פעמיים כי רע: ג'יג'י חדיד מפשלת על השטיח האדום

לג'יג'י עבר שבוע רע מבחינה אופנתית, קורטני קרדשיאן חייבת קצת כיסוי, אשלי גרהאם עושה את כל הטעויות הגדולות , פופי דלווין בחליפה הכי יפה שאי פעם ראינו, קייט בווסרת' עצרה את נשימתנו, וגם: מי שתי הכוכבות שלבשו את אותה שמלה בדיוק של גליה להב? המתלבשות

מאת  | ‏ 9 יוני 2016
ג'יג'י הכפולה וקורטני קרדשיאן. המתלבשות הרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, AP)

ג'יג'י הכפולה וקורטני קרדשיאן. המתלבשות הרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, AP)

המתלבשות הטובות:

קייט בוסוורת', השקת Aczone, ניו יורק
שמלה של ג'ייסון וו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

השמלה הזהובה הזו של ג'ייסון וו עצרה את נשימתנו. הכל פה מושלם מדי – הצבע, הגזרה הנסיכותית עם תוספת האדג' בחזה, התיק והנעליים ששוברים את הצבע וכמובן, קייט בווסוורת' היפהפייה שמנצחת על כל אלו ביד רמה. נתראה במצעד המתלבשות המצטיינות של שנת 2016.

פופי דלווין, אירוע של El Corte Ingles, מדריד
חליפה של ג'יאמבטיסטה וואלי, תיק של סן לורן

צילום: אימג'בנק/ GettyImages

צילום: אימג'בנק/ GettyImages

כמו בוסוורת', גם פופי דלווין הדהימה את חובבי האופנה עם חליפת הטוויד המסנוורת הזו מבית ג'יאמבטיסטה וואלי. הפרופורציות המדויקות ומשחק החיתוכים החושפני (שבעצם לא חושף כלום) הם כמו משב רוח מרענן בים של שמלות וג'ינסים. פופי, טוב שחזרת לחיינו.

לופיטה ניונגו, מסיבת קוקטייל לכבוד פרסי הטוני, ניו יורק
שמלה של אוסקר דה לה רנטה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הצבע ארגמן הוא דפנטלי הצבע של לופיטה ניונגו. בשמלה כובשת ומקורית של אוסקר דה לה רנטה, היא נראית כמו נסיכה אפריקאית אלגנטית ואי אפשר שלא להתמוגג. המשחק המעניין של קפלי המחוך עם החצאית דמוית בד הטוואל גורם לכל המראה הזה להיראות סופר מעודכן ועכשווי, ובעיקר כמו משהו שכל כוכבת הייתה רוצה לגנוב וללבוש בעצמה.

פיבי טונקין, משחק הפולו השנתי של וו קליקו, ניו ג'רזי
שמלה של שאנל, כובע של מייזון מישל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

רק בשבוע שעבר כתבנו על פיבי טונקין האוסטרלית ועל נוכחותה האופנתית בהוליווד, וכבר היא מוכיחה את דברינו באירוע הפולו השנתי והמתוקשר של וו קליקו. כיאה לאירוע צהריים קליל אך יוקרתי, טונקין הגיעה בלוק שאפשר להגדירו כ"כשאסופית מקבלת מתנות משאנל". עם שמלה קיצית עם כתפיים מודגשות, מגפוני קשירה שכאילו הגיעו מסוף המאה ה-19 ותיק וכובע של שאנל, טונקין פחות או יותר הגשימה את כל החלומות מאז הילדות ועד היום.

אוליביה פלרמו, טקס פרסי ה-CFDA, ניו יורק
שמלה של קרולינה הררה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ולסיום, נתעכב לעוד כמה רגעים במה שלבשה השבוע אוליביה פלרמו האחת והיחידה בטקס פרסי מועצת האופנה האמריקאית. בשמלה מורכבת של קרולינה הררה, שיער מתוח לאחור וצמידים בשני פרקי כף היד, פלרמו נראית כמו גרסת הפאשניסטה של וונדרוומן. זה כל כך בלתי צפוי ומרגש, שאי אפשר שלא להעריך את ההברקה האופנתית הזו.

המתלבשות הרעות:

ג'יג'י חדיד, השקת קולקציית האיפור החדשה של מייבלין, אל.איי
שמלת וינטג' של אוסקר דה לה רנטה, נעליים של סטיוארט ווייצמן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בעיקרון, לא מדובר בלוק נורא למדי. תחשבו על זה יותר בתור צלילה איטית אל תוך המים העמוקים של המתלבשות הרעות, כשהלוק הזה נמצא מתחת לשלט של המים הרדודים. אז מה יש לנו פה? מצד אחד, שמלת הווינטג' הזו של אוסקר דה לה רנטה היא די מגניבה, בווייב פוטוריסטי שכזה, למרות שאפשר היה לפרגן בעוד שלושה סנטימטרים כלפי מטה. גם הנעליים סופר מגניבות, אבל מה שבאמת הורס פה זה כל מה שמתרחש מהצוואר ומעלה. הצ'ואקר כבר מאוס לגמרי, האיפור כבד נורא והשיער המתוח לאחור נראה כאילו היא בדיוק צבעה את השורשים ומחכה לשטיפה.

אשלי גרהאם, טקס פרסי מיס ארה"ב, לאס ווגאס
שמלה של סיינט ג'ון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עיננו חשכו. שמלת הסאטן הכחולה הזו (או בשמה השני: שמלת אלנבי) מגלמת בתוכה את כל מה שרע בעולם האופנה. זה שחושב שמבריק זה יוקרתי יותר, שמחשוף עמוק זה מחמיא יותר ושללכת על בטוח זה תמיד עובד. ובכן. זה לא. אשלי היפהפייה נראית כאילו הרגע הגיעה מתוך מועדון הימורים מפוקפק בווגאס, ובמקום לאתגר את תעשיית האופנה עם גופה הנשי והקמור, היא בוחרת באופציה הקלה מדי, שבסופו של דבר לא עושה לה חסד. את השמלה שלבשה בטקס ה-CFDA השבוע, למשל, אהבנו הרבה יותר.

ניקול קידמן, טקס פרסי מוזיקת הקאנטרי, נאשוויל
שמלה של מייקל קורס, נעליים של ג'וזפה זנוטי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

תהייה קולקטיבית: לאן נעלמה ניקול קידמן של תחילת שנות האלפיים, האלגנטית והפאשן פורווד של פרמיירות "מולן רוז'" ו"השעות"? מאז שהיא עם קית' אורבן נדמה כאילו היא מחפפת. אז סבבה, אולי היא מאושרת יותר כשהיא לא כבולה לכלא האמונה של הסיינטולוגיה, אבל מה עם האופנה שהיא כל כך הצטיינה בה פעם? כי נגיד שמלת התחרה השחורה הזו היא פספוס אחד גדול. הפפיונים הענקיים על הכתפיים, המשולש באזור המפשעה, הכל פה מוגזם ולא רציני בעליל.

קורטני קרדשיאן, טקס פרסי אשת השנה של מגזין גאלמור הבריטי, לונדון
שמלה של ג'וליאן מקדונלד

צילום: AP

צילום: AP

אם היה לנו את הטלפון של ג'וליאן מקדולנד היינו כותבים לו בוואטספ שהוא יכול היה לפרגן עוד קצת בד בשמלה שהעניק לקורטני קרדשיאן. היה סוגר לה יפה את המחשוף ואז יש מצב גדול שהיא הייתה מגיעה למתלבשות הטובות (אם גם הייתה מפרגנת לעצמה במידה אחת מעל, אז בכלל). כי השמלה כמו שהיא עכשיו היא לא פחות מאסון אופנתי שאסור לעבור עליו בשתיקה.

ג'יג'י חדיד, טקס פרסי בחירת הגברים, אל.איי
שמלה של דיוויד קומה, נעליים של ג'וזפה זנוטי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ג'יג'י סוגרת השבוע את כל הקצוות של המתלבשות הרעות השבוע. אם האאוטפיט הראשון שלה היה גרוע פלוס מינוס, זה כבר מתחת לכל ביקורת. בשמלה שזועקת "קרדשיאן", חדיד נראית כאילו נתפסה ברשת דייגים, והיא, בתולת ים כמו מהאגדות, נמשתה מהמצולות והגיעה ישירות לשטיח האדום. ג'יג'י, סורי שאנחנו רעים, אבל לפעמים צריך להסתכל למציאות בעיניים.

קו המשווה:
אוליביה מאן
Vs. קארי אנדרווד
שמלה של גליה להב

אוליביה מול קארי: מי לבשה את גליה להב טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

אוליביה מול קארי: מי לבשה את גליה להב טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

גליה להב, כמו לא מעט מעצבי שמלות ערב וכלה ישראליים, כבשה בשנים האחרונות את הוליווד. מג'ניפר לופז ועד מייגן טריינור, הכוכבות הגדולות פשוט מאוהבות בעיצובים המורכבים של המורה מאשדוד שהפכה למעצבת קוטור. הדוגמא הטרייה ביותר לחיבה הענקית הזו שחווה להב היא אוליביה מאן, שלבשה שמלת מיני שלה לטקס פרסי בחירת הגברים באל.איי, אבל בעצם לא ידעה שקארי אנדרווד כבר לבשה את אותה השמלה לפני מספר חודשים. אנחנו הכי בעד הפרגון לעיצוב ישראלי ומבחינתו, שיהיו כמה שיותר תקריות "מי לבשה את זה טוב יותר". אנחנו מתים על זה.

השאירו תגובה

 

  • השמלה של אשלי אומנם לא מיוחדת אבל יפה ומונחת על הגוף שלה בצוקה מדוייקת. והמחשוף מושלם. למה בכל פעם שיש מחשוף וחזה שטוח לחלוטין זה מהמם אבל מחשוף עם חזה נראה לעין זה אסון?

    מאת: אורח |‏ 14 ביוני 2016 | 12:40
  • פיבי טונקין….שימלה מהממת!

    מאת: אורח |‏ 11 ביוני 2016 | 08:44
  • איפה ביונסה בדיוק??

    מאת: - |‏ 10 ביוני 2016 | 17:51
  • לא מבינה את הטעם של המדור הזה. החליפה של פופי נראית כמו פלאשבק מהסבנטיז, והשמלה של אוליביה פלרמו פשוט מכוערת.

    מאת: אורח |‏ 10 ביוני 2016 | 12:02