החשפנית התקשרה: ג'יג'י חדיד חוגגת בווגאס

וגם: קים קרדשיאן בשמלה שקטנה עליה בכמה מידות, ג'יזל במחווה לשליחות קטלנית, סולאנג' בחליפת טרנינג שלא מהעולם הזה , מישל ויליאמס מצאה את השמלה השחורה הקטנה המושלמת וקנדל וקיילי בקרב צמוד של "מי לבשה את זה טוב יותר". כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 5 מאי 2016
ג'יג'י חדיד, קים קרדשיאן וג'יזל. מתלבשות השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

ג'יג'י חדיד, קים קרדשיאן וג'יזל. מתלבשות השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

קרלי קלוס, מסיבת קוקטייל בבית הלבן, וושינגטון
שמלה פיטר פילוטו, נעליים של ג'ימי צ'ו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קרלי קלוס, AKA החברה הכי טובה של טיילור סוויפט, היא מה שנקרא גם יפה וגם אופה, במובן הכי מילולי שיש. הסופרמודל מחזיקה באמתחתה ליין עוגיות מצליח (כן, יש דבר כזה) וכשהיא לא מצטלמת לווג או נמצאת במטבח, היא מוזמנת לבית הלבן כדי להתחכך עם מישל וברק. רגע לפני שהגיעה לארוחת הערב החגיגית שהתקיימה שם, היא התמנגלה במסיבת קוקטייל מקדימה, וכיאה למישהי שנמצאת בעולם האופנה מגיל 14, השכילה להתלבש בהתאם. השמלה האוונגרדית שבחרה מצליחה להיות אלגנטית ובועטת בו זמנית, נוחה ולא חושפנית, אינטליגנטית ומלאת אמירה. בטוח מישל שאלה אותה מאיפה היא.

מישל ויליאמס, אירוע לכבוד פרסי הטוני, ניו יורק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

תגידו מזל טוב למישל ויליאמס, שקיבלה השבוע מועמדות ראשונה לפרסי התיאטרון האמריקאי. הכוכבת הקוקטית הגיעה לחגוג את המועמדות המרגשת שלה בשמלה שחורה קטנה ואולטימטיבית. אז מה יש פה? אורך מושלם, צווארון קטן ומקסים, אפס אקססוריז ונעליים מחודדות מדויקות. באמת שלא צריך יותר מזה.

קריסטין בל, פתיחת תערוכת Refugee Exhibit Opening, אל.איי
שמלה של קמילה אנד מארק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קריסטין בל אמנם לא הוזמנה השנה למט גאלה, אבל זה עדיין לא אומר שהיא לא יכלה לקחת חלק בקונספט העתידני שהוכתב שם. הודות לגזרה המשוחררת, השמלה הכסופה שלה נראית קלילה ועדינה, כמו כדור דיסקו מרהיב. אפילו השילוב המכשיל בין צבע השמלה לצבע הנעליים עבר בהצלחה, וכל זה בזכות השיער והאיפור הטבעיים והקוליות שנוטפת מהלוק כולו.

אליזבת אולסן, הקרנת "קפטן אמריקה: מלחמת אזרחים", ניו יורק
שמלה של דולצ'ה וגבאנה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אפשר להניח שרבים היו מכניסים את השמלה הזו לרשימת המתלבשות הרעות, אבל הרשו לנו להסביר איך ולמה היא הגיעה דווקא לטובות. ראשית, הגזרה. דולצ'ה וגבאנה הם המומחים ביצירת מראה שעון חול א-לה סופיה לורן, וזו לא יוצאת מן הכלל. הכתפיים המודגשות, מראה המחוך הצמוד והשובל העדין מחמיאים לאולסן בצורה מופלאה, כאילו נתפרו למידותיה האישיות. שנית, הפרינט. הוא אמנם חזק ועמוס, אבל משהו בו פשוט עובד. אולי זה השילוב עם הבלונד הגלי של אולסן או הפלאשים שנפלו על פניה בצורה אידאלית, בכל מקרה, זה אחד המראות היותר מרעננים שנתקלנו בהם על השטיח האדום זה זמן מה, וזה תמיד טוב.

רייצ'ל מקאדמס, הקרנת "Sonic Sea", ניו יורק
אאוטפיט של ויויאן צ'ן, נעליים של לבוטין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמו מישל ויליאמס למעלה, גם רייצ'ל מקאדמס נשבתה השבוע בקסמו של הצווארון המחויט. באאוטפיט המורכב מחולצה קצרה וחצאית מידי עם שילוב טקסטורות ומשחקי שקיפויות, מקאדמס נראית סופר נשית ומתוחכמת, כזו שמצליחה לחשוף עור בחכמה ולהסתיר את מה שכדאי. אהבנו מאוד.

המתלבשות הרעות:

ג'יג'י חדיד, מסיבת יום ההולדת 21 שלה, לאס וגאס
מגפיים של
Le Silla

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

העולם של ג'יג'י חדיד הוא די נהדר. אפילו את יום ההולדת שלה היא צריכה לחגוג בכמה מקומות שונים על הגלובוס כדי להכיל את האהבה והפופולריות. אבל מה לעשות שהבחירות האופנתיות שלה לוקות לפעמים בחסר. במסיבה שערכו עבורה במועדון בווגאס, היא הגיעה בשמלה שתואמת את עיר החטאים – קצרה (מדי) ומנומרת (מדי). לכל זה היא שילבה מגפי זמש עד מעל הברך (היוש, כבר מאי), אודם כהה יתר על מידה ושיער לא מושקע שמעמיס על הלוק כולו. בקיצור, מה שקורה בווגאס, נשאר בווגאס.

ג'יזל בונדשן, השקת הספר Spring Fling, ניו יורק
שמלה של ג'וליאן מקדונלד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

האמא הרוחנית של ג'יג'י היא כמובן ג'יזל, אבל כמו ממשיכת דרכה, גם היא בחרה השבוע בשמלה מוגזמת, שאולי מציגה לראווה את נכסיה המרשימים, אבל לא עושה חסד עם עולם האופנה לו היא משמשת כשגרירה. השימוש בטקסטורה מתכתית וקאט-אאוטים במקומות אסטרטגיים גורמים לג'יזל להיראות כמו רובוט שאיבד חלק מאיברי גופו, או כמו שאנחנו קוראים לזה – שליחות קטלנית: השטיח האדום.

קים קרדשיאן, השקת ספר הצילומים החדש של נעמי קמפבל, אל.איי
שמלה של בלמיין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עוד יום עובר, עוד שמלה של בלמיין מוצאת את דרכה לאחת מבנות קרדשיאן-ג'נר. הפעם היא על קים, שבאה לפרגן לנעמי קמפבל על צאת ספרה החדש. רק כמה חבל ששמלת הסריג הזו נראית כמו הדבר הכי לא נוח בעולם, וגורמת אפילו למתבוננים בה לנוע בחוסר נוחות. להוסיף חטא על פשע, בגלל הטקסטורה והצבעוניות של השמלה, המשלבת בין ניוד לאדום, זה נראה כאילו קים שכבה על ערסל בשמש, וכשירדה ממנו נשארו לה סימנים ריבועיים קטנים ושרופים על כל הגוף. תהיי חכמה בשמש בפעם הבאה, אה קימוש?

קארי אנדרווד, טקס פרסי מוזיקת הקאנטרי, אל.איי
שמלה של
Gauri & Nainika

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נסיכת הקאנטרי האמריקאית קארי אנדרווד היא אולי אהובה נורא בארץ מולדתה, אבל זה עדיין לא מסביר את השמלה הנוראית הזו שנראית כמו פרויקט סיום במכללה לעיצוב, או יותר נכון, מה שנשאר על רצפת הסטודיו.

סולאנג' נואלס, אפטר פארטי של המט גאלה, ניו יורק
חליפה של קנזו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמה אאוטפיטים לא הגיוניים אפשר להחליף בערב אחד? אם תשאלו את סולאנג' – כמה שיותר. אחרי שהייתה צלחת לוויין לימונית במט גאלה, היא החליטה לעבור למשהו קצת יותר נוח. במשפחת נואלס הכוונה לחליפת טרנינג שנראית כמו קוטג' שהודפס במדפסת תלת ממדית. אבל היי, אם היא לא הרביצה לאף אחד במעלית באותו הערב, אז הכל סבבה.

קו המשווה:
קנדל ג'נר Vs. קיילי ג'נר
שמלות בעיצובן

קנדל מול קיילי. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

קנדל מול קיילי. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

במשפחות שאין להן צוות צילום קבוע מסביבן, נהוג שאחיות שואלות (גונבות) מאחיותיהן את הבגדים שלהן. עכשיו קבלו את הגרסה של זה מבית משפחת ג'נר: ללבוש לשטיח האדום את אותה שמלה שעיצבת עם הסיסטר. כי הרי אצלן לפשפש בארון אומר לקחת חופשה של כמה ימים ולטוס מחוף לחוף לכל הבתים שברשותן. מה שעושים במקום זה, זה להעתיק את אותו הלוק בדיוק ולחכות לגזר הדין של מבקרי האופנה לגבי מי לבשה את זה טוב יותר. בואו נגיד שלא מדובר במתכון הטוב ביותר ליחסים משפחתיים תקינים.

השאירו תגובה

 

  • ג'יג'י מהממת!!! לא משנה מה הבחורה יודעת מה לעשות

    מאת: אורח |‏ 9 במאי 2016 | 09:31