תמיד כלה: קייט מידלטון מדהימה בתחרה לבנה

וגם: קייטלין ג'נר מאכזבת את נשות העולם, אל פנינג גורמת לפאייטים להיראות טוב, קייטי פרי עושה קאט-וומן, קלייר דיינס חוזרת לניינטיז וביונסה בקרב "מי לבשה את זה טוב יותר" מול בלה חדיד. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 16 יוני 2016
קייטי פרי, קייט מידלטון ואל פנינג. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

קייטי פרי, קייט מידלטון ואל פנינג. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

קלייר דיינס, טקס פרסי הטוני, ניו יורק
שמלה של נרסיסו רודריגז

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קשה לפספס עם נרסיסו רודריגז. שמלות הסליפ של מלך המינימליזם הניו יורקי קיבלו סטטוס איקוני בשלושה עשורים האחרונים, ולכן מי ששפר מזלה לעטות על עצמה את אחת משמלותיו, מקבלת כרטיס גישה ישיר לחלק הטוב של מדור המתלבשות. כך המקרה עם קלייר דיינס, שהציגה מראה נקי ומדויק בצבע כחול נייבי עמוק וגרמה ללבנו להחסיר פעימה.

סלמה בלייר, נשף Chrysalis Butterfly, אל.איי
שמלה של כריסטיאן סיריאנו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לא כל כך ברור מה סלמה בלייר עושה בימים אלו, אבל נוכחותה על השטיחים האדומים בהוליווד (ובעיקר הצטיינותה בהם) לגמרי שווים התייחסות. השמלה המורכבת הזו מבית כריסטיאן סיריאנו יכולה ללמד הרבה כוכבות איך עושים את זה נכון. כל מה שצריך זו גזרה מעודנת ושעטנז מקורי. אהבנו מאוד.

אל פנינג, פרמיירת "The Neon Demon", אל.איי
שמלה של דולצ'ה וגבאנה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ככל הנראה רק מישהי בת 18 כמו פנינג יכולה טו-פול-אוף שמלת פאייטים עם דוגמאות פרחים עליה ולא להיראות כמו זמרת מצרית משנות השישים. משהו פה פשוט עובד. אולי זו הגזרה חובקת הגוף, הצבעוניות המתאימה לגוון עורה הצחור של פנינג, או שמא השיער האסוף והפנים הנקיות שלה. בכל אופן – היא נראית פשוט נפלא, ובעיקר מזכירה את ניקול קידמן בימי הזוהר שלה. המשיכי כך.

סירשה רונאן, טקס פרסי הטוני, ניו יורק
שמלה של סטלה מקרטני

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמו קלייר דיינס, גם סירשה רונאן הגיעה אל טקס פרסי הטוני בשמלת סליפ הו-כה-טרנדית. אבל בניגוד לדיינס, רונאן הלכה על גוון בהיר, חיוור ורך שגורם לה להיראות כמו פרימה בלרינה קלאסית וענוגה. אנחנו בעיקר מקנאים בעמידה הכל כך זקופה שלה, שעושה חסד רב עם כל נפילת בד של השמלה היפה.

קייט מידלטון, מירוץ רויאל אסקוט, ברקשייר
שמלה של דולצ'ה וגבאנה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אובססיית המערכת, קייט מידלטון, ממשיכה את סבב האירועים שלה השבוע באירוע המרוצים המפורסם של אסקוט. בשמלת מידי עשויה תחרה לבנה, מידלטון נראית ממלכתית אך שובבה, קיצית אך צנועה, בדיוק כמו שלמדנו להכיר ולאהוב. אפילו הכובע המסורתי של אסקוט די סבבה. אבל השאלה הבאמת גדולה פה היא למה לעזאזל מידלטון צריכה להסתובב עם תגית שם? סתם חבל על הדבק שהורס את השמלה היקרה, שוודאי קייט תרצה עוד למחזר יום אחד.

המתלבשות הרעות:

קייטלין ג'נר, תצוגת קרוז של מוסקינו, אל.איי
שמלה של מוסקינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מבט אחד במה שלבשה קייטלין ג'נר לתצוגה של מוסקינו נדרש כדי לתהות – חיכית כל החיים כדי להפוך לאישה וזה מה שהחלטת ללבוש? הרי לג'נר נפתח כעת העולם כולו, כולל כל המותגים שאישה אי פעם תרצה בארון שלה. ובכל זאת, היא בחרה בשמלת מיני שחורה עם הדפס שפתיים מעשנות בתוספת מגפי ברך באמצע יוני. זה פשוט קשה מדי לצפייה.

אליסון וויליאמס, טקס פרסי הטוני, ניו יורק
חליפה של
DKNY

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לעומת קלייר דיינס וסירשה רונאן שהצטיינו על השטיח האדום של טקס פרסי הטוני, אליסון וויליאמס כשלה באופן טוטאלי. חליפת הדקונסטרוקציה הזו של DKNY היא כמו פרויקט רע של סטודנט לעיצוב אופנה ששכח את המשימה החשובה ביותר של פריט לבוש – להחמיא ללובשת. וויליאמס נראית כאילו היא הולכת עם גבס ענק ברגלה הימנית, ולמרות הרעיון הנחמד של חליפה לבנה בערב קיצי, זה פשוט לא עובד.

טורי ספלינג, פרמיירת "Mother May I Sleep With Danger", ניו יורק
אוברול של צימרמן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כעת כשטורי ספלינג חזרה לחיינו בתור דונה מרטין האלמותית, הגיע הזמן לבדוק מה היא לובשת בימים אלו. ובכן, היה עדיף לא לבדוק. האוברול הפרחוני הזה נראה כמו הומאז' לא מוצלח לבגדי הניינטיז של בוורלי, כאילו מדובר בשמלת תה שהתכווצה בכביסה. אבל החטא הגדול ביותר של ספלינג? לבישת גרביונים שקופים באמצע יוני. לקלי זה בחיים לא היה קורה.

קייטי פרי, תצוגת קרוז של מוסקינו, אל.איי
אוברול של מוסקינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לפי קייטלין ג'נר וכעת קייטי פרי, נראה שהשורה הראשונה בתצוגת האופנה של מוסקינו הייתה מחדל אופנתי ברמה קולוסאלית. פרי, חברתו הטובה של המעצב ג'רמי סקוט, הגיעה לבושה באוברול שחור דמוי קאט-וומן שהלכה לדיסקו, ונראתה כמו אסון חזותי מהגדולים שנראו לאחרונה.

אמילי רטאייקאוסקי, אירוע "נשים בקולנוע" של מקס מארה, אל.איי
חליפה של מקס מארה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לסיום, נותיר לכם את התמונה הבאה – אמילי רטאייקאוסקי בחליפת קטיפה בצבע חרדל של מקס מארה. כי אין מילים כדי לתאר את הזוועה שהיא עבירת כל חוק אופנתי שלו. שבת שלום.

קו המשווה:
ביונסה
Vs. בלה חדיד
חליפה של ז'יבנשי

ביונסה מול בלה. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

ביונסה מול בלה. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

רק פני כשבוע מבקרי האופנה היללו את חליפת הז'יבנשי שלבשה ביונסה לטקס פרסי ה-CFDA בניו יורק. בשילוב עם הכובע רחב השוליים מסיבוב ההופעות האחרון שלה, קווין בי נראתה קולית מאי פעם. רק מה שכולם שכחו זה שבלה חדיד לבשה כבר גרסה של אותה החליפה מספר שבועות קודם לכן באחד מאירועי פסטיבל קאן. לעומת ביונסה, האחות הקטנה של ג'יג'י הלכה על טופ פרנזים כסופים מתחת לבלייזר שנשען באגביות על כתפיה, בעוד שבי הלכה על מראה סולידי יותר עם טופ שחור ורגוע. כנראה שאלו באמת ימים טרופים, כי אם לביונסה יש פאדיחות "מי לבשה את זה טוב יותר", זה אומר שאף אחת כבר לא חסינה יותר בעולם הזה.

השאירו תגובה

 

  • מה יפה בשמלה הלבנה הזאת של קייט? באמת שמלת כלה לא מוצלחת. לא רואה שום הצדקה ללבוש שמלה כזאת.

    מאת: מישי |‏ 17 ביוני 2016 | 17:29