואה לבעלים של ג'וצי, סטלה מקרטני, סן לורן, אלכסנדר מקווין ועוד בתי אופנה רבים וטובים. ועדיין, היא תמיד מגיעה לשטיח האדום בשמלה הכי לא מחמיאה שהיא יכולה ללבוש. קחו לדוגמא את השמלה המנומרת הזו של סן לורן, שאולי עולה כמו משכורת של שלושה חודשים, אבל נראית כאילו נקנתה בטיילת באילת כשמישהו גנב לה את המגבת מהחוף. לא נשכח ולא נסלח.

קו המשווה:
ג'יג'י חדיד .Vs קנדל ג'נר

ג'יג'י מול קנדל? בצד של מי אתם?  (צילום: אינסטגרם kendalljenner)

ג'יג'י מול קנדל? בצד של מי אתם? (צילום: אינסטגרם kendalljenner)

ולסיום, ג'יג'י חדיד שהופיעה במערכה הראשונה (והשנייה) במדור, כעת יורה עם תמונה שמחדדת את הוויכוח האלמותי – באיזה צד אתם, טים קנדל או טים ג'יג'י? שתיהן לבשו השבוע את מדי הדוגמניות האולטימטיביים: טי-שירט שחורה וצמודה ומכנסי ג'ינס כחולים קלאסיים. ג'יג'י הלכה על קו סבנטיזי עם גזרה מתרחבת, בעוד שקנדל בחרה בסקיני הנצחיים. כעת, כשהן כל כך מזכירות זו את זו, אפשר סוף סוף להתוודות ולהכריע מי מהן מנצחת בקרב הסופרמודל של השעה.

השאירו תגובה