מי לבשה את זה טוב יותר: קים קרדשיאן או חאליסי?

קימוש במשחקי הכס של עולם האופנה, וגם: קיילי ג'נר עולה על חליפה, אמילי בלאנט מציגה הריון למופת, קייט בלנשט נראית כמו ציור, אלכסה צ'אנג הולכת רחוק מדי, סוקי ווטרהאוס לובשת את הגביע הקדוש וכריסטינה אגילרה קונה בזארה קידס. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 27 אפריל 2016
קנדל ג'נר, סוקי ווטרהאוס וסיינה מילר. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

קנדל ג'נר, סוקי ווטרהאוס וסיינה מילר. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

אמילי בלאנט, פרמיירת "הצייד: מלחמת החורף", הוליווד
שמלה של ולנטינו, נעליים של לבוטין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמילי בלאנט ההריונית נראית קורנת במיוחד בשמלה היפהפייה הזו של ולנטינו. הצבע הקר אך זוהר נראה מושלם על גוון עורה הבהיר, כשתוספות הוולנים על השמלה מוסיפים טקסטורה כאילו מרחפת שמשרה אווירה חלומית על הלוק כולו. או בקיצור – שלמות.

סיינה מילר, פרמיירת "High Rise", ניו יורק
שמלה של כריסטופר קיין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

רק סיינה מילר יכולה ללבוש שמלה שלא תפורה עד הסוף ועדיין להיכנס לרשימת המתלבשות הטובות. איך היא עושה זאת אתם שואלים? ובכן, היא בחרה במעצב שיודע מה הוא עושה. שמלת כריסטופר קיין הזו אוחזת בצבע מושלם וגזרה נשית ולכן כל הנספחים אליה זוכים מן ההפקר. יחד עם השיער הנכון והנעליים ההורסות, סיינה מוכיחה, בפעם המיליון, שהיא יודעת בדיוק מה היא עושה.

קייטלין ג'נר, אירוע 100 האנשים המשפיעים של מגזין טיים, ניו יורק
שמלה של קיארה בוני

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נראה שקייטלין ג'נר מצאה סוף סוף את הלוק שלה – שמלות חובקות גוף חושפות כתפיים ושיער גלי א-לה במראה שקורץ לאולד הוליווד גלאם. עם אבזור מינימלי אך מדויק, ג'נר מציגה את הלוק הכי טוב שלה עד כה. המשיכי כך.

קרלי קלוס, אירוע 100 האנשים המשפיעים של מגזין טיים, ניו יורק
שמלה של ויקטוריה בקהאם, נעליים של מנולו בלאניק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אובייסלי כל בגד נראה טוב כשהוא מונח על קרלי קלוס, אבל השמלה הסגולה והמינימליסטית הזו בלטה בשטח. אולי זה הצבע הלא שגרתי לשטיח האדום, התפירה המדויקת למידותיה או הפשטות הקסומה שלה – קלוס נראית בשיאה ואי אפשר לעבור על זה בשתיקה.

סוקי ווטרהאוס, אירוע יח"צ של ברברי, דובאי
טוטאלוק של ברברי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זה אולי לא ממש פייר, כי כנראה שכל מי שתלבש טרנץ' של ברברי תיכנס לרשימת המתלבשות הטובות, אבל אין מה לעשות, סוקי ווטרהאוס נראית פשוט מופלא בו. עם השמלה הכחולה שמציצה מתחת, נעלי הזהב הלוהטות, תיק הצד הנכון והשיער והאיפור הוינטג'יים, סוקי נראית כמו כוכבת קולנוע מתקופה אחרת וזה פשוט מרהיב.

המתלבשות הרעות:

אלכסה צ'אנג, מסיבת גן של האפליקציה Villoid, הוליווד
שמלה של
NK iMode, נעלי אולסטאר

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בימים כתיקונם, אלכסה צ'אנג לא מכירה את מושג "המתלבשות הרעות". אבל הימים הם ימי תחילת הקיץ, מזג האוויר עוד לא ברור והתחושות עוד מוזרות. כך לפחות אנחנו מתרצים את המראה הלא מוצלח הזה של צ'אנג, שהלכה כמה צעדים רחוק מדי עם השמלה הוורודה הזו. אמנם טרנד שמלות הסליפ הוא מבורך, אבל השילוב של הצבע הצעקני עם בד הסאטן שנצמד במקומות בעייתיים הוא קטלני. גם השידוך לאולסטאר הוא כמה דרגות מגניבות מדי, מה שהופך את כל הלוק למבולגן ולא קוהרנטי.

כריסטינה אגילרה, אירוע צדקה של The Voice, הוליווד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זה אולי לא כל כך נעים להגיד, אבל מה לעשות – כריסטינה אגילרה נראית כמו קריקטורה. הכל פה טו מאצ' – חצאית העיפרון החונקת שמגיעה עד כלי הנשימה, גופיית הסבא הפושטית מהסופר, ז'קט הבומבר שקנתה בזארה קידס, נעלי העקב הזולות וכמובן – הבנדנה שממוקמת באזור מאוד לא ברור על הפדחת. להחליף, ומהר.

קייט בלנשט, תערוכת Volez, Voguez, Voyagez של לואי ויטון, טוקיו
טוטאלוק של לואי ויטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קייט בלנשט אוהבת לקחת סיכונים. זה מה שגרם לה לזכות באוסקר מספר פעמים ומה שהוביל אותה (ברוב המקרים) לזכות בתארים אופנתיים מחמיאים. אבל לפעמים, גם הטובות ביותר יכולות לטעות. השמלה הזו של לואי ויטון היא דוגמה מושלמת לכך. מה שנראה אולי על הקולב אוונגרדי ומסקרן, לא עובר את שלב הפלאשים על השטיח האדום. וזה בדיוק מה שקרה לבלנשט בטוקיו, שנראתה כמו ציור פופ-ארט שקם לתחייה. היפנים אולי מתים על זה, אנחנו פחות.

מייסי וויליאמס, פרמיירת העונה החדשה של משחקי הכס, הוליווד
טום וחצאית של אמיליו דה לה מורנה, נעליים של ג'ימי צ'ו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זה היה כל כך קרוב. לו רק החצאית שלובשת וויליאמס הייתה שמלה, הכל היה טוב יותר. אבל לא, וויליאמס החליטה ללכת על הלוק הבעייתי ביותר שידע עולם האופנה בשנים האחרונות – הטופ הקצרצר והחצאית הגבוהה. הלוק החביב על בנות קרדשיאן קיבל פה תפנית בעייתית, הכולל חצאית עם פוטנציאל לא ממומש וגוזיית סטרפלס לא מחמיאה שנראית כאילו משהו היה צריך להילבש מעליה. לאריה סטארק זה לא היה קורה.

קיילי ג'נר, מסיבה לכבוד הקאבר החדש של מגזין מארי קלייר, הוליווד
חליפה של בלמיין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קיילי ג'נר ממשיכה עם הפטיש הלא ברור של משפחת קרדשיאן-ג'נר עם בלמיין. אז נכון, אוליבייה רוסאטן הוא כמו בן בית, אבל אין צורך להרים לו רק לשם ההרמה. בואו נגיד את זה כמו שזה: קיילי נראית כמו עורכת דין בת 36 שיצאה לבלות בנמל תל אביב אי שם בשנת 2007. הצבע, אגב, מחמיא בטירוף, אבל החליפה עצמה היא כמו הספד לעולם האופנה.

קו המשווה:
קים קרדשיאן
Vs. חאליסי

קים מול חאליסי. מי לבשה את זה טוב יותר (צילום: גטי אימג'ס)

קים מול חאליסי. מי לבשה את זה טוב יותר (צילום: גטי אימג'ס)

האחת, היא אמם של קדוש וצפונית, השנייה, היא אם הדרקונים. לכן זה לא באמת מפתיע שקים וחליאסי בחרו באותו מראה של שמלת מקסי לבנה עם גלימה ארוכה מאחוריה. הרי אצל שתיהן מדובר במקרים הבודדים בהן הן אשכרה לבושות, ולא ערומות לעיניהן של העולם כולו. תראו, אפילו העמידה שלהן זהה. משחקי הכס, גרסת ביצ' סטול מיי לוק.

השאירו תגובה

 

  • לגביי סוקי- מאמי,לא באים לשטיח האדום עם מעיל!

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2016 | 02:17